مرسدس بنز

اولین پکیج تیونینگ برای مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز

اگر شما مالک کوپه‌ای اسپورت هستید که با قیمت بیش از ۳۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد و عنوان سریع‌ترین خودروی تولیدی نوربرگ رینگ را نیز در اختیار دارد به احتمال زیاد به فکر ایجاد تغییرات در آن نخواهید بود. فقط خودرو را تحویل گرفته و هر از گاهی با آن به پیست رفته و لذت می‌برید. این‌طور نیست؟

اما ویلز اند مور طرز تفکر متفاوتی دارد و اولین پکیج تیونینگ خود را برای مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز معرفی کرده است. این پکیج که سیستم آداپتر آندرداک قفل مرکزی خوانده می‌شود یک دست رینگ فورج کاری شده با حالت قفل مرکزی را شامل می‌شود.

این سیستم دارای پیچ‌های منیزیومی است که به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به تعویض کل چرخ اقدام به ایجاد تغییر در رینگ‌های خودروی خود بکنید. به این ترتیب می‌توان این رینگ‌ها را در هر خودرویی از جمله نسخه سطح بالای مرسدس-ای ام جی GT بکار برد.

اما این رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده دارای طراحی ۵ پره دوبل هستند که با رنگ‌های متنوعی در دسترس می‌باشد. ویلز اند مور البته محدودیتی از این نظر قائل نشده و کافی است شما درخواست رنگ خاصی را داشته باشید تا آن‌ها رنگ خاص شما را فراهم کنند. این رینگ‌ها فقط بین ۹ تا ۱۲ کیلوگرم وزن دارند.

البته بهبودهای افترمارکتی GT بلک سریز به رینگ‌ها محدود نمی‌شود. ویلز اند مور همچنین قدرت پیشرانه را به ۷۸۹ اسب بخار و گشتاور را به ۸۷۰ نیوتون متر رسانده که دلیل آن ارتقای واحد کنترل پیشرانه می‌باشد. این تغییرات باعث شده حداکثر سرعت خودرو به ۳۳۶ کیلومتر در ساعت برسد.

البته که قدرت بیشتر باید با ترمز قوی‌تری همراه شود و به همین خاطر ویلز اند مور از دیسک‌های ترمز کربن سرامیکی و لنت‌های ویژه استفاده کرده است. ویلز اند مور مدعی شده این سیستم ترمز ۵۰ درصد اصطکاک بیشتری را فراهم می‌کند. نهایتاً هم یک سیستم اگزوز اسپورت روی مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز نصب شده تا غرش ترسناک‌تری داشته باشد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه

  1. پدر خودرو سازی جهان

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (153 ديدگاه)

    بدون تیون، خودش هیولاس

    موافقم ۴۸
    مخالفم ۷
    1. امیرحسین

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (263 ديدگاه)

      دقیقا
      هیولا بود هیولاتر شد
      چه قابلیت شخصی سازیه بالایی داره با این همه تنوع
      منتظر AMG GT73e هستم تا بیاد

      (دوست عزیز ehsan fa جوابتونو در فراخوان موستانگ دادم،بیزحمت چک کنید)

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۲
  2. برقیه جارو برقی BG

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (72 ديدگاه)

    خدا برکت بده به تمام زندگیتون با این محصولتون به به یعنی بع بع به به

    کیف کنید دوستان بی خیال هرچی غم تو زندگی و فقط بگید به به و چه چه

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۶
  3. R@m!n

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    فوق العاده شده ولی SLS BLACKSERIES یه چیز دیگس

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۱۹
    1. mahan

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (738 ديدگاه)

      اس ال اس واقعا یه اثر هنری هست و همین طور اس ال ار
      ولی زیاد از جی تی و مشتقاتش (به اندازه اون ها) خوشم نمیاد.این عالیه ولی اون عالی تر از عالی!
      شاید یک دلیلش اینه که چهره اون ها از بقیه محصوصلات مرسدس متمایز بوده ولی این ها تشابهات زیادی با مدل های روز مرسدس داره

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۴
      1. R@m!n

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        من بخاطر الهامش از ۳۰۰SL خیلی دوسش داشتم. انگار مسافر زمانه این ماشین

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۲
    2. Swedish arrogant tiger

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1324 ديدگاه)

      SLS افسانه تکرار نشدنی…

      موافقم ۸
      مخالفم ۲
      1. R@m!n

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (344 ديدگاه)

        واقعا تکرار نشدنیه

        موافقم ۷
        مخالفم ۲
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (5276 ديدگاه)

    به نظر من سری بلک مرسدس تو نمونه‌ی استاندارد کارخانه بیشتر اسپرت و کامل هست که وقتی هر شرکتی ارتقائش میده از رُخ میوفته و خیلی جیغ میشه ماشین !

    سری بلک مرسدس‌ها همیشه جذاب بوده و هستند اما در رنگ‌های مات و بخصوص رنگ‌های تند مثل قرمز یا زرد ، بسیار وحشی و درنده به چشم میان که نمیشه به راحتی اَزَشون چشم برداشت !

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۱۰
  5. ارشیا

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1381 ديدگاه)

    به نظرتون کی رکورد این هیولا رو تو نوربرگ میشکنه؟

    موافقم ۸
    مخالفم ۴
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (5276 ديدگاه)

      رکوردهای نوربرگرینگ همیشه دست آلمانی‌ها بوده و مدام جا‌به‌جا میشه اما برخی اوقات هم بقیه یه دست‌درازی کوچک میکنند اما گذرا و کوتاه !

      برای همین میگم آلمانی‌ها و خودروسازیشون کلاً فرق دارند با بقیه و پدر خودروسازی جهان به حساب میان و همیشه تَوَقُع اَزَشون بالاست !

      موافقم ۲۵
      مخالفم ۱۳
    2. Farzad

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1801 ديدگاه)

      زیاد هستن باید دید کدوم میتونه :
      BMW M5cs ، sf90، سنا ، ۷۶۵LT ، …

      موافقم ۲۱
      مخالفم ۲۲
      1. پدر خودرو سازی جهان

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (153 ديدگاه)

        وقعا انتظار داری M5 cs رکورد نوربرگ رینگ را بشکنه؟!

        موافقم ۲۳
        مخالفم ۱۱
        1. علی

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (148 ديدگاه)

          فکر کنم m5csبرای شکستن رکورد نوربر ساخته نشده اما احتمالش هست تو ده تا قرار بگیره.

          موافقم ۷
          مخالفم ۱۴
        2. Farzad

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1801 ديدگاه)

          اینا فقط حدسیاتم بود شایدم نتونه به خیلی چیزا بستگی داره .
          شما فکر میکنی چرا نباید بتونه ؟

          موافقم ۱۵
          مخالفم ۴
      2. علی

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (148 ديدگاه)

        اقا farzad:
        این چند خودرو که اسم بردی ایا برای رکورد زدن تو نوربر اقدام کردن؟؟
        سنا رو از خودتون پرسیدم که گفتید خیر.
        درضمن به خاطر جواب دادن به خیلی از سوال ها از شما تشکر میکنم.

        موافقم ۷
        مخالفم ۵
        1. Farzad

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1801 ديدگاه)

          خواهش میکنم علی آقا .
          خیر زمان زیادی از معرفیشون نمیگزره و رکورد زدن تو نوربرگ رینگ هم شرایط خاص و ویژه ای میطلبه : از آب و هوا بگیر تا راننده و …
          اینا اول باید تو چند تا پیست معمولی رکورد بزنن تا عیارشون سنجیده شه .

          موافقم ۱۰
          مخالفم ۲
    3. abdi_porsche fan

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (287 ديدگاه)

      شاید gt2 جدید اگه دیر نیاد

      موافقم ۷
      مخالفم ۲
      1. علی

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (148 ديدگاه)

        Gt2rs که همیشه تو نوربر غوغا کرده به احتمال زیاد نسل جدیدش بتونه.

        موافقم ۸
        مخالفم ۲
  6. محمد رستمی نژاد

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (364 ديدگاه)

    یک سوال
    افزایش قدرت و ارتقا سیستم ترمز
    بعد سیستم تعلیق و فنر بندی بدون تغیرات
    افرلیش قدرت روی هندلینگ مخصوصا چنین ماشینی
    به نظرم تاثیر منفی زیادی در پی خواهد داشت
    حالا اگه‌ماسل کار بود چیزی دیگه میشد .
    وبی چنین ماشینی که هندلینگ برایش خیلی مهم است
    افزایش قدرت سَم است برایش

    موافقم ۹
    مخالفم ۶
    1. Farzad

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1801 ديدگاه)

      درسته

      موافقم ۹
      مخالفم ۲
    2. Swedish arrogant tiger

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1324 ديدگاه)

      با اینکه معتقدم حیفه تو گ ت بلک دست برده بشه ولی حرف شما درست نیست،
      تقویت سیستم ترمز ارتباط خاصی با بهم خوردن هندلینگ نداره افزایش توان و گشتاور هم نمیشه گفت ارتباط مستقیمی با این مسئله داره.

      موافقم ۵
      مخالفم ۹
  7. Nima RST

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (31 ديدگاه)

    دوستان شما هم با وی پی ان روشن نمیتونید وارد سایت بشین و حتما باید خاموشش کنین تا سایت بیاد بالا؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۵
    1. Farzad

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1801 ديدگاه)

      بعضی وقتا میشه ، بیشتر وقتا نمیشه

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۲
  8. محمد رستمی نژاد

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (364 ديدگاه)

    بعد یک سوال دیگه هم دارم
    چرا پس زمینه بعضی کامنت ها
    آبی هست (یک آبی سردی هست یا آبی خیلی کم رنگ)
    و بعضی کامنت ها پس زمینه خاکستری دارند
    البته تعداد کامنتهایی که پس زمینه شان آبی کم رنگ می‌شود
    خیلی کمتر است
    کسی میدونه چرا؟؟

    موافقم ۳
    مخالفم ۵
    1. Farzad

      ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1801 ديدگاه)

      مثلا الان من به کامنتت پاسخ دادم پس آبی شد ، اوکی ؟

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۲
      1. محمد رستمی نژاد

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (364 ديدگاه)

        ممنون از فرزاد جان که پاسخ دادند

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۴
  9. مرسدس فن

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (72 ديدگاه)

    هیولا بود
    هیولا تر هم شد!

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
  10. Swedish arrogant tiger

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1324 ديدگاه)

    دست بردن تو طراحی و کلا سیستم فنی این ماشین حرامه بنظرم.
    بلک سریز فقط باید فابریک باشه.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  11. ‌ Swedish arrogant tiger

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1324 ديدگاه)

    دست بردن تو طراحی و کلا سیستم فنی این ماشین حرامه بنظرم.
    بلک سریز فقط باید فابریک باشه.

    موافقم ۶
    مخالفم ۲
  12. علی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    من کلا با تیون بلک سریز مخالفم.
    امااگه برابوس تیون کنه بهتره تا بقیه تیونر ها.
    فقط خدا کنه منصوری اینو تیون نکنه.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۲
    1. RezaRs

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (448 ديدگاه)

      آبی لجنی

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  13. زیزیگولو

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1759 ديدگاه)

    این خودش به اندازه کافی زیباست و احتیاجی به تیونینگ نداره

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  14. PHILIPP

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (90 ديدگاه)

    حیف اون آرم مرسدس وسط رینگ

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  15. مهدی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (645 ديدگاه)

    خودش هیولا بود نیازی به تیون نداشت

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  16. محمد رستمی نژاد

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (364 ديدگاه)

    خندم از این میاد
    کلا بچه ها پدال به سوال پرسیدن حساسیت زیادی دارن
    خب آقا بگید بدتون از سوال میاد نپرسیم دیگه🤐🤐🤐😂😂😂😂

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  17. سرزمین آفتاب

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (67 ديدگاه)

    آخرین سری سیاه بنظرم خوب در نیومد نمیگم هندلینگ نداره چرا خیلی هم خوبه و تو بهترین پیست دنیا رکورد زده اما روح نداره مثل SLS نیست و نمای پشتش خیلی خوب نشده و هماهنگ نیست بخصوص با اون بال بزرگ عقب زشتش خب پورشه gt2 rs هم بالش بزرگه اما زیباست ولی آفرین به بنز برای رکورد و بنز سری سوپر اسپرت خودش رو لولش رو آورده پایین
    اگه یادتون باشه SLS رقیب ۴۵۸ بود ولی AMG GT دیگه رقیب ۴۸۸ و F8 نبود و سطح پایین تری داشت

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا