مرسدس بنز

جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس بنز C کلاس

نسل کنونی مرسدس بنز C کلاس که با کد W205 شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد و هم‌اکنون در مقایسه با دیگر محصولات این شرکت کمی سالخورده بنظر می‌رسد اما بزودی نسل جدید این سدان کامپکت معرفی خواهد شد. نسل آیندهٔ C کلاس که قرار است تا پایان امسال معرفی شود، طبق رویهٔ معمول مرسدس در طراحی از برادران بزرگ‌ترش یعنی E کلاس و S کلاس الهام خواهد گرفت. هرچند مهندسان مرسدس به خوبی بیشتر جزئیات طراحی C کلاس جدید را با پوشش‌های استتاری پنهان کرده‌اند اما با این حال می‌توان چراغ‌های نازک‌تر جلو و چراغ‌های افقی عقب که احتمالاً با نوار کرومی باریکی به هم متصل شده‌اند را تشخیص داد. در همین حال، بنظر می‌رسد اوورهنگ جلو کشیده‌تر باشد و خطوط روی درها نیز حالت تهاجمی کمتری دارند.

از سوی دیگر، کابین C کلاس هم تغییراتی اساسی را تجربه خواهد کرد. مهم‌ترین ویژگی در اینجا نمایشگر بزرگی در میانهٔ داشبورد است که دقیقاً مشابه نسل آیندهٔ S کلاس طراحی شده و جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX را ارائه می‌کند. در پایین این نمایشگر بزرگ، کنترل‌های لمسی برای سیستم تهویه تعبیه شده و روی کنسول هم فضای برای قرار دادن گوشی هوشمند به چشم می‌خورد که احمالاً به شارژر بی‌سیم مجهز است. غربیلک فرمان سه پره با طراحی اسپرت‌تر و صفحه آمپر دیجیتالی در پشت آن‌هم از دیگر ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه نسل آیندهٔ C کلاس هستند.

C کلاس جدید روی نسخهٔ بروز شدهٔ معماری MRA مرسدس بنز ساخته می‌شود که از الکتریکی‌سازی پشتیبانی می‌کند و بنابراین علاوه بر پیشرانه‌های چهار و شش سیلندر بنزینی و دیزلی معمولی، نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی هم برای آن ارائه خواهد شد. جنجالی‌ترین شایعه در مورد C کلاس جدید اما کنار رفتن پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 در نسخهٔ C63 و جایگزینی آن با قوای محرکهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر هیبریدی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. البته این گزارشات هنوز توسط مقامات مرسدس تأیید نشده‌اند. پس از معرفی نسل جدید C کلاس در نسخهٔ سدان، نسخهٔ استیشن و احتمالاً نسخهٔ جدید آلترین هم معرفی خواهند شد و سپس این خانواده با معرفی مدل‌های کوپه و کابریولت در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ کامل خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (599 ديدگاه)

    مثل نسل قبل، ئی و سی شبیه اس هستن
    یا به عبارتی، اس در سایزهای متفاوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. - A M I R -

    ۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (728 ديدگاه)

    امیدوارم بعد از معرفی رسمی و برداشتن کامل پوشش ها از کابین با یه داشبورد بی نقص روبرو باشیم ، از عکس بالا که جذاب به نظر نمیرسه متاسفانه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Peyman56

    ۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (137 ديدگاه)

    هیچی به اندازه چراغای افقی جدید که متاسفنه شده وجه مشترک همه سدانای بنز تو مخی نیست.هرچقد چراغ عقبای نسل فعلی c قشنگه جدیدش اعصاب خورد کنه.شد۶ مثل ماشینای کره ای ۱۰ سال قبل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مهدی

    ۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (141 ديدگاه)

    تداوم عقب گرد وسط وسط باقالی ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ♤Angus_812♤

    ۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (428 ديدگاه)

    اخه بخوای حساب کنی طراحی های بنز تقریبا ۳۰ ساله فقط تکاملیه
    و بنز دیگه خواسته یه تغییر اساسی بده
    من خودم از زبان طراحی جدیدش به شخصه خوشم میاد
    بنز دنباله روی آئودی و بی ام و شد چون اون دو شرکتم طراحی های خودشو یه هو تغییر دادن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. joojoo

      ۹ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (271 ديدگاه)

      الان یعنی اتاق w212 بنزو طراحیش….تکامل یافته ی اتاق w124 بنزه؟؟؟؟؟بنز با معرفی w210 یه خونه تکونی اساسی انجام داد.و طبعا کمتر از نسل پیشین خودش(w124) زیبا بود چون این ماشین حد نهایی زبان طراحی بنز توی اون موقع بود…بعد تکامل پیدا کرد و توی w212 به پخته ترین و زیباترین حالت ممکن خودش رسید.w213 یه خونی تکونی جدیده…..ولی ظاهرا این زبان طراحی تکاملش فقط به صورت عقبگرده….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. محمد

    ۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (804 ديدگاه)

    چرا صفحه نمایش جدید اینقدر بد جاست باید سرتو خم کنی روبه پایین
    درصورتی که صفحه نمایش های قبلی علاوه بر این که بالا تر بودن و از هواس پرتی جلوگیری میکردن کمی هم به سمت راننده خم بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. MAHDI

    ۷ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مرسدس E کلاس کوپه و E53 کوپه امروز معرفی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. روزبه

    ۸ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (58 ديدگاه)

    خدا لعنت کنه تسلا رو که یه تبلت بیست اینچی رو به جای داشبرد و متعلقاتت چپوند اون وسط و خدا لعنت کنه الباقی طراحارو که از تسلا یاد گرفتن . این چه داشبرد زاقارتیه آخه رو این ماشین ؟
    اون از S اینم از C … بزودی هم روی الباقی مدلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مک وال

    ۹ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (217 ديدگاه)

    طراحی های بنز داره سال به سال از اصالتش فاصله میگیره و اون گیرایی سابق رو نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا