مرسدس بنز

اولین حضور مرسدس C کلاس 2021 در جهنم سبز

مرسدس بنز این روزها کاملاً مشغول تولید محصولات جدید است. ژرمن‌ها به دنبال به‌روزرسانی محصولات خود بوده و بنابراین در ماه‌های آتی تصاویر جاسوسی خودروهای آن را مشاهده خواهیم کرد.

یکی از جدیدترین محصولات مرسدس نسل جدید C کلاس است که با کد W206 شناخته می‌شود. این رقیب معتبر برای ب ام و سری ۳ چندین بار در تور عکاسان افتاده اما این اولین باری است که سدان کامپکت در جهنم سبز دیده شده است.

در این تصاویر می‌توانیم یک نمونه کاملاً استتار شده از C کلاس را ببینیم. با این وجود پرفورمنس و هندلینگ سدان لوکس مرسدس در عبور از برخی پیچ‌ها مشهور است.

خب صحبت از پرفورمنس شد و باید گفت C63 جدید نیز با چندین پیشرانه در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود پیشرانه‌های ۴ سیلندر دوباره به این خانواده بازگردد و البته نسل جدیدی از پیشرانه‌های ۶ سیلندر بنزینی و دیزلی نیز در دسترس باشند.

از آنجایی که سدان مرسدس بنز از پلتفرم ارتقا یافته MRA استفاده خواهد کرد بنابراین انتظار داریم قوای محرکه پلاگین هیبریدی و هیبریدی ملایم نیز در دسترس باشند. سیستم تعلیق خودرو نیز در جلو از نوع دوبل جناغی و در عقب از نوع چند اتصالی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود نسخه‌های فول تر این خودرو از دامپرهای تطبیقی استفاده کنند.

هنوز چیزهای زیادی را درباره C کلاس W206 نمی‌دانیم اما خیلی منتظر رونمایی این خودرو نخواهیم ماند زیرا طبق شنیده‌ها جدیدترین محصول مرسدس در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد. احتمالاً تکه‌های پازل C کلاس جدید تا زمان رونمایی کامل‌تر خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (599 ديدگاه)

    2020 واسه هواداران مرسدس خاطره انگیز خواهد بود…. مجموعه‌ای از بهترینهای مرسدس قراره به روز رسانی بشن، یا نسخه جدیدی ازشون ارائه بشه….. امیدوارم بتونه مثه دوران دیتر زیچه سورپرایز کننده باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    عکس اخر / به نظر فوق العاده میاد بعد از چند سال خرابکاری / بجنب مرسدس ..

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا