مرسدس بنز

رونمایی از SUV کوپه مفهومی بنز در پکن

همان‌گونه که پیش از این هم اعلام شده بود، مرسدس بنز برای رویارویی مستقیم با ب ام و X6 یک شاسی‌بلند با فرم اسپرت کوپه را طراحی کرده و به نمایشگاه خودروی پکن آورده است. این خودروی مطالعاتی، هنوز برای تولید روانه نشده اما پتانسیل‌های مرسدس بنز در ایجاد خودروهای جدید و متنوع را نشان می‌دهد.

Mercedes-Benz Concept Coupe SUV
Mercedes-Benz Concept Coupe SUV
این ماشین که ترکیبی از کوپه و SUV است بر اساس مرسدس بنز ML ساخته می‌شود و باید آن را رقیبی برای ب ام و X6 دانست که برای ارائه نسل دوم در سال آینده آماده می‌شود. سقف کوتاه بنز کانسپت تنها ۱.۷۵ متر ارتفاع دارد که با وجود دو متر عرض و حدود ۵ متر طول، چهره‌ای تهاجمی به آن بخشیده است. چراغ‌های تمام LED و چرخ‌های غول‌پیکر آلیاژی ۲۲ اینچی با تایرهای ۳۰۵/۴۵ R22 نیز به این تصویر کمک می‌کنند. شکل کلی بدنه شباهت زیادی به X6 دارد و البته با رنگ نقره‌ای براق، یادآور اسطوره‌هایی چون پیکان نقره‌ای یا سیلور آرو در دهه ۳۰ و ۵۰ است.
نیروی این خودرو از یک موتور V6 با حجم ۳.۰ لیتر و مجهز به دو توربوشارژر تأمین می‌شود که ۳۲۸ اسب بخار قدرت را در دور ۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۴۸۰ نیوتن متر را در دورهای بین ۱۴۰۰ تا ۴۰۰۰ در اختیار یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک قرار می‌دهد تا از طریق سیستم ۴MATIC به صورت دائم به هر چهار چرخ منتقل نماید.

Mercedes-Benz Concept Coupe SUV
Mercedes-Benz Concept Coupe SUV
برای میرایی تکانهای وارده از ناهمواری‌ها، یک سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم به همراه اتصالات جلوی جناغی و چند نقطه‌ای در عقب به کار گرفته شده است.
اگر شاسی‌بلند کوپه بنز رنگ واقعیت را به خود ببینید، پنجمین SUV بنز خواهد بود که در خط تولید این شرکت در آمریکا ساخته می‌شود. با این وجود به نظر می‌رسد این خودرو بسیار به تولید نزدیک است و احتمالاً زیادی وجود دارد که به زودی آن را در جاده و خیابان مشاهده نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. tormoz dasti

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (71 ديدگاه)

    فک کنم برا تولید انبوه عقبشو یکم تغییر بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (46 ديدگاه)

      فکر کنم برای تولید انبوه کامل تغییرش بدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. HASSANBMW

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (396 ديدگاه)

      چرا؟؟؟
      خوبه که!!!
      من از BMW بیشتر میپسندم!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مرتضی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    ام ال یه سر و گردن بالاتر از ایکس 6 هست واقعا ایکس 6 که خودش از رقیباش یه سر و گردن بالاتره جلوی ام ال 550 ماشین معمولی به نظر میاومد اما مشکل این بود که ام ال رو لوکس میدونستند نه اسپرت و این برتری رو طبیعی اما ایراد بزرگ بی ام و ایکس 6 (از نظر من) رو این بنز مفهومی هم حداقل از بیرون داره!! سقف کوتاه عقب که مسافرتهای طولانی رو به کام بلند قد ها زهر میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. akbar

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (21 ديدگاه)

      راسش من طرفدار بنزم، ولی این طرح با x6 نسل اولم نمیتونه رقابت کنه،نسل آینده جای خودش. جدیدا هم طراحی پشت بنز خیلی بی ذوق شده. s coupe به اون زیبایی از عقب خیلی زشت به نظر میاد. امیدوارم AMG GT از پشت اینطور نباشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . مرسدس بنز اون مدل چراغ عقبو برای مدلهای خاصش میزنه .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. iman mclaren p1

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    تقریبا با کیا اسپروتچ شبیه اند
    ولی درکل خوبه.
    برعکس به نظرم عقبش خوبه جلوشا باید تغییر بدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. h.s.7

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (28 ديدگاه)

      میشه توضیح بدین کجاش بخ اسپورتیج شبیه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟!؟!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Reza

      ۸ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اسپروتچ!!!! یا اسپورتیج
      این ماشین جلوش از bmw x6 هم بهتره چه برسه به یه ماشین کره ای مثل اسپورتیج.
      کلا طراحیش خوبه اما طراحی عقبش جا برای بهتر شدن داره از نظر فنی هم عالیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. محمد

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (244 ديدگاه)

    x6 که یه مخلوق بی هدف و بدون برنامه بود، ماشین خشک و بدون هدف با کیفیت نسبی
    این که مرسدس رقیبی برای x6 تدارک ببینه خوبه ولی قطعا نارسایی هایی که توی x6 بود رو توی این مرسدس نمی بینیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مرتضی

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (849 ديدگاه)

      به این شوری که میگی نبود کشته مرده های خودشو داره!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رضا

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      هر ماشینی نقاط ضعف و قوت خودش رو داره و اگه X6 بی هدف و دارای نارسایی بود که مرسدس از روش رقیب نمیساخت.
      بعدش وقتی این مدل هنوز کانسپته شما چطور اینقد دربارش مطمئنی؟؟!!
      مگه این نسل جدید X6 که بخواد نارسایی های X6 رو پوشش بده و برطرف کنه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. fleetwood

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (125 ديدگاه)

      والا ما که x6 از بغلمون رد میشه هنوزم کف می کنیم ، هفته پیش یه X6 با تیونینگ هامان دیدیم ملت همه موبایلها رو درآوردن به عکس گرفتن، ولی قبول دارم که داشبوردش در حد یه ماشین 400 تومنی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. امیر

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      عمرا اگه 1 بار هم X6 رو از نزدیک دیده بودید همچین حرفی نمیزدید…
      X6 لمثل تانک میمونه. این نسل کانسپت به نظر من از هیچ نظر زیبایی X6 رو نداره.
      هرچند من خودم ماشینای کوپه رو بیشتر از شاسی بلند میپستدم اما X6 واقعا معرکست.
      نارسایی های X6 هم (اگر همچین نارسایی هایی که میگید واقعا باشه) تو نسل بعدش برطرف میشه.
      و این که توی گوگل سرچ کنید xdrive vs 4matic فیلماشو ببینید تو تستا xdrive چجوری 4matic رو قورت میده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. GTR-50

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    X6 قشنگتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ch

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    بدون شک bmw بیکار نمیشینه!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امیر

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (332 ديدگاه)

    شاسی بلندهای بنز طرفدارای خاص خودشو داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احسان

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (252 ديدگاه)

    best or nothing
    مرسدس بینظیره
    امیدوارم آئودی هم دست به کار بشه تا رقابت دیدنی تر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. عینک

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    سلام
    جناب زیگما اگر اینجا سر زدی لطفا جواب بده.ممنون.

    در مطلب های قبلی پدال یکی از دوستان گفت قدرت یک موتور نسبت به حجمش کمه و … که شما گفتی 2ماه هست منتظری یک نفر همچین حرفی بزنه.تا شما توجیح کنی همچین چیزی درست نیست و …
    و توضیحاتی در مورد گشتاور و اسب بخار دادی.که حجم بیشتر گشتاور بیشتر.اسب کمتر گشتاور بیشتر و…

    فقط یک سوال:شما گفتید کدوم بنز گشتاورشو در دور حدود 4000 تحویل میده؟
    یا من اشتباه میکنم یا خوب متوجه نشدم که شما چی گفتید.
    اصولا شرکت هایی مثل بنز سعی میکنند انجینی طراحی کنند که در دورهای پایین تمام گشتاور را تحویل دهد و خوب هم از پس این کار برامدره است.همینطور ب ام و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      نه نه بد برداشت کردین
      منظور من از اون حرفا این نیست که موتور های ب ام و و بنز مشکل داره. بلکه میخواستم موتور وایپر رو با اس ال اس مقایسه کنم که ثابت بشه حرفام. و اینکه گفتم گشتاور موتور اس ال اس کمه(نسبت به وایپر) و در دور بالا در دسترسه(باز هم نسبت به وایپر) ، این کاملا عادیه. اون چیزی که عادی نیست گشتاور وایپره!که بسیار بالاست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. عینک

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (68 ديدگاه)

        اها ممنونم از توضیحاتت.البته باید گفت دستکاری موتور به این راحتی ها نیست.و اینکه یک خودرو در دور بالا هم گشتاور بالا هم قدرت بالا داره یه جورایی شاهکار هست.و همچین خودرویی قطعا برای فشار زیاد و طراحی شده.

        اما اصولا برای تولید انبوه انجینی که بتواند در دور پایین تمام گشتاورش را بیرون بدهد برنده است.که خب در خودروهای بنز و بی ام و به نظرم نمونه هایی هستند که از دور 1700 تا 4500 میتوانند این کار رو انجام بدهند.که خب واضحه که یعنی هر وقت در هر دور موتوری پدال گاز رو فشار بدیم خودرو واکنش خوبی نشان میدهد…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهزاد

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (2372 ديدگاه)

          اگر منظر مقایسه گشتاور و قدرت در دورهای پایین برای خودروهای اسپرت باشه در عمل کار برای راننده بسیار دشوار میشه چون با یک فشار اشتباه پدال گاز عقب این گونه خودروها دچار اسپین میشه و فشار بسیار زیادی به تایرها میاد و تقریبا کنترل ماشین به مهارت بسیار زیادی احتیاج داره!
          اما اگر خودروی روزمره دارای گشتاور بالا در دورهای پایین باشه احتیاج کمتری به فشار پدال هست و تاثیر زیادی رو مصرف بهینه ی سوخت میزاره.
          به جرات میشه گفت شاهکارهایی که در زمینه ی موتور خودرو به وجود اومده ساخته هایی هستند که در کمترین زمان ممکن به دورهای بالا میرسند و واکنش پدال در اونها بسیار سریع هست مثل ساخته های فراری و… که گشتاور در اونها کنترل شده و لطمه ای به حس رانندگی نمیزنند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. sadegh

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      فقط من به یه نکته اشاره کنم که bmw در زمینه بازدهی موتور (نسبت به حجم) و در اختیار قرار دادن تمام گشتاور در دور های پایین از بنز جلوتره، یه نگاه به نمودار قدرت/گشتاور-دور موتور bmw m5 بندازید که گشتاورش از 1500 تا 5750 ماکزیممه و قدرتش از 5750 تا 7000!!!!! (مدل X5-M) هم همینطوره.
      فقط خواستم در ادامه صحبت های عینک جون به این نکته اشاره کرده باشم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        قبول دارم . در بیشتر مدل ها قدرت خروجیش از پیشرانه های بنز با

        همون حجم بیشتره . اما نه در همه مدلها . حجم ها .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. شاهین

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی امیدوارم که کمی تغییرات توش اعمال بشه.البته همونطور که قبلا گفتم،من X6 رو بیشتر میپسندم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Only Japan

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    عقبش داغونه ، طراحی فضایی رو ببین ، اینه اصالت آلمانیا ؟؟؟ :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ehsan

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      دوست عزیز فکر کنم مدل مفهومی باید اینطور باشه :-/

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      از نظر تو داغونه . این مدل چراغ در S کلاس کوپه هم به کار رفته .

      طراحیشم فضایی نیست . خیلی متعادله . چون در کلاس خودش طراحی شده .

      اگر هم به طراحی بنز های E . S . ML . GL . نگاه بندازی ، میبینی که

      هرکدامشان ادامه دهنده و میراث دار نسل قبلی بودن . البته اگر ازشون چیزی

      متوجه بشی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. رضا

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    امیدوارم با همین چراغای عقب تولید بشه چون خیلی قشنگن خدایی ولی از جلو شبیه بقیه بنزهاس البته زیباست ولی کاش چراغاش کمی متفاوت تر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مصطفی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    به این میگن ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. قاقالی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (150 ديدگاه)

    به قول یارو گفتنی : گوهری دیگر از مرسدس بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Ehsan

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    ماشینه خوبیه ( البته بنز بد نمیسازه ) ولی با توجه به طراحیش و طراحی بی ام و ایکس 6 ، ایکس 6 بهتره به نظر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان(احسان سابق)

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    فقط برای رقابت با x6 ساخته شده.فقط

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. VAHID JINPACHI

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    بهتر از این نمی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. PEUGEOT

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    خیییییییییلی از طراحی ماشین خوشم اومد
    یه حالت فضایی داره
    ولی در کل رقیبی برای x6
    کاش از داخلشم عکس میزاشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. انزو

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    این شرکت بنز چقد حسوده.فقط کافیه یه شرکت تو تولید یه مدل موفق بشه.سریع میخاد عین همونو بزنه.حالا اگه بی ام و باشه ک دیگه بدتر.چشم نداره موفقیت بی ام دابلیو رو ببینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (123 ديدگاه)

      سبکشون رو از تکنیک بلستانی ایرانیان
      یعنی چشم توهم چشمی ابدل کرذن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      انزو جان این حسودی نیست .

      مگه وقتی بنز اومد کلاس CLS رو معرفی کرد و ائودی و ب ام و مدهاشون رو بر

      اساس کوپه ی سدان تولید کردند ، گفتیم ائودی و ب ام و حسودن ؟؟؟

      اشتباه نکن . شرکتهای لوکس ساز با هم رقابت میکنند که مهترین رقیب ها ،

      بنز و ب ام و هستند . این دو رقیب های چندین و چند ساله هستند و حاضر

      نیستند که به همین راحتی میدان و به حرف مقابل واگذار کنند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. زیگما

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        میلاد فکر میکنم که ب ام و سری 6 خیلی قبل تر از بنز cls با اون فرم بدنه ساخته شده بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. انزو

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (369 ديدگاه)

        سلام میلاد جان.چند روز قبل یه پست اینجا بود ک amg gt جدید رو از داخل کابین نشون میداد.اونم تیترش بود رقیبی واسه پورشه 911.!!!!آخه یه بار من ندیدم مثلا بگه بی ام و میخاد مثلا سری 9 رو بسازه تا با بنز یا فلان مدل پورشه یا کلا هر ماشین دیگه ای رقابت کنه.و یه نکته دیگه هم بنز کلا تو همه چی میخاد تولید کنه از کامیون و لودر و تریلی و آمبولانس و سوپر اسپرت و شاسی بلند و لاکژری و سدان و کوپه و همه چی کلا!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  20. امید

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    طراحیش جالب و خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. رسول پيري

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    باور کنید زیباترین کوپه شاسی بلندی خواهد بود که دنیابه خودش خاهد دید ١طراحی استادانه از روی اس کوپه aکلاس وکلاس cla مرسدس ٢ نسل جدید موتورهای توربو دوقلو مرسدس amgبا گشتاور عظیم که تا ۵٨٠ اسب روی این ماشین نسب خواهد شد که شامل ۴ موتور بنزینی خواهد بود ٣ نسل جدید گیربکسهای ٩ دنده مرسده که میتونه ماشینو تو دنده ۶ به حداکثر سرعت برسونه وسه دنده اخر برای مصرف سوخت کم وراحتی شما عزیزان تدارک دیده شده رینگ وتایرهای کم وزن وهزاران مورد دیگه که در ب ام و x ۶ نقطه ضعف بوده مرسدس در این ماشین به نقطه قوت خودش تبدیل خواهد کرد وحالا باید منتظر نسل دوم x۶ باشیم تا ببینیم چی برای گفتن داری هر دو المانی یکی وحشی خشک خشن با وقار دوست داشتنی دومی راحت لوکستر مهربانتر دوست داشتنی ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      تعاریف قشنگی بود . استفاده کردم .

      ولی اگر محصول بنز هم نقاط ضعف ب ام و را داشت ، باید بهش شک میکردیم .

      هر محصول باید مکمل نسل قبلی و رقبای دیگر خود باشد .

      از همه قشنگتر چراغ های عقبش بود .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. احمدرضا بی ام و

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (128 ديدگاه)

    همه ی بنز ها زشتن اینم روی اونا x6 کجا واین کجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. داریوش. فقط پراید.فقط سینه قبرستون

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (93 ديدگاه)

    اینکه ایکس شیشه فقط آرم بنز روشه.
    زنده باد زی فور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. واقف

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان چون این Mercedes-Benz Concept Coupe SUV
    رو از نزدیک ندیدن دارن بدور از واقعیت حرف میزنن.تو نمایشگاهی که بنده حضور داشتم شاسی این ماشین طوری طراحی شده که وقتی ازدور به نمایشگاه وارد میشی انگار یه تانک فول سایز رو میبینی.ایکس 6 دراصل کنار این ماشین از نظر ظاهر رقمی نیست.دومتر عرض این ماشینو نهنگ کرده شاید ایکس 6 از دور واقعا لوکس باشه اما باید این بنز هیولارو از نزدیک ببینید که متوجه اختلافش با ایکس 6 بشید.این ماشین واقعا نهنگه.امیوارم بتونیم این ماشینو هرچه زودتر بعد از تولید رسمیش به ایران یا اذربایجان بیاریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. افشین

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    با سلام
    ببخشی که مرسدس در مدل ای 45 با موتور 2000سیسی قدرتی معادل 355 اسب تولید میکنه که الان رسیده به 400 اسب، چیزی که یک شاهکار صنعتی محسوب میشه و بی ام دبلیو به خواب هم نمیبینه،قدرتی که با حجم 3500 هم توی موتورای بی ام دبلیو نمیشه دید،!! بعد بعضی از صحبتای دوستان خیلی جالبه؟! بی ام دبلیپ برند فوق‌العاده ای هست ام لطفا هرگز با بنز نباید قیاسش کرد از هیچ لحاظ،بخصوص با تکنولوژی موتور خشکش که شاهکار کرد،دهن همه دنیا باز مونده،موتوری که نیاز به روغن کاری نداره!! اگه بدونه تعصب نگاه کنیم به تاریخچه تکنولوزیهای خودرویی میبینیم بیشتر از 80درصدشون برخواسته از کمپانی معظم بنزه و برلی اولین بار روی خودروهای این کمپانی رونمایی شدن،فقط همین را بس که تکنولوژیهایی نظیر ایربگ،کمربند ایمنی بع شکل سه نقطه ای و با سیستم پیش مشنده،سیستم تعادل الکتریکی،و خیلی دیگه از سیستمهای ایمنی که هر لحظه در هر جای دنیا محافظ جان مردم هستند از این کمپانی برخواسته برای اولین بار.
    وسلام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. افشین

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    نظرات بعضیردوستات خیلی جالبه،،،،!!!!
    حسادت!!!!
    تا حالا بنز اینهمه کلاس خودرویی به دنیا معرفی کرده پشت سرش همه کپی کردن هیچ نبوده،بخصوص سال 2006 با معرفیه سی ال اس که شاهکار طراحی صنعتی اون سال معرفی شد،و پشت سرش بی ام دبلیو و پورش توی او کلاس خودرو ساختنو معرفی کردن حسادت محسوب نمیشه،اما الان که بنز بعداز گذشت 6 سال از معرفی اس یو وی کوپه توسط بی ام دبلیو میخواد توی این کلاس خودرویی ماشین معرفی کنه حسادته؟!!
    امان ازین تعصبات،بی ام دبلیو 6 سال زمان داشته برای اثبات خودش و حال ببینیم با ورود رقیبش از جنس بنز چه میکند،من خودم از کسایی بودم که نسل اول ایکس6 رو سوار شدم،فقط باید بگم دنیایی که از بی ام دبلیو ساخته بودم برای خودم به یکباره خراب شد،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محمد

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هر دو شرکت المانی رو دوس دارم چون همیشه پیشتاز در تکنولوژی هستن ولی مرسدس معمولا نرم تر و راحت تر از بی ام و بوده واسه من

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. حمیدرضا

    ۶ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالی من طرفدار بنزم
    این ماشین امکانات gle s cope رو هم داره منظورم
    Sport + وcomfort و… و شتابشه و دیگر امکاناتش یا از اون امکناتش کم تره
    راستی چرا این ماشین تو سایت بنز نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا