مرسدس بنز

آشنایی با اسپرینتر پتروناس ادیشن، خودروی امداد محبوب!

سال پیش مرسدس بنز اسپرینتر ۲۵ سالگی خود را جشن گرفت. این خودرو اولین بار در سال ۱۹۹۵ و به عنوان جانشین مدل قدیمی TN معرفی شد. هم‌اکنون کوچ بیلدر لهستانی کِگِر Kegger تصمیم گرفته هدیه‌ای مناسب را برای این خودرو تهیه کند و آن‌هم چیزی نیست جز یک خودروی امداد سفارشی.

آن چیزی که تماشا می‌کنید محصول رسمی مرسدس-ای تم جی نیست بلکه مدلی سفارشی است که توسط کگر و برای گرامی داشت ۲۵ سالگی این خودرو تولید شده‌اند. تنها ۲۵ دستگاه از این محصول تولید خواهد شد.

خودروی موردبحث اسپرینتر پتروناس ادیشن نام گرفته و از پوشش بدنه الهام گرفته از خودروهای فرمول ۱ سود می‌برد. اسپرینتر پتروناس ادیشن بر پایه قوی‌ترین نسخه این خودرو در اروپا شکل گرفته است. پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل اسپرینتر پتروناس ادیشن قدرت ۱۹۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۴۰ نیوتون متری دارد که از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می‌شود. این یکی از معدود خودروهای یدک کشی و امدادی است که از سیستم تعلیق بادی سود می‌برد.

از نظر بصری چندین تغییر وجود دارد که شامل سپر جلوی جدید با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و اسپویلر لبه‌ای اصلاح شده است. جلوپنجره مشکی و رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره با نوار آبی روشن متضاد هم تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودرو هستند.

با ورود به داخل کابین شاهد فضایی غیرمنتظره برای یک خودروی یدک‌کش و امداد خواهید بود چراکه جو راحتی وجود دارد. چرم و آلکانترای زیادی به همراه دوخت سبز روشن را می‌توان روی داشبورد، صندلی‌ها و پانل درب‌ها مشاهده کرد. ایزولاسیون صدای بیشتر و سیستم صوتی ارتقا یافته نیز باعث ایجاد فضای بهتری خواهند شد.

البته که اسپرینتر پتروناس ادیشن به عنوان محصولی کاری دارای فضای مناسب حمل خودروهای در راه مانده است. همچنین جعبه ابراز موردنیاز نیز در این بخش تعبیه شده است.

کگر برای این محصول قیمت ۱۲۵ هزار یورویی تعیین کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (4797 ديدگاه)

    خودرو بَرهای راهنماییو رانندگی وقتی میخان ماشینایی که بدجایی پارک کردنو ببرن و یا حتی خودرو برهای شخصی که وقتی ماشینامون خراب میشه زنگ میزنیم بیان ماشینامونو ببرن، میزنن ماشینای مردمو نابود میکنن و هزاتا خرج میزارن رو دست مردم تا برسوننش به مقصد

    موافقم 17
    مخالفم 3
  2. mahan

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    این بدرد این میخوره ادم ماشینشو توش بذاره بره شمال دور دور.یکی از بچه ها کلی پول یدک کش داد هم رفت هم برگشت رو طرف تو یک بار اومدن میگیره تازه اومده بود خشک شده بود کلی امپول زدیم تا عضلاتش باز بشه.ادم یدونه ازینا داشته باشه هم لذت میبره هم ماشینش تو جاده تلف نمیشه

    موافقم 7
    مخالفم 3
  3. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    خیلی خوبه عاشقش شدم، اگر در توانم بود تو خریدنش هیچ شکی نمیکردم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. امین

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (31 ديدگاه)

    برای یک یدک کش اینهمه تجملات لازم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا