مرسدس بنز

تیون گیرای مرسدس AMG S63 کابریو توسط پوسایدون

مرسدس-ای ام جی S63 کابریولت یکی از سریع‌ترین خودروهای روباز حال حاضر بازار بوده و از پیشرانه‌ای پرحجم و توانا استفاده می‌کند.


از آنجایی که این خودرو نسخه‌ی پیش از فیس لیفت پرچم‌دار مرسدس است بنابراین پوسایدون کار سختی برای تیون پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربو انجام داده است. شایان ذکر است مدل‌های فیس لیفت از قلب آهنین ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی جدید استفاده می‌کنند.


به هر حال برای دستیابی به قدرت ۱۰۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۰۰ نیوتون متری، حجم این پیشرانه به ۶.۳ لیتر رسیده و پوسایدون آلمانی همچنین روی توربوشارژرها، ورودی هوا، نسبت تراکم و… کار کرده است.


به لطف این ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر، مرسدس-ای ام جی S63 کابریوی تیون شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای دارد. این خودرو یک ثانیه‌ی کامل سریع‌تر از S63 کابریوی پیش از فیس لیفت می‌باشد. حداکثر سرعت خودرو نیز به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

پوسایدون این پکیج تیونینگ را تنها به پرچم‌دار روباز مرسدس محدود نکرده زیرا آن را برای دیگر خودروهای مجهز به این پیشرانه همچون نسخه‌های ۶۳ مرسدس E کلاس، CLS، ML و G کلاس نیز ارائه می‌کند.

اما از نظر هزینه‌های این ارتقا می‌توان گفت با پروژه‌ای ارزان‌قیمت طرف نخواهیم بود اما از آنجایی که تیونر آلمانی چیزی درباره قیمت آن نگفته بنابراین مشتریان بالقوه باید با خود کمپانی تماس بگیرند تا از چندوچون ماجرا آگاه شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد مهدی

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (107 ديدگاه)

    واقعاً زیبا شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    اصلا از این و سی کوپه و — ای کوپه خوشم نمیاد ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (221 ديدگاه)

    اوفففففففففف، چی شدههههههههه
    گل بود به سبزه نیز آراسته شد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا