مرسدس بنز

معرفی مرسدس CLA35 AMG شوتینگ بریک، جذاب و چشمگیر

مرسدس-آام‌گ همچنان به گسترش سبد محصولات خود ادامه می‌دهد و حالا مدل جدید CLA35 شوتینگ بریک را معرفی کرده است. این خودرو برای کسانی طراحی شده که عملکرد بالا را همراه با کارایی خودرو می‌خواهند. CLA35 شوتینگ بریک مثل دیگر مدل‌های سری ۳۵ به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است.

این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سیستم ۴Matic به‌صورت استاندارد به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. CLA35 شوتینگ بریک به لطف این قوای محرکه می‌تواند ظرف ۴.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند درحالی‌که حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

علاوه بر پیشرانهٔ قوی‌تر، این استیشن اسپرت در بیرون نیز به جلوپنجره‌ای منحصربه‌فرد، سپر جلوی AMG Line، اسپلیتر جلو، تریم کرومی و رینگ‌های آلیاژی سبک‌وزن ۱۸ اینچی آئرودینامیکی مجهز شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های بیرونی برجستهٔ CLA35 شوتینگ بریک هم می‌توان به رکاب‌های اسپرت‌تر، اسپویلر عقب و سپر عقب منحصربه‌فرد با دیفیوزر یکپارچه اشاره کرد.

علاوه بر این، برای این خودرو دو پکیج بیرونی شامل AMG Night و AMG Aerodynamics هم قابل سفارش است که دومی اسپلیتر جلوی جدید، آب‌شش‌های طرفین سپر عقب و اسپویلر مشکی براق را به خودرو اضافه می‌کند. همچنین خریداران می‌توانند رینگ‌های ۱۹ اینچی با رنگ‌های مشکی براق یا مشکی مات را نیز برای خودروی خود سفارش دهند.

داخل خودرو اما تقریباً به‌طور کامل با CLA35 سدان یکسان است و در اینجا هم همان تودوزی دورنگ، تریم مشکی براق و تزئینات فلزی دیده می‌شود. دیگر ویژگی‌های داخلی CLA35 شوتینگ بریک نیز شامل پدال‌های فولادی ضدزنگ، کف‌پوش‌های AMG، غربیلک فرمان D شکل AMG و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX با قسمت‌های خاص AMG می‌شود.

در این خودرو همه‌چیز روی عملکرد تمرکز دارد و به همین دلیل مهندسان AMG به‌منظور افزایش استحکام، صفحه‌ای را زیر موتور نصب کرده‌اند. سیستم تعلیق CLA35 شوتینگ بریک نیز از نو تنظیم شده و به قطعات خاص AMG و اجزای آلومینیومی مجهز شده است تا وزن غیر فنر سوار خودرو کاهش پیدا کند. دیگر ارتقاءهای فنی این استیشن جوان‌پسند آلمانی نیز شامل تجهیز به سیستم فرمان اسپرت الکترومکانیکی و سیستم ترمز عملکرد بالا با دیسک‌های ۱۳.۸ اینچی و کالیپرهای چهار پیستونه در جلو می‌شود.

مرسدس بنز فعلاً اطاعاتی از زمان عرضهٔ CLA35 شوتینگ بریک به بازار منتشر نکرده اما رئیس AMG آقای «توبیاس موئرس» گفته است این استیشن گزینه‌ای جذاب برای خریداران جوانی خواهد بود که می‌خواهند به دنیای هیجان‌انگیز عملکرد رانندگی AMG دسترسی داشته باشند.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اگر اشتباه نکنم، ما به اینا میگیم استیشن. به نظرم اولین استیشنی هست که زشت نیست، کمی هم جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ali

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (42 ديدگاه)

    زیبا ،دوست داشتنی و کارایی عالی..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. The best or nothing

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    مرسدس یعنی ژن خوب …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ferrari Fxx K Evo

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    علاقه‌ ام به ماشین‌های استیشن بیشتر از سدان هاست

    به خصوص به اشتیشن
    های مرسدس بنز ، ولوو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهراد

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (755 ديدگاه)

    مرسدس بنز عالیه ، اسمش رو یه تریلی نمی‌کشه
    ولیکن بعضی از طراحی های جدیدش واقعا نچسبه ، مثلاً طراح چیکار کرده با پشت این ماشین

    لعنتی داری واسه مرسدس طراحی می‌کنی چشاتو یکم باز کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عرفان

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (480 ديدگاه)

    طراحیش از تمام مرسدس های نسل جدید چشم نواز تره
    ایول

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا