مرسدس بنز

عمل جراحی مرسدس-ای‌ام‌جی GT چگونه خواهد بود؟

به‌روزرسانی مرسدس-ای‌ام‌جی GT در راه است و بزرگ‌ترین تغییر این خودروی پرفورمنس بنا به گفته اتوکار افزایش قدرت اکثر نسخه‌ها خواهد بود. برخی اصلاحات طراحی نیز با بهبودهای قوای محرکه همراه خواهند شد. GT تازه شده از دسامبر سال ۲۰۱۸ در اروپا فروخته خواهد شد. البته معرفی آن چند ماه قبل از شروع فروش خواهد بود.

مرسدس-ای‌ام‌جی GT
پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری قابل احترام مرسدس-ای‌ام‌جی هم‌اکنون در مدل پایه GT قدرت حدود ۵۰۰ اسب بخاری خواهد داشت که ارتقای قابل‌توجهی نسبت به خروجی کنونی ۴۶۹ اسبی نشان می‌دهد. به‌روزرسانی‌های مشابهی نیز برای تریم های GT S و GT C در نظر گرفته خواهد شد. بنا به گفته اتوکار، سیستم روان کنندگی خشک GT R به نوعی باعث شده AMG نخواهد قدرت این خودرو را به همان خروجی ۶۰۳ اسبی مدل E63 برساند. البته افزایش قدرت نسبت به خروجی کنونی ۵۷۷ اسبی محتمل است.

مرسدس-ای‌ام‌جی GT
پیش از اینکه نسخه فیس لیفت GT تولید شود مرسدس-ای‌ام‌جی در حال رخ نمایی نسخه قدرتمندتر R است. این خودرو کیت بدنه گیراتر برگرفته از مدل مسابقه‌ای GT4 داشته و همچنین از سیستم اگزوز جدیدی سود می‌برد. هنوز مشخصات این مدل افشا نشده اما حتی احتمال نصب سیستم تولید سفت‌تر نیز وجود دارد.

مرسدس-ای‌ام‌جی GT
همچنین خودروی چهار درب مرسدس-ای‌ام‌جی نیز در حال توسعه است. این سدان جذاب دارای کاپوتی ویژه، شیشه جلو خمیده و سقفی شناور می‌باشد. در داخل کابین شاهد دو صفحه‌نمایش دیجیتال برای سیستم اطلاعات سرگرمی و پشت آمپرها خواهیم بود. ظاهراً نیروبخش این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو بوده اما شاید مدل فول و پرچم‌دار آن از نسخه هیبریدی این پیشرانه با قدرت حدود ۸۰۵ اسب بخار استفاده کند. احتمالاً رونمایی این خودرو به زودی و در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Khosrow

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    جی تی تازه داره اسب -شو—- زین میکنه / 911 خیلی داشت تند میرفت / چه FaceLift خوفی بشه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    بهترین ماشین تو کلاس خودش نیست ولی ماشین خاص و دوست داشتنی هست ؛ رقبای قدری داره واقعاً باید خیلی خوب باشه تا خودی نشون بده
    شورولت کوروت
    پورشه ۹۱۱
    مکلارن ۵۷۰
    آئودی R8
    آکورا NSX
    نیسان GT_R
    و …. …. …. ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. الف.ی

      ۱۷ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1640 ديدگاه)

      خیلی خوب هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مسعود

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (221 ديدگاه)

    اولش که مدل AMG GT رونمایی شد چقد ازش بدمون اومد و همش با SLR و SLS مقایسه ش میکردیم و میگفتیم زشته. اما بعدا چشمون بهش عادت کرد و مرسدس هم تغییرات داد. حالا چقد خوشگله و توو دل برو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. lawyer hamid

    ۱۷ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (73 ديدگاه)

    ۸۰۵ اسب بخار!!!
    یا خود خدا، چه شود، همینجوریش همین الان وحشیه، وای به اینکه قدرتش رو به ۸۰۵ برسونن
    عاشقتم مرسدس، عشقی عشق❤❤❤

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا