مرسدس بنز

معرفی کانسپت کاملا جدید مرسدس در فرانکفورت

حدود یک ماه با آغاز نمایشگاه خودروی فرانکفورت فاصله داریم و مرسدس از این رویداد مهم خودرویی برای معرفی یک کانسپت جدید استفاده خواهد کرد.


این خودروساز آلمانی به جزئیات این محصول جدید اشاره‌ای نداشته اما گفته که کانسپت یاد شده محصولی منعطف و متمرکز روی مصرف‌کننده بوده و دیدی پایدار از محصول و تکنولوژی برند EQ مرسدس را نشان می‌دهد. با توجه به این گفته‌ها احتمال می‌دهیم کانسپت جدید مرسدس به EQ تعلق داشته باشد.


جدای از کانسپتی مرموز مرسدس چندین خودروی جدید را نیز معرفی خواهد کرد. از جمله‌ی این خودروها می‌توان به خودروهای پلاگین هیبریدی و سدان تمام الکتریکی EQV اشاره کرد. البته اشاره‌ی مرسدس به این خودروی آخری کمی عجیب است چراکه کانسپت EQV یک ون الکتریکی شکل گرفته بر پایه V کلاس بوده است.


همچنین GLB نیز برای اولین بار در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته خواهد شد و نسخه‌ی جدید AMG آن‌هم همراه مدل استاندارد خواهد بود. احتمالا این نسخه با نام GLB 35 شناخته شده و از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۳۰۱ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر استفاده خواهد کرد. پیشرانه‌ی یاد شده با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند و نیرو را از طریق سیستم چهار چرخ محرک به تمامی چرخ ها می‌فرستد.

جدای از محصولات یاد شده، اسمارت نیز نسخه‌های ارتقا یافته‌ی خودروهای الکتریکی و شهری خود را نیز به نمایش خواهد گذاشت. اگرچه این خودروها راهی آمریکا نمی‌شوند اما فورتو و فورفور فیس لیفت شده در فرانکفورت حاضر خواهند شد و از تغییراتی در چراغ‌ها و بدنه سود خواهند برد. احتمال به‌روزرسانی قوای محرکه‌ی آن‌ها نیز وجود دارد اما چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

نهایتا اولا کالنیوس مدیرعامل جدید دایملر به آینده‌ی مرسدس بنز اشاره خواهد داشت. ظاهرا سخنرانی او روی آینده‌ی این برند و استراتژی مرسدس تمرکز خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. MAHDI

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    متاسفانه دیروز مطلبی رو خودنم که روزنامه اشپیگل خبر داده دادستان اشتوتگارت میخواد مرسدس رو 800 میلیون تا یک میلیارد یورو جریمه کنه!!
    یه سیاستی قطعا پشت این ماجراست!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا