مرسدس بنز

فروش نسل قبلی مرسدس G کلاس ادامه دارد…

اگر از نسل جدید شاسی‌بلند مرسدس جی کلاس خوشتان نیامده می‌توانید نسل قبلی آن را نیز به‌صورت محدود خریداری کنید. در برخی بازارها همچون آلمان، خاورمیانه و استرالیا، مرسدس جی کلاس حرفه‌ای را عرضه می‌کند. این خودرو فاقد تجهیزات اضافی سایر نسخه‌ها بوده و دارای توانایی‌های آفرود مثال‌زدنی است. البته این نسخه از نسل جدید جی کلاس نیست. ریشه مدل حرفه‌ای این شاسی‌بلند آلمانی به سال ۱۹۹۰ بازمی‌گردد، زمانی که مرسدس یک نسخه لوکسی را که امروز می‌شناسیم عرضه کرد و همچنین نسخه اسب کاری حرفه‌ای آن را که با کد ۴۶۱ شناخته می‌شود را در کنار آن ارائه نمود.


مدیر بازاریابی مرسدس که مسئول خانواده جی کلاس است درباره نسخه حرفه‌ای می‌گوید:

۴۶۱ همچنان عرضه می‌شود و آن را در برخی بازارها ارائه می‌کنیم اما این خودرو تنها در بازارهایی است که استاندارد یورو ۵ را قبول می‌کنند. کاربردهای این خودرو در بدنه دولت، نیروهای نظامی و مواردی از این دست است.


سه نسخه از جی کلاس ۴۶۱ توسط دستان توانای متخصصان مرسدس ساخته می‌شود. این مدل به همراه نسل جدید این شاسی‌بلند در گراز اتریش به روی خط مونتاژ می‌رود. این شاسی‌بلند کلاسیک جعبه‌ای دارای کابینی است که به دهه ۹۰ تعلق دارد اما با روی گشاده می‌توان آن را پذیرفت.


مدیر مرسدس اضافه می‌کند:

ما شاهد رشد فروش ۴۶۱ بوده‌ایم. این خودرو منحصربه‌فردتر شده و خودرویی مشابه آن وجود ندارد؛ و البته هنوز هم درخواست‌های زیادی برای استفاده از آن وجود دارد.


مرسدس هنوز تصمیمی برای بازنشسته کردن ۴۶۱ ندارد. مدیر مرسدس به رود اند تراک گفته که این کمپانی در واقع روی جی کلاس حرفه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کند. بازارهای زیادی برای این خودرو وجود دارد بنابراین چیزی که توجیه‌پذیر است ارتقای این خودرو می‌باشد. البته یکی از بزرگ‌ترین بازارهایی که این خودرو را پذیرا نیست آمریکاست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. GHOST RIDER

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (40 ديدگاه)

    نظر سنجی:
    لندروور دیفیندر:لایک
    G پروفشنال461:دیسلایک

    موافقم 2
    مخالفم 1
  2. Amirferrari

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (352 ديدگاه)

    حیف که استانداردهای خودروسازی کشور ما اینقدر بالاست که نمیتونیم استانداردهای پایینی مثل یورو ۵ رو قبول کنیم وگرنه ماشین بدیم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ماتئوس

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (687 ديدگاه)

    دلبر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. benz

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    G350 Professional دیزل
    کاش یکیشو داشتم
    این مدل یعنی پروفشنال برا کارهای کاملا حرفیه. خیلی از قطعات انالوگه تا ریسک خرابی کاهش پیدا کنه و یا اگه خراب شد تعمیرش راحت باشه. خیلی از توریستایی که میرن کشورا رو میگرن این مدلو میخرن. اکثر خریدارام با کلی تحقیق میان میخرن مثلا اکثر خریدارا جی پی اس خود بنزو به صورت اپشن سفارش نمیدن چون ریسک خرابیش بالا میره و به جای جی پی اس بیسیم سفارش میدن یا به جاش نصب میکنن
    بالابر پنجره هاش دستیه و شاید بعضیا مسخره کنن ولی تمام این انتخابا با یه منطق کاملا عقلانی انجام شدن. بعدم فقط و فقط نسخه ی professional اینطوریه و کسی که بخواد لوکسشو سوار بشه میره معمولیشو میخره
    نسخه ی پروفشنال تو خیلی قطعاتش فلز منزیم بیشتری داره تا مقاومتش بالاتر بره. دلیل اینکه با استاندارد یورو ۵ ارائه میشه اینه که الان تقریبا تو همه کشورا بنزین یورو۵ استفاده میکنن و به یورو شش نرسیدن به جز کشورای اروپایی و جهان اول .
    اگه طرف بره افریقا به خاطر سوخت به مشکل برنمیخوره. حتی برا یورو دو فیلتر مخصوص داره که شما حتی اگه یکبارم دست به اچار نشده باشی تو وسط صحرا میتونی با توضیحات رو بروشور فیلترو عوض کنی.
    یه چیزی ساختن که تا الان تولید میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. دوچرخه سوار

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (182 ديدگاه)

    Gکلاس لایک تا 100 سال دیگه .
    G کلاس خوروی مردونه .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. مهران

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (299 ديدگاه)

    مثل یک دژ مستحکم هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. یاس ی

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    جی کلاس عشقه لعنتی، آخرای فروردین ماه یدونه g63 دیدم کفم برید، عاشق جی کلاس بودم از قدیم وقتی از نزدیک دیدمش فهمیدم بیخود نیست که اینهمه طرفدار داره، خداییش ی ماشین با طراحی جعبه ای چقدر میتونه زیبا و با وقار باشه!!!!!!!!!!!!! لعنتی ابهت ازش میبارید. اولین باری که دیدمش داشت از توی بیراهه ساحلی به سمت ما میومد، باور کنید لعنتی انگار ساخته شده واسه اینکه از بیراهه تردد کنه، واااای عجب صحنه ای بود. شب بعدش نزدیک خونه ای که بودیم پارک بود، باور کنید سیر نمیشدم از دیدنش.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا