مرسدس بنز

قیمت 170 هزار یورویی مرسدس براباس GLE

قبل از این که این سؤال را پاسخ دهید، این واقعیت را در نظر بگیرید که این خودرو فقط یک رنگ و کیت بدنهٔ متفاوت دارد، از این رو شاید قیمت گذاری این چنینی روی آن برای خیلی‌ها امری عجیب و غریب به نظر برسد، چیزی که قطعاً مرسدس آام‌گ چنین مبلغ اضافه‌ای برای آن از شما دریافت نمی‌کند.

brabus-selling-gle63s-coupe-1
درست است، واژهٔ عجیب و غریب برای چنین قیمت گذاری‌هایی امری کاملاً درست و منطقی است. اگر شما یک مرسدس GLE ۶۳ S کوپه در آلمان خریداری کنید، قیمت پایه ۱۲۶۶۷۵ یورو و در واقع ۴۳۲۲۵ یورو کمتر از آن چه است که باید برای زرق و برق‌های براباس پرداخت نمایید.

brabus-selling-gle63s-coupe-3
بنابراین، این خودرو از نظر مشخصات فنی و قدرت و عملکرد دقیقاً مشابه نمونهٔ اصلی است، یعنی ۵۸۰ اسب بخار نیرو، ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور، ۰ تا ۱۰۰ حدوداً ۴.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی معادل ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت.

brabus-selling-gle63s-coupe-2
از نظر ظاهری، این مرسدس GLE ۶۳S کوپه مجهز به چندین قطعهٔ براباس مانند سپر جلوی فیبرکربنی و کیت سپر اضافی، جلوپنجرهٔ B شکل دوبل، نوشته‌های ویژهٔ روی خودرو، اگزوز اسپرت سفارشی کنترل شونده توسط سوپاپ‌ها، دیفیوزر عقب کربنی و کیت اسکرت عقب اضافی، اسپویلر عقب و رینگ‌های مشکی ۲۳ اینچی می‌باشد.

brabus-selling-gle63s-coupe-8

brabus-selling-gle63s-coupe-9

brabus-selling-gle63s-coupe-11

brabus-selling-gle63s-coupe-10
در داخل کابین مواردی مانند پنل های ورودی LED، پدال‌های آلومینیومی، پین‌های قفل درب سفارشی، کف‌پوش کابین و صندوق عقب به علاوهٔ لوگوهای خودرو در سرتاسر کابین دیده می‌شوند.

به نظر شما این تجهیزات اضافه ارزش خرج کردن مبلغی معادل ۴۳۲۲۵ یورو را دارند؟ یا ترجیح می‌دهید مرسدس آام‌گ ارزان‌تر و فابریک کارخانه را خریداری نمایید؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. masih

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ارزش نداره این مقدار پول خرج کنی تا این امکانات نصیبت بشه
    فقط AMG

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      درسته
      بنز / AMG
      ب ام و / M power و ALpina
      پورشه / Turbo S
      آئودی / RS
      فیات / آبارث
      تیونر های شرکتی و رسمی خیلی بهترن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      170000 یورو
      تقریبا 646000000 تومن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد حسین

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    من برابوس رو با راکت هاش که با پیشرانه های سنگین عجین شده شناختم . در واقع به نظر من خرید یک دستگاه برابوس واقعی ( نه مثل این یکی ) هرچه قدر هم که قیمت داشته باشه می ارزه . اما این ماشین هم هر چی نباشه برابوسه و قیمت بالا تر از مدل پایه رو براش منطقی میدونم اما نه به اندازه 43225 یورو !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. king 918

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    چقدر هنرمندانه طراحی شده
    پلت فرم کلی ماشین خیلی خوبه اندازه سایز تایرها فوق العادس هواکش ها واقعا به ماشین میاد ولی میتونست بهتر باشه
    اسپویلر عقب خیلی ماهرانه کار گذاشته شده دفیوزر مناسب سپر عقب و در ارتفاع خیلی خوبیه با توجه به نوع خودرو در کل خیلی اجزا ماشین به هم میان و خیلی کار درسته
    فقط از کنار یه اسکیرت خوش گل کم داره و از کابین یه کیلومتر شمار به روزتر ………
    .موتورش هم که حرف نداره

    فوق العادس ……….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    برای کسی که دوست داره، قیمتش مهم نیست، حتی کسی که پولداره و حال می کنه، وقتی بنتلی میخره میره اون ساعت عقربه ای گرون قیمت که خودش به اندازه یک ماشین گرون، قیمت داره رو هم میخره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      پول باشه قیمت مشکلی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. audi sq7

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    من شخصا تیونینگی رو ترجیح می دم که علاوه بر تغییرات داخل کابین ،موتور ماشین هم تقویت شده باشد .مثل منصوری و هنسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      من همیشه تیونر های رسمی شرکتی رو ترجیح میدم.
      AMG به نظر من حداکثر قدرتی که دوام موتور رو کاهش نده از موتور میگیره. بیشتر دیگه نیاز نیست.
      البته آلپینا رو خیلی دوست دارم. شاید به M Power ترجیحش بدم. چون هر دوشون 20 هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      منصوری که خیلی تمیزکارمیکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. سعید

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (496 ديدگاه)

    با این اختلاف قیمت میشه یه بی ام دبلیو سری سه خرید! اینطوری که بهش نگاه کنیم موضوع خیلی ساده میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. LamboMercedes

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    عشق منه مرسدس بنز .. نگاهش میکنم حال میکنم .. اخه چرا لگوی بنز رو برداشتن لگوی بنز خیلی شیکش میکنه .. ای جان بنز..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mohammad fm480

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    من که ای ام جی رو میگیرم. درسته برابوس ولی اینقدر گرون؟؟ . بعدشم اینکه من اگه بخوام بنز بخرم ترجیح میدم آرم خود بنز روش باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. دوچرخه سوار

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (182 ديدگاه)

    طراحی داخلیش عالیه .
    البته هیچی برابوس800 S class نمیشه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. یوسف

    ۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    میشه لطفا بگید قیمت بدون پلاک باراباس ۷۰۰ gle 63s چنده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا