مرسدس بنز

درگ مرسدس SL65 با 458 و ML63 [ویدئو]

در رقابت امروز شاهد مبارزه SL65 بلک سری اتاق R230 هستیم که پیشرانه ۶.۰ لیتری V12 آن با توربوهای دوقلو بیش از ۶۶۰ اسب بخار قدرت به همراه ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار چرخ های عقب قرار می دهد. این مرسدس خودرویی است که:

  • از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ میلادی تولید می شد.
  • توربوهای آن ۱۲ درصد بزرگتر نسخه های استاندارد SL65 هستند.
  • استفاده گسترده از قطعات کربنی (CFRP) وزن آنرا ۲۵۰ کیلوگرم سبکتر کرده.
  • سقف آن کاملا کربنی است.
  • محور جلو ۹.۷ سانتیمتر و محور عقب ۸.۵ سانتیمتر عریض تر از SL65 شده.
  • مجهز به تایرهای Sport Maxx GT اختصاصی دانلوپ است.

در این ویدئو SL65 بلک سری ابتدا با نسخه استاندارد ۴۵۸ رقابت می کند که انجین ۴.۵ لیتری V8 آن بیشتر از ۵۶۰ اسب قدرت ندارد. بعد از ۴۵۸ نوبت به ML63 سنگین وزنی می رسد که اتاق W166 است و از سال ۲۰۱۲ وارد بازار شده؛ انجین ۵.۵ لیتری V8 توئین توربوی ML63 درحالت عادی قدرتی کمتر از ۵۲۰ اسب بخار دارد اما پکیج تقویتی Gorilla Racing نصب شده روی آن قدرتش را به مرز ۷۰۰ اسب بخار رسانده است . . .

[jwplayer mediaid=”67680″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. GTR-50

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    ONLY SL 65

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      با SL 65 موافقم ، رفیقم یه SL55 سفید کارکرده داره ، صدای اگزوزش مثل لالایی مبمونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. خاوری مزراتی

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    458خورد sl65رو البته نجویده استفراغ کرد… اختلافشون خیلی کم بود گرچه ایتالیا بدون تیون و sLتیون شده…

    درهرحال پرچم فراری بالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مسعود

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    علت برنده شدن فراری چی بود؟ قدرتش که کمتره روی کاغذ!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mory

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (418 ديدگاه)

      دقیقا سوال منم هست
      شاید وزن مرسدس بیشتر بود چون تو یه کلاس که نیستند
      اگه وزنش نباشه چی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      علتش شتاب ثانویه 458بود.

      اگه دقت کنین ده ثانیه ی اول رو sl65 جلو بود ولی بعد از اون فراری جلو افتاد.

      من اعتراف میکنم که مسابقه ی سختی برا 458بود،چون هم مرسدس حریف سر سختیه و هم تیون شده بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پژمان

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (296 ديدگاه)

        سینا جان راننده فراری 458 لانچ خوبی نداشت وگرنه با اختلاف بیشتری برنده میشد رکورد 1.4 مایل فراری 458 11.2 ثانیس اما اینجا 11.8 زد که اصلا خوب نبود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (615 ديدگاه)

          بسمه تعالی

          بله پژمان جان حرف شما کاملا درسته من به اونجاش توجه نکرده بودم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. مصطفی

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    مسعود می دونی وزن اس ال65 چنده؟1900کیلوگرم!نسبت اسب بخار بر تن مرسدس347هه ولی مال فراری410هه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad XX

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (201 ديدگاه)

      مصطفی جان وزن sl65 معمولی حدود ۱۹۰۰ کیلوگرمه. همون طور که پدال هم نوشته نسخه بلک ۲۵۰ کیلو سبک تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مصطفی

        ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (295 ديدگاه)

        باشه قبول ولی فراری1380کیلو وزنشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. رضا

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    علاوه بر وزن ضریب گیربکس دیفرانسیل لاستیکها و مهمتر از همه لانچ کنترل در درگ خیلی مهمه
    یکی از عوامل موفقیت نیسان GRT در درگ لانچ قویش هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      با لانچ قویش هم نمی تونه جلوی 458 و هوریکان و mp4-12c و آونتادور و……حرفی واسه زدن داشته باشه!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. saied

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    only 458 :)
    با ماتور وی ۸ خیلی از ماشینایه خوبو سوسک میکنه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. saied

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    کار فراری خیلی درسته :) منتظر شاه کار هایه لا فراری هستم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Un4given

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    بنظر من پرچم هر دو ( ایتالیا و آلمان ) بالاست. خاک بر سر سایپا و ایرانخودرو که پرچمشون سرو ته تو …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. e.scamp

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1885 ديدگاه)

      مگه پرچم هم دارن!!!!!!!!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. پژمان

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (296 ديدگاه)

    این درگ نشون دهنده اختلاف تکنولوژی بین فراری و مرسدس بنزه شرکت فراری از نظر تکنولوژی موتور و گیربکس و ایرودینامیک و ….از مرسدس جلوتر و پیشرفته تره اگه فراری 458 مشخصات sl65 رو داشت چه هیولایی میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mory

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (418 ديدگاه)

      فکر نکنم کلاسشون یکی باشه
      من دقیقا نمیدونم کلاس sl چیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (645 ديدگاه)

      بیخودی واسه خودت نتیجه نگیر . یه فراری نام ببر مثل g کلاس 6×6 توان آفرود داشته باشه!!! پس اینم نشون میده فراری نصف بنز هم نیست!!! اینم شد استدلال؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehdy

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        شرکت فراری میخاد خاص باشه و البته مرسدس چون از زمانی که خودرو اختراع شده بوده برای همین از انواع کلاس ها ماشین ها… ساخته و فراری هم خودش اعلام کرده که فقط سوپر اسپرت میسازه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. پژمان

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (296 ديدگاه)

    اقا میلاد شما گفته بودی از 458 بدت میاد و طراحی چراغش مسخرس ازت انتظار نداشتم اما اینو بدون فراری 458 در سالی که تولید شد به عنوان تکنولوژیک ترین ماشین جهان انتخاب شد هنوزم رکورد قدرت به حجم با تنفس طبیعی رو داره و به عنوان یکی از زیباترین ماشینای دنیا شناخته میشه تمام برنامه های تلویزونی و کانالای اینترنتی و کارشناسان خودرو طراحی فراری 458 رو عالی دونستن شما یه نگاهی به طراحی های مرسدس بنز بنداز ببین محصولات فراری طراحی بهتری دارن یا محصولات مرسدس بنز؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      پژمان سالیکه 458به عنوان تکنولوژیک ترین ماشین اعلام شد فکر کنم سال 2007یا2008باشه،درست میگم؟؟

      در ضمن هرکسی نظر مربوط به خودشو داره شاید میلاد هم یه ماشینی رو دوس داره که ما ازش خوشمون نمیاد؛من به نظرش احترام میزارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      پژمان جان من گفتم فقط از قیافش خوشم نمیاد . من کالیفرنیارو بیشتر دوست

      دارم .

      در ضمن قبل ازین که 458 تولید بشه ، مرسدس بنز SLS قویترین موتور 8

      سیلندر تنفس طبیعی را داشت . بحث اول و دوم بودن نیست .

      من هم این باخت و قبول دارم ، ولی من اگر جای مدیر اون برنامه بودم ،

      مرسدس SL65 AMG با تیونینگ برابوس را میاوردم تا به همه ثابت بشه که

      بنز و برابوس معجون میسازند .

      ولی نمیدونم چرا در هیچ برنامه و در هیچ مقایسه ای که در نشریها چاپ

      میشه ، با مدل برابوس مقایسه نمیشه ، برابوس قویترین و بزرگترین تیونر

      المانی است .

      در هر حال من تو فراری ها فقط کالیفرنیارو قبول دارم . طراحیش عامه

      پسنده .

      در ضمن دوست دارم به تعداد فروش مرسدس بنز ها در مقابل فراری ها یک

      نگاهی بیندازی . حتی ارزون ترین فراری از نظر فروش بعد از مرسدس بنز ها

      قرار میگیره .

      مدل های همکلاس و قابل رقابت را گفتم . اشتباه متوجه نشی .

      تازه به قول شما فراری از بنز زیباتره . که از نظر من اصلا نیست . اصلا .

      از سینا هم ممنونم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad XX

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (201 ديدگاه)

        البته فروشِ کم فراری به خاطر سیاست های کاری شرکته که می خواد خاص باشه. وگرنه تو فروختن محصولاتش هیچ مشکلی نداره. هایپرکار های فراری با وجود قیمت خیلی بالا حتی قبل از رونمایی همه شون پیش فروش می شن!
        زیبایی هم بیشتر سلیقه ایه. هم مرسدس-بنز و هم فراری (مثل بقیه شرکت های بزرگ) همیشه طراحی های اصیلی داشتن و هر کدوم دنیایی هستن واسه خودشون

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          محمد جان حرف شما درست . ولی هیچ شرکتی از سود و پول و

          فروش بدش نمیاد .

          مخصوصا فراری که رقیبی همچون لامبورگینی داره .

          بعدشم فراری مخصوصا مدلهای کالیفرنیا و اف اف رو

          تولید کرده که رقیبی برای برای اسپرت های بنز و ب ام

          و و ائودی و … باشه .

          طوری که تقریبا با همون هزینه طرف صاحب فراری بشه .

          این مساله نه در مورد فراری بلکه در مورد مازراتی هم

          صدق میکنه .

          تازه تنوع فراری از لامبو بیشتره .

          :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Saied

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1262 ديدگاه)

          میلاد دقیقا با پول کدوم از یکی از بنز ها میشه یه فراری ۴۵٨ خرید؟؟؟؟؟؟
          حرف مفت ممنو!!!
          فراری ماشینه خاصیه و مشتری های خاصی داره!
          ولی بنز یه ماشینه عمومیه با کلاسه!
          در ضمن تیونه مرسدس از مدل استاندارد فراری شکست خورد!!!! حالا هی دروغکی تعریفش کن!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          اولا اقا سعید ادب خرجی ندارد ، ولی همه چیز را میخرد .

          دوما اگر میتونی قیمت 458 و کالیفرنیارو برای من بنویس .

          من از فراری هیچی نمیدونم .

          سوما برای من یک سوال پیش اومده ، اگر کسی میتونه

          جواب بده .

          من این درگ رو زیاد قبول ندارم ، نه به خاطر اینکه

          بنز باخته . اصلا باشه بنز باخته ، ولی دوتا مساله را

          برای من روشن کنید :

          اینکه بنز SL در درگ با 458 زمانی که به دست میاره

          برای مسافت 1.4 به دست میاره ، 12.074 و زمانی که در

          درگ با ML 63 به دست میاره ، 11.737 ثانیه است .

          پس این بنز میتونسته سریعتر بره ، به نظر من باخت

          بنز به خاطر رانندش بوده . اصلا بنز نباشه ،

          کالیفرنیای تیونینگ شده باشه . معیار من بنز نیست .

          معیار من زمان است . تازه بنز در رقابت با 458 فقط

          1.5 کیلومتر از فراری کمتر بوده .

          مساله ی دوم اینه که :

          زمان های به دست امده از درگ SL با ML زمان ML

          بهتر بوده ، پس چطور SL برنده میشه ؟؟؟؟

          در تصویر هم مشخصه که SL جلوتر از ML است .

          ایا با اعداد و ارقام بازی میکنند ؟؟؟

          به نظر من برای هر درگ باید 3 بار مسابقه داده بشه

          تا جای هیچ شکایت و شک و شبهه ای باقی نمانه .

          در ضمن این بنز ، از گیربکس نسل قدیم 7G.TRONIC بهره

          میبرده . در نسل جدید از گیربکس جدید استفاده میشه .

          این حرف منو رو حساب اینکه بنز نباخته نگذارید ، روی

          این حساب بگذاری که ، ما کاربرهای سایت پدال ،

          بهترین داور برای انتخاب خودروهای درگ هستیم .

          میدانیم که چه مدلی با چه موتوری و متعلق به چه سال و

          نسلی میتونه با چه چه مدلی با چه موتوری و متعلق به

          چه سال و نسلی مسابقه بده .

          موفق باشید .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Mohammad XX

          ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (201 ديدگاه)

          درسته دفعه اول، راننده ی SL زیاد خوب عمل نکرد. همین طور راننده 458.
          ولی اون درگ دوم توی یک چهارم مایل زمان ML بهتر ثبت شد و درگ تایمز سوتی داده و واسه یک چهارم SL رو برنده اعلام کرده!
          در این مورد هم که درگ باید چند بار انجام بشه تا خطای راننده به حداقل برسه کاملا حرفتو قبول دارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. saied

          ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1262 ديدگاه)

          مدل ۴۵۸ تو دبی یک میلیارد تومن به به پول خودمون
          مدل کالیفرنبا ۹۰۰ میلیون تومن .
          ولی قیمت استاندارد مدل sl63 تو دبی بین ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیونه !!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. saied

          ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1262 ديدگاه)

          درضمن اقای کارشناس درگ . ماشین تیونو با ماشین استاندارد مقایسه کردن اشتباه محضه !!!!! چه برسه تیونه باراباسو به رخ فراری بکشی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. پژمان

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (296 ديدگاه)

        من نگفتم قویترین موتور تنفس طبیعی گفتم رکورد قدرت بر حجم فراری 458 سال 2009 تولید شد و 2010 وارد بازار شد sls هم 2010 وارد بازار شد خودت مقایسه کن هر دو 8 سیلندر هستن اما فراری 4.5 لیتر حجم داره 562 اسب قدرت و مرسدس 6.2 لیتر حجم داره و 563 اسب قدرت داره یعنی اگه فراری 458 6.2 لیتر بود خیلی بیشتر از 563 اسب قدرت تولید می کرد به این میگن تفاوت تکنولوژی تو این درگ اتفاقا راننده فراری خیلی بد لانچ کرد چون رکورد 1.4 مایل فراری 458 11.2 ثانیس اما اینجا 11.8 زد که خیلی بد بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          پژمان جان حرف شما کاملا درسته .

          اساس کار بنز با فراری کاملا فرق میکنه .

          همونطور فراری نمیتونه اتوبوس . کامیون . شاسی بلندی در

          حد G کلاس . و ….. تولید کنه .

          ولی بنز چون در تمام رشته دست داره ، میتونه

          اتومبیلی تقریبا در حد محصولات فراری بزنه .

          مثلا همون SLR . SLS . SL . ولی خب مثل روز روشنه که

          به خوبیه فراری در نمیاد . شاید در یکسری ایتم ها

          بهتر از فراری باشه و ولی در کل فراری یک محصول خاص

          به حساب میاد . دقیقا کاری که بنز و AMG برای

          پاگانی . ب ام و برای مک لارن . ائودی برای لامبو

          انجام میدهد . پس اونقدر ها هم با فراری فاصله

          ندارند . دقیقا مثل محصولی همچون مرسدس بنز

          SLS . E CELL و SLS الکتریک درایو . البته اطلاعات

          دقیقی ازشون در دسترس نیست . ولی خب فکر کنم محصولات

          فراری از نظر فروش پس از بنز قرار گیرند . اگر کسی

          از دوستان امار دقیقی داره به ما هم بده .

          الان این مساله را بهت بگویم ، اسم مرا متعصب میخوانی

          ، ولی در اینده یک مطلب از بنز میخوانی که متعلق به

          قدیم است . میخواستم سالش رو بنویسم ولی صلاح ندونستم .

          کفت میبره . شاید شاخ دربیاری .

          کسی اطلاعات دقیقی دربارش نداره . فقط میخوام بگم که

          اگر بنز وارد زمینه ایی بشه ، بهترین رو میسازه .

          بهت پیشنهاد میکنم صبر کنی تا مطلبم تمام بشه و بعد

          قضاوت کنی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود سعید .

        قیمتهاشونو به دلار بگو .

        ببینیم که چقدر با هم متفاوتن .

        بعدشم مدل اس ال 65 از اس ال 63 خیلی گرونتره .

        در ضمن مدل اس ال 65 سریه بلک خودش از موتور 661 اسب بخاری

        بهره میبره . نیازی به تیونینگ نداشته .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. moein

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (893 ديدگاه)

    تفاوت اینجا معلوم میشه دیگه
    مرسدس حالا بره هی تیون کنه و اسب بخار اضافه کنه
    اما آخرش چی؟
    فراری خیلی شیک و بدون دستکاری میزنه لهش میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . اگر اون کلیپی که فراری از مرسدس بنز SLS و یا SLR میبازه را پیدا

      کردم را برات میذارم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        میلاد منم یه کلیپی از درگ f12,911وSLSدارم اگه پیدا کردم برات میزارم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          حرفت کاملا درسته ،

          یک درگ و یک مسابقه ، معیار خوب و درستی برای برتریه یک

          برند بر برند دیگری نیست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

          ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (615 ديدگاه)

          بسمه تعالی

          http://www.aparat.com/v/Elink
          میلاد جان اینم لینکی که قرار بود برات بذارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ali

        ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (7 ديدگاه)

        با سلام به تمام دوستان. ببخشید اگه این سوال مرتبط نیست!
        آقا میلاد من پدال رو دنبال می کنم و می دونم شما خیلی در مورد بنز اطلاعات دارید. میشه نظرتون رو در باره Benz E200 2014 که به تازگی وارد ایران شده بدونم. برای یکی از دوستانم می خوام. اینکه آیا قدرت موتورد مناسب هست یا نه؟
        با تشکر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود بر داداش گلم .

          نظر لطفته .

          مهمتر از هر چیز بودجه شما و توقع شما از ماشینی که

          میخرید هست . این بنز یک موتور 1991 سی سی داره که 180

          اسب بخار تولید میکنه . این نوع موتور بیشتر درخور

          اراد میانسال و سن بالاست . چون هیچگونه هیجانی برای

          شما به ارمغان نمیاره . من سن شمارو نمیدونم . همین

          موتور روی مدل C200 هم هست . اگر اتاق برات مهم نیست ،

          میتونی 100 الی 150 میلیون رو بذاری در جیب و مدل C200

          رو بگیری . در ضمن از فروش بهتری هم برخورداره .

          هرکدام مزایایی بر دیگری دارند . کلا موتور های 2000

          سی سی بنز برای پیر مردها است . برای جوان ها یذره

          تنبل به حساب میاد . از نظر اپشن که فوله و هیچ چیزی

          هم کم نداره . ولی شما با هزینه ی کمتر میتونی یک

          لکسس ES250 بخری که هم اتاق بزرگتر و هم امکانات

          بیشتری نسبت به بنز داره ولی خب کلاس و دیده شدن بنز

          رو اصلا نداره . چراغ های بنز E200 هم که برای خودش

          دنیاییه . تا نبینی ، متوجه حرفم نمیشی .

          ولی اگر تونستی ، معیار های خریدت و سن دوستت رو بهم

          بگو تا بتونم بیشتر راهنماییت کنم .

          موفق باشی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
  12. hero

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    مشکل بنز اضافه وزنش بود
    وشاید هم تقسیم وزن نامساوی
    ولی این به هیچ وجه از ارزشهای بنز کم نمیکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (615 ديدگاه)

      بسمه تعالی

      مشکل بنز به هیچ وجه اضافه وزن نیست!

      اگه اضافه وزن مشکلش بود شتاب اولیه رو خوب نمیومد،بنز فقط شتاب دومیه کم داشت که اونم فراری داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hero

        ۱۵ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (593 ديدگاه)

        دوست عزیز سلام
        اون شتاب اولیه ای که شما میفرمایید بخاطر ضریب دنده و هماهنگی
        بهتر موتور و گیربکس و همچنین گشتاور وحشتناک موتور در دور پایینه.
        ولی بازم مشکل اضافه وزن وجود داره و خودشو نشون میده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. hrf

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    هیچ ربطی ب قدرت روی کاغذ نداره. در عمل هماهنگی تمام قطعات باهم برنده رو مشخص میکنه. زنده باد فراری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امید

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    مرسدس SL65 ذوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. iman mclaren p1

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    حیف که p1 نبود وگرنه الان همه تو کفش میموندند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احمدرضا بی ام و

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (128 ديدگاه)

    مگه بهتر بودن به سرعته به اون قابلیت هایی هست که توی ماشینه دوستان بنز فراری رو سوسک میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مهدی

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    با سلام ودرود
    اکه مقایسه بین این دو برند فقط سرعت وشتابگیری رو لحاظ قرار بدیم میشه تا حدودی فراری رو یه گام جلوتر دونست منتها از خیلی لحاظها از جمله لوکس بودن تکنولوزی ونواوری تنوع کامل محصولات مرسدس پیشگامتره نکته ای که تو این مسابقات درگ باید لحاظ کرد راننده ها وتعویض صدم ثانیه ای دنده هاست اتفاقا تو تخته گاز مقایسه بین 458 وslsگذاشته بود که خیلی جالب بود و آخر هم یه درگ بین این دوتا گذاشتند که جالبتر این بود که مساوی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. آرش

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با سلام نظر مثبت و منفی دوستان رو خوندم ،بله فراری رو قبول دارم و یه شاهکاره اما باید بگم که توی این تست راننده بنز ضعیف عمل کرده یا برای بنز مشکلی بوجود اومده ، بدونین توی 400متر امکان نداره بنز با موتور 700اسبی از فراری عقب بمونه، ضمن اینکه همانطور که دوستان اشاره کردند بنزsls دویست هزار دلاری 400مترش 11.7 ثبت شده در حالیکه فراری 458 حداقل 280هزار دلاری هم در بهترین رکوردش زیر11.7 نبوده و مساوی بودن . ماشینی که(فراری ) موتورش وسطه و باید از نظر دینامیکی و فیزیکی بهتر عمل کنه ، لاستیکش اسلیک اسپرته ، گیربکسش دو کلاجه هست ، آرامش و امکانات و سقف تاشو هاردتاپ بنز رو نداره ، فضای صندوق بنز رو نداره ، تیراژ تولید بنز رو نداره ، … ببخشید دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. king 918

    ۶ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    فراری 458 ماشینه بسیار خوبیه که حریفش به نظر من sls باشه یا 911 توربو اس ولی این بنز فکر کنم راننده ی خوبی نداشت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا