مرسدس بنز

تست و بررسی مرسدس بنز GLS مدل 2017

آیا GLS می‌تواند S کلاسِ شاسی بلندها باشد؟
زمانی که یک خودروساز نام خودروهای در حال تولید خود را تغییر می‌دهد بسیاری از ما دوست داریم تا زبان به شکایت بگشاییم چرا که تکالیف جدیدی برای ما ایجاد می‌شود و آن، به یاد سپردن نام‌های جدید است. حتی کسی که در کارخانه‌ی مرسدس بنز هم کار می‌کند، با به یاد سپردن نام جدید شاسی بلندها و کراس اوورهای این شرکت که با حروف GL شروع می‌شوند و سومین حرف نیز به سایز خودرو بستگی دارد، مشکل خواهد داشت؛ بنابراین، کلاس GL به GLS تغییر نام داده که درواقع یک S کلاس با لباس شاسی‌بلند است و در صدر دیگر شاسی بلندهای بنز که شامل GLE (همان ML سابق) و GLC یا GLK سابق قرار می‌گیرد.

2017 Mercedes-Benz GLS-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz GLS-Class
مرسدس دو سال زمان را صرف با طراوت ساختن شاسی بلندهای خود کرده و این زمان‌بندی بهتر از این نمی‌توانست باشد. خودروهای کاربردی بنز با هر سایز، شکل، اندازه و چهره‌ای در این زمان داغِ داغِ داغ هستند! سال گذشته مرسدس ۲۷۷۰۰ دستگاه شاسی‌بلند فول سایز را به فروش رسانده که افزایش ۴.۲ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. برای سال ۲۰۱۷، شاسی‌بلند لوکس GLS تنها یک فیس لیفت را تجربه کرده اما تغییر نام ممکن است افزایش فروش را در پی داشته باشد. این چیزی است که طبق گفته‌ی M. Bart Herring مدیر تولید مرسدس بنز آمریکا، برای GLE اتفاق افتاده است: “با نامی جدید ما باد موافقی را شاهد بودیم که اصلاً انتظارش را نداشتیم.”

2017 Mercedes-Benz GLS-Class
۲۰۱۷ Mercedes-Benz GLS-Class
GLS همچنین از سودمندی فاکتور “جی” استفاده می‌کند: سابقه‌ی جی کلاس نمادین به سال ۱۹۷۹ بازمی‌گردد و هنوز هم بخش عمده‌ی آن به‌صورت دست‌ساز در اتریش ساخته می‌شود. دومین نسل GL کلاس در سپتامبر سال ۲۰۱۲ به بازار معرفی شد و شاسی‌بلند سال ۲۰۱۳ موتورترند لقب گرفت. GLS 2017 فیس لیفت شده در آلاباما ساخته می‌شود و همین ماه با دو مدل GLS450 و AMG GLS63 به میدان می‌آید و هفته‌ی بعد نیز GLS550 عرضه می‌شود.

2017 Mercedes-Benz GLS-Class
زمانی که مرسدس تأییدیه‌ی مصرف سوخت را از EPA دریافت کند، در اواخر امسال GLS350d (حرف d برای دیزل) را عرضه خواهد کرد. مرسدس امیدوار است که این مدل را در می یا ژوئن عرضه کند اما Herring می‌گوید که با رسوایی‌های دیزلی اخیر،EPA تست‌های بیشتری را نسبت به قبل انجام می‌دهد و دانستن زمان دریافت تأییدیه سخت است.

2017 Mercedes-Benz GLS-Class
نمای جلوی خودرو به منظور شبیه‌تر شدن زیاد به دیگر مدل‌های این خودروساز فیس لیفت شده است. در نمای عقب شاهد سپر، چراغ‌ها و اگزوزهای جدید (در برخی مدل‌ها) هستیم. این شاسی‌بلند تجهیزات جدید و استانداردی دارد. داخل کابین صفحه‌نمایش ۸ اینچی جدیدی را خواهید یافت که از آخرین نسخه‌ی COMAND و اپل کارپلی استفاده می‌کند. سیستم اندروید اتو نیز در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد و به‌روزرسانی جدیدی برای نمای داخلی سالخورده ایجاد خواهد کرد. همچنین سیستم‌های ایمنی زیادی در این خودرو وجود دارند. صندلی‌های ردیف دوم و سوم را بخوابانید و این موقع GLS 2656 لیتر فضا را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ما تقریباً همه‌ی مدل‌های مختلف GLS را در راه‌های پرپیچ‌وخم کلرادو و یوتا راندیم. GLS350d 4Matic مدل پایه است که از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل با ۲۵۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۷ پاوند فیت گشتاور استفاده می‌کند. این خودرو یک پوشش است و مرسدس هیچ‌گاه نسخه‌ی دیزلی را در امریکا تبلیغ نمی‌کند؛ اما برای آن‌هایی که مشتاق‌اند باید گفت که این نسخه ۱۵ درصد فروش GLS را تشکیل می‌دهد.

این مدل با انتقال نرم قدرت، ظرفیت یدک کشی ۳.۴ تن و قیمت آغازی ۶۷۹۷۵ دلاری یک شروع خوب محسوب می‌شود. البته نسخه‌ی پر از آپشن حاضر در تست برچسب قیمت ۹۲۰۸۰ دلاری را نشان می‌دهد.

همه‌ی تریم ها سیستم چهارچرخ محرک ۴Matic را به‌صورت استاندارد دارا هستند و همه‌ی نسخه‌های AMG از گیربکس ۹ سرعته ی اتوماتیک جدید مرسدس استفاده می‌کنند که باعث بهبود ۵ درصدی مصرف سوخت می‌شود. همچنین مورد جدید دیگر انتخاب دینامیک است که امکان انتخاب ۶ حالت متفاوت گیربکس را فراهم می‌کند. با انتخاب حالت اسپورت سیستم تعلیق پایین‌تر می‌آید، فرمان سفت‌تر می‌شود و پاسخ‌های پدال گاز افزایش می‌یابد. به بخش تنظیمات در صفحه‌نمایش بروید و حالت دلخواه خود را ایجاد کنید: فرمان راحت و سیستم تعلیق سفت و اسپورت می‌خواهید؟ انجام شد! و گرافیک‌هایی وجود دارد که چگونگی تنظیمات و عملکرد خودرو را نشان می‌دهد.

2017 Mercedes-Benz GLS-Class

2017 Mercedes-Benz GLS-Class
به مدل بالاتر GLS450 4Matic می‌رویم و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو را به جای قلب تپنده‌ی ۸ سیلندر شاهد هستیم. این پیشرانه ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پاوند فیت گشتاور تولید می‌کند. این نسخه محبوب‌ترین مدل است و تقریباً نیمی از فروش GLS را تشکیل می‌دهد. قیمت این مدل از ۶۹۶۲۵ دلار آغاز می‌شود اما مدل حاضر در تست تجهیزات بسیاری از چرم بهتر و ماساژورهای صندلی گرفته تا سیستم اطلاعات سرگرمی ممتاز و پکیج‌های کمک‌راننده‌ی زیادی دارد که قیمت را به ۹۰۴۵۰ دلار می‌رساند.

2017 Mercedes-Benz GLS-Class

2017 Mercedes-Benz GLS-Class
زیبایی GLS این است که صرف‌نظر از چیزی که در زیر کاپوت قرار دارد، این خودروی ۷ سرنشینه در راه‌های پرپیچ‌وخم بزرگ احساس نمی‌شود و تکان‌های بدنه‌ی زیادی هم ندارد. بخشی از این عملکرد به سیستم پیچش فعال و به‌منظور کنترل حرکات بدنه بازمی‌گردد. سیستم تعلیق بادی مرسدس که با کامپیوتر کنترل می‌شود هرگونه ناهمواری جاده را خنثی می‌کند. همه‌ی تریم ها قدرت کافی را ارائه می‌کنند اما تعریف شما از “کافی” می‌تواند متفاوت باشد.

اگر توانایی مالی‌اش را دارید مدل GLS550 با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۷ لیتری توئین توربو نیز انتخاب مناسبی است که ۴۴۹ اسب بخار قدرت و ۵۱۶ پاوند فیت گشتاور را در اختیارتان می‌گذارد. این شاسی‌بلند به آسانی به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد بدون آنکه احساس کنید خیلی سریع می‌روید. قیمت آغازی این مدل ۹۴۷۷۵ دلار است اما با افزودن برخی آپشن ها قیمت آن به ۹۹۱۰۵ دلار رسیده بود.

2017 Mercedes-Benz GLS-Class
اگر می‌خواهید که حکمران محله‌تان باشید، نسخه‌ی AMG GLS63 با نیروگاه ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربو انتخاب اول و آخر خواهد بود. این خودرو با قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و گشتاور ۵۶۱ پاوند فیتی، در مدت‌زمان ۴.۵ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. در حالت اسپورت پلاس، شتاب گیری دیوانه‌وار خودرو با صدای غرش پیشرانه در هم‌ آمیخته می‌شود. با معکوس کشیدن شاهد اوج عملکرد اگزوز و پیشرانه هستیم. این کار کمک می‌کند تا مصرف سوخت تخمینی ۱۸/۱۳.۸/۱۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتری این غول را نادیده بگیرید.

قیمت آغازی مدل ای‌ام‌جی ۱۲۵۰۲۵ دلار است و با اضافه شدن آپشن هایی همچون سایبان‌های ردیف دوم، قفل تریلر و نگه‌دارنده‌ی فنجان گرم و سرد شونده قیمت آن به ۱۲۶۸۸۰ دلار رسیده بود.

آیا مدل GLS65 نیز در آینده عرضه خواهد شد؟ Herring می‌گوید که هنوز در حال ارزیابی هستیم و در این نقطه برنامه‌ای برای تولید GLS کوپه وجود ندارد.
درمجموع فیس لیفت کردن مرسدس بنز GLS 2017 برای تبدیل این خودرو به S کلاس شاسی بلندها کافی نیست اما این خودرو در سگمنت شاسی بلندهای فول سایز یک پیشرو محسوب می‌شود و مقایسه‌ی آن با اسکالاد می‌تواند جالب باشد. ما انتظار نداریم که این خودرو در کلکسیون افراد معتبر دیده شود یا در موزه‌های خودرویی به نمایش درآید اما با داشتن آن مطمئناً لحظات خوبی در انتظار خریدار خواهد بود.

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. Mohammadreza4060

    ۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (870 ديدگاه)

    اگه دقت کنید متوجه میشد مرسدس همیشه یه قدم از بی ام دبلیو جلو تره برای مثال همین GLSکه هنوز رقیبی از سوی دوبرند لوکس دیگه المانی نداره و بی ام دبلیو گفته در اینده میخواد X7 رو معرفی کنه
    یا مثلا بی ام دبلیو هنوز رقیبی برا اس کلاسای کابریولت یا amg gt نداره
    فقط تنها ایراد که میشه به بنز این اسطوره دنیا ماشین سازی گرفت اینه که اجازه میده ماشیناش به صورت گسترده در بخش های خدماتی مثل تاکسی رانی و پلیس و … استفاده بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۸ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      این نظر شخصی شماست مه میگی مرسدس یک قدم جلوتر از بی ام و است دوست عزیز.
      نمیشه به همین راحتی گفت این یا اون جلوتر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammadreza4060

        ۸ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (870 ديدگاه)

        فک میکنم شما جلوتر بودن رو با بهتر بودن اشتباه گرفتین
        من نمیگم مثلاgle از x5 یا Q7 بهتره
        چون همشون تقریبا در یک سطحا و تفاوت کیقیتشون حداکثر 5 درصده
        بهتر یا بدتر بودن فقط به سلیقه شما برمیگرده (البته بین این سه تا برند)
        شما اگه خیلی کلی تر نگا کنی متوجه پیش کام بودن مرسدس میشی مثلا بنز ماهاست که ای کلاسو معرفی کرده و این طور نیست که صب کنه ببینه بقیه چکار میکنن ولی بی ام و و ائودی هنوز سری 5 و
        A5 رو معرفی نکردن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Archi KHAN

          ۸ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          جناب Mohammadreza4060
          به نظر شما اولین SUVکوپه را کدوم کمپانی معرفی کرد و کدوم کمپانی بقول شما دنباله رو بود ؟!!؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Lord Cezar

          ۸ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (300 ديدگاه)

          جناب Archi KHAN
          این حرفایی که میگید شاسی کوپه رو کی معرفی کرد و بقیه دنباله رو هستن بچه گانس به نظرم.
          اگه اینطور هست بی ام و هم سری 6 رو از روی سی ال اس ساخته ولی کسی نمیگه چرا ساختی .
          تو دنیای مدرن اونها به این چیزا کپی نمیگن .
          وقتی یه پلتفرمی تو دنیا معرفی میشه سریعاً همه کمپانی ها سعی دارن تو این سگمنت یه محصولی تو سبد محصولاتشون داشته باشن فرقی نمیکنه بی ام و مبدع اون باشه یا بنز یا هر کمپانی دیگه ای.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. یو اس اس اینترپرایز

          ۸ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          به نظر من هردو عالی هستن.هم بنز هم بی ام و

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Archi KHAN

          ۸ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          جناب Lor Cezar
          اولا که شما به بزرگی خودتون ببخشید !
          در ثانی پس کمپانی پیش گام بودنش کجا بود ، بنز ؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Lord Cezar

          ۸ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (300 ديدگاه)

          اولاً Lor نه Lord …
          دوما فکر کنم سبد محصولات مرسدس بنز و تنوع محصولاتش نشون دهنده پیشگام بودنش هست. تنها سگمنتی که مرسدس بنز از یه کمپانی دیگه الهام گرفته شاسی بلند کوپه هست والسلام.
          تکنولوژی و پیشگام بودن مرسدس تو مهندسی رو هم تو فرمولا1 که مادر تکنولوژی های خودروئی هست میتونید ببینید.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Elemento

      ۸ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      این ایراد رو شما میگیری. بنز اتفاقا خیلی کار خوبی میکنه. من دلم میخواد لوگوی بنز رو روزی پنج بار ببینم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. محمد

      ۸ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (34 ديدگاه)

      خیلی مطمئن نباش چون ابتدا بی ام دابلیو مدل ایکس6 پرفروش را به بازار معرفی کرد بعد بنز و دیگر کمپانی ها دارند کپی میزنند

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. فرامرز

      ۸ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      خب درسته مرسدس مجموعه کاملتری داره و دلیلش هم اینه که ب ام و از اول فقط خودروی سواری و اسپورت تولید میکرده ولی تو همین یکی دو دهه تو سگمنت هایی محصول داده که مرسدس نبوده مثل سری آی، ایکس ۶، ام ۲، و …. و تو یه سری سگمنت ها هم راه مرسدس رو پیش گرفته مثل سری ۲ اکتیو/گرند تورر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Limbo

      ۸ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      بنده با حرفتون زیاد موافق نیستم . . .
      همونجور که BMW رقیبی برای GLS و یا AMG GT نداره، شرکت Mercedes-Benz هم رقیبی برای BMW-i8 و BMW-i3 نداره. یا مثلا BMW خط تولید موتور سیکلت داره ولی Mercedes-Benz نداره. اینجوری نمی شه قضاوت کرد. از طرفی به نظر من اصلا لزومی نداره که محصولات شرکت ها با هم همپوشانی داشته باشن. رقابت خوبه ولی نه همیشه. قرار نیست که یک شرکت برای رقابت با شرکت های دیگه برنامه و خط و مشی که در نظر گرفته رو عوض کنه. اگر بخواد خیلی عجولانه یه محصول رو صرفا برای رقابت به بازار بفرسته ممکنه اعتبار برند رو زیر سوال ببره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. كوروش

      ۸ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      اصلا اینطور نیست فقط BMW احساس نیاز نکرده که ورود کند وگرنه بهترین محصول رو همیشه تولید می کند اگر برقی تولید کند بهترین می شود
      کامپکت باز بهترین می شود و همین طور ….
      حالا هم چون دیده بازار فول سایز ها خسته کننده شده می خواهد کلا یه حالی به همه بده

      ولی این gls یا gs سابق عجب هیولایی هستش واقعا حرف نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. علیرضا

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز اینکه با تولید کراس اور کوپه توسط بنز سالها بعد از تولید و به بازار اومدن بی ام وX6 ادعا بکنیم که بنز همیشه از بی ام و یکقدم عقبتره یه کم بی انصافیه. موضوع فقط بحث رقابت هستش که باعث تنوع و پیشرفت و جذابیت درمحصولات تولیدی میشه. پس صرف ادعای شما دلیل برتری فلان برند یا کارخانه بردیگری نمیتونه باشه. با اینکه بنده خودم طرفدار دوآتیشه بی ام و و پورشه هستم اما احترام خاصی به جنابان! بنز و کادیلاک و شورلت فولکس و هوندا و تویوتا و و و …قایلم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. hossein

      ۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام
      الان سال 1401 هستیم و bmw مدل x7 رو داده بیرون و فک ی دنیا خورده زمین بنز که جای خود داره
      و در رابطه با amg gt باید بگم که اون در کلاس سوپر اسپرت ولی bmw با رونمایی مدل m8 که در کلاس اسپرت حساب میشه دهن amg gt رو بصورت کامل بسته و خیلی سریع تره💔💋

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. cadillac

    ۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (54 ديدگاه)

    من میخواستم به صورت ارس شماره این یا اسکالد esv را بخرم . آیا میتوانید راهنمایی نمایید. و تقریبا هر دو به یک قیمت به دست می آید(یعنی 99 هزار دلار

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Erfan

      ۸ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (43 ديدگاه)

      دوست عزیز….
      مهندسی آلمانی حرف اول رو تو دنیا میزنه و به ازای پولی که می دی واقعا آپشن، قدرت، زیبایی، لوکس بودن و خیلی چیزای دیگه میگیری ولی این چیزای با یه هزینه پایین نمیشه نگه داری کرد مسلما هزینه بالاتری نسبت به کادیلاک خواهد داشت…
      ولی خیالت جمه که بنز سواری….
      کلام آخر اینکه اگه مشکل هزینه نگهداری نداری 100% بنز….

      The Best or nothing

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ali

      ۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (6809 ديدگاه)

      اسکالید گزینه نفیسی هستش پیشنهاد من کادیلاک است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ماسل

    ۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    کادیلاک نگاه ها رو بیشتر به سمت خودش میچرخونه.
    ولی میگن بنز تو ایران نمایندگی داره که اینجوری بنز انتخاب معقولانه تریه
    و البته ستاره ی اشتوتکارته دیگه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    کار بنز حرف نداره. شاهکاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احسان(احسان سابق)

    ۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    چقدر دکمه تو این ماشین هست.ادم دوس داره باهاشون ور بره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      کارت درست شما

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. continental

    ۸ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    ببخشید کجاش بنز جلوتره؟ بی ام و i8 و i3 الان رقیبی دارن تازه تکنو لژیشون خیلی بالاست و بنز رقیبی برای اونا نداره و بی ام و i5 نیز به زودی وارد میشه و بدون رقیب است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد حسین

      ۸ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (204 ديدگاه)

      BMW برای AMG GT رقیب داره؟ برای S کلاس کابریو چی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. mans

    ۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (51 ديدگاه)

    آقا اگه اون مدل های که شما ذکر کردی تو محصولات بی ام و نیست در عوض x4 و x6 هم برای اولین بار بی ام و تولید کرد بعد بنز شروع به ساخت رقیب کرد در ثانی یه نگاه به ارزش دوتا برند بندازی و آماره فروش میفهمی کی جلوتره
    در یه توصیه میکنم به تمامیه کاربرا لطفا با تعصب به یه برند خاص نظر ندید این کار زیاد صورت خوشی نداره بیشتر بحث راه می افته تا پیشرفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Vahid porsche

    ۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (474 ديدگاه)

    من از صفحه نمایشی که از داشبورد بیرون زده باشه بدم میاد انگار یه تبلتو چسبوندی اونجا شمام همینطورین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mohammad_fm480

    ۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    بحث رقیب و اینچیزا نیس اگه باشه بنز از همه شاخ تره.بنز =بهترین در کلاس خودش
    the best or nothing

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Hamed Ferrari

    ۱۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (67 ديدگاه)

    جون میده باهاش تصادف کنی هیچیت نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مسعود

    ۱۰ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (221 ديدگاه)

    چراغای عقب قبل فیس لیفتشو بیشتر دوس داشتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. نت

    ۱۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    اولین شاسی بلند زیبای تولید شده توسط بنز هست.بخاطر اینکه دریچه کولر دایره ای نیست و چراغ جلو و عقب زیباتر شده و جلو پنجره زیبا داره و پشت ماشین هم زیباست و اگزوز چهارتایی عقب هم زیباست.در کل نسبت به شاسی بلندهای قبلی بنز خیلی بهتر شد و طراحی بهتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. نت

    ۱۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    هنوز میتونست بنز داشبورد رو زیباتر کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا