آغاز فروش مرسدس بنز کلاس E آل‌ترِین در آلمان

مرسدس بنز فروش نسخه آل‌ترِین (All-Terrain) کلاس E را رسماً در کشور آلمان کلید زد.

2017-mercedes-benz-e-class-all-terrain-6
مدل پایه با کد E220d 4Matic از پیشرانه 2 لیتری دیزلی 191 اسب بخاری و 400 نیوتون‌متری استفاده می‌کند و بهای پایه آن 58,101 یورو (62,313 دلار) تعیین شده است. طی چند ماه آینده یک نسخه قوی‌تر موسوم به E350d نیز به خط تولید اضافه خواهد شد.

2017-mercedes-benz-e-class-all-terrain-9
خروجی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده 9 سرعته خودکار به هر چهار چرخ منتقل می‌گردد. این مجموعه در یکصد کیلومتر ترکیبی 5.2 الی 5.3 لیتر گازوئیل می‌سوزاند؛ همچنین قادر است E220d را طی مدت 8 ثانیه به تندی 100 کیلومتر بر ساعت رسانده و تا مرز 232 کیلومتر بر ساعت پیش ببرد.

2017-mercedes-benz-e-class-all-terrain-8
همانطور که پیش‌تر در آلبوم تصاویر رسمی دیدیم، سپرهای متفاوت جلو و عقب، جلوپنجره دو خطی، رکاب‌های مخصوص در طرفین، ارتفاع بیشتر از سطح زمین و نیز سامانه تعلیق بادی این نسخه را از سایر گونه‌های کلاس E متمایز می‌سازد.

2017-mercedes-benz-e-class-all-terrain-5
فضای اتاق در سطح آوانگارد (Avantgarde) کار شده و تریم آلومینیومی با پرداخت طوسی کربنی، پدال‌های فولادی ضدزنگ با میخ‌های پلاستیکی و کف‌پوش‌های منقش به عبارت All-Terrain به‌صورت استاندارد تعبیه می‌گردند. فهرستی از موارد لوکس و سفارشی نیز با پرداخت بهای اضافی در دسترس هستند.


مرسدس بنز کلاس E آل‌ترِین از ماه مارچ آینده (حوالی اسفند 95) وارد نمایندگی‌های این خودروساز در آلمان خواهد شد. زمان فروش و تحویل در سایر بازارها نیز متعاقباً اعلام می‌گردد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

11 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل فرشاد سجادیان
    فرشاد سجادیان
    سوابق: (713 دیدگاه) ,

    ماشین شیک و با کیفیتیه اما من نسخه سدان E کلاس رو انتخاب‌ میکنم، تو این کلاس هم ولوو V90 کراس کانتری رو می‌پسندم.

    پاسخ
    1. the best or nothing
      سوابق: (29 دیدگاه) ,

      ازون کامنتاییه که ادم میمونه لایکش کنه یا دیسلاک بزنه 😃

      پاسخ
    2. رضا
      سوابق: (153 دیدگاه) ,

      دقیقا نظر منم همینه اما اساتید این کلاس ولوو کراس کانتری و آیودی آلرود هستن

      پاسخ
  2. Madjid R8 V12 TDI Le Mans
    سوابق: (8379 دیدگاه) ,

    .
    واقعا زیبا و بی نظیره. به هر حال یک بنزه.
    E class All terrain طراحی بی نظیری داره. خصوصا در جلو.
    ولی من باشم در این کلاس A6 AVant انتخابمه.
    ازین زه هایی که بالای رینگ ها استفاده میکنن خوشم نمیاد.حس ارزون بودن به آدم دست میده.

    پاسخ
    1. خسرو
      سوابق: (172 دیدگاه) ,

      به هر حال یک بنزه؟ اقا مجید این دقیقا همون نقطه ای که باعث میشه اکثریت این سبک طراحی ها رو قبول کنن چون بنزه // عاشق مرسدس ام // این زبان طراحی جای بحث نداره بنز الان باید چیز دیگه ای بود نه این ادا اطوار ریختن رو خطوط بدنه و چراغ های چینیزاسیون // با تچکر

      پاسخ
  3. تصویر پروفایل جواد
    جواد
    سوابق: (399 دیدگاه) ,

    اگه پولشو داشتم یا نسخه کراس این کلاس بنز یعنی gleمیگرفتم

    پاسخ
  4. علي
    سوابق: (287 دیدگاه) ,

    با خرید این خودرو حکایت با ی تیر چند نشون را زدنه.
    انتخاب فوق العاده معقولیه. فکر کنم این کلاس خودرو در آینده در بیشتر کمپانیها به عنوان پای ثابت تولید تبدیل بشه تا از روند رو به رشد بیش از حد شاسی بلندها که مصرفی جز تو ترافیک شهری چیزه خاصی نخواهد داشت و همچنین از بین بردن منابع سوختی ، جلوگیری کنه.
    با تچکر

    پاسخ
  5. حميد
    سوابق: (1092 دیدگاه) ,

    من نمیدونم اخه این مدل ماشین به چه دردی میخوره
    ادم همش یاد نعش کش میافته

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (29 دیدگاه) ,

      اتفاقا به دردبخورترین مدل همین استیشن ها هستن. سدان غیر از آیرودینامیک بهتر هیچ برتری به استیشن نداره.

      پاسخ
  6. خسرو
    سوابق: (172 دیدگاه) ,

    عکس اول قشنگ نشون میده چقدر سبک جدید طراحی های مرسدس فاجعه ست // بی اصالت / کریه / بنزدیگه خلق نمیکنه داره تجارت میکنه / حیف ..

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x