مرسدس بنز

بهبود ظاهر مرسدس ویتو با پکیج اسپورت لاین

مرسدس بنز پکیج جدیدی را برای خانواده ویتو در نظر گرفته که باعث ارتقا طراحی ظاهری این خودرو و همچنین بهبود لیست تجهیزات آن می‌شود.

مرسدس ویتو 2018
پکیج ویژه اسپورت لاین که برای مدل‌های پانل ون، میکستو و تورر و با نسخه‌های ۲.۸، ۳.۰۵ و ۳.۱ تنی در نظر گرفته شده بسته به مدل انتخابی بهایی بین ۲۵۰۰ تا ۴۱۰۰ یورویی داشته و از این ماه در سراسر اروپا عرضه خواهد شد.

پکیج موردنظر با نوارهای مشکی بکار رفته روی کاپوت و درب‌ها، سپرها و رکاب‌های جانبی متفاوت، جلوپنجره کروم دار، ریل‌های سقف و شیشه‌های تیره باعث بهبود طراحی ظاهری ویتو می‌شود.

مرسدس ویتو
این خودرو هم‌اکنون از رینگ‌های ۱۸ اینچی سبک‌وزن استفاده می‌کند اما رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز به‌صورت آپشن در دسترس بوده و البته سقف پانورامیک، سیستم تعلیق اسپورت و سیستم چهار چرخ محرک نیز با پرداخت بهای بیشتر در دسترس هستند.

تا به این لحظه هنوز تصویری از کابین ویتوی سفارشی منتشر نشده اما مرسدس گفته که مشتریان داخل این خودرو شاهد چرم مشکی مصنوعی، کف‌پوش‌های سفارشی و غربیلک فرمان و اهرم دنده چرمی و البته پکیج کرومی خواهند بود.

مدیر فروش و بازاریابی ون‌های مرسدس درباره ویتو اسپورت لاین می‌گوید:

این خودرو فاکتورهای اسپورت فراوانی را با تجهیزات اضافی ترکیب کرده و پکیجی دینامیک و جذاب را برای خودرویی موفق عرضه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Genius

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    مرسدس بنز تا قیامه قیامت مرسدس بنز خواهد ماند!بالاخره الکی که نیست وقتی اصل و اساس خودروهای با موتور احتراق داخلی از مغز متفکر آقای گوتلیپ دایملر نشات گرفته این خیلی طبیعیه که کمپانی مرسدس بعنوان هندل کننده دائمی کمپانی های میباخ و AMG و دایملر رقیب نداشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. pool

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
      سوابق: (9 ديدگاه)

      اگر جیلی بخردش هیچی ازش نمیزاره حالا نگاه کن ولی چین اقتصاد دنیا رو بهم میریزه اگر تا چند سال اینده یه ماشین نذاشتن همه همونو ساختن همه شکل هم

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا