مرسدس بنزمسابقات

معرفی خودروی فرمول 1 مرسدس بنز در سال 2020

تیم فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی پتروناس از پوشش بدنه‌ی خودروی فرمول ۱ خود برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرده است. در حقیقت برای این کار از همان خودروی مسابقه‌ای سال پیش استفاده شده است.

این رویداد با اعلام همکاری ۵ ساله با INEOS همراه بوده است. این شرکت جهانی هم‌اکنون رابطه‌ای نزدیک‌تر با فرمول ۱ دارد؛ اما خودروی سال ۲۰۲۰ مرسدس تا چند روز دیگر در پیست سیلورستون حضور خواهد یافت تا تست‌های خود را انجام دهد.

توتو ولف مدیرعامل تیم گفته است:

همکاری با INEOS لحظه‌ای بسیار پرافتخار برای ماست. جاه‌طلبی، پویایی و شوق کارآفرینی این شرکت کاملاً با روح مرسدس-ای ام جی پتروناس همخوانی دارد.

این مدیر ارشد ادامه داده است:

این همکاری جدید زیرساخت مهمی برای برنامه‌های آتی ما در فرمول ۱ است. همکاری یاد شده بار دیگر نشان دهنده‌ی جذابیت ورزش برای برندهای جهانی است.

همکاری ۵ ساله مرسدس با INEOS خط بطلانی بود بر شایعات خروج مرسدس از فرمول ۱ پس از فصل ۲۰۲۰. برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند استون مارتین به عنوان یک تیم مسابقه‌ای ری برند شده به فرمول ۱ بازمی‌گردد.

مؤسس INEOS نیز گفته است:

تبدیل شدن به همکار اصلی بهترین تیم فرمول ۱ دنیا مایه افتخار است. ما با یکی از با پرستیژترین برندهای دنیا یعنی مرسدس بنز همکاری می‌کنیم.

اما نوع طراحی، رنگ‌ها و پوشش بکار رفته در بدنه‌ی خودروی فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی پتروناس مشابه خودروی سال پیش بوده و تنها طرح قرمز رنگ به خاطر همکار جدید روی آن دیده می‌شود. ما امیدواریم مرسدس بهبودهایی بیشتر در طراحی خودروی خود انجام دهد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. امیر.عارف

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (876 ديدگاه)

    تو این فصل مرسدس بر خلاف دو فصل گذشته بالا پایین و بدشانسی زیاد داشت . امیدوارم تو این فصل با کمک AMD رقابت هیجان انگیزی با تیمهای قدرتمند ردبول و فراری داشته باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    نمی دونم ماشینه خوبه یا راننده چون همش دارن میبرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Farzad

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      هر دو مهمن ، ولی به نظرم راننده هم خیلی مهمه اگه دقت کنی راننده های سطح بالای فرمول یک مثل همیلتون ، سباستین فتل و …. حتی بیشتر از ستاره های فوتبال دستمزد میگیرن که خوب البته حقشون هم هست .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر.عارف

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (876 ديدگاه)

        رفیق ، رانندهای فرمول یک جونشون و گذاشتن کف دستشون البته که باید پول خوبی بگیرند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Farzad

          ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          صد در صد ، نه تنها با جونشون بازی میکنن بلکه تو این راه سختی های زیادی هم میکشن مثلا توی هر مسابقه چند کیلو وزن کم میکنن به خاطر فشاری که بشون وارد میشه . ( در ضمن به نظرم آماده ترین ورزشکارای جهان هستن ) ، البته دوستان خودشون استادن میدونن این چیزارو

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا