مرسدس بنز

پشت فرمان مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S جدید

یک سوپر سدان ناب!

این E63 S جدید است. سوپر سدان ارتقا یافته‌ای که با ب ام و M5 رقابتی تنگاتنگ برای کسب عنوان بهترین خودرو در کلاس خود را دارد.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

انتخاب سوپر سدان موردعلاقه بین محصولات AMG و M شبیه انتخاب پیتزای موردعلاقه است. شاید شما به یک خودرو علاقه بیشتری داشته باشید اما در واقع پاسخ اشتباهی وجود نداشته و هر دو جزو بهترین‌ها هستند. البته برای مدل سال ۲۰۲۰ شاهد به‌روزرسانی E 63 S هستیم و شاید این خودرو کمی دست برتر را داشته باشد.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

از نظر ظاهری در بدنه شاهد همان تغییرات نسخه‌های استاندارد E کلاس خواهید بود. چراغ‌های جلو هم‌اکنون کوچک‌تر شده و با جلوپنجره جدیدی همراه شده‌اند. همچنین ورودی‌های هوای بزرگ در جلو نیز شبیه سوپرکار مرسدس یعنی AMG GT به نظر می‌رسند.

در مقایسه با E کلاس استاندارد، قوس چرخ ها ۲۷ میلی‌متر بیرون‌تر آمده‌اند تا بتوانند فاصله بیشتر بین چرخ های روبرویی در E 63 S را پوشش دهند. قوس‌های چرخ همچنین میزبان رینگ‌های ۲۰ اینچی هستند که آن‌ها نیز در پشت خود فضای کافی برای جا دادن دیسک‌های ترمز ۳۹۰ میلی‌متری را دارند. این دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر از رینگ‌های آلیاژی بکار رفته در فولکس‌واگن پولو هستند. البته ترمزهای سرامیک کربنی ۴۰۲ میلی‌متری نیز به‌صورت آپشن در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

در عقب نیز چراغ‌های جدید افقی باعث شده‌اند طراحی این سوپر سدان شبیه دیگر محصولات مرسدس همچون CLS و S کلاس جدید باشد. از جمله ویژگی‌های خاص AMG هم می‌توان اسپویلر لبه‌ای فیبر کربنی و خروجی‌های اگزوز جدید و تریم مشکی اطراف آن‌ها را برشمرد.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

وقتی وارد کابین شوید شاهد جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس خواهید بود که شامل یک جفت صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی می باشد. نمایشگر مرکزی کنترل عملکردهای مهم از جمله سیستم ناوبری واقعیت افزوده، دوربین دید ۳۶۰ درجه و سیستم صوتی برمستر را بر عهده دارد. صفحه‌نمایش دوم هم پیش چشمان راننده قرار داشته و این پشت آمپرهای دیجیتال را می‌توان با عملکردهایی همچون شتاب سنج، تایمر پیست و منحنی‌های قدرت و گشتاور شخصی‌سازی نمود.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

داشبورد از پانل‌های فیبر کربنی پر شده و تقریباً اکثر سطوح دارای تریم چرم هستند و به ندرت می‌توان سطحی پلاستیکی را مشاهده کرد. صندلی‌های اسپورت و برقی AMG نیز باعث می‌شوند راننده در ارتفاعی پایین قرار گیرد و البته با حمایت بسیار خوبی روبرو باشد. البته این صندلی‌ها دارای راحتی کافی برای سفرهای طولانی نیز هستند.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

فرمان جدید نیز از AMG GT گرفته شده و دارای دکمه‌های بیشتر برای کنترل تنظیمات حالت رانندگی (از کامفورت تا اسپورت پلاس) می باشد. همچنین ویژگی‌هایی همچون سیستم اگزوز و دامپرها را نیز می‌توان از طریق دکمه‌ها کنترل کرد. هدف مرسدس انتقال اکثر عملکردهای مخصوص راننده به موقعیتی بوده که دست‌های راننده کمترین میزان ممکن از فرمان جدا شوند.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

بهبودهای زیادی در خودرو رخ داده اما موضوع مهم همانی است که قبلاً بود. مهندسان AMG دست‌کاری در قوای محرکه استثنایی E 63 S را به صلاح ندانسته‌اند. این نیروگاه ۴ لیتری توئین توربو هنوز هم قدرت ۶۰۴ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری دارد.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

بدون هرگونه تعجبی، E 63 S شتاب گیری وحشیانه‌ای دارد. این خودرو به‌صورت رسمی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیه‌ای دارد که به سختی می‌توان آن را باور کرد. M5 کامپتیشن از این نظر یک دهم ثانیه بهتر بوده اما از نظر شخصیت و کاراکتر مرسدس برنده واضح است. صدای پیشرانه کاملاً عضلانی و قلدر مابانه بوده و غرش عمیقی در دورهای پایین دارد که هرچه به سمت ردلاین می‌رود بر شدت آن افزوده می‌شود.

و موارد هیجان‌انگیز به همین‌جا ختم نمی‌شوند. E 63 S چسبندگی زیادی داشته و تقریباً خللی بر پایداری آن وارد نمی‌شود. فرمان بازخورد مناسبی دارد و از دقت و توازن وزنی بالایی سود می‌برد. توازن طبیعی شاسی به همراه کشش زیاد به شما اجازه می‌دهند هر کاری بکنید. وارد پیچ شده و طوفان به پا کنید!

به لطف بازنگری در سیستم تعلیق تطبیقی، ژرمن‌ها می‌گویند E 63 S هم‌اکنون طیف وسیع‌تری از تنظیمات راحت تا اسپورت را ارائه می‌کند؛ اما در واقعیت تغییرات خیلی شدید نیستند. در سرعت‌های پایین سواری خودرو سفت بوده اما هرگز ناراحت نیست. در سرعت‌های بالا این موضوع به معنی پایداری عالی خواهد بود.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

AMG E63 S در تک تریم نایت ادیشن پریمیوم پلاس عرضه می‌شود و قیمت آن ۹۸۳۷۰ پوند است. همچون گذشته نسخه استیشن هم با قیمت ۱۰۰۳۷۰ پوند در دسترس است که از نظر پرفورمنس کاملاً در حد برادر سدان بوده و درعین‌حال محفظه بار وسیع ۶۴۰ لیتری را ارائه می‌کند که بیشتر از فضای بار ۵۴۰ لیتری مدل سدان است.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

تغییرات عمدتاً ظاهری باعث جذاب‌تر شدن خودرویی شده‌اند که پیش از این نیز جزو بهترین سوپر سدان های تاریخ بوده است. مرسدس-ای‌ام‌جی E 63 S از پرفورمنس فوق‌العاده در خط مستقیم و آرامشی بسیار خوب در کابین سود می‌برد. ظاهر، صدا و هیبت خودرو حتی در نسخه استیشن نیز بسیار هیجان‌انگیز بوده و همین موارد باعث شده‌اند E 63 S یکی از بهترین خودروهای دنیا باشد.

مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن

مشخصات مرسدس-ای ام جی E 63 S نایت ادیشن پریمیوم پلاس

  • قیمت: ۹۸۳۷۰ پوند
  • پیشرانه: ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو
  • قدرت/گشتاور: ۶۰۴ اسب بخار/۸۵۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۹ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۳.۴ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۳۰۰ کیلومتر در ساعت (محدود شده)
  • مصرف سوخت: ۱۲.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه

  1. بهنام

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (383 ديدگاه)

    جذاب بود ، جذاب ترم شده 👌🏻

    موافقم ۸۹
    مخالفم ۱۱
    1. یانکی

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      تواتارا با ۵۳۴ کیلومتر رکورد بو گا تی رو منهدم کرد

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۵
      1. مهراد

        ۲۹ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (456 ديدگاه)

        البته رکورد بوگاتی که کلا آبدوغخیاری بود ولی با این حال زد پر پر کرد و به صغیر ‌و کبیر رحم نکرد

        آقایون با همین اتفاق پرونده حداکثر سرعت در دنیای خودرو بسته شد

        موافقم ۲۴
        مخالفم ۸
    2. ممد ژانگولر

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      چه خوشتیپو اسپرته
      چیزی کم و کسر نداره تو سگمنت خودش
      لامصب مرسدس بنز بد نمیسازه
      تف به این روزگار تحریم
      خداکنه تحریمارو بر دارن جنیفر لوپز بیاد تهران کنسرت بذاره
      خسته شدیم از این زندگی تکراری

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۵
      1. ممد ژانگولر

        ۲۹ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1125 ديدگاه)

        داش امیر دلار امده پایین اعصاب نداریا 😂

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
    3. پارسا عشق ماشین

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (204 ديدگاه)

      بله عالی بود عالی تر شد 👌

      موافقم ۷
      مخالفم ۱
  2. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1287 ديدگاه)

    ” از نظر شخصیت و کاراکتر مرسدس برنده واضح است”
    چیزی که ب ام و هیچوقت نتونسته در اون به مرسدس برسه…

    موافقم ۸۳
    مخالفم ۷۰
    1. NISSAN GTR SOLTAN

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      دقیقا به نکته ی خوبی اشاره کردی این جملرو باید بعضیا یه جا یادداشت کنن تا هیچوقت یادشون نره
      شیر نه قویترینه نه سریعترینه و نه باهوش ترین ولی سلطان جنگله
      باید بنز سوار شده باشی تا بفهمی چیه
      یه جمله ی معروفی هست که همه ی کسایی که تجربشو داشتن میگن اونم اینه که اگه یه مدت سوار مرسدس بنز بشی دیگه سوار هیچ ماشینی نمیتونی بشی
      ایشالا همه بتونن تجربه کنن و به این جمله برسن

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۱۴
      1. صالح کامرانی

        ۲۹ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (2 ديدگاه)

        خوش به حالت که تو ایران بنز سوار شدی اولش هم منم تو کف بنز های ایران بودم و خوب s کلاسش رو هم چندین بار سوار شدم و رانندگی هم کردم…اما این حالت من تا زمانی ادامه پیدا کرد که برای یه موضوعی مجبور شدم دو ماهی به آلمان برم پیش یکی از بستگان از قضا ایشون خانومشون که فامیل ما بود عاشق BMW بود و یک m5 کامپتیشن داشت از اون طرف شاهرش که چون تو مرسدس کار می کرد یه E63 s فورماتیک پلاس داشت ( نسل قبلی البته ۲۰۱۹) خوب دیگه مال عمم و شاهر عمم بود و من کلی باهاشون رانندگی کردم و حتی با m5 به نوربرگ رینگ هم رفتم( شاعر عمم عضو بود) خوب اون جا که سوار این دو خودرو شدم دیگه بنز و بی ام و های تو ایران رو اصلا ماشین نمی دونم …
        اما خوب از نظر رقابت ای کلاس و سری پنج همه اش سلیقه ای هست و هر کس بگه این از اون بهتره یا اون از این بهتره خیلی عذر می خواهم اشتباه کرده.این هم تمام حرف من هم با هاشون رانندگی کردم و هم از حداکثر توانایی هاشون لذت بردم هر دو بهترین هستند و این رقابتشون برنده و بازنده نداره…

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۹
    2. Kf

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (49 ديدگاه)

      مگه همونو برنده بشه آخه کجای نمای عقبش شخصیت دار خو

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۳۶
    3. R@min

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (770 ديدگاه)

      اینو راجب نسلای قبل می گفتی بهتر بود. این نسل تنها چیزی که نداره شخصیت و کاراکتره.

      موافقم ۳۰
      مخالفم ۴۶
    4. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1287 ديدگاه)

      درسته، نقد هایی به زبان طراحی جدید مرسدس وارده و من خودم از سخت ترین مخالف هاش هستم چون پویایی و شکوه نسل های قبل رو تو
      این ها نمیبینم چه S کلاس، چه cls و gle و…
      ولیکن همچنان روح ستاره سه پر درونشون وجود داره، چیزی که به ما میگه این هنوز یه مرسدس بنزه، چیزی که احساس میکنم نمیشه با واژه ها توصیفش کرد.

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۱۰
      1. Kf

        ۲۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (49 ديدگاه)

        طبیعتاً همینطوره شاید با ظاهرش حال نکنم اما از کیفیت و موتور ۴ لیتریش نمیشه گذشت مخصوصاً صدای اگزوز به قول مجله مثل پیتزاس

        موافقم ۱۸
        مخالفم ۴
    5. امیررضا

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (39 ديدگاه)

      طرفداری از برند مورد علاقتون بکنید ولی به برند های دیگه کاری نداشته باشید. فعلا که همین طراحی نه اصالت داره نه قیافه.

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۱۹
    6. Sina

      ۲۹ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (903 ديدگاه)

      درباره نسل قبل E63 حتما درسته ولی درباره این نه کاملا.
      هر چند درباره شخصیت داشتن و وحشی بودن M5 هم من زیاد شنیدم . حالا E63 یکم شاید کند تر باشه ولی یکم هیجان بیشتری داره هرچند مقدار تفاوتشون در این دو مورد خیلی کمه
      هر چند بازهم قیافش خیلی خوبه برعکس نظرات
      هر کسی یه نظری داره حالا من M5 رو ۵۵ درصد نسبت به ۴۵ درصد E63 S ترجیح میدم ولی بازهم E63 S یکی از بهترین ماشینای دنیاست.

      موافقم ۸
      مخالفم ۳
  3. رضا

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (35 ديدگاه)

    چی میشد اگه تمام مردم دنیا یکی از اینا داشتن؟همه چی تمومه لامصب. شتاب خوب، فیس خوب و کابین عالی.

    موافقم ۳۷
    مخالفم ۲
  4. SF90 STRADALE

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2660 ديدگاه)

    E63S یکی از بهترین AMG هاست
    ولی M5 کامپتیشن کاری کرده که عملکرد E63S کمی رفته تو حاشیه
    اگه بخوای کل کل کنی و مُچ رقبا رو بخوابونی بی شک M5 کامپتیشن گزینه بهتریه
    ولی چکار کنیم که اینم یک مرسدس بنز هست و گذشتن ازش به این سادگی هم نیست
    دوتاشون عشقن ❤💙

    موافقم ۵۶
    مخالفم ۱۱
    1. NISSAN GTR SOLTAN

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      اگه قرار بود هر کی ماشینو بر اساس عملکرد و پرفرومنسش انتخاب بکنه الان همه باید ماشین مورد علاقشون ۹۱۱ توربو اس و ۷۲۰s بود
      هیچوقت این دهم ثانیه ها برندی رو بزرگ نکرده
      همه میگن ۹۱۱ توربو اس فلان و فلان و … من میگم ماشینی که صدای جاروبرقی بده رو نمیشه اسم سوپر اسپرت گذاشت روش حالا اصلا ۴۰۰ مترو تو ۸ ثانیه بزنه
      یه دونه ۸۱۲ و اونتادور رو به صد تا ۹۱۱ توربو اس نمیدم
      مرسدس بنز هم از این داستان جدا نیست شخصیت برند بنز برای بی ام و دست نیافتنیه
      افتخار میکنم که روی بنز تعصب دارم

      موافقم ۹
      مخالفم ۱۶
      1. Km

        ۲۹ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (44 ديدگاه)

        این نظر شماست ، از این بعد نظر خودتو به جمع نسبت نده ، درسته طراحی داخلی بی ام و خیلی وقت درست حسابی تغییر نکرده ، ولی جو نگیرتت ، این تو مغز اونایی که بنز دوست دارن هست ، انتخاب بین این دوتا به سلیقه برمیگرده و بدبختی اینجاست که سلیقه و علاقه بعضیا باعث میشه چشماشونو رو حقایق ببندن و تعصب زیادی بخرج بدن ، تو این کلاس هر بنز و بی ام و عالی هستن و همه چی به علاقه برمیگرده

        موافقم ۶
        مخالفم ۴
      2. محمدهادی

        ۳۰ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (257 ديدگاه)

        داداش؟
        هرچقد بخوای از ناااب بودن بنز براما ببافی
        منم همونقد از دست نیافتنی بودن بیمر برات میبافم
        من هم یک بی ام و باز تیرم
        شخصیت اسپرتی خشن بی ام و یه چیز دیگست

        موافقم ۳
        مخالفم ۱
    2. SF90 STRADALE

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2660 ديدگاه)

      رکورد رسمی سرعت توسط SSC TUATARA شکسته شد
      تاج از آلمان به سوئد و سپس به آمریکا منتقل شد 👑👑

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۷
      1. امین

        ۲۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (141 ديدگاه)

        دقیقا کی به سوعد رفت تاج؟! شیرون سوپر اسپورت ثبت و مورد قبول واقع نشد جسکو ابسولوت هنوز ۵۳۰ تاش رو نزده یا باید بگی تاج تو آمریکاس یا اینکه ایجاد شد😂 ویه سوال اونم اینکه تو کدوم جاده رکورد زده؟! چرا اصلا پشتیبانی نمیکنن خبر رو؟ زمان شیرو سوپر اسپورت رسانه ها منهدم شدن این چرا سر و صدایی نداره؟!😐😐

        موافقم ۰
        مخالفم ۵
        1. z

          ۲۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (248 ديدگاه)

          در جاده‌های خارج لاس‌وگاس(nevada) به نام جاده۱۶۰ که ۷مایل مسافتشه
          تواتارا با حداکثر توان رکورد گیری نکردن وگرنه بیشتر هم میزد
          و اینکه ابسلوت ضریب درگ یکیه با تواتارا
          تواتارا ۱۵۰ اسب قویتر و حدود۱۱۰ کیلو از ابسلوت سبکتره
          تواتارا شانس بیشتری برای شکستن رکورد ۵۳۲ کیلومتر رو داره اگه دوباره با قدرت ۱۷۵۰ اسب بخار تست بشه !
          با اکتان ۹۱ با قدرت ۱۳۴۰ اسب تونستن به ۵۳۲ کیلومتر برسن

          موافقم ۶
          مخالفم ۱
      2. Amin-mc20

        ۲۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1350 ديدگاه)

        ننههههههههههه

        موافقم ۲
        مخالفم ۲
      3. Amin-mc20

        ۲۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (1350 ديدگاه)

        بزار جسکو ابسولوت بیاد

        سرشو میکوبونه تو دیوار

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۱۲
        1. z

          ۲۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (248 ديدگاه)

          تواتارا با ۱۳۵۰ اسب طی شده و سوخت اتانول نداشته به ۱۷۰۰اسب برسه و سرعت ۵۳۲ کیلومتر ثبت کرده
          راننده گفته شرایط بهتر تا ۲۰ مایل سریعتر هم میتونیم بزنیم

          موافقم ۱۱
          مخالفم ۳
        2. Amin-mc20

          ۲۹ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (1350 ديدگاه)

          رو ادعا نمیشه حساب کرد برن شرایطشو پیدا کنن ۲۰ مایل بیشتر بزنن

          موافقم ۲
          مخالفم ۱
      4. Mahdi

        ۲۸ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (15 ديدگاه)

        عزیز تاج از فرانسه به سوئد و آمریکا منتقل شد

        موافقم ۷
        مخالفم ۹
        1. SF90 STRADALE

          ۲۸ مهر ۱۳۹۹
          سوابق: (2660 ديدگاه)

          نمی تونم بگم فرانسوی خالص
          بلاخره VW خیلی برای بوگاتی زحمت کشیده

          موافقم ۲۱
          مخالفم ۱
  5. Aria

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (161 ديدگاه)

    چقدر دوست دارم ی ماشین گرون مثل بنز داشته باشم روش گازlpgبذارم ببینم چی میشه

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۲
    1. محمد

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (156 ديدگاه)

      بهترین پرفومنس رو میگیری به چند دلیل
      اول اینکه گازمایع هستش و خالصه
      دوم اینکه اکتانش بالاش حتی از بنزین سوپر هم بهتره مخصوص ماشینای توربوعه ک اسیب نرسه به ماشین و مصرف سوخت هم میاد پایین و هزینه سوخت هم کمتر میشه
      اینارو من خودم به شخصه روی ماشین ب ام و ۵۲۸دوستم به چشمم دیدم و خیلی راضیه ازین کار
      حتی اینقدر پیشرفته شدن سیستم های سوخت رسانیlpgک انژکتور دارن و برای ماشین های۸سیلندر هم قابل نصب هستش و کاملا فابریکی نصب میشه جوری ک شما هیچ تفاوتی حس نمیکنی وقتی کاپوت رو میزنی بالا
      حتی من روی ب ام و x3های سری اول ک موتور۶سیلندر دارن دیدم نصب کردن و نتیجه بسیار مطلوبی رو ارائه میدن

      موافقم ۴
      مخالفم ۱۱
  6. JDM

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (206 ديدگاه)

    اقایون داداشا رکورد زده شد
    تواترا با میانگین تاپ اسپید ۳۱۶ مایل و حداکثره سرعت ۳۳۰ مایل رکورد سرعتو زد

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۲
    1. Amin-mc20

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1350 ديدگاه)

      ننهههههههههه

      کوینیگزگ حرکتی بزننننن

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱
    2. Elmiraj

      ۲۸ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (1755 ديدگاه)

      لامصب رو ۵۳۲ کیلومتر در ساعت انگار دو تا دنده‌ش مونده…!!!!
      اگر طول جاده بیشتر بود خدا می‌دونه به چند تا می‌رسید….

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۵
  7. MR.JJ

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (50 ديدگاه)

    زیباترین نسل ای کلاس(W212(2016 بود از هر نظر عالی و بدون نقص بود
    W213 هم خوب بود ولی در مقایسه با W212 آن ابهت و وقار قبلی را نداشت
    مرسدس دوباره به طراحی کلاسیک خود برگشته ۲۰۲۱ خیلی خوب شده مخصوصا چراغ های افقی

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۴
  8. سهند

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (152 ديدگاه)

    کی میدونه برتری های این نسبت به m5 کامپتیشن چیه؟ و همچنین برتری های m5 کامپتیشن نسبت به e63s ؟
    یعنی چرا در مجله ها ی مختلف m5 را برتر میدانند؟
    احتمالا آقا مهدی میداند اگر پیام من را دید جواب دهد

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۷
  9. Mohammad

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (13 ديدگاه)

    برو m5 رو بجو

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱۱
  10. JDM

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (206 ديدگاه)

    https://m.youtube.com/watch?v=N22JfNHiC1k

    اینم لینک رکورد زنی

    ۵۳۲ کیلومتر!!! توسط اس اس سی تواترا

    رکورد قبلی و بافوند!

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  11. فرشاد

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (134 ديدگاه)

    چراغ مثلثی چه عیبی داشت؟

    موافقم ۶
    مخالفم ۵
  12. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3007 ديدگاه)

    SSC Tuatara حداکثر سرعت ۵۳۲km و میانگین سرعت ۵۰۸km رو، ثبت کرد😱

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
  13. مهرداد كمال

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (294 ديدگاه)

    این دیگه اخرشه بهترین ماشین جهان که میشه تو زندگی روزمره ازش استفاده کرد
    وسلام

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۳
  14. (Saeed(peugeot

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (282 ديدگاه)

    یکی از هزاران لذت ناب دنیا ….. نشستن پشت فرمون این e 63 با ۴ نفر سرنشین و صندوق عقب پر وسایل سفر …. و گاز دادن تو همین اتوبان های خودمون …. نه جای دیگه …..تمام……

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
  15. محمد

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (218 ديدگاه)

    فقط مهندسی حال کنید ،با اینکه تغییر خاصی در پیشرانه اتفاق نیفتاده.اما عملکرد ماشین بهبود پیدا کرده،دم مرسدس گرم

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱
  16. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3998 ديدگاه)

    جالبه که برخی‌ها نقد دارند به طراحی نسل‌های جدید بنز ، اما همان‌ها هم بنز رو دوست دارند که این خاصیت پدر خودروسازی دنیاست .

    بنز بینظیره و این بینظیر یودن در ذاتش هست که هیچکاریش هم نمیشه کرد .
    اما به شخصه با تمام علاقه‌ای که به بنز دارم ، اعتراف میکنم در این کلاس ، bmw m5 حرف اول را در بحث لذت ناب رانندگی میبره و بَس .

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۳
  17. MAGG

    ۲۹ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (50 ديدگاه)

    حداقل حالا که GT 73 جدید با قدرت بیش از هشت صد اسب میخواد بیاد بهتر بود که اون پیشرانه GT 63 قبلی را میگذاشتند رو این هیولا و با اون گشتاور ۹۰۰ نیتون متری عظیم دیگه M5 جدید به گردش نمی رسید حالا از پیشرانه که بگذریم محدود کردن سرعت اونم از مرسدس دیگه بعید بود !😭
    چرا آخه ؟!

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا