چیزی که مشاهده خواهید کرد میتواند چیز مهمی باشد و یا اینکه اصلاً اهمیت نداشته باشد! یک مدل کوچک گِلی که ظاهری کوپه دارد در ویدئوی جدید منتشر شده توسط اکانت رسمی مرسدس در یوتیوب پدیدار شده است. در این کلیپ 90 ثانیهای لوئیس همیلتون رانندهی تیم فرمول 1 مرسدس از مرکز طراحی این برند در زیندل فینگن آلمان بازدید کرده و کانسپت ویژن مرسدس-مایباخ 6 کابریولت کانسپت سال 2017 را میبیند.
اگرچه هیچ خبر خاصی درباره بازدید این راننده از مرکز طراحی مرسدس وجود ندارد اما این ویدئو ناگهانی از ثانیه 35 جالب میشود. ما میتوانیم یک کوپهی دو درب مرموز با نمای جلوی الهام گرفته از هایپرکار وان را ببینیم. قطعاً این مدل گلی به ای ام جی ویژن GT سال 2013 تعلق ندارد و در شگفتیم که ستاره سه پر دنیای خودرو آیا نسل بعدی GT کوپه را به نمایش گذاشته است؟!
هیچچیزی بهصورت رسمی تائید نشده اما یکی از کاربران دقیقاً همین سؤال را در یوتیوب پرسیده و مرسدس نیز پاسخ داده است: “باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.”
اگرچه پاسخ مرسدس هیچ تأییدیهای با خود به همراه ندارد اما خب این گمانهزنیها را نیز رد نکرده و بنابراین کمی در برای پاسخ باز مانده است. سناریوی محتمل این است که ما به یک پیشنهاد طراحی رد شده نگاه کردهایم اما هرچه که باشد، این مدل گِلی ظاهری جذاب دارد.
بیشک این خودرو طراحی خاصی داشته و دقیقاً همان چیزی است که از یک کوپه پرفورمنس مرسدس در سالهای آتی انتظار میرود. این خودرو نیازمند دربها و آینههاست اما با توجه به اینکه مدلی گلی است بنابراین در این مرحله فاقد جزئیات طراحی کامل بوده و موضوعی طبیعی میباشد. گلگیرهای پف کرده این مدل قطعاً در خودروی واقعی جذابتر خواهند بود. ما نمایی کامل از بخش عقب این کوپه را نمیبینیم اما به نظر میرسد دیفیوزری کاملاً بزرگ و چراغهای جمع و جورتر از نسل فعلی GT داشته باشد.
مرسدس هنوز کار خود با اولین نسل این خودرو را تمام نکرده و مدل بلک سریز تا سال 2020 رونمایی نخواهد شد. توبیاس موئرز مدیر ای ام جی قبلاً گفته نسل بعدی این خودرو به همراه نسل جدید SL توسعه خواهد یافت و هر دو از پلتفرم ماژولار اسپورت استفاده خواهند کرد. انتظار میرود این دو خودرو جایگزین S کلاس کوپه و کانورتیبل شوند.
ماکت گِلی اش هم ارزوست
یه نکته مهم و قدیمی: در زمان اشتراک دایملر کرایسلر قرار شد پلتفرم وایپر رو بنز بسازه و ساخت ولی از هم جدا شدن و داج خودش از نو پلتفرم وایپر رو گسترش داد و به هیولایی که هست یا بود تبدیل شد.پس بنز با اون پلتفرم چیکار کرد درست حدس زدید شد sls زیبا رو.ولی نکته مهم اینه که اون زمان رقابت این دو زیاد برگزار میشد چه پیست چه درگ که وایپر عملکرد بهتری داشت تا اینکه بلک سریز اومد و تونست کمی بهتر از وایپر عمل کنه و شکستش بده ولی وقتی که وایپر acr اومد دیگه من ندیدم کل بندازن.به نظرتون نتیجش چی میشد.
گذری رد میشدم این جک رو دیدم
جناب !
کمکی که دایملر به کرایسلر کرد بقیه نکردن
برندی هزینه توسعه تحقیقاتش در اون زمان به ۳ درصد از سودش سالش هم نمیرسید عددی نبود که الان بخواهی پزش رو زیر پست مرسدس بدی
سالها مرسدس مهندساش رو برای توسعه و اصلاح خط تولید کرایسلر از آلمان به آمریکا می فرستاد
کرایسلر بزرگترین اشتباه تاریخ مرسدس بود که سودش شد ۲۵ میلیارد دلار!!!!! ضرر واسه مرسدس که هیچ وقت فراموش نمیشه
.
ی مدت اینجا نباشی تاریخ خودروسازی از نو نوشته میشه …
کم پیدایی مهران
عزیزی نوید جان
حقیقتش یکم سرم شلوغه نمیرسم بیام اما در جریان اخبار هستم
من در مورد وایپر و sls پیام گذاشتم چه ربطی به سود زیان اینو اون داشت.این مطلب رو چند سال پیش تو مجله ماشین خوندم باید برم تو آرشیوم بگردم تا بهت شماره مجله رو بگم تا از خود منبع بخونی.در ضمن تو تمام محافل خودرویی این دوتا رو پسر عمو یاد میکنن.
دلم یه بازی ماشینی خفن میخواد بعد از تجربه های خوب nfs rivals . project cars .assetto corsa.
forza منتظر لینک های دانلود nfs heat هستیم.
با اینکه عاشق اس کوپه هستم ولی فکر کنم جایگزین کردن اس ال کار درستی هست چون حیفه این ماشین نباشه
بازم که داره بنز از رو پورشه اسکی میره
جلوشم که مزداس
ای کاش در ایران هیچ مافیایی نبود و ملت میتونستند این نوع خودروها رو با قیمت واقعی سوار بشن.