مرسدس بنز

تیزر کابین مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱، تحولی شگرف…

در فوریه سال ۲۰۱۹ بود که اولین بار صفحه‌نمایش بسیار بزرگ نصب شده در کنسول مرکزی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس W223 پدیدار شد. حالا به جولای ۲۰۲۰ می‌رسیم که مرسدس تیزری از طراحی داخلی این سدان پرچم‌دار را منتشر کرده است.

با اینکه محصول جدید مرسدس در چند روز آینده به‌صورت کامل رونمایی نخواهد شد اما برنامه زنده برای اصحاب رسانه و طرفداران پخش خواهد شد. تا اینجا تیزری از نمای جلوی S کلاس جدید و تصویری رسمی از سیستم اطلاعات سرگرمی تبلت مانند MBUX منتشر شده است.

کابین این خودرو به اندازه نسل پیشین از دکمه‌های فیزیکی استفاده نکرده اما داشبورد ساده‌تری دارد که صفحه لمسی حرف اول را در آن می‌زند. ابعاد این صفحه‌نمایش فعلاً منتشر نشده اما به جرات می‌توان گفت این بخش تقریباً شبیه صفحه‌نمایش ۱۷ اینچی تسلا مدل S و X می‌باشد.

ابعاد بزرگ صفحه‌نمایش به مرسدس اجازه داده اکثر عملکردهای خودرو را در آن جای دهد. در این تیزر می‌توانیم تنظیمات کنترل سیستم تهویه را ببینیم که در پایین قرار گرفته و صفحه‌نمایش ناوبری نیز در بخش بالاتر است. نیازی به گفتن نیست که پشت آمپرها نیز تمام دیجیتالی بوده و در تصاویر جاسوسی منتشر شده یک هدآپ دیسپلی پیشرفته را نیز دیده‌ایم. احتمالاً این تکنولوژی از واقعیت افزوده برای ناوبری استفاده خواهد کرد.

اما از نظر قوای محرکه ما می‌دانیم که پیشرانه ۱۲ سیلندر در S کلاس جدید دیده خواهد شد اما این نیروگاه فقط مختص مدل‌های مایباخ خواهد بود و دیگر خبری از AMG S65 نخواهد بود. برای اولین بار مرسدس اقدام به فروش نسخه ۱۲ سیلندر با سیستم چهار چرخ محرک خواهد کرد و پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر نیز از تکنولوژی هیبریدی ملایم برخوردار خواهند شد. درست همانند نسل پیشین، قوای محرکه ۴ سیلندر نیز در برخی بازارها عرضه خواهد شد.

اخیراً تائید شده نسخه‌های استاندارد، طویل و بسیار طویل S کلاس جدید به همراه فرمان پذیری چرخ های عقب و سیستم خودران سطح ۳ عرضه در دسترس خواهد بود و نهایتاً سیستم خودران سطح ۴ نیز ارائه خواهد شد. نسل جدید این سدان لوکس از پلتفرمی کاملاً جدید برخوردار بوده ساختاری که از سال ۲۰۱۵ تاکنون در دست توسعه می‌باشد.

در آینده جزئیات بیشتری از این خودروی شاخص را خدمت شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد.

[به‌روزرسانی: تصاویر و ویدئوی جدید به مطلب افزوده شد]
[دانلود ویدئو]
برچسب ها

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه

  1. Farzad

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1155 ديدگاه)

    وقتی که بنزو شبیه تسلا میکنن ، آدم باید چی بگه 😐

    1. مهدی

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (27 ديدگاه)

      به عنوان یک خودروی لوکس، داشبوردش اصلا باکلاس و لوکس نیست.

      1. مهدی(Mسابق)

        ۱۷ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (2368 ديدگاه)

        هر دم از این باغ بری میرسد
        وضعیت طراحیای مرسدس داره خطرناک میشه 😥😥

      2. NAVID۰۰۹۸

        ۱۷ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (3361 ديدگاه)

        به نظرم ، تا رونمایی کاملش باید صبر کرد و ببینیم چه دسته‌گلی به آب دادن .
        اما این خاصیت بنز هست که اول دل میزنه ولی به مرور دل میبره .

        این S کلاسه ، شوخی نیست ، با هر رونمایی از این خودرو ، دنیای خودرو هم به جلو کشیده میشه و همیشه به جز طرفدارانش ، همه دنیا منتظر رونمائیش هستند تا ببینند چطور باید الگو قرارش بدن .

        1. مهدی

          ۱۸ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (15 ديدگاه)

          کابین اس کلاس که نباید مینیمال باشه که

    2. مک وال

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (112 ديدگاه)

      چاره ای نیست.
      مطالعه در بازار نشون میده سلیقه ها در حال تغییر است و نسل جوانتر مدلهای هوشمندتر و صفحه های لمسی بیشتر را میپسندند.
      نوجوانان الان که از وقتی خودشون رو میشناسند با گوشی لمسی و تبلت و سیستمهای هوشمند سر و کار دارند، قطعا ماشینهای با دکمه های فیزیکی کمتر میپسندند.

      1. Khan

        ۱۸ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (350 ديدگاه)

        نسل جوان توی خارج پولش کجا بود صدواندی هزار دلار بده یه ماشین؟
        مگه اینکه چهل ساله ها رو هم جوان حساب کرده باشی.

        1. فرید

          ۱۸ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (87 ديدگاه)

          بالاخره از ماشین پدر خانواده، بچه ها هم استفاده میکنن، حالا چه سرنشین و چه راننده.
          بعدشم از الان باید برنامه ریزی آینده رو کرد. مثل گوشیهای آیفون که کلا سیستم گوشیها رو تغییر داد و به سمت صفحه لمسی برد، الان هم داشبوردها داره به سمت صفحات تمام لمسی میره و اگه خودروسازان غفلت کنند از قافله جا میمونند.
          اونم خودروسازی مثل بنز که تو خیلی تکنولوژی‌ها جلودار بوده، حالا بخواد جور دیگه به قضیه نگاه کنه، سرنوشتش میشه مثل نوکیا تو دنیای گوشی!

    3. Mahdi911Turbos

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (42 ديدگاه)

      خداییش این کجا شبیه تسلا هستش
      تسلا کنار این بذاری نمره صفر میگیره

      1. Farzad

        ۱۷ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (1155 ديدگاه)

        تسلا که زیر صفره طراحی کابینش ، اما این بنزه نباید اینجوری باشه ، شما دکمه های فرمونش و اون چهارتا دریچه کولر مسخره رو حذف کن میشه تسلا .

    4. مزدا

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1530 ديدگاه)

      اون قسمت خالی پشت آمپر چیه!!؟
      کاربردشو کسی میدونه؟

      1. پیمان

        ۱۹ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (2 ديدگاه)

        هداپ دیسپلی با سیستم واقعیت افزوده، اندازه اش دو سه برابر قدیمی هاست

    5. ممد ژانگولر

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (842 ديدگاه)

      داداشای گلم کدوم شباهت؟!!
      بعدشم در اینکه همه دارن رو میارن به صفحه دیسپلی مرکزی شکی نیست ولی به نظر من این ماشین مرزهای تولید خودروی لوکسو جابجا خواهد کرد و خیلی هم به دل خواهد نشست
      عجله نکنیم بنز میدونه داره چی کار میکنه
      طراحی فرمونش میرزه به مل ماشینهای دنیا
      کلی چیزهای خوب در این ماشین هست که راجبش صحبت کنیم

    6. مصطفی

      ۱۸ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (56 ديدگاه)

      زیباست و مدرن ولی لوکس نیست!

    7. مرتضی

      ۱۸ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (50 ديدگاه)

      من که دستم حالاحالاها بهش نمیرسه. نگاه میکنم و از پیشرفت تکنولوژی لذت میبرم. در ضمن این ماشین دستیار هم داره کسایی که مشکل داشته باشن با اینترفیس لمسی میتونن حرف بزنن. در خصوص طراحی هم مرسدس مجبور بود این کار رو بکنه. شما فرض کن دیزاین این جوری نمیشد همه گله میکردن که چرا فلان جور نشد چرا فلان جور نشد(که خب گله کردن) حداقل از اون آئودی بهتره که سه تا صفحه سیاه انداخته تو کابین ، صد رحمت به بنز.

