دوئل بنتلی مولسان و مرسدس-مایباخ S650

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور دوم، قسمت نوزدهم، دومین دوئل از گروه سدان‌های فوق لوکس

دوئل‌های گروه سدان‌های فوق لوکس در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

نتایج دوئل قبلی بین رولزرویس فانتوم و رولزرویس گوست

مجموع آراء: 1520

آراء رولزرویس فانتوم: 1192

آراء رولزرویس گوست: 328

پیروز دوئل: رولزرویس فانتوم با کسب 78 درصد از کل آراء

 

بنتلی مولسان

تاریخ معرفی: فستیوال پبل بیچ 2009

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: 3.8 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: مناسب برای پیمودن مسیرهای طولانی، کابین دست‌ساز بسیار زیبا، توانایی بالا در جاده‌های پیچ‌درپیچ

نقاط منفی: قیمت بسیار گران، کنترل خودرو فاقد ظرافت است

 

مرسدس-مایباخ S650

تاریخ معرفی: نمایشگاه چنگدو 2015

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: 4.5 از 5

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

گارانتی: چهار سال یا 80 هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین سطح بالا، صندلی‌های عقب فوق‌العاد راحت و لوکس هستند، خودروی بشدت سریعی است

نقاط منفی: هنوز هم تا حد زیادی یک S کلاس است، سیستم‌های رانندگی خودکار به بهبود و ارتقاء نیاز دارند

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

مایباخ S650 بنتلی مولسان
پیشرانه 6 لیتری V12 6.75 لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت 630 اسب بخار 530 اسب بخار
گشتاور 1000 نیوتن متر 1020 نیوتن متر
گیربکس 7 سرعته اتوماتیک 8 سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا 96 4.5 ثانیه 4.9 ثانیه
مسافت 400 متر 12.9 ثانیه 13.4 ثانیه
حداکثر سرعت 250 کیلومتر/ساعت 305 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 14.7 لیتر ترکیبی 16.8 لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی 290 گرم/کیلومتر 342 گرم/کیلومتر
ظرفیت باک 80 لیتر 95 لیتر
وزن 2400 کیلوگرم 2745 کیلوگرم
طول 5.45 متر 5.57 متر
فاصلهٔ محوری 3.37 متر 3.26 متر
حجم صندوق بار 500 لیتر 450 لیتر
ظرفیت سرنشین 4 یا 5 نفر 4 یا 5 نفر
قیمت پایه بریتانیا 163,945 پوند 231,485 پوند
قیمت موردبررسی 163,945 پوند 254,125 پوند
قیمت پایه آمریکا 199,695 دلار 307,395 دلار
قیمت موردبررسی 199,695 دلار 338,325 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

44 دیدگاه

  1. wick
    سوابق: (1068 دیدگاه) ,

    در این سگمنت برتری فنی اصلا ملاک نیست
    قیمت کمی مهمه ولی نه زیاد
    حتی استهلاک هم مهم نیست
    چیزی که مهم اصالت پرستیژ هست
    خب فکر نکنم کسی که پول کافی داشته باشه برند بنتلی رو ول کنه نسخه لوکس تر شده یه ماشین 100 هزار دلاری رو بخره
    حالا نظرات دوستان شاید متفاوت باشه

    پاسخ
    1. wick
      سوابق: (1068 دیدگاه) ,

      و یه تبریک هم بگم به خاطر اس کلاس جدید به دوستانی که شدیدا از کابین تسلا و تبلت وسطش ایراد میگرفتن
      و نسل بعدی اس کلاس هم راه تسلا رو پیش گرفت

      پاسخ
      1. Rezanst
        سوابق: (28 دیدگاه) ,

        کابین تسلا رو با میباخ مقایسه میکنی؟جالبه .حالا از اون ک بگذریم تسلا انگاری به زور یه تبلت جا کرده و نمایشگر کاملا بیرون زدگی داره و اصلا کلا بیریخته کاری باهاش ندارم شما تو داشبورد میباخ بیریختی میبینی،؟کاملا شیک و خوشگل جا داده اصلا شبیه تشلا نیست

        پاسخ
        1. wick
          سوابق: (1068 دیدگاه) ,

          شما یه بار دیگه کامنت منو بخون من حرفم نسل بعدی اس کلاس بود که عکس هاش اومد و فقط دو تا تبلت گذاشته بودن تو کابین با این ماشین کاری ندارم اصلا
          و کاری هم با کیفیت انجام کار ندارم
          حرفم فلسفه انجام کار که بنز هم فهمید تسلا راه درست رفته ولی طرفدار های بنز در اینجا نفهمیدن

      2. Khosrow
        سوابق: (1021 دیدگاه) ,

        حاجی شما تسلاتو سوار شو بزار ماهم با اس کلاس به دردمون برسیم / اس کلاس همیشه فک برانداز برای همه ی دنیا ..

        پاسخ
    2. محمد
      سوابق: (40 دیدگاه) ,

      https://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D8%A8%D9%86%D8%AA%D9%84%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%84%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AE/
      همین مقاله ای که سه ساله پیش توی همین سایت ترجمه شده بود جواب سوال این دوئل رو میده اصلا میباخ در سطح و حد مولسان و رولز رویس فانتوم نیست میباخ باید با مدل هایی مثل بنتلی کانتیننتال و فلایینگ اسپر قیاس شه نه مولسان.

      پاسخ
      1. محمد
        سوابق: (40 دیدگاه) ,

        چیزی که این کلاس رو متمایز می کنه مشخصات فنی نیست بلکه سطح سفارشی سازی و شخصی سازی خودروهاست که مثال بارزش رولزرویس کولینان هست که با وجود این همه امکانات بازهم حتی یک نمونه از نسخه پایه و استاندارد به فروش نرفته چیزی که کمپانی هایی مثل بنز و بی ام و و آئودی هرگز قادر به انجام اون نیستن به خاطر میزان تولیدات این شرکت ها که انبوه ساز به حساب میان هرگز نمیان برای یه خودرو تا چندین ماه زمان بزارن که شخثی سازیش کنن برای همینه که هرگز نمی تونن رقیبی برای رولز رویس و بنتلی باشن.

        پاسخ
        1. Mad.z.Max
          سوابق: (309 دیدگاه) ,

          حرفای شما به دلیل منطقی بودن و مستند بودن بیش از حدشه که مورد استقبال واقع نشده و هر دو کامنتتون زیاد منفی گرفته. تک تکه مواردی که اشاره کردین توی مقالات اخیر همین سایت نوشته شده. کلا ماها منطقی دوست نداریم خیلی : )

    3. جی کلاس مرسدس
      سوابق: (146 دیدگاه) ,

      باز شروع شد پول مهم نیست! کی گفته اتفاقا سرمایه دار براش خیلی مهمه ضمنا من هم اصالت هم پرستیژ مایباخ و‌صد مرتبه بالاتر از بنتلی و رولزرویس میدونم اینکه شما از المان بدن میاد دلیل نمیشه پرستیژ امثال بنتلی از ماییاخ پایینتر باشه مایباخ مایباخه بالاتر از بنتلی و رولزرویس

      پاسخ
      1. دانیال_Surrey،England
        سوابق: (2192 دیدگاه) ,

        (( مایباخ مایباخه بالاتر از بنتلی و رولزرویس))
        مایباخ یه نام ((مردس))،حتی اسکلت هاشم از بین رفته.
        فانتوم تو این کلاس کاملا بی رقیبه.
        حتی پلتفرم معماری لوکس ((Architecture of Luxury)) رولز رویس فقط و فقط تو محصولات رولز رویس استفاده میشه.
        موتوره این ماشین((N74B68)) به طور انحصاری توسط ب ام و فقط برای فانتوم توسعه داده شده.
        حتی لاستیک های فانتنوم هم خاصه، که با همکاری کانتیننتال توسعه داده شده((Silent-Seal)) که باعث شده صدای داخل کابین به میزان 9 دسی بل کاهش پیدا کنه.
        ساکت ترین ماشین تو کلاس خودشه با کلی امکانات فوق العاده.
        ولی مایباخ چی؟؟
        من منکر تکنولوژی هاش نیستم ، ولی چیزی که من میبینم یه اس کلاسه با چهار تا گل و بلبل اضافه که با نام مایباخ میفروشن.

        پاسخ
    4. سامان اذری
      سوابق: (2742 دیدگاه) ,

      من هر دوتا ماشین رو از نزدیک اونم خیلی زیاد دیدم
      از نزدیک ذره ذره از ماشین رو ورانداز کردم
      منکر قابلیت های میباخ نمیشم
      ماشین خیلی خوبیه ولی باورکنید اگه شما پولدار باشید و بخواید یه ماشین فوق لوکس بخرید بدون هیچ شک و شبهه ای بنتلی رو انتخاب میکنید
      پرستیژ بنتلی یه چیز دیکس
      میباخ اگه با یه قیافه دیگه تولید میشد مثل قبل میشد اونو اتخاب کرد ولی الان با این قیافه که مثل تمامی بنزهای دیگه هست حتی بنز وانت صد درصد من بنتلی رو انتخاب میکنم

      پاسخ
      1. محمد
        سوابق: (1133 دیدگاه) ,

        سامان جان انتخاب بنده هم توی این کلاس خاص به همین دلیل بنتلیه
        چون توی هر کلاس فکر میکنم باید شرایط خاص اون کلاس رو در نظر گرفت
        .
        اما با توجه به اختلاف رای تقریبا ۲ برابری بنز و بنتلی توی این رقابت که واسه خود منم جالب و غیر قابل پیش بینیه
        رسما بنز رو پای فینال اعلام میکنم
        و رولزرویس رو برنده گروه

        پاسخ
    5. مرتضی مقدم
      سوابق: (115 دیدگاه) ,

      یعنی از نظر شما اصالت بنتلی از مرسدس بیشتره؟یعنی برندش قدیمی تره؟مثلا مبدع خودرو بوده؟؟؟چه گلی ب سر صنعت خودرو زده؟چند تا از تکنولوژی های حیاتی صنعت خودرو ابداع بنتلی بوده دقیقا؟میدونین اولین خودروساز دنیا چ برندی بوده؟میدونین بیشتر اختراعات و نواوری ها متعلق ب کدوم برند بوده؟….تعریفتون رو از اصالت یکم اصلاح کنید

      پاسخ
  2. NAVID۰۰۹۸
    سوابق: (1777 دیدگاه) ,

    این خودروها از نظر استهلاکی ، بسیار گران هستند و اما کیانی که این خودروهارو میخرند ، پول پرداختی این خودروها رو مثل آب خوردن پرداخت میکنند ، اما از روی علاقه مایباخ را انتخاب میکنم ، ولی مولسان یه چیزه خاصیه برای خودش که احساس غرور میکنی وقتی میبینیش ، احساسی که مایباخ در فضای داخلی به شما ارائه میده ، ولی مولسان در ظاهر خودرو .

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (1133 دیدگاه) ,

      منم برعکس نوید جان بنتلی رو انتخاب کردم
      واسه اینکه توی این کلاس خودروی خاص تریه و فینال جذابتری میشه
      اینکه ارزش هزینه ۱.۵ برابری رو داره یا نه نمیدونم چون بنز همیشه بنزه و کسری نداره
      اما بازم به بنتلی رای میدم که فینال رو دو رقیب همیشگی بنتلی و رولزرویس ببینم
      که شاید یکی از ۲،۳ دوئل فینال بشدت هیجانی پدال باشه
      .
      .
      یه نکته هم اینکه
      هم مالکان این خودروها به اندازه کافی پول دارن که هزینه بیشتر واسه گارانتی طولانی تر کنن
      هم خود این ماشینها گل سرسبد و نهایت لوکس و اشرافی گری هست که نیاز به محصولات کاملا بی عیب و نقص داره
      که همینطور هم هست
      اما
      اما چرا اینجا هم شرکت ها گارانتی ۳ ساله حتی میدن روی این ماشینا؟؟؟
      روی اینها با این کیفیت ساخت حتی میشه گارانتی ۱۰ ساله داد

      پاسخ
  3. ak_oo7
    سوابق: (542 دیدگاه) ,

    عکس ها متعلق به S560 هستن نه S650
    ولی به نظر من تفاوت این ماشینا لمس کردنیه نه دیدنی از رو عکس

    پاسخ
  4. mehran911
    سوابق: (1713 دیدگاه) ,

    کلا به این کلاس خودرویی علاقه ای ندارم
    برای من لوکسترین خودروها آئودی A8 و کلاس s و سری ۷ هستن به نظرم بیشترش توجیه خاصی نداره
    .
    در این کلاس لذت سواری و چابکی و هندلینگ خودرو فدای موارد کم ارزشی شده و خیلی وقت ها در بکار بردن موارد غیر کاربردی و تجملی افراط میشه ( نظر شخصی )
    .
    به مرسدس رای دادم چون از نظر دینامیک و تکنولوژی در این کلاس جلوتر از بقیه است

    پاسخ
    1. M
      سوابق: (2006 دیدگاه) ,

      دوست عزیز این خودرو ها اصلا برای راننده ساخته نشدن که بگیم لذت و چابکیش حتی درصدی اهمیت داشته باشه
      خب طبیعتا وقتی یه نفری کلی پول داشته باشه قطعا دوس داره خاص باشه و اصلا برای همینه که این طیف وسیع از موارد سفارشی در اینجور خودرو ها دیده میشه !
      خودرو ساز هم هرچی که مشتری بخواد میسازه!

      پاسخ
      1. mehran911
        سوابق: (1713 دیدگاه) ,

        پسر خوب میدونم فلسفه ی تولید این کلاس چیه و چی اهمیت داره
        به خاطر همین فلسفه ی حاکمه که گفتم کلا به این کلاس خیلی علاقه ندارم چه بنتلی باشه چه میباخ exelero کلا دوست ندارم پول بابت خاص بودم بدم تا حالا تو زندگیم هم کم پیش اومده پول بابت خاص بودن برند و کلا اینجور چیزها بدم مگه اینکه غیر از خاص بودن برتری های دیگه داشته به نظرم پول رو باید بابت کیفیت و کارایی داد
        ( الان دوباره ی عده میان میگن این فلسفه ی این کلاسه که باید پول یامفت داد و…)
        بنتلی و رولزرویس بیشتر از اون چیزی که تصور کنید آلمانی هستن اینو میگم که فکر نکنیدچون مرسدس تو دوئل بود بهش رای دادم ، نه اصلا
        .
        در کامنت بالا ۳ بار مخصوصا از لفاظی مثل “نظر شخصی”استفاده کردم
        .
        (((( خب طبیعتا وقتی یه نفری کلی پول داشته باشه قطعا دوس داره خاص باشه و اصلا برای همینه که این طیف وسیع ازموارد سفارشی در اینجور خودرو ها دیده میشه !)))
        فرض شما غلطه
        الزاما همه ی افرادی که کلی پول دارن پول بابت خاص بودن نمیدن
        خودم اگر ۱۰۰ میلیارد پول داشته باشم سراغ این کلاس خودرویی نمیرم چون برام توجیه “منطقی”نداره
        صد البته برای خیلی ها خاص بودن مهمه و هزینه میکنن ( هیچ فردی رو سرزنش نمیکنم )
        .
        در پایان باز هم میگم اینا نظر شخصی من بود

        پاسخ
        1. M
          سوابق: (2006 دیدگاه) ,

          پس به نظرم شما تفکرت راجع به فلسفه این خودرو ها و به قول خودت نظر شخصی خاصه وگرنه دوباره میگم طبیعتا (منظورم از این واژه معمولنه) کسی که مقداری پول داره که کمتر شخصی داره دوست داره چیزی هایی داشته باشه که کمتر آدمی داره

  5. Douglas mac Arthur
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    تو این کلاس قطعا پرستیژ و خاص بودن حرف اول رو میزنه پس بدون شک انتخاب من بنتلیه

    پاسخ
  6. Just bentley continental
    سوابق: (429 دیدگاه) ,

    بنتلی رو بر انتخاب می کنم
    به نظرم پرستیژ بنتلی و رولز رویس قابل قیاس با شرکتای دیگه نیست و اینکه اینم بدونین سن ای دوتا ۶ ۷ سال فرق داره
    با این حال انتخاب من مولسانه.

    پاسخ
  7. ایلیا
    سوابق: (541 دیدگاه) ,

    چون فلسفه ی این کلاس رو نمیدونیم اشتباهی به اس کلاس رای میدیم…
    اگه فقط تکنولوژی مهم بود، مرسدس پونزده سال پیش میباخ 400هزار دلاری تولید نمیکرد.
    بدون لحظه ای تردید به مولسان رای دادم.
    شاید اگه بخوام ی ماشین رو بردارم اس کلاس رو بردارم شاید حتی E کلاس مناسب تر هم باشه. ولی قراره ی خودرو فوق لوکس رو انتخاب کنم اطمینان دارم که ی ماشین200 هزار دلاری خییییلی از شاخصه های رقیبی که دو برابرش قیمت داره رو نداره. و در نهایت این میباخ بطور کل یک کلاس پایین تر از فوق لوکس ها قرار میگیره و خود مرسدس هم با قیمتی که براش انتخاب کرده این مساله رو پذیرفته.

    پاسخ
  8. MAHDI
    سوابق: (2525 دیدگاه) ,

    اون تصویراول رقابتی هستش که موتورترند انجام داده بین میباخ وبنتلی مولسان قبل فیس لیفت.که پیروز رقابت بنتلی مولسان شد.درآخرهم گفت میباخ بهتره بابنتلی فلاینگ اسپرمقایسه بشه چون مولسان سطحش بالاتره.اونجامیگه درکابین میباخ در بعضی قسمت ها پلاستیک دیده میشه اما درکابین مولسان ازبهترین نوع چرمی که وجود داره استفاده شد.درکل این رقابت بصورت فیلم هستش وهمینطورمتن ترجمه شده اش رو میتونیدمطالعه کنید.اما الان مولسان فیس لیفت شده خیلی باشکوه ترم شده.وتنها رقیب اصلیش رولزرویس فانتوم هستش

    پاسخ
    1. MAHDI
      سوابق: (2525 دیدگاه) ,

      یکی از ایراداتی که اونجا به میباخ گرفت این بودکه میباخ ظاهرش بایه Sکلاس100هزار دلاری تفاوتی نداره

      پاسخ
  9. مهزیار
    سوابق: (285 دیدگاه) ,

    حرفی نداره مرسدس مقابل بنتلی
    فقط یه میباخ واقعی میتونه با بنتلی و رولزرویس رقابت کنه

    پاسخ
  10. MAHDI
    سوابق: (2525 دیدگاه) ,

    دراون رقابت موتورترند گفت که کابین میباخ تکنولوژی های مدرن تری داره.البته درمدل فیس لیفت مولسان کاملابروز شده.ولی اونجاگفت که لذت رانندگی بامولسان بالاترهم هست.
    حالا اگه منصف باشیم بنتلی مولسان شکوه وتجمل درظاهرش فریادمیزنه وواقعا برتر ازمیباخ هستش.بنتلی ورلزرویس ساخته هاشون دنیایی متفاوت ازتجمل واشرافیت رو نشون میدن

    پاسخ
  11. محمد
    سوابق: (1133 دیدگاه) ,

    اون چتر بنتلی قیمتش چنده؟؟؟
    فکر کنم از خیلی از ماشینای ما گرونتر باشه
    چه رنگ جذابی هم داره
    .
    دیدید میگن یه چرخش میارزه روی کل صنعت خودروی فلان جا؟؟؟ این حالا یه چترش میارزه روی کل…

    پاسخ
  12. AMG 63
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    ارزش تکنولوژى خیلى بالاتر از چیزاى دیگست چون بشر واسه بدست آوردنش وقت و هزینه و علم زیاد صرف میکنه .
    بعضیا یه جورى چرم چرم میکنن انگار مایباخ رو با پسماند ساختن ! شما ۴٠٠ هزار دلار بالا یه گاو که سر تا پاش چرمه و۴ تا چرخ زیرش میدى ؟! نمیدى دیگه ، چون ارزش خیلى چیزا به صرف وقت و تحقیق و توسعه واسه یه محصول ملاک قرار داره البته بحث من این نیست که بگم مولسان دست و پا بستس میخوام بگم که مایباخ اینجورى که میگن باید با فلایینگ اسپر قیاس بشه هم نیست چون همه اینو به طور واضح میدونن که سطح تکنولوژیه شرکت بنز با بنتلى فرق میکنه چون سالانه هزینه تحقیق و توسعه زیادى داره و همینطور نو آورى هاى زیاد تر .
    انتخابم مایباخ هستش چون نشستن روى صندلى عقبش واسم لذت بیشترى داره

    پاسخ
    1. ایلیا
      سوابق: (541 دیدگاه) ,

      جواب شما رو خود مرسدس داده
      میباخ 200هزار دلاری امروز به مراتب از میباخ های 400 هزار دلاری بیست سال پیش مرسدس تکنولوژی بالاتری دارن چون محصول روز کمپانی هستن، حالا بنظرت چرا نصف قیمت مایباخ های گذشته رو دارن؟ با در نظرگرفتن تورم میشه یک چهارم قیمت! دلیلش اینه که این میباخ دیگه توی کلاس فوق لوکس نیست.
      حالا اگه مرسدس خودش میباخ 400 تایی نمیساخت دیگه کسی نمیتونست شما رو قانع کنه، میگفتید این میباخ از همه نظر از رولزرویس بالاتره فقط مرسدس چون دانشش بالاست ارزونتر پاش در میاد

      پاسخ
    2. MAHDI
      سوابق: (2525 دیدگاه) ,

      اول بورو رقابت این دوماشین اونم نسخه قبل مولسان با میباخ رو بخون بعد بیاحرف بزن.یکی معتبرترین مجلات خودرویی جهان موتورترند داره میگه میباخ درسطح مولسان نیست وبهتره بافلاینگ اسپرمقایسه بشه.بعدشمااز روعکس داری عکس این مطلبومیگی!!!شمابورو ازموتورترند شکایت کن بخاطر این جمله ای که بکار برده!!!

      پاسخ
      1. AMG 63
        سوابق: (96 دیدگاه) ,

        داداش گل من ١٠ دقیقه رو صندلى عقب اس کلاس ٢٠١۵ نشستم یه روز با کسى صحبت نمیکردم انقدر که هنگ بودم دیگه اینکه مایباخه ، به توام پیشنهاد میکنم همیشه با سلیقه خودت پیش برى ببینى چى بیشتر به علایق خودت میخوره تا اینکه بخواى به حرف کسى توجه کنى البته اینا صرفاً یه پیشنهاده

        پاسخ
  13. mahdi
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    سنگ محک این کلاس به لوکس بدن که میشه اینو تو رگ های بنتلی پیدا کرد

    پاسخ
  14. Khosrow
    سوابق: (1021 دیدگاه) ,

    مرسدس کاملا قابل اعتماده / رقابت تو همه سگمنت ها برای جایگاه دومی هستش / قیمت مولسان؟ با این اختلاف قیمت داشته هاش چیه نسبت به می باخ ..

    پاسخ
  15. حمیدرضا
    سوابق: (2257 دیدگاه) ,

    بدون هیچ مقایسه ای و فکری مولسان
    یه ماشین لوکس و بسیار با پرستیژ با امکان شخصی سازی زیاد و همین طور تمامی قطعات از چوب و چرم طبیعی که هنر دست کارگران مجموعه بنتلی هست
    مایباخ نسل قبلش خیلی با پرستیژتر از این اس دراز بود

    پاسخ
  16. iman
    سوابق: (219 دیدگاه) ,

    طراحی خارجی میباخ اصلا حال و هوای یه خودروی سوپرلوکسو نداره و صرفا یه اس کلاسه که کمی کشیده شده ، انصافا این کلاس متعلق به رولزرویس و بنتلیه حتی اگر تو این رقابت متعصبان مرسدس به میباخ رای بدن

    پاسخ
  17. emad1990
    سوابق: (999 دیدگاه) ,

    بنتلی و مخصوصا رولزرویس به شکل زیاد و غیرقابل توجیحی گرونن(انتخابم میباخ)
    این طرز تفکرم بریزید دور که کسی که پولداره واسش مهم نیست 200هزارتا بده یا 400هزارتا
    پولی که برای بدست اوردنش زحمت کشیده شده باشه با حساب و کتاب خرج میشه-میخاد ادم پولدار باشه میخاد قشر متوسط(کسایی که اینطور نظر میدن رو درک نمیکنم یا هنوز دستشون تو جیبشون نرفته و از جیب ددی ارتزاق میکنن یا دارن پول یامفت درمیارن تو این مملکت که دراینصورت **********.
    اینم اضافه کنم حتی میباخم دیگه انتخابم نیست.یه ماشین سریع مثل e63 یا m5 رو به همه ماشین های بالا ترجیح میدم

    پاسخ
  18. iman
    سوابق: (219 دیدگاه) ,

    برخلاف تصور دوستانی که تصور میکنن خرید میباخ به صرفه تر از بنتلیه ولی این تصور کاملا اشتباهه، اولا جلوه ای که یک بنتلی یا رولزرویس از دید بیننده داره به هیچ عنوان یه بنز نداره دوم ارزش مدلهای کار کرده بنتلی و رولزرویس که قابل قیاس با میباخ نیستند

    پاسخ
  19. بهراد
    سوابق: (182 دیدگاه) ,

    همونطور که تو سبک الکتریکی ها شاهد ماشین های غیر معمولی بودیم(ظاهر و صفحه نمایش و داشبورد و کلا ساختار متفاوت)
    تو رده فوق لوکس ها هم باید تفاوت و تمایز بین خودرو های خانگی و شهری داشته باشیم.لوکس اقتصادی هم نداریم
    اساس لوکس بودن استفاده ی کمتره، مثلا شما با لباس کت و شلوار مجلسی هیچوقت سراغ ورزش اسکی روی یخ یا کشتی کج نمی رین
    و معمولا لباس مجلسی رو هم همه جا نمی پوشین حالا بدلیل کهنه شدن باشه یا از مد افتادن .اما با یه دست لباس ورزشی میشه بیشتر ورزش هارو انجام داد مثل فوتبال و فوتسال و هندبال و اگرم مجبور باشین والیبال
    این کت و شلوار شما هم باید جنس پارچه و دوخت و تن خوریش و سبکش خاص باشه تا شما هم متمایز جلوه داده بشین نه اینکه با یه کت و شلوار کلاسیک بزک شده برین سر فرش قرمز ووو و مهم تر از همه اینکه باید باهاش جاهای خاص برین
    پس بهتره از A to z ماشینتون هم متفاوت باشه دیگه چه می دونم لاستیک هایی داشته باشه که کمترین صدا رو تولید کنن اتاقی داشته باشه که مجلل و ساکت و لاکجری باشه سواری ای داشته باشه که انگار رو قالیچه پرنده در کمال آرامش پرواز می کنین.خلاصه اینکه بیشتر مردم ما سلیقه ی لاکجری ندارن من جمله خود من که بیشتر به اسم مد گول چیز هارو میخوریم و میخریمشون.اگر هر دو تا ماشین رو از نزدیک میدیدیم و تجربه سواریشو داشتیم شاید نظرمون 180 درجه عوض میشد.

    پاسخ
  20. Mercede kaviani
    سوابق: (396 دیدگاه) ,

    انتخاب من بنتلی مولسان است بخاطر کابین دست ساز وطراحی خاص
    باتشکر دوستدار شما
    مرسده اندیا کاویانی

    پاسخ
  21. حسین دهمرد
    سوابق: (598 دیدگاه) ,

    دوستان کسی میدونه چرا اون ساب کوچیک رو تو صندوق میزارن؟اینکه خیلی کوچیکه میشه تو اتاق هم جاش داد.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.