آستون مارتینمرسدس بنز

دوئل مرسدس-AMG GT و آستون‌مارتین ونتیج

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، دور اول، قسمت پانزدهم، اولین دوئل از گروه سوپراسپرت‌ها

 

لامبورگینی اوراکان

دوج وایپر

؟

لامبورگینی اونتادور S

شورلت کوروت

؟

آستون‌مارتین ونتیج

مرسدس-آام‌گ GT

؟

 

مرسدس-آام‌گ GT

تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس 2014

نسل کنونی: اول

ترکیب: موتور جلو، محور عقب

امتیاز از کارانددرایور: 5 از 5

امتیاز از کاربایر: 4 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 2,443 دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست 2018 در اروپا: 2,263 دستگاه

 

آستون‌مارتین ونتیج

تاریخ معرفی: نوامبر 2017

نسل کنونی: چهارم

ترکیب: موتور جلو، محور عقب

امتیاز از کارانددرایور: 4.5 از 5

امتیاز از کاربایر: 4.3 از 5

فروش سال 2017 در اروپا: 629 دستگاه

فروش شش‌ماههٔ نخست 2018 در اروپا: 210 دستگاه

مقایسهٔ مشخصات فنی

آستون‌مارتین ونتیج مرسدس-آام‌گ GT S
پیشرانه 4 لیتری V8 4 لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت 510 اسب بخار 520 اسب بخار
گشتاور 685 نیوتن متر 670 نیوتن متر
گیربکس 8 سرعته اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا 96 3.4 ثانیه 3.4 ثانیه
مسافت 400 متر 11.4 ثانیه 11.4 ثانیه
حداکثر سرعت 315 کیلومتر/ساعت 310 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 12.4 لیتر (ترکیبی) 13.0 لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی 245 گرم/کیلومتر 220 گرم/کیلومتر
ظرفیت باک 73 لیتر 65 لیتر
طول 4.46 متر 4.55 متر
فاصلهٔ محوری 2.70 متر 2.63 متر
وزن 1530 کیلوگرم 1630 کیلوگرم
نسبت قدرت به وزن 1 به 3 1 به 3.1
حجم صندوق بار 350 لیتر 340 لیتر
ظرفیت سرنشین 2 نفر 2 نفر
قیمت پایه آمریکا 153,081 دلار 133,395 دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه

  1. s.h

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (610 ديدگاه)

    مرسدس به نظر بهتر اومد

    1. سهیل باقری

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (96 ديدگاه)

      آقا من یه ابهامی برام ایجاد شد
      الان این دوئل ها هر چند وقت یه بار ریبوت میشن ؟
      چون ونتیج با وایپر چند وقت پیش دوئل داشت و وایپر حذف شد
      ولی الان هنوز تو لیست هستش!

      1. امیر دهقان

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (424 ديدگاه)

        سلام دوست عزیز
        همونطور که قبلاً بطور کامل توضیح دادیم، در گروه‌هایی که تعداد شرکت‌کنندگان فرد هست، یکی از ماشین‌ها بدون رقیب میمونه
        برای حل این مشکل تصمیم گرفتیم از بین ماشین‌های بازنده مرحله قبلی، ماشینی که با کمترین اختلاف رأی شکست خورده رو به مرحله بعد راه بدیم.
        بنابراین چون تعداد صعودکنندگان گروه سوپراسپرت‌ها فرد بود، دوج وایپر که با کمترین اختلاف شکست خورده بود هم به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

        1. akrh78

          ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (299 ديدگاه)

          جانم وایپر
          حیف این عروسک که کنار بره

    2. علی

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (849 ديدگاه)

      ی نگاه کلی به طراحی بنز میندازین میفمیم با ی کشتیگر چقر طرفیم آماده برای مبارزه . ولی آستین طراحیش حکایت ((( شتر ، گاو ، پلنگه ))) ولی هر چی باشه موتورش توسط شرکت مرسدس بنزه و این همان نقطه قوتشه . حال میرسیم به طراحی داخل و داشبورد که منو یاد هواپیمای F117(((مرسدس))) با اسپید فایر ((( آستین)))زمان ۱۹۴۵ میندازه . در کل مرسدس (((اصیلتره و بروزتره))) و هر چی باشه همچیش مطعلق به خودشه . ماشینای اینگیلیسی همیشه گفتم بیشتر آدمهای سن پایین یا آدمهای جهان سوم که تازه به پول رسیدنو جذب میکنه که هدفی جز به رخ کشیدن ندارن.
      با تچکر

      1. s.h

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (610 ديدگاه)

        تموم شد ورفت!! کاملا درست
        ولی در مورد جهان سوم و تازه به دوران رسیده داش علی یه تجدید نظر کن
        بلاخره بنتلی و رولس رویس و اینا رو تازه به دورانن رسیده ها نمیخرندا اون پیر مرد هایی که خیلی پول دارن با کمر درد و راننده میخرن گمون کنم یا ادم های 40 ساله ای که تازه کمپانیشون پیشرفت کرده ؟؟نه ؟؟

        1. علی

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (849 ديدگاه)

          دوست عزیز (((S.H))) ی نگاهی به ثروتمندهای دنیا بنداز . مثلا استیو جابز فقید از آمریکا ((( شرکت اپل))) که عشقش ایجاد شغل و ساده زیستی بود و مثلا لرد پامپل چو صاحاب شرکت مونو پل استخراج الماس از هندوستان که ی هندیرو به عنوان مدیر عامل کاشتن اونجا بابت گم کردن اذهان عمومی . دو شیوه تفکر یکی راحتی ایجاد شغل و بزرگ کردن شرکتی که میلیون آدم توش با عشق کار میکنن تا خدمات خوبی به بقیه انسانها بده . یکی هم هی الماسو و طلا از زمین خدادادی میکشه بیرون که ۱۰۰۰ برابر بفروشه به ماها به اسم جواهر . هر چند هر جفتشون دنیارو میبلعند ولی کدومشو بیشتر استفاده میکنی و به دردت میخوره ؟ سیستم عامل یا زیور آلات ؟!!
          دقیقا همین تفکر تو ماشینها هم هست . مرسدس بنز S یا رولز رولز تجملاتی که راحتی مرسدس هم نداره ؟!
          من منکر تنوع نیستم یا منکر انتخاب کردن ولی اگه کمی منطقی فکر کنیم با پول کمتر صحاب ماشینی میشی کاربردی تر ، راحت تر ، امن تر ، و خدمات پس از فروش بیشتر . الان هم که میبینی تعداد ثروتمندای جوان چقدر زیاد شده و همشون هم ادعای تجربه سنین بالاترو دارن . خوب ببین کی بیشتر به سمت ماشینای پر زرق پ برق میره . ی مرد جا افتاده که فهمیده زندگی فقط ماشین خوب داشتن نیست یا جوانی که میخواد ثابت کنه از همه بالاتره و فکر میکنه عمر جاودانه داره؟!!!
          ضمنا من از ماشینای اینگیلیسی متنفر نیستم . من از آدمای خودخواه که فکر میکنن از همه بالاترن متنفرم. کسانی که فکر میکنن با استخدام چندتا (((حرفه ایی ترین عکاس))) و داشتن (((بیشترین رسانها))) در دنیای مجازی برنده اقتصاد باشن . هیچ گول دنیای مجازی نخوریم و هیچ با چهارتا فیلم تبلیغاتی جادو نشیم (((.همیشه سعی کنیم خودمون باشیم))) .
          با تچکر

        2. s.h

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (610 ديدگاه)

          صفا باشه علی اقا
          البته درست میگید و هیچ وقتم رولس رویس به کارامدی و راحتی بنز نمیرسه و حرفتون در مورد الماس و رایانه هم درسته
          من فقط خواستم بگم فقط جوونا نیستند وقطعا هر کسی که دوست داره حساب بانکیشو به رخ این و اون بکشه میره پول الکی میده فقط واسه اینکه بگه من گرونترین رو دارم و اتفاقا من تو زندگیم چندتا پیر مرد فخر فروش مولتی میلیاردر دیدم و بهونشونم اینه که دارندگی و برازندگی شاید به خاطر اینن ذهنیت که پیش خودم میگم فقط جوونای کم سن پولدار نیستند پیر هایی هم هستند که که واسه پز بخرند
          همون مسن هایی که تازه پیشرفت کردن

        3. دانیال_Surrey،England

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (2282 ديدگاه)

          s.hجان خیلی تعجب کردم که صحبت ایشون رو تایید میکنید((خیلییییییی))
          ایشون اگه انگلیسی ها بهترین رو با کمترین قیمت هم بسازن باز ایراد میگیرن.
          از قیمت میگن و از عملکرد میگن بعد ایشون میان مک لارن رو مسخره میکنن.
          کامنتهای ایشون بدترین و بی ادبانه ترین کامنتهای پدال هستش.((چه حرف هایی که به بچه های دوستدار خودروهای انگلیسی نزدن))البته فکر کنم شما اون موقع نبودید هنوز.
          هر دفعه از دکل طرفدارای یکی بالا میره.
          کامنت های ایشون نه برای من نه برای هیچ طرفداره واقعی کمترین ارزشی نداره.
          ..
          ((ضمنا من از ماشینای اینگیلیسی متنفر نیستم . من از آدمای خودخواه که فکر میکنن از همه بالاترن متنفرم. کسانی که فکر میکنن با استخدام چندتا (((حرفه ایی ترین عکاس))) و داشتن (((بیشترین رسانها))) در دنیای مجازی برنده اقتصاد باشن . هیچ گول دنیای مجازی نخوریم و هیچ با چهارتا فیلم تبلیغاتی جادو نشیم (((.همیشه سعی کنیم خودمون باشیم))) .))
          چه سخنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          این دوستمون یادش رفته که پورشه موقع زدن رکورد پیست((gt3rs))چه حرف هایی که به کوروت نزد.
          ((البته مثال زیاده))
          بعد میاد میگه از آدم های که خودشون رو بالا میبینن متنفرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          خب از این به بعد از پورشه هم متنفر باش آقای قانون مدار.

          به خاطر همینه که میگم حرف های ایشون پر از تناقصه و ارزش نداره.

        4. s.h

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (610 ديدگاه)

          چاکر اقا دانیال من فقط دو چیز رو تایید کردم
          یک؛ خیلی ها رولس رویس میخرند واسه به رخ کشیدن پول اما با اون قیافه زیبا اصلا امکانات و تنظیمات میباخ رو نداره و بحث فخر فروشی و این حرفا اصلا معنیش این نیست که من رولس رویس دوست ندارم فقط یه مقایسه بوده و انصافا از نظر داخلی بنز سر تره دور از قیمت و قیافه و …… !!!
          دومین قسمت که تایید کردم کم بودن این مدل استون در برابر این مدل مرسدسه( و واقعا به نظرم زشته خیلی هم زشته ) وبا اینکه زیاد با استون حال نمیکنم( شاید اصلا !!!) اگر در مورد dbs بود منم مخالفت میکردم ( چون واقعا قشنگه و چشم نوازواب دهن ادم راه می افته ) بیشتر خواستم به علی اقا بگم فقط جوونا تازه پا رولس رویس نمیخردن بلکه فخر فروشی سن وسال نداره و اروپا و ایرانم نداره اتفاقا اونجا چون هست شاید بدترم باشه !!!!
          همین بود برار
          شما اگه تونستی از حرفای من چیز دیگه ای بکشی بیرون !!!!!
          من همیشه سعی کردم با بقیه تبادل نظر کنم ببینمم خودم چند چندم

        5. دانیال_Surrey،England

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (2282 ديدگاه)

          خودمم قبول دارم بنز بهتر از رولز رویسه و من خیلی دوست ندارم.((ولی انصافا زحمت زیادی برای ساختش میشکن))
          منم بین این دو قطعا انتخابم بنز هست.
          فقط صحبت های این دوستمون به شدت خنده داره با مثالاش.

        6. امیر

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (693 ديدگاه)

          درود به تمام دوستان.بحث جالبی شد، به نظر من اینکه شخصیت یک فرد چگونه هست به ماشینی که سوار میشه ربطی نداره علی آقا مثال شما از رولز رویس مع الفارقه.خودروهایی مثل بنتلی و رولز در بالاترین حد ممکن قرار دارند و خب کسی که پولش رو داشته باشه میخرتشون و اینکه قطعا در بحث کیفیت و لوکس سازی رولز رویس بهتر از میباخ هستش.شما سابقه اش رو نگاه کنید همیشه نوآور بوده و در تمام جزئیات سعی کرده به بهترین شکل عمل بکنه.تاپ گیر هم بین سه خودروی فانتوم و Sکلاس و رنجروور فانتوم رو بهترین خودروی لوکس دنیا معرفی کرد.حقیقتش از اینکه دوستان میگن بنز کارآمد تر و راحت تر؟! از رولز رویسه تعجب کردم.با نهایت احترام…

      2. ..Hossein

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (106 ديدگاه)

        من به عنوان یه عاشق خودرو و نه یه طرفدار برند خاص یا کشور خاصی میگم که این یکی از عجیب ترین نظرهایی بود که خوندم ( نظر دوستمون علی )

        اینکه طراحی داخلی یه خودرو شمارو یاد یه هواپیما بندازه اولا دلیل درست بودن این احتمال نیست در ثانی حتی اگر هم اینطور باشه ایراد حساب نمیشه
        در مورد بروز تر بودن که بعید میدونم هیچکدوم از این دوتا در بحث تکنولوژی برتری خاصی نسبت به اون یکی داشته باشه و حتی از نظر من طراحی و ظاهر استون مدرن تر و بروز تر هستش و و این که یه شرکت تولید محدود اگر همه چیزش متعلق !! به خودش نباشه ایرادی بهش وارد نیست
        این یک روند طبیعی تو صنعت خودرو سازیه و حتی نمونه هاش تو شرکت های بزرگتر هم به صورت های دیگه دیده میشه
        در مورد ساده زیستی هم اینکه مظمئن باش امسال استیو جابز فقید هم به فکر من و شما نبودن یا بهتر بگم اولویت اولشون راحتی من و شما نبوده و اولویت اولشون پیشرفت خودشون و کمپانیشون و ثروت بیشتر خودشون و کمپانیشون بوده حالا شاید به نسبت یک شخصی که کمپانی جواهر سازی داره خدمت بیشتری به بشریت کرده باشه اما اون هم اگر فکر ساده زیستی بود که ول میکرد میرفت تو کلبه زندگی میکرد ( هر شخصی که از راه درست ثروتمند شده کلی زحمت کشیده و حقشه که پولدار باشه و از پولش استفاده کنه فقط خواهشا لفظ ساده زیست رو بهشون نچسبونید نوش جونش که هرطور دوست داره زندگی کنه )

        در مورد اونایی که میخوان تو چشم باشن خیلی گزینه های بیشتری از یه استون هست که بخوان تو چشم بیان خیلی خودروهای میلیون دلاری وجود داره واسه تو چشم بودن خیلی راههای دیگه هست

        در مورد جوون ها هم اینکه خیلیاشون اینطور نیستن نمونش هم مارک زاکربرگ

        این اتفاق هم بیشتر تو کشورهای در حال توسعه و کشورهای عربی میوفته
        (البته اینم کافی یه نگاه به فروش لامبورگینی و فراری و .. بقیه نسبت به همین آستون تو همین کشورها بندازی تا متوجه بشی آستون با این فروش کم و محدود طور میتونه مخصوص این قشر باشه فقط و بقیه ازین مستثنی باشن)

        مرسدس کلاس s به نظر من و خیلیای دیگه تو سگمنت خودش و هم رده های خودش بهترین و راحت ترین خودرو هستش ولی اینکه اون رو بهتر از رولزرویس بدونی یکم مغرضانس حتی اگه میگفتی در یک حد هستن هم قابل قبول تر بود
        ( با این طرز فکر شما پس حماقته که کسی مرسدس کلاس G بخره چون رانگلر و fj45 هم همون کار رو میکنه

        راستی ممنون از نصیحت قشنگتون
        چشم سعی میکنیم خودمون باشیم و گول فضای مجازی رو نخوریم مرسی که آگاهمون کردی

      3. اشکان

        ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (44 ديدگاه)

        همیشه فک میکردم مبتدی تر از من تو سایت پدال وجود نداره خداروشکر یکی هست به نام علی با تچکر که از منو از شرمندگی دراورد

    3. کسری

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2 ديدگاه)

      موافقم از نظر کیفیت ساخت بهتره استون بهتر بود اگه واسه طراحی خارجی مخصوصا جلوش وقت بیشتری می گذاشتن انگار همه وقتشون صرف طراحی عقب خودرو شده که خیلی شبیه ماشین جدید فیسکره

  2. Just bentley continental

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (504 ديدگاه)

    استون خیلی خوشگله
    اینجا فقط بحث سلیقه هست.
    استون.

    1. TRX (تایماز)

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (283 ديدگاه)

      نمیفهمم منفی دادن اونم به یه حرف منطقی یعنی چی؟
      سعی کنید خودتون باشید ولی به دیگران بخصوص به سلیقه ی بقیه احترام بزارید.

  3. shirko

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (488 ديدگاه)

    استون مارتین هم با پرستیژ تره ،هم با کلاس تر

    1. پیام

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (35 ديدگاه)

      موتور استون، ساخت بنزه😂😂😂

      1. مرصاد

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (96 ديدگاه)

        الان چه ربطی به کامنت ایشون داشت ؟
        موتور یه ماشین پرستیژ ش رو تعیین میکنه؟

      2. الف.ی

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (1493 ديدگاه)

        خنده نداره
        ساخت بنزه که باشه
        همکاری کردن
        سودش رو بردن
        برد برد
        می خند؟

        1. جواد

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (24 ديدگاه)

          نه میکن !!!

        2. الف.ی

          ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (1493 ديدگاه)

          جواد
          مراقب خودت باش
          یه وقت ب فنا نری

      3. دانیال_Surrey،England

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2282 ديدگاه)

        پیام،آره متاستفانه.😂😂😂

  4. saeed

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (300 ديدگاه)

    کلا فنیشون که خیلی شبیه همه.بیشتر این دوئل به نظرم رقابت انتخاب برند بنز از یه طرف با خاص تر بودن (کمتر در دسترس بودن ) آستون هست و البته سلیقه ظاهری.

  5. پیام

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (35 ديدگاه)

    موتور استون ساخت بنزه. انگار بنز داره با خودش رقابت میکنه. گرچه وقتی پای آرم بنز وسط میاد، دیگه هیچ حرفی باقی نمیمونه!

    1. ایلیا

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (671 ديدگاه)

      عجب!
      نسل شما هنوز منقرض نشده؟ 😂

    2. الف.ی

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1493 ديدگاه)

      جمع کنین این حرفا رو
      یعنی چی که آرم بنز و فراری و …
      یا پیچ فلان ماشین
      یا رینگ بهمان ماشین
      کافیه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

      1. mahdy

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2210 ديدگاه)

        داداش شما حرص نخور اینا هر کاری کنی هستن
        عزیزم تو تو ایران زندگی میکنی تعصب کهکشانی بقیه رو تحمل کن جوری میگه وقتی پای لگوی مرسدس در میون باشه انگار مرسدس ارث باباشه
        آقا ایلیا نسل اینا نه منقرض شدن نه خواهند شد

        1. الف.ی

          ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
          سوابق: (1493 ديدگاه)

          اینا که دیسلایک میدن
          من یه سوالی دارم
          واقعا اگه یه نفر بگه بین لوگوی یه شرکتی و خودروی کامل یه شرکتی، یک کدوم رو انتخاب کن
          رایگان میخوام در اختیارت بذارم
          شما لوگو رو به جای ماشین کامل انتخاب میکنین؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

  6. امیر

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (693 ديدگاه)

    البته استون هم از موتور ای ام جی و از سیستم اطلاعات و سرگرمی مرسدس استفاده می کنه.مرسدس برام جذابتره

  7. mahdy

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2210 ديدگاه)

    ای کاش پدال واسه دوئل ها مثل جام جهانی عمل کنه
    یعنی ماشینای قدرتمند رو در هر کلاس جداگانه قرعه کشی کنه که به هم نخورن مثل 812 و آونتادور که همون دو اول خوردن به هم و 812 حذف شد شاید محبوبیتش از آونتادور کمتر باشه ولی از ونتیج و کوروت قطعا محبوب تره یا مثلا بی ام و X5 که دور اول خورد به لامبورگینی اوروس حذف شد واقعا اینجوری نمیشه محبوب ترین ها رو انتخاب کرد

    1. ایمان

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1888 ديدگاه)

      آقا مهدی این گروه دیگه جذابیتی نداره چون کلاسی که متعلق به فراری هاست هیچ فراری وجود نداره و همه حذف شدن
      ولی عیبی نداره فراری همیشه حرفشو در میدان عمل میزنه نه نظرسنجی تعصبی 😉😉😉😉

      1. s.h

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (610 ديدگاه)

        تو کلاس بالاتر فقط لامبورگینی میاد بالا بر خلاف فراری بودن فراری و عملکرد قوی مک لارن به هیچ کسم را نمیده اگه مثلا فراری یه ماشین بزنه 3000 اسب و 5000 گشتاور و 600 تا سرعت و 400 متر 2 ثانیه و 0.5 کیلو وزن بازم جلو لامبو حذفش میکنند

      2. omid

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (923 ديدگاه)

        لامبو یه چیز دیگست

  8. ایمان

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (232 ديدگاه)

    پرستیژ و کلاس آستون مارتین بالاتره و خاصتر از مرسدسه

  9. رامتین

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1710 ديدگاه)

    از نظر مشخصات فنی آستون بهتره. از نظر کیفیت مرسدس مطمعنا تجربه بیشتری داره و بهتر خواهد بود اما فاصله آنها نزدیکه. از نظر ظاهری آستون بشدت بهتره. بنابراین انتخاب من آستون.

  10. Abbas lsx/ltx

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (112 ديدگاه)

    دوتاشونو دوست دارم
    مشخصات فنیشون فوق العاده به هم نزدیکه ولی چون مرسدس قیمت کمتری داره مرسدس رو انتخاب میکنم

  11. حمیدرضا

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (2378 ديدگاه)

    بنزی در پوست آستون مارتین با کمی تقویت رای من استون مارتین خیلی جذابه

  12. امیر

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1842 ديدگاه)

    طراحی بخش جلو مرسدس
    طراحی بخش عقش ونتیج
    کابین یکم مرسدس بهتره
    فنیم ک فرقی نمیکنه الا گشتاور و حجم باک بیشتر ونتیج والبته اختلاف قیمت بسیار زیادش
    مرسدس مطرح یا ونتیج دوس داشتنی ؟؟؟!!!!
    سخته

  13. سید

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    بنز باابهت👌

  14. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (804 ديدگاه)

    قطعا مرسدس بنز

  15. Khosrow

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1381 ديدگاه)

    همون عکس اول گویاست / مرسدس / استون انگار نسخه لوکس مزدا میاتا هستش ..

  16. ارش

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (851 ديدگاه)

    من نتونستم انتخاب گنم بنز بهتره ولی آستون مارتین هم خیلی عالیه.

  17. Ali Keyhani

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (458 ديدگاه)

    انتخاب سختیه

  18. ساسان

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (870 ديدگاه)

    این مدل آستون مارتین به هیج وجح برام جذاب نیست.یک عقبگرد بد درطراحی بیرونی.ویک کپی فنی از مرسدس.تولید کننده ی افسانه هایی oneو راپید.همچین طرحی ازش بعید بود.
    جراید بریتانیایی هم که براش سنگ تموم گذاشتن.کلا کار رسانه ای بریتانیایی ها عالیه هرچند با شیطنتهای فراوان.
    (قطعا” بنز)

  19. مهران

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (271 ديدگاه)

    خیلی جاله در این مرحله و در گروه سوپر اسپرت ها هیچ نماینده ای از فراری نداریم

    1. Ali Keyhani

      ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (458 ديدگاه)

      پرچم دار فراری توی این رده الان 488 پیستا هستش که این دوئل ها قبل از رونمایی این خودرو آغاز شد و مدل gtb که به مراتب از پیستا ضعیف تره توی این رقابت ها حاضر بود که توی دوئل با 720s کنار رفت،ولی یک نظرسنجی جدا پدال انجام داد یه مدت پیش بین 5 سوپراسپرت برتر دنیا که فراری 488 پیستا اول شد.

  20. علی

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام. لطفا شتاب ثانویه هم اعلام کنید. و همچنین زمان رسیدن به حداکثر سرعت. این ماشین ها که صفر تا صد برا ۳ ثانیه اولشونه،خوب بعدش چی میشه، بعد از صد.مثلا چون حداکثر سرعت مرسدس کمتره رو در نظر بگیرید، بعد زمان رسیدن به این سرعت رو برای دوخودرو اعلام کنید. مچکرم

  21. کاوه

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (149 ديدگاه)

    یکی از کاملترین مدل های بنز . تلفیق زیبایی های کلاسیک با فرم های مدرن. فوق العاده زیبا. چه در طراحی بیرون و چه طراحی داخل مرسدس برتری کامل بر آستون مارتین داره. به لحاظ فنی اما نزدیک هستند. این مدل مرسدس عالیه. زیبا و رویایی.

  22. Roham

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (372 ديدگاه)

    من کلا تقریبا هیچ کدوم از کامنتا رو درک نکردم
    مطمئنا شما همه اشتباه نیستید و خب ایراد از منه
    ولی حواسمون هست جایی که باید راجع به خودرو نظر بدیم داریم اصول فلسفی و تناقضات اجتماعی رو مورد بحث قرا میدیم؟!!!!
    چرا آخه؟
    چه ربطی داره
    حرفم درست یا غلط بودن موضوع این بحث نیست
    ولی جاش اینجا نیست
    حالا من نوعی کلا تو عمرم دو خط روزنامه نخوندم و حالا میام میشینم اینجا سایز رینگ بنز رو از دیدگاه فروید بررسی می کنم ؛ خودش یه مثنوی هفتاد من می طلبه.

  23. Roham

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (372 ديدگاه)

    گروه طراحی استون مارتین انگار موقع طراحی این خیلی دل و دماغ کار نداشتن! 🤔😃
    گفتن حالا بزن بره نشد نسل بعدش رو بهتر می زنیم
    اینو اشکال نداره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن