مرسدس بنز

دیوید کولتارد در گوود وود با مرسدس بنز SLS

مرسدس بنز با انتشار ویدئویی از دیوید کولتارد، راننده سابق فرمول یک این تیم و مرسدس بنز SLS AMG سری سیاه، به استقبال گردهم آیی سالیانه گوود وود رفته است. این راننده ۴۳ ساله، مسیر جاده کوهستانی گوود وود را در حالی طی می‌کند که آخرین رکورد این مسیر مربوط به نیک هاید فیلد در سال ۱۹۹۹ با زمان ۴۱.۶ ثانیه می‌باشد. آیا این رکورد ۱۵ ساله توسط مرسدس بنز جابجا خواهد شد؟

David coulthard walks us through the hill climb at the goodwood festival of speed
David coulthard walks us through the hill climb at the goodwood festival of speed
این خودروی اسپرت بنز دارای یک موتور هشت سیلندر V شکل ۶.۲ لیتری است که ۶۲۲ اسب بخار نیرو و ۶۳۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال نیرو از سیستم گیربکس هفت سرعته اسپید شیفت AMG با کلاچ دوگانه استفاده شده که این خودروی ۱۵۵۰ کیلوگرمی را ظرف ۳.۵ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت و نهایتاً به سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”78734″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۶ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    نت من داره کم کم ته میکشه! از دوستانی که ویدئو رو دیدن به منم بگن که آیا رکورد رو میشکنه یا نه؟!

    راستی آیا میدانستید که در کشور کره “برو آبنبات بخور” فحش محسوب میشه؟

    برید کیف کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میذارم! :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      شاهین توی کلیپ زمان بنز رو نزد!!!!!

      خود راننده هم تا اونجا که من فهمیدم فقط درمورد رکورد نیک هایفیلد صحبت کرد!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        دستش درد نکنه! مرد حسابی رکورد میزدی،هایفیلد خودش میاد در مورد خودش حرف میزنه دیگه! :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Sadjad97

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (256 ديدگاه)

          باور کنید که انقدر ظاهر این ماشین برام تکراری شده و کیفیت تصویر پایینه که اولش فکر کردم این ماشین از اون بنز قدیمیای دو در کرم رنگه! بعد از چند ساعت دیگه که نقد پژو 208 خوندم تازه فهمیدم که اشتباه میکردم.
          ببین ماه رمضون و امتحانات آخر ترم چیکارم کرده، خودم خندم گرفته، واقعاً که.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. مک میسل

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          هم خوودش شاهکاره..هم ماشینش

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Japan & Germany

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      بستگی داره از آبنبات چی برداشت کنه طرف :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        تو کره که همین فحش رو برداشت میکنن! حالا وایسا مال ژاپن و آلمان رو هم شاید بنویسم! :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. PEUGEOT

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    ماشینش که حرف نداره مرسدس دیگه
    اگه رانندش راننده باشه میتونه رکوردو بشکونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. PEUGEOT

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    شاهین نت منم بازش نمی کنه
    واقعا شاهین چه جالب
    خب اگه یکی واقعا بخواد آبنبات بخوره چی باید بگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      فکر نکنم بخوان آبنبات بخورن! مگر اینکه واقعا دوس داشته باشن! :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PEUGEOT

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (999 ديدگاه)

        از دست تو شاهین چه چیزایی در میاری

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Sadjad97

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (256 ديدگاه)

        اخبار ورزشی میگفت که آبنبات خوردن در زبان کره ای حرف ناشایستیه و بعضی از مردمان کره جنوبی در استقبال از تیم ملی کشورشون به سمتشون آبنبات می انداختند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          آره همینه.دیگه نباید آبنبات بخوریم! :)
          اینو واسه کره ای بازها نوشتم :D
          در آینده ای نه چندان دور مال ژاپنیا و آلمانیا رو هم مینویسم تا تکمیل بشه! :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. زیگما

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    اس ال اس در واقع نسبت به 458 از نظر لذت رانندگی، کیفیت ساخت و کیفیت مواد داخل، زیبایی، صدا، انجین و …. بهترینه.
    چند روز پیش در وایبر در بحث با چند تن از اساتید از جمله اس ال آر جان و چند تن دیگر، به این نتیجه رسوندمشون!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      زیگما جون اون نکته ی نه چندان باریک توی دویل چی بود؟! دو ساعت زل زدم بهش چیزی نفهمیدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        یه عکس جدید گذاشتم اونم برو ببین :D توی اون هم همون نکته هست :P
        به در ها و سقف نگاه کنید :|

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          زیگما پنجره هاشو میگی؟! شبیه اکواریوم هستش!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          یعنی چی؟ بیشتر توضیح بده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          20 سوالیه؟! :)
          ستون B نداره.همینه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          آفرین همین بود
          اینکه چجوری ایمنی بدون اون ستون تامیین میشه
          شیشه ها چجوری در جای خودشون قرار میگیرن بدون اینکه باد و صدا بیاد
          و…
          در دهه 60 و اواخرش، این مدل ماشینا پر طرفدار بودن!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          اون موقع تست ایمنی داشتن؟ یعنی تصادف از بغل؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اره
          یک کلیپ برای مثال
          https://www.youtube.com/watch?v=OjvIGskbZW4
          توش یه مالیبو رو به یه بیتل میزنن
          https://www.youtube.com/watch?v=_stpBzOAcWw
          اینم تصادف ایمپالا و یه فورد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          توی ویدئوی اول اثری از رحم و مروت دیده نمیشه! بیتل بیچاره! البته بهتر از اونی بود که تصور میکردم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        آره نامردا داغونش کردن
        بغیر از گلگیر و سپر مالیبو و خمیدگی کاپوت و چراغاش، هیچ چیز دیگه ای در مالیبو دیده نشد که خراب بشه یا وارد جریان تصادف بشه
        البته نقطه ای که به بیتل خورد هم خیلی بد بود و ضعیف ترین نقطه ماشین بود
        اونم ماشینی به اون ارزونی…..
        تست های تصادف اف 150 رو که nhtsa در دهه 70 انجام میداد هم در یوتیوب هست.(البت اون موقع اسمش اف 150 نبود)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Alpha

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      ببرشون تو پیست ببین sls با اختلاف چند ثانیه از 458 عقب میمونه !

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        ببخشید ببخشید کی گفته اس ال اس برای پیست ساخته شده؟
        لذت رانندگی در شهر مهم تره یا تو پیست؟!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مک میسل

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          زیگما بالاخره یه حرف درس درمون زدی……..

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Alpha

          ۱۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (544 ديدگاه)

          زیگما فعلا که داریم در مورد پیست صحبت میکنیم و این شخص داره داخل پیست رکورد میزنه ! در ضمن لذت رانندگی 458 خیلی بالاتر از همه ی مدل های بنز هست ! شما لذت رانندگی رو به چی میگی ؟ به هرزگردی ؟ یا به تعادل خوب سر پیچ ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. carbonado aventador

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        sls خیلی سنگین و لشه!!!!!!
        مثل سمند می مونه!!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . کی گفته ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. elring

          ۱۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (331 ديدگاه)

          داخل سایت مرسدس هندلینگش از slr کمتر بود
          Mercedes-Benz.gr
          این آدرسشه . توش اطلاعات کلی از همه ی محصولات بنز هست یه سری بزنید (با فیلتر ش.ک.ن)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. صادق

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      در این مورد با آلفا جان موافقم

      458 با اینکه سال 2011 تولید شده، امسال هم تونست عنوان بهترین موتور 4.5 لیتری رو از آن خودش کنه

      البته در مورد زیبایی که نظر شخصی هستش صحبت نمیکنم

      در مورد کیفیت هم احتمال میدم که بنز در داخل کابین از مواد بهتری استفاده کرده باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        خب چون موتور برنده شده دلیل بر برتری میشه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          زیگما این بار رو منصف نبودی! موتور کم چیزی نیس که.تازه اصلا بحث فنی و اینا کنار.فراری خاص تره یا بنز.(من طرفدار فراری نیستم ها)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اون انجین 458 در 4 رکن اصلی هیچ برتری نسبت به اس ال اس نداره
          خاص بودن رو قبول دارم ولی همه چیز خاص بودن نیست!
          شخصیت و پرستیژی که اس ال اس داره فراری نداره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          مسلما زیگما جان دلیل بر برتریِ کلی نیست، ولی خب دلیل بر برتری موتور خواهد بود

          از نظر دیگه هم طبق آمار و نظرسنجی هایی که شده، معمولا هندلیگ 458 رو بی نظیر توصیف کردن، توی این مورد هم از SLS میتونه بهتر ظاهر بشه (حقیقتش خودم سوار نشدم ببینم راست میگن یا دروغ :) )

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          زیگما جان، در مورد پرستیژ باهات مخالفم

          برند فراری گران ترین و خاص ترین برند دنیا شناخته شد (منظورم ارزش برند و کارخونه نیست)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          زیگما توی اکثر موارد فنی و چیزای دیگه که فراری 458 سرتره.فقط بنز یه ذره لوکس تره.یه نگاه به این لینک بنداز.ارادت

          http://carsort.com/compare/Ferrari-458-Italia-vs-Mercedes-Benz-SLS-Class

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          شما دو موضوع رو با هم قاطی میکنید
          یکی هندلیگ و “لذت در پیست”
          یکی هندلیگ و لذت در “جاده های عادی
          مگر نه این است که در 458 یه تعلیق کاملا اسپرتی داریم؟ مگر در 458 با یه تعویض دنده فوق العاده خشک و بی روح مواجه نیستیم؟(تاپ گیر امریکا به این موضوع اشاره کرد)
          درست عکس این موضوعات در اس ال اس میبینیم
          یعنی یه تعلیق قابل قبول که در مواقع نیاز میتونه سفت و سخت هم کار کنه
          تعویض دنده “لذت بخش” در اس ال اس
          حال بر میگردیم به هندلیگ
          چرا فکر میکنید هندلیگ در پیست از اهمیت زیادی برخورداره؟ طبق یه نظر سنجی از افرادی که خودروی سوپر اسپرت دارن، تنها 10 درصد این افراد همواره در طول یک ماه به پیست میرن!
          حالا با در نظر گرفتن این موضوع چطور شما هندلیگ در پیست رو یک معیار مهم میدونید؟
          “لذت رانندگی” در شهر و جاده خیلی مهم تره که اس ال اس با توجه به گشتاورش لذت بی نهایتی در رانندگی در جاده به راننده میشه
          اینکه سر پیچ ها بتونی با کوچکترین اشاره به پدال گاز دود راه بندازی لذت حساب میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          ببین زیگما جان، ایجاد یه هندلیگ خوب توی پیست از شهری کار به مراتب سخت تری هستش، چرا؟؟
          چون شما با سرعت بیشتری حرکت میکنی
          چون پیچ هایی که توی پیست وجود داره، ممکنِ خیلی تند تر از پیچ های باشه که توی شهر هستن
          حالا مسئله اینجاس؛
          فراری که میتونه از شرایط بسیار سخت توی پیست به راحتی بربیاد و SLS نمیتونه توی پیست پابه پای 458 بیاد، چه جوری توی شهر SLS میتونه از 458 بهتر باشه!!
          درصورتی که توی شهر، شرایط به مراتب راحتتری وجود داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          در شهر شما با سرعت مواجه نیستی
          با پیچ های تند و سرعت بالا هم مواجه نیستی
          تفاوت در ایناست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          دقیقا زیگماجان،

          ولی تفاوتی است که راحتی بیشتری برای 458 فراهم میکنه، نه سختی

          یکی از انگیزه های سوپراسپرت سازهای ایتالیایی، مث فراری، این بود که یه ماشین پرقدرت و وحشی در پیست رو، بتونی به آرامی و راحتی تمام هم برونی

          مورد ماشینای فراری میگن که، ماشینایی هستن که توی پیست با نهایت خشم میشه روندشون،
          ولی توی شهر مث یه سدان خانوادگی میشه با اونا رفتار کرد

          از جمله های آخر کامنتم، خیلی از چیزا رو فهمید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          من در مورد اینکه موتور 458 دوباره برنده شده خیلی شک دارم!!!!!!
          یعنی از موتور 8 سیلندر 918 بهتره؟؟؟؟
          یعنی از موتور وننو بهتره؟؟؟؟؟؟
          یعنی از موتور لافراری بهتره؟؟؟؟
          یعنی از موتور koenigsegg one بهتره؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        11. Alpha

          ۱۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (544 ديدگاه)

          اکثر موتور هایی که گفتی تنفس طبیعی نیستن

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. افشین

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      کاملا در اشتباهی اگه اینطوری بود 458 در سالی که تولید شد به عنوان بهترین ماشین سال انتخاب نمیشد یعنی واقعا sls از 458 زیباتره ؟؟!! پس چرا 458 به عنوان یکی از زیباترین ماشینای دنیا انتخاب شده؟؟!! از نظر کیفیت ساخت و مواد داخل هم مطمئن باش شرکت پیشرفته ای مثل فراری هیچ وقت کم نمیذاره یه ادرس هم دادم امیدوارم پدال زود تایید کنه حتما ببینش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        من نمیگم کم میذاره در کیفیت
        ولی در مقایسه با اس ال اس حرفی برای گفتن نداره. این یه چیز واضحه شما تو عکسا هم میتونی اینو تشخیص بدی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          زیگما چیزایی که تو گفتی یه چیز کاملا تجربی و شخصی و نسبی هستش.لذت رانندگی و هندلینگ بیشتر کمّی هستن.عدد نیستن که ما بگیم این از اون سر تره یا بالعکس.ممکنه این چیزایی که تو گفتی رو یه راننده با فراری هم بتونه انجام بده و بازم بالعکس.توی اعداد و ارقام فراری کمی سرتر هستش ولی اینکه هر کسی با این دو تا ماشین چه حسی داشته باشه بستگی به خود اون فرد داره.شاید الان دست من و تو و صادق این دو تا ماشین باشه نظراتمون کاملا عوض بشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          اصلاح میکنم که لذت رانندگی و هندلینگ بیشتر “کیفی” هستن.اشتباهی نوشتم کمّی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          در مورد زیبایی هم باید بگم یه مورد کاملا شخصی هستش

          الان زیگما میتونه بگه که 458 زشت ترین ماشین جهانه، کسی هم نمیتونه بگه چرا

          ولی از نظر کارشناسانِ طراحی و طراحان، 458 یکی از زیباترین خودروهای تولید شده است

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اس ال اس زیباتره یا 458؟
          458 – – – – –
          اس ال اس + + + +
          ببینیم نظر بچه ها چیه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          فراری از آشغال ترین دیزاین های داخلی رو داره!!!!
          توی f12 آمپرش عقربه ایه درحالی که مال آونتادور TFT full hd هست یا همین sls از بهترین صفحه نمایش استفاده میشه!!!!!!
          در کل فراری برای کاهش وزن از همه چی ماشین می زنه در حالی که شرکت هایی مثل پورشه و مکلارن و بنز و لامبورگینی بهترین ماشین ها با لوکس ترین و بهترین امکانات را تولید می کنند!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. mehran911

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      زیگما جان هر چند خودم اس ال اس رو بعنوان یکی از بهترین اسپورت کار ها قبول داشتم ودارم ولی این ماشین از لحاظ بازده موتور نسبت به حجم و از نظر سرعت و شتاب و لذت رانندگی واقعا از فراری بهتر نیست
      خیلی دوست دارم بدونم چرا اینو میگی ؟؟؟؟ چون من دلایل خیلی خوبی دارم که عکس حرف شما رو ثابت میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        من یک دفعه این بحث بازده رو توضیح دادم
        چون اسب بخاری که بنز از یه 6.2 میگیره، فراری میتونه از یه موتور 4.5 لیتری، تقریبا همون مقدار رو بگیره، آیا این نشانه برتری موتور فراریه؟
        به اعداد زیر دقت کن
        اس ال اس amg جی تی 583 اسب بخار قدرت داره که در دور 6800 در دسترسه
        458 ایتالیا 562 اسب بخار قدرت داره که در دور 9000 در دسترسه
        همون جور که میبینید یکی از دلایلی که از موتور های پر حجم استفاده میکنند، دریافت بیشتری اسب بخار از کمترین دوره که در رانندگی و مسابقات خیلی مهمه که دور پایین تر باشه
        ثانیا
        اس ال اس amg جی تی گشتاوری برابر 650 نیوتون متر در دور 4750 داره
        458 ایتالیا گشتاوری 540 نیوتون متری در دور 6000 داره!
        باز اینجا دو چیز مشخص میشه
        انجین های پرحجم معمولا گشتاور بالا تری دارند(یکی از دلایل ضعف اس ال اس در پیست همین گشتاور بالاست)
        در ضمن! گشتاوری که اس ال اس میده، در دور خیلی پایین تریه که این خودش یه نوع برتریه
        همه اینها به کنار
        مصرف بنزین 458 ایتالیا به طور میانگین در تست های epa صدی 16.8 لیتریه
        در صورتی که اس ال اس به طور میانگین صدی 15.6 هست!
        قبول کنید اس ال اس برتری کاملی بر 458 داره…..

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          زیگما جان، الان سوالی که اول کامنتت پرسیدی، خودش بزرگترین دلیل برتری موتور 458 نسبت به SLS هستش

          SLS تقریبا با 2 لیتر بیشتر هم سرعتش کمتره و هم شتابش

          شتاب 458 حدود 3.4 ولی SLS حدود 3.8
          سرعت فراری 325 کیلومتره ولی SLS حدود 317 کیلومتره

          در مورد دور موتور گشتاور به این هم باید اشاره کرد که بیشتر از 80 درصد گشتاور در دور موتور 3250 به دست میاد که برای مصارف شهری زیاد هم هست.

          اینی هم که میبینی 100 درصد گشتاور و اسب بخار در دورهای بالا به دست میاد برای اینه که این ماشین توی درگ کم نیاره، نا سلامتی سوپر اسپرته ها،

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          شتاب و سرعت اس ال اس کمه
          به خاطر گشتاور بالاش که در ابتدای حرکت دردسر ساز میشه براش
          همین طور همون گشتاور سر پیچ ها کمی اذیت میکنه
          در واقع گشتاور بالا مثل یه شمشیر دو لبه هست
          گاهی این گشتاور بهت حال میده
          گاهی اذیت میکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mehran911

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          زیگما جان دوست من نیازی به این توضیحات پیش پا افتاده نبود میتونستی منحنی توان هر دوماشین رو بزاری بهر حال ممنون.
          با استناد به اعداد ارقام خودت چند تا چیز مشخص میشه اول اینکه فراری بدلیل دست یابی به بیشینه توان در دور موتور های بالا شتاب اولیه بهتری خواهد داشت و اس ال اس شتاب ثانویه ی بهتر. دوم اینکه گشتاور اس ال اس در دور پایین موجب برتری در تعویض دنده خواهد شد یعنی ماشین در دور موتور پایین تر به حداکثر گشتاور میرسه که باعث تعویض زودتر دنده خواهد شد .
          از طرفی خودت میگی اس ال اس مخصوص پیست طراحی نشده پس حالا رسیدن به 586 سب بخار در دور موتور پایین روچجوری توجیح میکنی . در صورتی که این ماشین خصوصات خوبی برای رانندگی در پیست داره
          در ضمن من این اعداد و ارقام رو اصلا دلیل بر بهتر بودن مرسدس موتور مرسدس نمیدونم
          راستی فراری بدلیل استفاده از سیستم معروف به رانندگی بایک دست لذت رانندگی رو 2 چندان میکنه

          ببخشید بد نوشتم چون خیلی خسته ام و الان که دارم اینو مینویسم دیگه خون به مغزم نمی رسه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          شاید یه روز که حالشو داشتم این رابطه ی بین شتاب وسرعت وگشتاورو وتوان رو برای همه توضیح دادم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          فراری قدرت رو فدای مصرف سوختش می کنه!!!!!!!
          فکر می کنید تیونر ها چیکار می کنند؟؟؟؟
          با دستکاری ECU مصرف سوخت رو می برند بالا که موجب میشه قدرت هم بره بالا!!!!!!!
          من دوست دارم ببینم اگه مصرفش مثل هوریکان 11 لیتر باشه قدرتش چقدر می شه!!!!!!!!
          می دونید چه فشاری به موتور 458 وارد میشه تا بتونه 600BHP قدرت تولید کنه!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Alpha

          ۱۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (544 ديدگاه)

          خودت داری میگی قدرت و گشتاور بنز بیشتره ! پس باید شتاب و سرعت بهتری داشته باشه ! در حالی که میبینیم نه سرعت نه شتاب و نه هندلینگ بهتری داره !

          موافقم 0
          مخالفم 0
    6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      قبول دارم زیگما . خداییش 458 کجا بنز کجا .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      قبول دارم زیگما . انصافا 458 کجا بنز کجا .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. mersedes

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    آره با این مرسدس میتونه واقعاً sls حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      mercedes درسته دوست من

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. افشین

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    به این ادرس حتما برید اگرم رو عکس فرستنده کلیک کنید میتونید وارد کانال بشید و کلیپ های بیشتری ببینید بهتون پیشنهاد میکنم از دست ندید خیلی باحاله http://www.aparat.com/v/AY9Br

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. صادق

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    توی این نوع جاده ها 2 چیز ماشین برای رکورد زدن خیلی مهمِ؛

    یکی شتاب و دیگری که خیلی خیلی مهمِ، فرمون پذیری خوب هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      که sls تو مورد دوم چندان خوب نیست ! با اینکه من خیلی دوسش دارم (مخصوصا رنگ سبز نظامی با ترکیب رنگ خاکی ! ) اما باید بگم هندلینگش در حد سوپر اسپرت ها نیست و گشتاور بیش از حد کار دستش داده طوری که سر پیچ ها نمیشه اونطور که باید، کنترلش کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. ESI

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    این دیوید از کجا پیداش شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    زیگما جان دوست من..
    نمیدونم چجوری جرات کردی 458 رو با اس ال اس مقایسه کنی !!
    اصلا موندم تو چه جوری اطرافیانتو قانع کردی!!

    این دو ماشین خیلی فرق دارن از لحاظ فنی!
    458 با اینکه از سال 2009 تولید میشه 5ساله هنوز سوپر کار ساز هایی مثل لامبورگینی.پورشه.مکلارن هنوز که هنوز دارن براش رقیب میسازن که تاحالا هم موفق نبودن.

    دوستان اینجا کلیپ های زیادی آپ کردن از مسابقه های 458 یا تو کلیپ های مستند مثل تاپ گییر. دیگه 5سابه به همه ثابت شده 458 بی رقیبه موتورش و البته خود ماشین از سال 2010 تا الان حتی همین چند روز پیش مقام آورد.

    بعدشم فراری 458 یکی از رام شدنی ترین اسب های فراری محسوب میشه.
    رانندگی اینقدر باهاش آسونه که نیاز به آموزش قبلی خاصی نداره.

    458 با موتور 4.4 لیتری و البته وزن کمتر آیرودینامیک بهتر و سرتر.
    حتی قدرت کمتر 560 اسبی اگه اشتبا نکنم.حریف حتی آونتادور هم شده گاها !!

    و البته من هرچی بگم برتری 458 رو نسبت به همه رقیباش چه تو پیست چه جاده نشون میده.
    امیدوارم واقعیت رو بپذیری.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      آقای مجتبی دیزاینر
      من نمی دونم بعضی ها […] نمی بینند که وقتی یه 458 مدل2011 رو با گایاردو سوپر لجرا مدل 2001 با قدرت 510BHP می اندازند معلومه برد با کیه!!!!!!
      قویترین گایاردو ای که با 458 مسابقه داده 560 اسب بخاره!!!!!!بعدش از شما بعیده تکنولوژِی سال 2000 رو با 2009 مقایسه می کنی!!!!!!
      حاضر ام شرط ببندم 90 درصد کاربر سایت فرق مدل سوپر تروفی با مدل معمولی رو نمی دونند!!!!!!!
      اون موقعی که F12 تولید نشده بود مدل گایاردو سوپر تروفس شتابش 3.0S بود در حالی که 458 شتابش 3.5 بود و گایاردو معمولی 3.7 !!!!!!!
      می خواهی ویدئوش رو بزارم تا ببینی چجوری 458 رو سوسک می کنه؟؟؟؟؟؟
      مدل اسکادرا کورسا رو می شناسی؟؟؟؟چرا تا حالا یه 458 با اون کورس نگذاشته؟؟؟؟؟؟
      پس ببین که آنچنان هم که می گی حق با شما نیست!!!!!!
      کدوم مدل 458 توان مبارزه با 911 رو داره؟؟؟؟؟
      تنها ماشینی که می تونه 911 رو پشت سر بگذاره آونتادوره!!!!!!!
      شما تو درگ هیچی نیستید!!!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Alpha

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (544 ديدگاه)

        100 مدل 911 داریم منظورت کدوم 911 بود ؟ carrera ! Turbo ! Turbo S ! GT2 ! GT3 و …

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    در ضمن زیگما جان اینو یادت باشه گیربکس فراری جز پیشرفته ترین هاست.
    و اولین کمپانی هستش که سیستم اولیه سکوئنشال فرمول 1 رو که بصوذت دو کلاچه با ضرایب کمتر اونم تعویض با شیفتر های پشت فرمونه ابداعه کرده…
    که اولین بار تو مدل 335f1 استفاده شد بعد مدل های بعدی توصعه یافت.
    و حالا اکثر کمپانی ها کپی از اون سیستم رو ارائه دادن.
    درسته سیستم سکوئنشال واسه اولین بار خشک بود.
    ولی از مدل 360 مودنا همچی فرق کرد.

    و الان گیربکس 458 یا برلینتا یا محصولات دیگه فراری با توجه به نیاز راننده و البته دور موتور های خاص تغییر میکنن.

    دلیل بهتر بودن ضرایب دنده فراری اینه که از مدل ff اولین کمپانی بود که از نسل سوم دیفرانسیل الکتریکی مگناتک تو شیفترش استفاده کرده.

    و جدا از بحث فنی و موتور . دنده هاش.
    فراری 458 توسط بهترین مرکز اتاق سازی دنیا یعنی پنین فارینا همراه با استودیو فراری طراحی ساخته شده که این خودش باعث شده آیرودینامیک بهتر نیروی جی بهتر و البته زیبایی خاصی که داره و چندین بار جوایز بهترین طراحی رو تو کلاس خودش داشته..

    و اینم بگم اگه با 458 در چند دقیقه دور مرکز گرا بزنی میبینی که از شعاع گردشی خودش محاله منحرف بشه که واسه هر ماشینی تو کلاس خودش امکان پذیر نیست!

    بنز یه کمپانی معتبره منم دوسش دارم ولی تو کلاس های خانوادگی یا شاسی بلند و کوپه حرف میزنه.
    واسه همین نمیتونه با یه کمپانی ای که 67 تا 70 سال فقط و فقط سوپر ساپرت ساز بوده و بطور تخصصی رو ماشینای فرمول کار کرده و تو فرمول پرافتخار ترینه… و همیشه بهترین طراح های دنیا دورو بر کمپانی فراری بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      مجتبی جان، در مورد گریبگس گفتی، این رو هم اضافه کنم؛

      برلینتا از لحاظ اسب بخار از اونتادر پایین تر بود، ولی تونست اونتادر رو شکست بده، که همش به خاطر گریبکس و زمانبندی درست و دقت در تعویض دنده ها بود

      هیچ کارخونه ای یارای رقابت با تکنولوژی ساخت گریبکس و موتور فراری رو نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2025 ديدگاه)

        صادق جان باید بیشتر تحقیق کنی تو جمله ی آخرت خیییییلی اغراق کردی یه تحقیق در مورد موتور های ب ام و و فولکس و جنرل موتورز و پورشه بکن
        در مورد گیرباکس هم اگه دقت کرده باشی خود شرکت فراری از گیرباکس های Getarg برای لافراری استفاده کرد هر چند شرکت آلمانی Getarg مثل ZF یکی از بهترین تولید کنندگان گیرباکس جهان هست اما این کار فراری جالب نیست شاید بهتر باشه یه نگاهی به گیرباکس PDK بندازی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          مهران جان، در مورد موتورهاشون میدونم

          میدونم BMW بیشتر عنوان اولی را با 34-35 بار اولی داره
          بعدشم گروه فولکس و بعدشم گروه فیات

          بحثم در مورد موتور های حجیم و قدرتیِ

          در مورد گریبکس هم درسته که در بعضی مدلها از گریبکس های خارجی استفاده میکنه، ولی خیلی از شرکتهای دیگه هم ممکنه از اونا استفاده کنن، پس چرا توانایی گریبکسهای فراری را ندارن؟؟!
          چون گریبکسها با نظر خود فراری ساخته و اصلاح میشن

          چون فراری بهتر از هر شرکت دیگه ای میتونه ارتباط کارامد و پربازده ای بین موتور و گریبکس و دیفرانسیل و سیستم های هوش مصنوعی برقرار کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          این جمله ی آخرتو خیلی قبول دارم واقعا همیشه فراری هماهنگیه خوبی بین موتور و گیربکس وسیستم انقال سرعت برقرار کرده

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          صادق!!!!!!!!!!!!!!!!
          F12 از آونتادور ضعیف تره؟؟؟؟؟؟
          شما بیا از پشت خط مسابقه بدیم!!!!!!!
          بیا تا لانچ کنترل لامبورگینی رو نشونت بدم!!!!!!
          بوگاتی از 0-30 از آونتادور عقب میوفته!!!!
          فراری تو سرعت های بالا می تونه جبران کنه نه تو 1/4 مایل!!!!!!
          اون درگی که می گی تا سرعت 330KM ادامه داشت!!!!!!
          تعداد عوض شدن دنده رو بشمار!!!!!!
          در حالی که تو 1/4 حداکثر سرعت به 225 کیلومتر بر ساعت می رسه!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    از پنین فارینا گرفته تا اسکاگلیتی .. جیوجیارو و زاگاتو.برتونه. که خودشون هر کدوم رقیب هم دیگه ان.

    فراری خاص بودنش از اینه که بهترین طراحان و مهندسان و تراش کارای ایتالیایی دورش بودن.

    و این تنها کوچک ترین دلیل هایی هستش که فراری رو نسبت به رقباش تو کلاس خودش( تاکید میکنم کلاس خودش ) متمایز میکنه.

    در ضمن فراری همه افتخاراتشو تا الان از موتور های تنفس طبیعی و پر بازدهش بدس آورده بدون توربو و هر مکمل دیگه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    در ضمن سایت پدال چرا از مدل f12 trs one-off
    که تو یه جشنواره دیده شده مطلب نمیذاری ؟؟

    منبع:
    http://www.carbodydesign.com

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    آره داش صادق دقیقا همینطوره…

    حالا لابورگینی مدل هوراکان و مکلارن 650s رو ساختن تا با فراری 458 یا بدتر با 458 اسپچیاله رقابت کنن.

    که 458 اسپچیاله با اینکه هنوز زیاد تست نشده ولی 458 که اون شکلی بود معلومه اسپچیاله چیکار میکنه با رقیباش

    اینم بگم 458 speciale هوش مصنوعی داره مثل روبات میمونه میتونی فراتر از اتوماتیک بودن موتورو گیربکش باهاش عمل کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      نوع خیلی ضعیف تره این هوشای مصنوعی که توی special هست رو توی GTB 599 رو گذاشته بودن، که جرمی کلارکسون ماشینو، کامپیوتر خطاب میکرد

      دیگه ببین special چیکار میکنه با گریبکسش!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        آقا دیگه لامبورگینی رو نکوبید! هوراکان یه چیز دیگه اس! :)

        صادق،مصداق بارز “از آب گل آلود ماهی گرفتن” شدین ها! :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          پای لامبورگینی رو نکشید وسط که جلوی من هیچ حرفی واسه گفتن ندارید!!!!!!!!!!
          صادق فقط همینو جواب بده فقط همین!!!!!!
          اولین سوپر کار جهان رو کی ساخت؟؟؟؟؟
          از سال 2000 تا 2013 چی کار می کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          اون موقعی که مورسیه لاگو SV قدرتش 670 اسب بخار بود 599 قدرتش 610 اسب بخار بود کجا بودید؟؟؟؟؟؟؟
          چرا فراری حجم موتورش رو بیشتر کرد؟؟؟؟آیا این یک دلیل برای اینکه در مقابل لامبورگینی کم آوردید نیست؟؟؟؟
          چرا فراری لافراری رو تولید کرد؟؟؟؟آیا به این خاطر نیست که داشتند جایگاهشون رو تو سوپر اسپرت ها از دست می دادند؟؟؟؟؟؟
          چرا لافراری با 950BHP صفر تا صدش فقط 0.1S از وننو کمتره؟؟؟؟؟
          آیا F12 بزرگترین شکست کل تاریخ فراری در مقابل لامبورگینی نبوده؟؟؟؟؟؟
          چرا موتور های فراری که اینقدر ازش تعریف می کنید آتیش می گیره؟؟؟؟آیا به این خاطر نیست که بیشتر از توانش قدرت می گیرند؟؟؟؟؟؟
          چرا کیفیت داخل ماشین های 458 و F12 به لامبورگینی نمی رسه؟؟؟؟؟؟؟
          کجا بودید وقتی گایاردو بهترین طراحی ده اخیر رو گرفت؟؟؟؟؟؟
          کجا بودید وقتی که گایاردو رقیب نداشت؟؟؟؟؟
          کجا بودید وقتی گایاردو از سال 2001 تا 2008 جایزه هارو درو می کرد؟؟؟؟؟؟
          کجا بودید از سال 2011 تا 2013؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. صادق

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        :) :) :)

        نمیدونم چی شد شاهین، بحثمون با مجتبی گل کرد، رفتیم تو سر لامبو! :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. افشین

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (7 ديدگاه)

          صادق جان درسته شتاب فراری 458 3.4 ثانیه اعلام شده اما تو تست مجله roadandtrack شتاب 3.1 رو ثبت کرده تاثیر راننده خوب و لانچ خوب

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          دقیقا درسته افشین جان

          در اصل سرعتی که کارخونه ثبت میکنه از اعتبار بیشتری برخورداره (چون همه ی شرایط را مد نظر قرار میده)

          اما به هر حال، تستی که اون مجله انجام داده هم نشون دهنده ی توانایی های بیشتر 458 هستش

          همون جوری که برلینتا هم توی یک تست تونستن شتاب 2.9 رو براش ثبت کنن (اسم انجام دهنده ی تست رو فراموش کردم)

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    ایول داش 599 فیورانو یادم نبود..
    تو مدل 430 اسکودریا هم اجرا کردن.

    حالا اینا به کنار!!!!!!!!!
    لافراری ببین چیکار میکنه !
    لافراری هم تکنولوژِی بازیابی انرژی داره که قدرت موتور الکتریکیشو از هرض گردی موتور گرفته تا ترمز هاش و انرژی های هدر رفته بدست میاره که حتی پیرفته تر از نوع فرمول یکش هستش…که بش میگن HY-KERS
    و خیلی چیزای دیگه که فراری هنوز رو نکرده که حتی از رقیباش مثل 918 . P1 چند سالی جلوتره.مثل 458 که از زمان خودش جلوتر بودو هنوز بعد 5.6 سال براش رقیب میسازن.

    لافراری از 458 هم بدتره.نوع ادغام یافته فرمول تو خیابونه.
    تو تست های اولیه لافراری که تازگیا منتشر شده نشون میده هندلینگش و عملکرد ماشین نرم تر از ظاهر تندو تیزشه!

    حالا واسه نمایشگاه ژنو امسال مدل LaFerrari xx میاد که خدا خودش به بقیه هایپرا رحم کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      به اون ادرسی که دادم حتما برو

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. چاپلو. دوستدار فولکس واگن.

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (488 ديدگاه)

    سلام به همه.
    sls= ماشین خاص

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. reza

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    این جادرو با پیکان جوانان هم بری حال میده چه برسه با sls :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. سعید از بوشهر

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    دیدن این ماشین از نزدیک حس عجیبی بهم داد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Nissan GTR

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (141 ديدگاه)

    من یه کلیپ دارم که توش نیسان جی تی ار sls رو تو سرعت و شتاب نابود میکنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    داداش مهران … حرف صادق خان درسته.
    گیربکس های فراری زیر نظر مهندسان مارنلو تولید میشن..

    حتی شرکت zf getberg چند درصد از سهامشونو به فراری فروختن.

    برای همین کلا مراحل طراحی اجزا تو مودنا انجام میگیره.

    و الیته گیربکس های فراری اثبات شدس.نیاز به بحث نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    getrag تصحیح میکنم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امید

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    عجب ماشینی عجب مسیری خیلی خوب بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود . بحث و جمع کنید . بنز sls بهتر از 458

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      باشه باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا