مرسدس بنز

معرفی رسمی مدل‌های گوناگون مرسدس E450 2019

تنها چند روز پس از اعلام برنامه‌ها برای جایگزینی نسخه E43 با مدل قوی‌تر E53، سبد محصولات کلاس E مرسدس یک تغییر دیگر را نیز در آمریکا تجربه می‌کند. امروز مدل‌های E400 و e400 4Matic بازنشسته می‌شوند تا جا برای مدل‌های E450 و E450 4Matic باز شود.


اما تغییر نام این مدل‌ها نشان می‌دهد که مرسدس پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری بای توربوی زیر کاپوت نسخه‌های گوناگون را ارتقا داده و قدرت و گشتاور آن در مقایسه با نسخه قبلی به ترتیب ۳۳ اسب بخار و ۲۰ نیوتون متر افزایش را نشان می‌دهد. بدین ترتیب قدرت پیشرانه یاد شده ۳۶۲ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۵۰۰ نیوتون متر می‌باشد.


این تنها تغییری نیست که E کلاس مدل ۲۰۱۹ داشته است. خریداران آمریکایی خواهند توانست پشت فرمانی بنشینند که هم‌اکنون جدید و از نوع سه پره بوده و از چرم ناپا پوشیده شده است. این فرمان به راننده اجازه می‌دهد بدون برداشتن دست خود از روی فرمان به تمامی سیستم‌های ایمنی کمک‌راننده دست پیدا کنند. همچنین چند تریم جدید به همراه ویژگی‌های جدید کنسول مرکزی، رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید ای ام جی و پکیج‌های نایت و ایمنی عقب نیز در E کلاس ۲۰۱۹ وجود دارند.

مدل پایه E کلاس همچنان نسخه سدان E300 خواهد بود و از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۱ اسب بخار استفاده خواهد کرد. این خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل عقب بوده اما به‌صورت سفارشی می‌توان نیرو را به هر چهار چرخ هم فرستاد.


اگرچه مدل E53 یاد شده تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد اما نسخه‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک E450 جدید از تابستان ۲۰۱۸ وارد بازار می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز اندکی پیش از ورود به نمایندگی‌های فروش اعلام خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. شهاب

    ۶ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (63 ديدگاه)

    من خودم عشق بی ام و هستم اما این بنز هم داره ماشینهای محشری میزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا