مرسدس بنز

معرفی رسمی نسل جدید مرسدس GLE، طراحی ساده، تکنولوژی‌های فراوان

پس از افشای تصاویر مختلف، انتشار تصاویر جاسوسی بدون پوشش و چندین تیزر، تقریباً طراحی نسل جدید مرسدس بنز GLE به‌طور کامل مشخص شده بود اما حالا نهایتاً سازندهٔ آلمانی رسماً نسل جدید این کراس‌اوور میان سایز را پیش از اولین نمایش عمومی در نمایشگاه پاریس رونمایی کرده است. با نگاهی سریع به GLE جدید به‌راحتی می‌توان به تفاوت‌های ظاهری عمدهٔ آن با نسل قبلی پی برد. مرسدس بنز می‌گوید طراحی نسل جدید این خودرو بر اساس تعادلی هماهنگ بین احساس و هوش شکل گرفته و با ترکیبی از تکنولوژی سطح بالا و زیبایی بی‌نظیر، شخصیت‌پردازی شده است.

درهرحال بدون شک GLE جدید از پکیج ظاهری بهتری نسبت به نسل قبلی برخوردار است. در نمای جلویی خودرو، مرسدس چراغ‌های جذاب‌تر و جلوپنجرهٔ جدیدی را ارائه کرده که این جلوپنجره شباهت زیادی به نمونهٔ بکار رفته در پیکاپ X کلاس دارد. علاوه بر این، ورودی‌های هوای درون سپر هم بازطراحی شده‌اند. در پروفیل جانبی خودرو اما تغییر چندانی صورت نگرفته و تنها رینگ‌های جدیدی با اندازه‌هایی بین ۱۸ تا ۲۲ اینچ دیده می‌شوند درحالی‌که ستون C همچنان به همان شکل سنتی GLE (قبلاً M کلاس) طراحی شده است. تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی GLE جدید هم چراغ‌های باریک عقب هستند که تا حدودی چراغ‌های نسل جدید CLS را به یاد می‌آورند.

 

مرسدس بنز نسل جدید GLE را آئرودینامیک‌ترین خودرو در کلاس خود می‌داند زیرا ضریب آئرودینامیک آن با کاهشی قابل‌توجه از ۰.۳۲ نسل قبلی به ۰.۲۹ رسیده است؛ اما علیرغم بهبود آئرودینامیک، GLE جدید بزرگ‌تر از قبل شده است به‌گونه‌ای که فاصلهٔ محوری آن با ۸ سانتیمتر افزایش به ۲.۹۹ متر رسیده است. به لطف این افزایش حالا فضای پای سرنشینان ردیف دوم صندلی‌ها ۷۰ میلی‌متر و فضای سر آن‌ها ۳۳ میلی‌متر افزایش پیدا کرده است. همچنین حجم صندوق بار نیز به ۸۲۵ لیتر رسیده که این عدد با خواباندن صندلی‌های عقب به ۲۰۵۵ لیتر افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، برای اولین بار امکان سفارش ردیف سوم صندلی‌ها هم فراهم شده که با دو صندلی اضافی، ظرفیت سرنشینان GLE را به هفت نفر افزایش می‌دهد.

اما علاوه بر افزایش فضای داخلی، مرسدس بنز به‌طور گسترده‌ای روی به‌روزرسانی و بهبود داخل GLE هم جدید کار کرده است. بدین منظور همانند نسل جدید A کلاس، GLE هم به جدیدترین نسل از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX مرسدس بنز مجهز شده که شامل دو صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی (یکی برای ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و دیگری به‌عنوان صفحه آمپر دیجیتالی) به‌صورت استاندارد می‌شود. علاوه بر این، امکان سفارش نمایشگر سربالا هم برای خودرو وجود دارد که دو برابر بزرگ‌تر و ۲۰ درصد روشن‌تر نمونهٔ موجود در نسل قبلی است. همچنین برای ایجاد سواری راحت‌تر، مرسدس بنز سیستم ویژه‌ای را به‌صورت سفارشی برای صندلی‌های جلوی GLE ارائه کرده که با توجه به تغییرات وضعیت بدن سرنشین، هر دقیقه پشتی و کفی صندلی‌ها را تنظیم می‌کند.

مرسدس بنز فعلاً نسل جدید GLE را تنها در یک مدل و با یک موتور ارائه کرده است. این مدل که GLE450 نام دارد، همان‌طور که انتظار می‌رفت به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ مرسدس به همراه سیستم هیبریدی خفیف (تکنولوژی ۴۸ ولت) مجهز شده است. موتور بنزینی خودرو به‌تنهایی ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که موتور الکتریکی هم می‌تواند برای مدت کوتاهی ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را به آن اضافه کند؛ اما علاوه بر این موتور، مرسدس بنز گفته است که در آینده نمونه‌های پلاگین‌هیبریدی و توربودیزل را هم برای GLE ارائه خواهد کرد.

تمامی مدل‌های نسل جدید GLE برای انتقال نیرو به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک (۹G-Tronic) مجهز خواهند بود. این گیربکس از یک جعبه‌دندهٔ کمکی با کلاچ چند دیسکه با کنترل الکترونیکی سود می‌برد که این ویژگی امکان انتقال متغیر گشتاور را بین محورها فراهم می‌کند. این سیستم خصوصاً در هنگام استفاده‌های آفرود بسیار مفید خواهد بود. همچنین برای ارائهٔ سواری نرم‌تر، مرسدس بنز این ماشین را به‌صورت سفارشی به سیستم کنترل بدنهٔ E-Active هم مجهز کرده است. این سیستم با استفاده از تکنولوژی ۴۸ ولت و تعلیق بادی تازه توسعه‌یافته، هرکدام از کمک‌فنرها را به‌صورت مجزا تنظیم و کنترل می‌کند. این سیستم حرکت گهواره‌ای بدنه را کاهش داده و در صورت گیر افتادن خودرو در مسیرهای آفرود هم کشش را افزایش می‌دهد.

در بخش سیستم‌ها و تکنولوژی‌های ایمنی هم سازندهٔ آلمانی نسل جدید GLE را به جدیدترین نسخه از سیستم‌های کمک‌رانندهٔ خود مجهز کرده است. ازجملهٔ این سیستم‌ها می‌توان به سیستم کمکی فعال توقف و حرکت، سیستم کمکی فرمان، سیستم کمکی ترمز و سیستم پایش نقاط کور اشاره کرد. یکی از سیستم‌های ایمنی قابل‌توجه این ماشین نیز سیستم تازه توسعه‌یافتهٔ Active Distance Assist Distronic است که رانندگی در ترافیک را بسیار ساده می‌کند. این سیستم همواره بر مسیر روبرو نظارت می‌کند و اگر ترافیک نسبتاً روانی را شناسایی کند، سرعت ماشین را به صد کیلومتر در ساعت کاهش می‌دهد. در این سرعت، سنسورهای پردازشگر می‌توانند به‌سرعت واکنش نشان دهند تا اگر ترافیک ناگهان متوقف شد، خودرو را سریعاً متوقف کنند.

نسل جدید GLE همچنین به سیستم کمکی مانور تریلر هم مجهز شده است که زاویهٔ فرمان خودرو را در سرعت‌های پایین تا حداکثر ۵ کیلومتر در ساعت کنترل می‌کند. این سیستم به‌صورت سفارشی برای تمامی مدل‌های GLE در سراسر اروپا ارائه می‌گردد. نسل جدید مرسدس بنز GLE برای اولین بار در ماه اکتبر امسال در نمایشگاه پاریس به نمایش عمومی درآمده و از اوایل سال آینده در اروپا و ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. چینی‌ها اما برای خرید این خودرو باید تا بهار ۲۰۱۹ صبر کنند. GLE جدید در کارخانهٔ مرسدس در آلاباما تولید خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. Hossein gh

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (313 ديدگاه)

    بنظرم بهترازاین نمیشد دیگه.مخصوصا چراغ عقباش .آئودی هم چراغ عقباش همین حالتو داشت ولی حیف تغییرش داد.a7 نسل قبل

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مزدا

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2033 ديدگاه)

      طراحی ظاهری از جمله چراغ های عقبش خوب شده .نسل قبلی چراغای عقبش خیلی قدیمی شده بود
      طراحی داخلیش هم خیلی زیباست
      باریک❤❤
      گاهی حسودی میکنم به المانی ها!!چقد خیالشون از تولیدات داخلی راحته هم از قیمت ماشین ها که ثانیه ای تغییر نمیکنه ??

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        آلمان که خوبه من به بنگلادشی‌ها هم حسودیم میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. محمد

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      طراحی ستون C به این فرم رو نمی‌پسندم
      یه جورایی بین سدان و شاسی بلند گیر کرده این نوع طراحی
      اما قطعا یکی از بهترین طراحی های به این فرم رو،
      همین نسل جدید بنز GLE داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    طراحی بسیار منطقی و زیباییه اما به نظرم می تونست کمی پیچیده تر و هنجار شکن تر باشه با این حال طراحی داخلیش واقعا بی نقصه.خوش به حال خریداران خارجی که این بازار متنوع و با کیفیت رو دارند و بیچاره ما که تمام عمر باید حسرت بخوریم…
    خودمان انتخاب کردیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فرید

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (39 ديدگاه)

    به نظر من مرسدس هر چقدر که تو طراحی داخلی پیشرفت کرده به همون اندازه تو طراحی خارجی پسرفت داشته. زبان طراحی جالبی ندارن. تو cls هم که اوج پسرفتش نمود پیدا کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایلیا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    بد نیست سادگیش رو دوس دارم ولی طراحی چراغ های عقب نسل قبل بهتر بود، از نظر تکنولوژی هم مطمئنا در بالاترین سطح ممکنه.
    فقط این تبلت های پشت فرمون رو کجای دلم بذارم، مخصوصا وقتی قاب ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ارش

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1549 ديدگاه)

    خوب نیست راضی نیستم خیلی بهتر از این میشد طراحی بشه هرچند طراحی داخلیش عالیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Morteza

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (123 ديدگاه)

    ساده و زیبا
    قبل از رونمایی عکس هاش با پوشش استتاری رو که میدیدم خیلی نگران چراغ های عقبش بودم ولی خب الان که دیدمشون خوب شدن واقعا. خیلی بهتر از تصوراتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (23 ديدگاه)

      خدارو شکر که نگرانی شما برطرف شد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Morteza

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (123 ديدگاه)

        ???

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. emad1990

      ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      واقعا خوب از اب درومد.برعکس cls

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Bilbo

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (516 ديدگاه)

    ???
    طراحیِ خیلی معمولی، از نمای جلو و عقب متوسط، نمای جانبی فوق العاده، کابین هم عالی(ولی نه در حد کابین های انحنا دار سدانهای اصلی مرسدس). بنظرم امکان اینکه مرسدس بهتر و بهتر و بهتر اینها طراحی کنه واقعا وجود داشت اما نشده.

    رقبای قدرتمندی داره و باید دید تو بحث فروش چطور عمل می کنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. - A M I R -

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (728 ديدگاه)

      گفتی رقبا ، طراحی اینو با X5 جدید مقایسه کنید ؛
      با هیچ منطقی نمیشه اینو انتخاب کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. m40

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (54 ديدگاه)

    بنز به خاطر شهرتش ممکنه بازار خوبی داشته باشه
    ولی به نظرم نسل قبل بهتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. omid622

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (744 ديدگاه)

    بازم مثل همیشه بنز تو نمای داخلی کولاک به ما کرد واقعا کم شرکتی پیدا میشه تو لوکس بودن به گرد پای تک ستاره دنیای خودرو برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. علی رضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من اگه پسرفت هم داشته باشه ولی باز هم به پای بی ام و X5 نمیرسه (پسرفت تو طراحی خارجی)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مهدی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    طراحی بیرونیش نه اون وقار واصالت پورشه کاین روداره ونه تنومندی وطراحی اسپرت X5رو.طراحی داخلش قابل قبوله ولی چیزه تازه ای نداره.چون توی همه بنزها دیگه موجوده ویه جورایی تکراری.واما میرسیم به یه چیزایشش که واقعاناامید کننده است.طراحی اگزوز ها ومخصوصا طراحی چراغ عقب یه جورایی شرم آوره واسه یهSUVاز برند بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (10176 ديدگاه)

    طراحی داخلیش تلفیقی از کلاسیک و مدرن هست ، اما با طراحی بیرونی نمیشه ارتباطی که انتظار از بنز داری را ، داشته باشیم .
    برای اولین بار در عمرم بنظر شخصی خودم ، رقیبش BMW x5 را برتر میدونم ، ولی بنز همیشه بنزه ، و 99% مواقع رقبا برای دومی میجنگند ، چرا که همیشه در بحث پرستیژ ، اول بنزه و بعد باقی رقبا .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهدی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    سپرهاش هم به هیچ وجه قابل قبول نیست. طراحی بیرون بجزاون رینگ های بزرگ ولاستیک های پهن جذاب واگه این دوچیز ازش گرفته بشه وسایزهای کوچک تری زیرش افتاده بشه توطراحیش هیچ چیزی نداره که نشون بده ساخت یه خودروسازه بزرگه.واسه من یکی که توطراحی به هیچ وجه قابل قبول نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hami

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (26 ديدگاه)

      شما کلا هدفت اینه ک مرسدس رو به هر شکلی بکوبی البته ب خیال خودت
      یه دونه پست و انتقاد منطقی در مورد مرسدس از شما تو این سایت ندیدم
      بسه نیاز نیست اینقد زور بزنی چون حرفات نظر کسیو نسبت ب مرسدس بد نمیکنه همه دوستان چشم دارن عقل دارن خودشون میبینن و تشخیص میدن چی خوبه چی بده شما با این حرفات نمیتونی ۱% سهام و ارزش و فروش مرسدس رو کم کنی دیگه تعصب شما نسبت ب بی ام و و حرفای دور از منطقتون در مورد مرسدس داره حالمونو بهم میزنه
      هر حرفیم میزنی همش رو هواس آخه کجای مقایسه ی ایکس۶ و مرسدس GLE نسل قبل گفتن بی ام و ایکس۶ از همه نظر بهتره؟؟؟تو پیست و درگ ایکس۶ بهتر بود ولی تو جمع بندی کلی مرسدس بهتر بود مقام اول رو به مرسدس دادن
      چرا فکر میکنی هیچکس از هیچی خبر نداره؟؟؟
      مقایسش تو همین سایت هست دیگه دست بزرگواران سایت پدال درد نکنه زحمت کشیدن و ترجمش کردن و گذاشتن اکثر دوستان هم دیدن و خوندنش ایکس۶ آبی و مرسدس GLE کوپه قرمز که مقام اول واس مرسدس بود برید بخونید حتما
      بجا این حرفا شما یکم اطلاعاتتو ببر بالا…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Morteza

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (123 ديدگاه)

        همیشه یه جوری بنز رو میکوبه که انگار پول میگیره واسه این کارش ?

        عاشق اون چیز خاصی ندارم گفتناش هستم?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Morteza

          ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (123 ديدگاه)

          چیز خاصی نداره*

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. AMG 63

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (110 ديدگاه)

        توجه نکن ، این یه عمره کارش همینه ?
        نه خودش به جایى میرسه نه حرفاش .
        عشقه بى ام و هم نیست ، کلاً هر شرکت خودرو سازى که روبروى بنز قرار میگیره رو ازش طرفدارى میکنه ?
        حیف بى ام و !

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. مانی

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      ما که میدونیم طرفدار بی‌‌ام و هستی‌
      بیچاره بی‌‌ام و تازه اکس فایو رو معرفی‌ کرد
      مرسدس نذاشت عرقشون خشک بشه زد کاسه کوزشون رو شکست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. کاوه

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    به نظرم طراحان مرسدس در این طراحی بالاخره از این وسوسه پیچیده بودن خلاص شدن. زیباو ساده . این اولین کراس اوور بنزه که توی طراحی خارجی ب.ام.و و آئودی را به چالش میکشه. یعنی علاوه بر برتری تکنولوژیک و طراحی داخلی که معمولا بنز دست بالارو داره. بین gle و ایکس شش بیمعطلیgle را انتخاب می کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      مقایسهX6وgle که موتور ترند انجام داده روببین تامتوجه بشیX6کجاست وgleکجا.چه توشتاب وچه توی پیست وچه سواریش ازهرنظرx6mپیروز رقابت بود.جالب اینه توی پیست حدود۵ثانیه x6m ازgle63سریع تربود وتوی درگ که دیگه نزدیک دوماشین عقب میوفتاد.فیلم اون مقایسه توی آپارات موجوده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کاوه

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (146 ديدگاه)

        ایکس شش زشته. مثل یه هیولا می مونه. کسی که سوار ایکس شش میشه خلق و خوشم عوض میشه.انسانی نیست. مهاجمه. بداخلاقه. مثل ترانه های اسنوپی داگه. البته چه کسی می تونه در مورد رشد تکنولوژیک باواریایی ها طی دو دهه گذشته چشمانش را ببندد. ارادت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. #ali.m#

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    از زیبایی طراحی داخلیش هرچی بگم کم گفتم .
    اما طراحی خارجیش یه پسرفت به تمام معناست .
    نسل قبلیشو یکی دوبار تو خیابون دیدم.
    بینهایت با ابهته .از دیدنش سیر نمیشدم .
    اما این واقعا بده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. amir

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاین یه چیز دیگس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مهدی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2018/09/BMW-X5-xDrive45e-live-photos-2.jpg
    اینم نسخه غیر اسپرتX5با سپرهای ساده تر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. shirko

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (499 ديدگاه)

    بنده عرض کردم دیگه برای بنز هیچ دلیلی نداره لحظه شماری کرد ، نمای داخلش یه لوکس معمولیه ولی نمای بیرونش اصلا اون حس شاسی بلند رو بهت نمی ده ، در کل برای برندی مثل بنز واقعا جای شرمساریه ولی به خاطر مدلی مانند جی کلس که یه اسطورست این و نادیده می گیریم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Morteza

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (123 ديدگاه)

      https://www.instagram.com/p/BnnlKE5BTTA/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1hp2p29mdygeh

      الان طراحی داخلی بی ام و x5 چه چیز بیشتری داره که یه لوکس معمولی نیست؟

      من خودم هم از بعضی از طراحی های مرسدس خوشم نمیاد ولی نه در حدی که باعث شرم سازی باشه واسه مرسدس این طراحی ها.
      وقتی باعث شرم ساریه که در مقایسه با رقیب هاش خیلی عقب باشه
      الان کدوم طراحی مرسدس این وضعیت رو داره؟
      مثلا از روزی که cls معرفی شد اینجا شروع کردن به کوبیدنش
      انقدر از این ماشین بد میگن ادم فکر میکنه که اقا یکی از رقیباش که آئودی a7 اسپورت بکه زیبا ترین ماشین تاریخه
      در صورتی که CLS نه که چیزی کم نداره بلکه به نظر من بهتر هم هست از لحاظ ظاهری
      خلاصه این که طراحی های بنز اونقدری که اینجا جو درست شده بد نیستن

      موفقیت حال حاضر مرسدس رو میشه از امار فروش ۶ ماهه نخست امسال فهمید که هنوز هم پر فروش ترین لوکس ساز هستش( و البته ارزش برندش که در حال افزایش هست)
      افت داشته نسبت به پارسال ولی خب بخاطد معرفی نشدن مدل جدید هستش و با معرفی فیس لیف سی کلاس و glc و نسل جدید کلاس a و همین gle باز سیر صعودی میگیره .

      پارسال تو این سایت خیلیا میگفتن ۲۰۱۸ سری ۵ بی ام و e class مرسدس رو تو فروش له میکنه
      الان هنوز هم e class تو کلاس خودش پر فروشترینه در سال ۲۰۱۸
      و این ها همه نشون میده دلیلی واسه شرم ساری نداره مرسدس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AMG 63

        ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (1 ديدگاه)

        خیلیا فکر میکنن با یه سرى منفى بافى ها میتونن عقاید مردم رو تغییر بدن ولى بیشتر خودشونو خراب میکنن تو چشم همه . ماها هنوز یاد نگرفتیم به عقاید و علایق همدیگه احترام بزاریم و معتقد نباشیم که هرچیزى که خودمون میگیم درسته و باقى اشتباه میکنن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. AMG 63

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (110 ديدگاه)

    به نظرم تغییراتش تو این کلاس مشخص کننده یه چالش جدید میتونه باشه ، اگه قرار بود شبیه باقى خودروها ساخته بشه که دیگه مرسدس بنز نمیشد !
    و اما طراحى داخلیش عالى و بینظیره . حس لوکس بودن رو بیش از رقباش به مصرف کننده القاء میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. دانیال روشنی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (175 ديدگاه)

    طراحی خارجی بسیار بسیار محافظه کار .
    این ماشین رو با این لوگو میشه جوری طراحی کرد که فک آدم بیوفته . اون حس قلدری یه شاسی بلند بزرگ به آدم نمیده .
    توی بحث طراحی خارجی بی ام و کمی از بنز جلو افتاده.
    طراحی بی ام و، لند روور ولار و اینفینیتی رو ترجیح میدم .
    حقیقت اینه از نظر امکانات ،کیفیت ،قیمت، …ماشین ها به هم خیلی نزدیگ شدن و ظاهر ماشین بیشترین تاثیر رو توی مشتری ها میذاره . و به نظر میاد مرسدس خیلی بهتر میتونست کار کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. net

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    این مدل شیشه عقب که میچسبه به درب دوم اسمش چیه؟مثل شیشه عقب همین بنز خیلی زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محمد رضا

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (804 ديدگاه)

    ای بابا هالا نمیشد یه هفته زود تر بیای از توارگ شکست نخوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ADAK

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    کجای راهو کج رفتی که تا اینجا رسیدی تو ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. javad

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (141 ديدگاه)

    یعنی میخواد با کاین و x5 رقابت کنه؟ :|
    داخلش عالی شده و یحورایی ترکیب مدرنیته و کلاسیک هست ولی انگار طراحی خارجیش مشکلات زیادی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. ali a

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (775 ديدگاه)

    چرا طراحی بیرونش اینقدر خسته اس ؟! برخلاف طراحی داخلی که خیلی خوبه…مرسدس باید طراحای جسور و با ذوق تری استخدام کنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. cfz

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (44 ديدگاه)

    اوووف عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا