مرسدس بنز

مرسدس بنز سیتان با جادوی هارتمان

مرسدس بنز سیتان یک LCV یا وسیلهٔ نقلیهٔ تجاری سبک است که بر اساس رنو کانگو ساخت شده است. ممکن است بعضی افراد این باربر سبک مسقف را خودرویی خسته‌کننده‌ای بدانند اما حالا تیونر هارتمان این مشکل را حل نموده و سیتان را به خودروی جذابی تبدیل کرده است.

mercedes-benz-citan-tuning-hartmann-3

این تیونینگ که بخشی از برنامهٔ عملکردی Vansports هارتمان است، شامل ارائهٔ یک سری ویژگی‌های ظاهری جدید برای سیتان می‌شود که اسپویلرهای جلو و عقب، رکاب‌های جانبی و بال کوچکی در قسمت انتهایی سقف را به خودرو اضافه کرده است.

برای کمک به ارائهٔ ظاهر تهاجمی‌تر در سیتان، ارتفاع تعلیق به میزان ۲۵ میلی‌متر کاهش پیدا کرده است درحالی‌که در زیر گلگیرها نیز مجموعه‌ای از رینگ‌های جدید ۱۸ اینچی جا خوش کرده‌اند. یک سر اگزوز کرومی اسپرت هم با نوشتهٔ Hartmann از زیر سپر بیرون آمده است.

هنگام باز کردن درِ خودرو، با فضایی پوشیده از چرم سفارشی مواجه می‌شویم. چرمی که صندلی‌ها، زیر آرنجی جلو، گردگیر دنده و بخشی از رو دری‌ها را پوشانده است. علاوه بر این، غربیلک فرمان از جنس نرم، روکش آلومینیومی پدال‌ها و تریم راه‌راه فیبر کربنی هم از دیگر تجهیزات داخلی این سیتان هستند.

mercedes-benz-citan-tuning-hartmann-18

در حال حاضر تیونینگ این ون کوچک به همین موارد محدود شده است اما هارتمان تصمیم به ارائهٔ کیت‌های افزایش قدرت برای تمامی موتورهای سیتان نیز دارد. بااین‌حال جزئیات و مشخصات افزایش قدرت و یا قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

mercedes-benz-citan-tuning-hartmann-2

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    یکی از فانتزی هام اینه که یکی از این ماشین ها رو تا جایی که موتور کشش داره تیون کنم ، مثلا 1000 اسب بخار ، شتابش رو برسونم به 2.5 ، بعد با این قیافه برم با لامبورگینی یا مک لارن یا فراری درگ بذارم ، دیدن قیافه ی طرف وقتی سوپراسپرت گرون و لوکسش از این ماشین عقب میافته و هر چی گاز میده فایده نداره باید خیلی دیدنی باشه ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mehran nikfar

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      تجربه اینکارو من دارم.البته نه با اون مقیاسی که شما گفتی. چند برابر کوچکتر.یه ۱۱۱ تیون شده که متعلق به یکی از دوستام بود و به خاطر سفر خاج از کشورش ۲ هفته دست من بود شده بود وسیله تفریحم. ماشین غیر از رینگ و لاستیکش فیس کاملا طبیعی داشت.حتی صدای موتور هم در مواقع عادی کاملا عادی بود.خلاصه کاملا غلط انداز.همونطور که میگی قیافه بازنده خیلی دیدنیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MADJID

        ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        آره دیدن قیافش واقعا خنده داره. مخصوصا وقتی اونقدر خنگ باشه که فکر کنه ماشین تیون شده نیست. ???

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا