مرسدس-ای ام جی S63 کابریولت یکی از سریعترین خودروهای روباز حال حاضر بازار بوده و از پیشرانهای پرحجم و توانا استفاده میکند.
از آنجایی که این خودرو نسخهی پیش از فیس لیفت پرچمدار مرسدس است بنابراین پوسایدون کار سختی برای تیون پیشرانهی 8 سیلندر 5.5 لیتری توئین توربو انجام داده است. شایان ذکر است مدلهای فیس لیفت از قلب آهنین 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی جدید استفاده میکنند.
به هر حال برای دستیابی به قدرت 1005 اسب بخاری و گشتاور 1400 نیوتون متری، حجم این پیشرانه به 6.3 لیتر رسیده و پوسایدون آلمانی همچنین روی توربوشارژرها، ورودی هوا، نسبت تراکم و… کار کرده است.
به لطف این 420 اسب بخار قدرت و 500 نیوتون متر گشتاور بیشتر، مرسدس-ای ام جی S63 کابریوی تیون شده شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.9 ثانیهای دارد. این خودرو یک ثانیهی کامل سریعتر از S63 کابریوی پیش از فیس لیفت میباشد. حداکثر سرعت خودرو نیز به 350 کیلومتر در ساعت میرسد.
پوسایدون این پکیج تیونینگ را تنها به پرچمدار روباز مرسدس محدود نکرده زیرا آن را برای دیگر خودروهای مجهز به این پیشرانه همچون نسخههای 63 مرسدس E کلاس، CLS، ML و G کلاس نیز ارائه میکند.
اما از نظر هزینههای این ارتقا میتوان گفت با پروژهای ارزانقیمت طرف نخواهیم بود اما از آنجایی که تیونر آلمانی چیزی درباره قیمت آن نگفته بنابراین مشتریان بالقوه باید با خود کمپانی تماس بگیرند تا از چندوچون ماجرا آگاه شوند.
واقعاً زیبا شده
اصلا از این و سی کوپه و — ای کوپه خوشم نمیاد ..
اوفففففففففف، چی شدههههههههه
گل بود به سبزه نیز آراسته شد