    8. کوروش

      ۱۸ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (16 ديدگاه)

      سلام چرا ستون این همه بزرگه لطفا دقت کنید بهش، و یک نفر پاسخ بده
      اینجوری که نمیشه رانندگی کرد

      1. مرتضی

        ۱۹ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (50 ديدگاه)

        اگه فیلمو نگاه کنی، اون چیزی که نمایش دادن خود ماشین نیست ، فقط داشبورد رو با قسمتی از رودری ها و برخی چیز های داخلی دیگه رو توی یک اتاقک ماشین مانند ، همچین چیزی، گذاشتن

  2. Aran Milan

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (97 ديدگاه)

    دقیقا شده تسلا

    1. Elmiraj

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1582 ديدگاه)

      حالا اون نمایشگر بزرگ مرکزی و پشت آمپر که به سبک پرچمدارای تسلا هست جای خود داره….
      اون داشبورد چرا دوطبقه ، ساده و در جلو گوشه دار هست…؟!؟!
      .
      مگه model 3 ماشین ارزان قیمت تسلا نبود………..

      1. Joker

        ۱۷ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (243 ديدگاه)

        تو دیگه نمیخواد از آب گل آلود ماهای بگیری،ماشینای تسلا فقط تو یه صفحه نمایش و فرمون خلاصه میشن و بس…حالا مرسدس بنز به جا صفحه نمایش عمودی تو نسل فعلی اومده تو نسل جدید صفحه نمایش رو افقی کرده وگرنه باقی اجزای کابین مثل قبل تو بالاترین سطح تجمل قرار دارن،کل کمپانی تسلا رو بگردی یه سانت جنس چرم پیدا نمیکنی حالا تو یه دستگاه s کلاس به اندازه متریال مصرفی ۲۰ سال تسلا چرم و آلومینیوم پولیش خورده به کار رفته…

        1. Elmiraj

          ۱۷ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (1582 ديدگاه)

          من خودم اگر روزی آلمانی انتخاب کنم بی شک اون ماشین مرسدس بنز خواهد بود نه برند دیگه ای….از این طراحی هم بدم نمیاد و ولی خوشت بیاد یا نیاد ترکیبی از model S و model 3 هست….
          .
          در ظمن راه تسلا چوب و چرم و طلا و فلان جنس نیست ، بلکه تکنولوژی آینده هست که در آن طبق اعتراف خود آقای هربرت دایس ده سال جلو تر از تمامی خودروسازان هست….
          (( کسی که تسلای پوشیده از چرم و چوب و طلا بخواد به سادگی با صرف چند هزار دلار دیگر می‌ره سمت منصوری و کارلکس دیزاین و….. و ماشینشو هر جور بخواد میسازه…))

        2. UNAS

          ۱۷ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (888 ديدگاه)

          کسی که تسلای “”””پوشیده””” از چرم و چوب و طلا بخواد به سادگی…

          تسلای پوشیده ؟!!؟
          تسلای
          یا تسلا !!!
          اونوخت تسلای را می پوشن !!!
          عاغا شما نفس عمیق بکش با احتیاط

      2. Sina

        ۱۸ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (545 ديدگاه)

        آخه چه کسی تسلا رو با اس کلاس مقایسه میکنه.
        فرقشون مثل زمین تا آسمونه.
        ولی واقعا دوست نداشتم یه صفحه نمایش بجای دکمه ها بزارن. اینا فقط بهانه هستن که بخاطر جوان هاست ، خریدارای اس کلاس از آدما کم سن سال نیست

  3. iman

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (49 ديدگاه)

    زبان طراحی جدید بنز نگران کننده است امیدوار م اس کلاس طراحی خو بی داشته باشه

  4. مهدی ۹۱۱

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (431 ديدگاه)

    شاید اوایل نتونه تو دل برو باشه ولی مطمئن باشید هر چی زمان بگزره جزابیتش بیشتر به چشم میاد من به شخصه هر وقت محصول جدید مرسدس رو نمایی میشه میگم نسل قبلیش بهتر بود ولی زمان که میگزره به این نتیجه میرسم که اشتباه میکردم

    1. محمد

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (152 ديدگاه)

      اینو خوب اومدی
      منم نظرم درمورد سریEبنز همینه
      الان ک تواین مملکتEکلاس۲۰۱۷رو میبینما اصلا ضعف میکنم
      چون یبار توش نشستم و یه دوری باهاش زدم دلم نمیومد خاموشش کنم

  5. ♤ANGUS_812♤

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (313 ديدگاه)

    من که کاملا موافقم با این صفحه نمایش
    چون وقتی تو کانسپت EQS این طرح نشون داد فهمیدم آینده قراره اینجور باشه و ما باید باش کنار بیایم
    و از اونور بنز میخواد که قدمی بلند برای اینده برداره و باید جنجالی باشه هر چی باشه صنعت خودرو سازیو کامل تو دستش داره
    الان همه مسخره میکنیم صبر کنید ببیند که تو رقابت بین سدان های لوکس دیگه کمتر از مقام اول نمیگیره

    1. کیان

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (458 ديدگاه)

      اینکه درست نیست چون بنز هست دیگه اشتباه نکنه، قابل نقد نباشه و …
      برای خودش شاخصی هست قطعا اما اشتباه هم ممکنه بکنه
      همینطور ک اکثر بنز بازای واقعی طراحی قدیمی تر و بنزتر میدونن
      ولی واقعا شما به خروجی هوا و صفحه کیلومتر و … نگاه کن، حس جالبی نمیگیری
      قبول کنید اگر جای بنز یه ماشین چینی یا کره ای بود همه تا میتونستن میکوبید، حالا این چون بنز هست شده سکان دار طراحی آینده !!!
      این نگرش درست نیست واقعا

  6. پویا

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (36 ديدگاه)

    خداییش اصلا حال نکردم. صفحه نمایش وسطی کوچیکه ی کم. انگار طراحیشو دادن دست چینیا!!! از فرمان هم اصلا خوشم نیومد. نمیدونم واقعا کسایی که نپسندیدن از کسایی که پسندیدن بیشتره واقعا. نمیدونم مرسدس چرا داره اینطوری میکنه!!!

  7. مهدی

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (27 ديدگاه)

    به عنوان یک خودروی لوکس، داشبوردش اصلا باکلاس و لوکس نیست.

  8. محمد

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (131 ديدگاه)

    این مدل بیشتر از اینکه لوکسترین مدل بنز باشه تکنولوژی ترین مدلشه .

  9. SF90 STRADALE

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (2449 ديدگاه)
    1. Farzad

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1155 ديدگاه)

      دقیقا 👌 به این میگن طراحی گنگ و خفن

    2. Sina

      ۱۸ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (545 ديدگاه)

      اگه من پول داشتم صد در صد مدل قدیمی رو میخریدم حتی اگه گرونتر باشه

  10. حسن

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (96 ديدگاه)

    این الان کجاش تیزر بود!؟ ۲ تا عکس بی کیفیت که مدت هاست تو اینترنت پخش شده چیز جدیدی نداشت!

  11. میلاد

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (77 ديدگاه)

    داشبوردش رو اگه تو بخش صندلی شاگرد اونقدر ساده و loose نمی ساختن و یه ذره خنزل پنزل و چرم و اینجور چیزا به اون صفحه های مشکی براق(خود داشبورد منطورمه نه مونیتورا) اضافه میکردن حس لوکس واقعی داشت چون این تصاویر به هیچ وجه اون حس لوکسی نسل قبل رو نمیده.

  12. رامین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (351 ديدگاه)

    تحول شگفت انگیز مستطیل ها

  13. MjM

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (591 ديدگاه)

    حقا ک لایق اینه جایزه زشت ترین کابین سال ک هیچ، قرن رو بدن بهش!
    کاری ب بنز بودن، کیفیت و تکنولوژی و… ندارم

  14. (Saeed(peugeot

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (150 ديدگاه)

    مطمئنم همه کسانی که این طراحی و نقد میکنن ….موقع رونمایش نظر شون عوض شه …….. مرسدس کارش همیشه درسته ….

    من به شخصه هیچ وقت منکر پیشرفت و خلاقیت تسلا نبودم …‌

    ولی توروخدا مرسدس بنز و با تسلا مقایسه نکنید ….یکی از سنگ محک های خودروسازی دنیا برای مقایسه …..مرسدس بنز هست ….که تاریخ این صنعت بهش میباله….

  15. AMIR-REZA

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (209 ديدگاه)

    متاسفانه (یا خوشبختانه )طراحی مدرن داره جای طراحی لوکس رو میگیره شاید خیلیا با این موضوع حال کنن اما من حال نمیکنم !!
    همینطور که خیلیا گفتن اگه همین کابین یه ماشین چینی و بی اصالت بود همه انتقاد میکردن که این چیه و فلانه و بیساره ….. ولی چون مرسدس بنزه همه تا جایی که میتونن به خودشون فشار میارن که با این طراحی کنار بیان ….

  16. ALIREZA

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (79 ديدگاه)

    ای کاش تسلا طراحی داخلیشو عوض کنه شاید یه S CLASS با طراحی داخلی بهتر ببینیم

    1. GTR.SPEED

      ۱۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (29 ديدگاه)

      علیرضا جان فکر نکنم تسلا همچین کاری انجام بده

      1. ALIREZA

        ۱۷ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (79 ديدگاه)

        GTR-SPEED عزیز درست می گی تا تقاضا واسه محصولش هست فک نکنم حالا حالاها تغییری بده

  17. samurai

    ۱۷ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (207 ديدگاه)

    یه تبلت گذاشتی اون وسط بعد میگی بهتر شده لوکی شده کلا طراحای بنز کرونا و سارس و انفلانزا رو با هم گرفتن قاطی کردن

  18. ساکو

    ۱۸ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (37 ديدگاه)

    شاید تا ۳ سال دیگه هم نیازی ب کابین انقد دیجیتالی نباشه بنظرم زیادی از زمان خودش جلوعه

  19. meysam

    ۱۸ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (486 ديدگاه)

    خیلی عالی شده

  20. Lorenzo

    ۱۸ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (31 ديدگاه)

    انقد به کابین تسلا گیر دادین تا اخرش نصیب خودتون شد😂😂😂

  21. دی جی70

    ۱۸ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (28 ديدگاه)

    یواش یواش جای صندلی یک ال سی دی میزان میشن روش

  22. TZ-HAR

    ۱۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (51 ديدگاه)

    این رو بدونین که همه چی تاریخ نیست خیلی از خودرو ساز ها بودن که به تاریخشان میبالیدن و الآن نابود شدن
    حس لاکچری بودن موقعی به آدم وارد میشه که همه چی یه حالت سنتی همراه با کمی تکنولوژی و غرق در کیفیت دوخت چرم و در کنار آن چوب باشه
    هر چقدر تکنولوژی‌ فضایی باشه به تنهایی باعث لاکچری بودن ماشین نمیشه

  23. TZ-HAR

    ۱۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (51 ديدگاه)

    تبلت صندلی عقب که جدا میشه هم کاملا کپی از بی ام و سری ۷ هستش

  24. محمدامین مقدم

    ۱۹ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اکثرا میترسن دیسلایک بارون شن میان میگن به به و چه چه lol
    بعضیا هم فاز روشنفکری میگیرن و میگن عجله کار شیطونه …
    کلا بنز گند زده به کابینش . اس کلاسای قدیمی کت و شلوار مجلسی میپوشیدن الان اس کلاس جدید پیرهن استین کوتاه با شلوارک میپوشه lol

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن