پیش از امکان سفارش مرسدس بنز C کلاس 2019 چهار و پنج درب در برخی بازارهای اروپایی میسر شده است.
بهای نسخه سدان C200 فیس لیفت در آلمان از 39948 یورو (به همراه مالیات) آغاز میشود. این نسخه از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با خروجی 184 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتون متر سود برده و به یک گیربکس 9 سرعته دوکلاچه متصل است. این گیربکس نیروی خود را به چرخهای عقب منتقل میکند. نسخه سطح میانی که C200 4MATIC نام دارد دارای سیستم چهار چرخ محرک بوده و 2380 یورو گرانتر است.
نهایتاً به نسخه دیزلی C220d دو لیتری میرسیم که خروجی 194 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتون متری داشته و برای خرید آن باید حداقل 42328 یورو پرداخت کرد.
از طرف دیگر به مدل استیشن یا همان استیت C کلاس فیس لیفت میرسیم که بهای مدلهای یاد شده آن به ترتیب برابر با 41614، 43994 و بازهم 43994 یورو میباشد. تمامی نسخههای این خودرو از ماه ژوئن در نمایندگیهای فروش حاضر خواهند بود.
همچنین این خودروها را میتوان با آپشن های گوناگونی سفارش داد. پکیج کمک راننده پلاس که دارای سیستمهای برگرفته از S کلاس بوده ارزش 2499 یورویی داشته درحالیکه خود چراغهای جلوی LED قیمت 1963 یورویی دارند.
همچنین پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال با قیمت 892 یورو در دسترس میباشد. این پشت آمپرها از یک صفحه 12.3 اینچی باکیفیت تشکیل شدهاند.
پکیج صندلیهای مشهور مرسدس با داشتن عملکردهای ماساژ، بالشتکهای جانبی، تنظیمات الکتریکی و انفرادی و… قیمت 702 یورویی دارند.
نهایتاً به سیستم کامند میرسیم که دارای ویژگیهایی همچون سیستم ناوبری سهبعدی، اطلاعات آنلاین ترافیک، پیامهای هشدار خودرو به اطراف، قیمتهای سوخت و… بوده و البته با قیمت 2915 یورویی گرانترین آپشن C کلاس 2019 لقب میگیرد.
مرسدس هنوز جزئیات قیمتگذاری و تریم های C کلاس کوپه و کانورتیبل 2019 و همچنین مدل فیس لیفت AMG C63 را اعلام نکرده است.
طراحی های بنز بنظرم داره یکنواخت و خسته کننده میشه 🙁
بله بله همه اینو میدونیم که تو اروپا و امریکا هم همه نمی تونن مرسدس سوار بشن اما این رو هم نباید فراموش کنیم درآمد اکثریت مردم اونجاها بیش از 60/000 دلار در ساله و قیمت این خودرو حدود 45/000 دلار در مدل فول اما در ایران آیا درآمد اقشار گوناگون مردم نسبت به بهای این خودرو همین رابطه را دارد؟!!؟
مثل این می مونه در آمدت ماهی 6 میلیون باشه و ماشین 45 میلیونی سوار شی. تو ایران میشه معادل پژو پارس
البته تو این کشورها هزینه های مالیات و بیمه هم واقعا بالاست گاهی هم قیمت خود ماشین
ولی بازم کلیت حرف شما صحیح
خدایا بد موقعی عاشق ماشین شدیم عشق موتور v12 وv8 داشیتیم اما شرایط داره طوری میشه هم از سیلند ها وحجم داره کم میشه ویواش یواش همه دارن برقی میشن ما فراری یا لامبورگینی ویا غرش amgرو دوست داریم اما انگار باید با تسلا وریماک حال کنیم انگار یه جوریه البته اگر خود موتور بیشتر از اعداد( منظور گشتاور یا قدرت) واست مهم باشه سر در گم میشی حتی اگر تا حالا فقط با عکساشون حال کرده باشی یک بار تو ابو ظبی یه s65 کنارم گاز داد رفت من اونشب تا صبح صداش تو گوشم بود
شتابش تو مدل تموم چرخ بدتر شده!!!
بنزم زده تو کار یک و نیم لیتری توربو سمیّه؟!
اصلا این حجم یجوریه عددش ضعیفه به بنز اصلا بنز نمیاد سمیّه!!!
نسخه 6 سیلندر چی شد سمیّه؟!
نسخه ی AMG کی میاد سمیّه؟!
اگه همه ی لوکس سازا بزنن تو کار 1/5 لیتری توربو جواب حجم بالارو کی میده سمیّه؟!
چه خبره این قیمت ها …
به شخصه ترجیح می دهم یک ماشین با یکی دو سال کارکرد کم ولی با ابعاد بزرگتر و موتو قوی تر بخرم