مرسدس بنز

کیت تیونینگ برابوس برای مرسدس A45 فیس‌لیفت

اگر شما مالک مرسدس-ای ام جی A45 یا هر مدل دیگر A کلاس هستید، برابوس نه تنها خودروی شما را از طریق بصری ارتقا خواهد داد بلکه قدرت پیشرانه و گشتاور آن را نیز ارتقا می‌دهد.


این خودرو ویژه پرچم‌دار به‌روز شده A45 4MATIC است که دارای رینگ‌های ۱۹ اینچی مونوبلاک برابوس، دیفیوزر عقب سفارشی و اگزوز اسپورت این شرکت است.


اگرچه برابوس هنوز بهبودهای پرفورمنس این خودرو را منتشر نکرده اما مدل قبل از فیس لیفت ۳۸ اسب بخار و ۵۰ نیوتون متر دیگر به دست آورده و بدین ترتیب مجموع خروجی آن به ۳۹۴ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۰۰ نیوتون متر رسیده است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۴.۲ ثانیه ثبت می‌شود.


به عبارت دیگر، ماژول B45 PowerXtra برابوس باعث می‌شود A45 قدیمی‌تر شما به سریعی نسخه فیس لیفت شده باشد. این خودرو نیز به لطف قدرت ۳۷۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متری شتاب ۴.۲ ثانیه‌ای دارد.


اگر مالک نسخه بنزینی A180 یا A250 باشید افزایش قدرت ۳۲ اسبی و گشتاور ۴۰ نیوتون متری برای مدل ابتدایی و افزایش قدرت ۳۳ اسبی و افزایش گشتاور ۳۵ نیوتون متری را برای مدل دومی دریافت می‌کنید. همچنین ارتقای خروجی دیگری نیز برای مدل‌های A200 CDI و A220 CDI تدارک دیده شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. King Audi R18 e-tron Quattro

    ۲۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    از همه نظر شماره یکه.
    واسه هر عشق ماشینی ایده آله … ‌

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۲۱ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (2027 ديدگاه)

      عاشق خودتو آواتارتم مجید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. King Audi R18 e-tron Quattro

        ۲۱ تیر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        پیشنهاد خودِ عزیزت بود.
        دوست خوب و همیشگی من … ❤❤❤ .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۱ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    زمانی که مرسدس بنز a کلاس را در اواخر دهه ۹۰ معرفی کرد با ماشینی روبرو بودیم که بیشتر از اینکه مرسدس باشه یه ماشین اقتصادی و تا حدودی ضعیف برای داخل شهر بود که خب یجورایی از یه لوکس ساز یه همچین چیزی بعید بود که همون اوایل با شکست هم مواجه شد تا دوباره مرسدس سراغ این کلاس رفت و اون را تبدیل به یه ماشین لوکس کوچک کرد. A کلاس امروز واقعا در حد و اندازه های مرسدس بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا