بنتلی

تیونینگ گیرای بنتلی بنتایگا توسط ویلز اند مور

ویلز اند مور جدیدترین تیونری است که برنامه ارتقای خود برای شاسی‌بلند فوق لوکس بنتلی بنتایگا را عرضه کرده است.

بنتلی بنتایگا ویلز اند مور
با ارتقای نرم‌افزار پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو و اضافه کردن سیستم اگزوزی دست‌ساز، ویلز اند مور ادعا می‌کند این شاسی‌بلند هم‌اکنون قدرت ۷۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۶۰ نیوتون متری دارد.

بنتلی بنتایگا ویلز اند مور
این قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۰۲ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتون متر بیشتر از بنتایگای استاندارد می‌باشد. نسخه استاندارد این خودروی بریتانیایی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن به ۳۰۱ کیلومتر در ساعت می‌رسد بنابراین حدس می‌زنیم این قدرت بیشتر باعث شود موشک بالستیک بنتایگا تندتر از قبل بتازد.

بنتلی بنتایگا ویلز اند مور
از دیگر تغییرات می‌توان به ارتقای سیستم تعلیق بادی با اضافه شدن میله‌های کوپلینگ قابل تنظیم اشاره کرد که باعث شده ارتفاع خودرو کاهش یابد. ویلز اند مور چیز زیادی درباره این تغییر نگفته اما به این نکته اشاره کرده که سیستم تعلیق این تیونر سواری فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.

بنتلی بنتایگا ویلز اند مور
بخش نهایی برنامه این تیونر استفاده از رینگ‌های لمانز است که ۲۳ اینچی بوده و آن‌ها را لاستیک‌های کانتیننتال اسپورت کانتکت در بر گرفته و هریک بهای ۱۰۴۳ دلاری دارد. یک دست کامل رینگ و لاستیک یاد شده بهای ۶۷۸۷ دلاری دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (540 ديدگاه)

    وای عشق منی?????
    عالی شدی.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Reventon

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (282 ديدگاه)

    چه خبرا از منصور کربن؟
    نیس یه چن وقته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    عکس اخر دهنه ی گلگیر خیلی باز تر از قوس چرخ ه و اصلا خوب نیست — ب ام و عالی رعایت میکنه این کارو / ماشین لوکس رو دست نزنن بهتره / ویلز اند مور یه تیون خوف داشت روی مرسدس اس ال 55 / حداقل لاستیک پیرلی مینداختی زیرش ..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا