مرسدس بنز

مرسدس به دنبال تولید G کلاس کانورتیبل

مرسدس بنز G کلاس در طول این سال‌ها تغییرات طراحی چندانی نداشته است. همانند پورشه ۹۱۱ و فیات ۵۰۰، برخی چیزها را بهتر است بدون تغییر باقی بگذاریم. علیرغم این مورد ما شاهد برخی تلاش‌ها برای ارتقای طراحی این شاسی‌بلند لوکس بوده‌ایم. منصوری جزو تیونرهای مشهوری است که G کلاس خود را معرفی کرده است؛ اما حالا نوبت به خود مرسدس بنز رسیده که G کلاس را به‌روز کند و تاکنون تصاویر جاسوسی منتشر شده حاکی از برخی تغییرات ملایم بوده‌اند.

البته این تصاویر جاسوسی شاید بازگو کننده تمامی داستان نباشند زیرا گفته می‌شود ژرمن‌ها در حال کار روی نسخه روباز G کلاس هستند. این ایده خیلی خوب به نظر نمی‌رسد…

البته اگر این سقف از همان نوع بکار رفته در فیات ۵۰۰C یا جیپ رانگلر باشد شاید طراحی زیبایی را به نمایش بگذارد اما خب فعلاً چیزی مشخص نیست. دلیل آنکه چنین شایعاتی به گوش رسیده خود مرسدس است که در حال استخدام مهندسان جدیدی برای کار روی سقفی تاشونده در کارخانه گراز اتریش می‌باشد. البته این مهندسان شاید روی پروژه‌ای کاملاً متفاوت کار کنند اما فرضیه دیگر این است که مرسدس در حال احیای نسخه لندولت برای بازوی مایباخ خود می‌باشد. اگر این‌گونه باشد مرسدس-مایباخ نسخه سفارشی خود از G کلاس را معرفی خواهد کرد.

اگر خاطرتان باشد تنها ۹۹ دستگاه از آن خودرو تولید شد. G کلاس لندولت ابعاد بزرگی داشت بنابراین درصورتی‌که نسخه جدید مایباخ تولید شود چنین ابعادی دور از انتظار نخواهد بود. گزینه موردعلاقه ما این است که مرسدس روی نسخه پایه‌تر و ساده‌تر از G کلاس روباز کار کند و این خودرو قیمتی کمتر از ۵۰۰ هزار دلار داشته باشد اما در این صورت هم خودرویی خاص نسبت به لندولت تولید نخواهد شد. باید منتظر ماند و دید این شایعات رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت یا خیر.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه

  1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2800 ديدگاه)

    بنظرم قشنگ نیست،سقف دارش بهتره…

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
    1. Reza.M

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (269 ديدگاه)

      اسم کارخونه گرازه🤣🤣🤣…hand built in Goraz

      موافقم ۲
      مخالفم ۱
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2800 ديدگاه)

        😐😐🙄

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
      2. ADAK

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1139 ديدگاه)

        اسم کارخانه گراز نیست دوست عزیز
        گِراز یه منطقه اس در اتریش.
        کارخانه عظیمی در اون منطقه هست که طراحی و حتی تولید مدل هایی از خودروسازهای مطرح مثل پورشه و بنز و … بعلاوه سایر فناوری ها در اون انجام میشه
        “” گروه مگنا اشتایر “”

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. Reza Waffen SS

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2300 ديدگاه)

    خیلی خز میشه بابا

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  3. امیر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (281 ديدگاه)

    به نظر من ایده خوبی نیست.
    همین نسخه ای که در حال تولید هست. بهترینه.
    واقعا بعضی چیز ها باید بدون تغییر باقی بگذاریم.

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  4. ehsan fa

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1314 ديدگاه)

    اساتید دارن به بنز ایراد میگیرن

    موافقم ۰
    مخالفم ۵
    1. hssn

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (131 ديدگاه)

      درسته دانشمون به اندازه مهندسین مرسدس نیست و باید صبر کنیم تا ببینیم چی میشه
      اما یکسری چیزها به وضوح مشخصه که چیز جالبی از آب درنمیاد
      و نمونه این تغییر رو توی لندولت که براساس نسل قبلی بود دیدیم و چیز جالب و زیبایی نشد بنظرم
      لطفا تعصبی برخورد نکنید با این قضیه

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
      1. Philipp

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (371 ديدگاه)

        توی نسل قبل جی کلاس مرسدس و تیم طراحی اومدن کلی خلاقیت جالب نشون دادن که لندولت و اون جی کلاس شش چرخ معروف بودن که جفتشون (شانسی و یا دانسته) عالی شده بودن

        ولی این چیزی که اینجا نوشته بود خیلی غیرکاربردیه چون:
        ۱-اون چیزی که من توی رندرها دیدم اصلا ابهت جی کلاس استاندارد رو نداشت
        ۲-توی آفرود که گلوشل ها میاد به درون خودرو
        ۳-برای استفاده شهری هم برین SL بخرین چه کاریه همچین چیزیرو خراب کنید؟

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
  5. parsa_ashgh.mashine

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (201 ديدگاه)

    قشنگ نیست به نظرم
    خز میشه

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  6. Philipp

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (371 ديدگاه)

    اون رندر دومیه چقدر گوگولی بود

    بعدشم دلیل استخدام افراد برای سقف تاشونده بیشتر به SL ربط داره تا یک چیزی که فقط یکبار تولید کردن

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  7. محمد مختاری آذر

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (660 ديدگاه)

    عجب چیزی شده واقعا آدم لذت می بره از این همه زیبایی به نظرم خیلی عالی میشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  8. Amirreza

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1460 ديدگاه)

    جی واگن به نظرم چون خیلی با کلاس و لوکسه و تمرکزش روی لوکس بودنه و کمتر کسی برای طبیعت گردی از اون استفاده میکنه من اگه بخوام بینشون انتخاب کنم ، معمولیشو انتخاب میکنم

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. Audi e_tron gt

      ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (306 ديدگاه)

      من اما دوست دارم سقفش باز بشود چون نسل قبلی جی واگن اینش از نظر من جذاب بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. ماکسیمیلیان ، ای ضامن آهو (علیه السلام)

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (103 ديدگاه)

        برادر عزیز سلایق شما محترم است و همچنین صحیح می‌فرمایید🌷
        بنده هم با ایشان هم نظر هستم😊.

        موافقم ۰
        مخالفم ۲
    2. Iman99

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (192 ديدگاه)

      جی کلاس همه جور نسخه ای داره و مدل های آفرودر اون تو آفرود و طبیعت گردی هم بهترین کارایی رو داره و اونقدر پتاتسیل بالایی داره فقط هامر و فورد و شاسی بلند های امریکایی میتونن با اون رقابت کنن.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. BenzSLR

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    امیدوارم خوب از آب دربیاد .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. akrh78

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (877 ديدگاه)

    از چیزی که کارخونه گراز بسازه بیشتر از اینم نمیشه انتظار داشت
    جی کانورتیبل نسل قبل خیلی زشت بود مرسدس باید درس میگرفت از همون

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1490 ديدگاه)

    با این که مدل لنداولت خیلی خاص بود ولی خودم همون g63 یا g500 معمولی رو ترجیح میدم.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  12. مانی

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2213 ديدگاه)

    قبلی‌ ۱.۸ میلیون بود,میگه امیدوارم این زیر ۵۰۰ هزار تا باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا