بنتلیبوگاتیهفته نامه

خودروهای 2018 بنتلی و بوگاتی

همراه شما هستیم با یکی دیگر از قسمت‌های سری مطالب خودروهای ۲۰۱۸. این قسمت به معرفی محصولات جدید شرکت بنتلی و بوگاتی اختصاص دارد. در پایان نیز خودروهایی از این دو شرکت که برای سال ۲۰۱۸ تغییراتی جزئی را تجربه کرده‌اند، خودروهایی که بدون تغییر باقی‌مانده‌اند ذکر می‌شوند.

  • بنتلی

بنتایگا: این شاسی‌بلند لوکس که قبلاً دل‌های زیادی را شیفته خود کرده هم‌اکنون نسخه سفارشی مولینر را دارد که بدنه‌ای دو رنگ، رینگ‌های ۲۲ اینچی و… از جمله مشخصه‌های آن هستند. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به یخچال صندلی عقب و کف‌پوش‌های سفارشی اشاره کرد. مدل‌های ارزان‌تر این خودرو را می‌توان در فرم سه ردیفه و همچنین نورپردازی سفارشی نسخه‌های مولینر خریداری نمود.

کانتیننتال GT: این خودرو اولین بازطراحی کامل خود را تجربه می‌کند. اگرچه که انتظار داریم نسل جدید GT اواخر سال جاری عرضه شود اما بنتلی هنوز آماده نمایش آن نشده است. نسل جدید این خودرو که بر پایه پلتفرم پورشه پانامرای جدید ساخته شده دارای سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربو به عنوان نماد کانتیننتال GT باقی می‌ماند اما خروجی بالاتر از ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته GT متصل می‌شود. سیستم تعلیق بادی و سیستم ضد غلطش ۴۸ ولتی بنتایگا نیز از سایر مشخصه‌های محصول جدید بنتلی خواهند بود. انتظار داریم پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو نیز ارائه شود و قوای هیبریدی ۶ سیلندری از پانامرا ۴ E-Hybrid به عاریت گرفته شوند. کانتیننتال GT جدید در دو نسخه کوپه و کانورتیبل عرضه خواهد شد.

تغییرات تریم ناچیز: فلایینگ اسپور

تغییر نیافته: مولسان

  • بوگاتی


تغییر نیافته: شیرون

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. مهدی 911

    ۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (459 ديدگاه)

    911gt2 rs و مکلارن 720 بدون شک بهترینهای 2018 هستند که بیشترین خبرها در مورد اوناس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amir Schumacher

    ۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    کانتیننتال جی تی و شیرون دل منو بردن.
    هر دو بی نظیرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مانی

    ۲ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    لطفا از گذاشتن نظرات بی‌ ربط پرهیز کنید

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. نت

    ۳ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (363 ديدگاه)

    چراغ عقب بوگاتی مثل گرنجور به هم متصل شده=کراس اور به بنتلی اصلا نمیاد=فقط ایودی a8 که این روزها انقلاب به پا کرده و همه رو تحت تاثیر خودش قرار داده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مانی

    ۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    لطفا از گذاشتن نظرات بی‌ ربط پرهیز کنید

    با تچکر مجدد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا