مرسدس بنز

ارائهٔ پیش‌نمایش رسمی از فیس‌لیفت مرسدس بنز E کلاس

مرسدس بنز پیش از رونمایی کامل، پیش‌نمایشی از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ E کلاس را ارائه کرده است. بدین منظور، سازندهٔ آلمانی به‌طور رسمی تصاویری را از پروتوتایپ‌های E کلاس جدید با پوشش‌های استتاری منتشر کرده است. با توجه به این تصاویر، سدان میان سایز مرسدس برای مدل ۲۰۲۰ تغییرات ظاهری قابل‌توجهی را تجربه کرده است. این تغییرات شامل سپرهای بازطراحی شده و چراغ‌های جلو و عقب جدید می‌شود که به چراغ‌های مدل‌های کنونی CLA و CLS شباهت دارند.

بااین‌حال، فیس‌لیفت E کلاس اصلاحات مهم‌تری از این تغییرات ظاهری را تجربه کرده است. به‌عنوان‌مثال، این سدان لوکس آلمانی به جدیدترین فناوری‌های کمک‌رانندهٔ مرسدس بنز مثل دستیار فعال فاصله مجهز شده که می‌تواند پیش از آنکه راننده متوجه شود، ترافیک سنگین و همین‌طور حرکت کُند خودروهای جلو را تشخیص دهد. دستیار فعال فرمان، دستیار فعال ترمز، دستیار فعال نقاط کور و پکیج پارک با دوربین ۳۶۰ درجه نیز دیگر سیستم‌های کمک‌رانندهٔ E کلاس جدید هستند.

علاوه بر این، برای فیس‌لیفت E کلاس پیشرانه‌های جدیدی هم در نظر گرفته شده که شامل نمونه‌های پلاگین‌هیبریدی هم می‌شود. برای این ماشین همچنین جدیدترین پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر مرسدس بنز با ۲۷۲ اسب بخار قدرت هم ارائه خواهد شد که در کنار سیستم EQ Boost قرار می‌گیرد. یک پیشرانهٔ شش سیلندر جدید با سیستم ۴۸ ولت و EQ Boost و ۳۶۷ اسب بخار قدرت نیز تکمیل‌کنندهٔ لیست موتورهای E کلاس مدل ۲۰۲۰ خواهد بود.

در داخل E کلاس نیز به‌روزرسانی‌هایی صورت گرفته که شامل غربیلک فرمان جدید با دکمه‌های کنترلی لمسی، اندازه‌گیر جدید کیفیت هوا و سیستم حفاظت شهری مرسدس می‌شود. این سیستم هنگام پارک بودن خودرو نظارتی همه‌جانبه را انجام می‌دهد. نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ E کلاس از تابستان آینده راهی نمایندگی‌های فروش در اروپا خواهد شد اما هنوز مشخص نیست رونمایی رسمی آن چه زمانی صورت خواهد گرفت.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه

  1. مهردادكمال

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (203 ديدگاه)

    مطمئن نیستم قشنگتر شده باشه !!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. MehdiTurbo

      ۳ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (948 ديدگاه)

      به نظر منم پسرفت از این نظر که نمای جلوش باریک خیلی نمیدونم چجوری توضیح بدم عین سونتا جدید که باریک و دراز بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. فواد

      ۳ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (4 ديدگاه)

      من یه جای کار موندم. اگر رسمیه چرا استتار داره؟؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. احمدرضا

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (354 ديدگاه)

    باید برگرده به اون مدل E250 2009 که عالی بود از نظر طراحی و امکانات

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. ارش

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1098 ديدگاه)

    اصلا از طراحیهای جدید بنز خوشم نمیاد یعنی افتضاحه سال ۲۰۲۰ طراحی به جای اینکه پیشرفت کنه پسرفت کرده.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Farzad

      ۳ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (1178 ديدگاه)

      به جاش بی ام و واقعا طراحی هاش عالی شده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. s.h

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (694 ديدگاه)

    واقعا داره زشت میشه
    بنز چند سال پیش قشنگ تر بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. Enzo

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (271 ديدگاه)

    بابا این چیکار داره می‌کنه .انگار نه انگار که بنزه . هرچی جلوتر می‌ره طراحییاش انگار داره ضعیف تر میشه.شما Eکلاس ۹۴روببین .یا ۲۰۰۳تا۲۰۰۸رو ببین دلت ضعف می‌ره واسش.با احترام به نظر همه.زیبایی سلیقه ایه ولی من خوشم نیومد ازش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. Just bentley continental

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (537 ديدگاه)

    اینم داره گند میزنه توش.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. محمد

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (258 ديدگاه)

    کمپانی‌های پرچمدار همیشه برای طراحی و به روز کردن محصولاتشون مشکلات بزرگی دارن،،، یکی از اون مشکلات ارائه محصول با استانداردیه که خودش قبلا تعریف کرده واسه محصولاتش، و حالا باید بهتر هم باشه….
    یادمه سال ۲۰۱۴ وقتی اس کلاس نسل فعلی معرفی شد، بشدت موضع گرفتم و نسل قبلی رو بهتر میدونستم،،،، اما کم کم با ارائه تصاویر بیشتر و بعدها با مشاهده مستقیم خود محصول، به وضوح دیدم که خیلی زود قضاوت کردم و نباید نظرم رو قاطعانه در قبال رؤیت چند تصویر ارائه میکردم….در حال حاضر هم اس کلاس نسل فعلی رو بهترین ورژن این محصول از زمان معرفی این نسل میدونن…
    خلاصه بگم…. اول موضع میگیریم….. ولی در نهایت نظرمون جلب میشه
    منتظر ارائه تصاویر محصول نهایی هستم…. و بعد نظر میدم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. AMANTE

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (365 ديدگاه)

    با سلام به طراح فیس لیفت مرسدس بنز e کلاس، گند زدید تو طراحی ماشین. خداحافظ. 🖐️

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. هادی 8 سیلندر

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (365 ديدگاه)

    عدد طلایی طراحی بنز ۹
    ۱۹۹۰ ۲۰۰۹ ۲۰۱۹

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. Arman.glx

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی قشنگه
    البته اونایی ک میگن زشته یه ماه دیگه میفهمن ک چقدر خوبع
    ولی الان درک نمیکنن چون طراحی تازه ای هستش
    الحق که ستاره بزرگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. MAHDI

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (4575 ديدگاه)

    طراحی نسخه فیس لیفت قراره بیشتر اسپرت باشه تا لوکس!!!
    چراغ های جلو تا حدودی به مدل GT4 63 شبیه میشه و جلوپنجره در نسخه E63 کاملا شبیه به GT4 63 شده، زمان رونمایی نسخه فیس لیفت Eکلاس طراحی S کلاس آینده هم مشخص میشه برامون.
    درکل به نظرمن نسخه Eکلاس فیس لیفت جذاب تر میشه قطعا!!!
    ب ام و سری۵ فیس لیفت هم تقیرات اصلی رو در چراغ ها داره که باریک شدن و گرافیک چراغ ها کاملا تغیر کرده.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. ممد ژانگولر

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (951 ديدگاه)

    به نظرم بنز بجای طراحی عوض کردن و گند زدن بیاد به محتوا اهمیت بده بهتره . مثلا مثل تسلا کاملا موتورهای بنزینیو کنار بذاره و از نرم افزارهای پیشرفته خودران استفاده کنه. خسته شدیم از یکنواختی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. MAHDI

      ۳ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (4575 ديدگاه)

      واقعا جذابیت تسلا کجاست‌؟؟؟؟
      نه فقط تسلا، اصلا پورشه تایکان یا تسلا چه جذابیتی دارن. ماشین های درون سوز اونم از خودروسازان بزرگ واقعا روح دارن!!!
      دو سه هفته پیش رقابت های پرفومنس ۲۰۱۹ مجله car Buzz شروع شد که در یه پیست با پیچ های زیاد و نسبتا طولانی برگزار شد، جدای از اینکه تسلا ۳ پرفومنس با زمان ۲:۱۹.۴۱ ثانیه که حدود ۱۰ ثانیه کندتر از تویوتا سوپرا بود با زمان ۲:۰۹.۵۸ ثانیه و حدود ۲۰ ثانیه کندتر از ب ام و M2 کامپتیشن بود با زمان ۱:۵۹.۰۱ ثانیه رو ثبت کرد.اما جدای از زمان ها دیدن زمان گیری تسلا۳ پرفومنس خیلی سرد و بی روح بود و خوده من فکر میکردم آخه این چیه،با اینکه تسلا۳پرفومنس در خط مستقیم خیلی سریع تر از تویوتا سوپرا هستش اما دیدن زمان گیری این ماشین در پیست حتی به اندازه دیدن یه تویوتا GT86 لذت بخش نبود.
      خودروهای الکتریکی فقط در سطح خودروهای عادی شهری خوب هستن، واسه من یکی که اصلا از خودروی الکتریکی که میخواد پرفومنس باشه رو دوست ندارم.
      حالا شما میگید مرسدس بنز بیاد کاملا الکتریکی باشه تا یکنواخت نباشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ((( درضمن چه مرسدس و چه ب ام و مدت هاست دارن روی خودروها باسیستم های خودران کار میکنن، مثلا ب ام و سال قبل یه ب ام و سری۷ دارایی سیستم خودران سطح ۴ رو به نمایش گذاشت برای بررسی مجلات خودرویی، حتی یک نمونه موتور سیکلت خودران رو هم به نمایش گذاشت. قطعا در آینده این خودروسازها این کارو در سطح بالاتری هم انجام میدن)))

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  13. ممد ژانگولر

    ۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (951 ديدگاه)

    مهدی جان من نگفتم تسلا زیباتره یا روح داره . من باهات موافقم در مورد بعضی مسائل ولی بازم میگم بنز و دیگر خودروسازان باید دگرگون شدن خودروهارو بپذیرن که مطمئنا پذیرفتن ولی فاصله زیاد داره طرفدارانشونو به سمت خرید تسلا میباره چون با یک خودروی کاملا متفاوت روبرو میشن. با اینکه میدونم بنز بی کار نشسته و با رو کردن سری vision داره مستقیم به رقابت تسلا میره ولی فاصله هنوز زیاده و من و امثال من که از هوادارهای دو آتیشه مرسدس بنز هستیم راضی نشدیم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا