مرسدس بنز

بررسی یک شاهکار دیگر از مرسدس‌بنز: S550 کوپه ۲۰۱۵

یک سؤال از طرفداران مرسدس بنز دارم و آن این است، چند تا از محصولات مرسدس، در مدل پایه با خود موتور توربو دوقلو V-8 را به ارمغان می‌آورند؟ جواب: تنها سه محصول وجود دارد، و هر سه آن‌ها بسیار ویژه و بسیار گران هستند، باقیمت بیش از ۱۰۰,۰۰ دلار. یکی از این شاهکارها، مرسدس بنز S550 4MATIC کوپه جدید است که در این مطلب می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم. (کلاس G و GT S دو شاهکار دیگر می‌باشد.)

2015 Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe

در حقیقت، S550 4MATIC کوپه بیش از ۴۰۰ اسب بخار با خود به همراه دارد. در زیر کاپوت آن انجین V8 توئین توربو ۴.۷ لیتری قرارگرفته، که توان ۴۴۹ اسب بخار و گشتاور ۷۰۳ نیوتن متر را با خود به ارمغان می‌آورد و این کوپه ۲۱۴۶ کیلوگرم را تنها در عرض ۴.۲ ثانیه از سرعت ۰ به ۹۶.۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. برای مقایسه، باید یادآوری کنیم که کوپه S63 4MATIC در ۳.۶ ثانیه و S65 در ۴.۰ ثانیه، ۰ تا ۱۰۰ را پر می‌کردند. بدیهی است که سیستم تمام‌چرخ محرک ۴MATIC در S63 و S550 بسیار مفید است. در همین حال، S550 مسافت یک چهارم مایل را در ۱۲.۸ ثانیه می‌پیماید، که تنها ۰.۸ ثانیه کندتر از S63 و ۰.۵ ثانیه کندتر از S65 عمل می‌کند. S550 فاقد ترمزهای خاصی است که در همتایان آام‌گ آن به‌کار رفته، اما بااین‌حال مسافت  توقف آن از سرعت ۹۶.۶ کیلومتر بر ساعت ۳۴.۷ متر است. زمان پیمودن مسیر ۸ شکل آن هم ۲۵.۴ ثانیه بود که کم‌تر از جگوار F-Type S کوپه است.

2015 Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
2015 Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
2015 Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
2015-mercedes-benz-s550-4matic-coupe-engine
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe

اعداد و ارقام قابل‌توجه هستند، اما هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند که رانندگی با S-کلاس کوپه بسیار آسان و لذت‌بخش است. در هنگام تخت گاز رفتن صدای اگزوز به داخل کابین نفوذ می‌کند که برای خیلی‌ها لذت‌بخش است، اما گذشته از آن تعویض دنده تقریباً بی‌صدا انجام می‌شود. باوجود وزن بالا و ابعاد بزرگ، این کوپه سرعت مانورپذیری خوبی دارد و واکنش فرمان، دقیق و قابل پیش‌بینی است.

2015 Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe

مدل مورد آزمایش ما از کابین سفیدرنگ با دوخت الماس مجموعه دیزاینو مرسدس بنز (“Designo” شرکت فرانسوی که در تأمین ادوات داخلی با مرسدس بنز همکاری می‌کند) برخوردار هست و رنگ صدفی آن در مقابل نور خورشید بسیار زیبا می‌درخشد. به‌علاوه این‌که از بسته اسپرت باقیمت ۵۹۰۰ دلار شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی، لاستیک multispoke، جلوپنجره مشبک الماس‌نشان و سپر خاص بهره‌مند است که باعث شده S550 تقریباً از S63 و S65 آام‌گ غیرقابل تشخیص شود.

2015 Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe
۲۰۱۵ Mercedes-Benz S550 4Matic Coupe

برند Designo بر روی جای‌جای کابین حک‌شده و چرم ناپا با رنگ قهوه‌ای اسپرسو فوق‌العاده زیبا و دلربا به نظر می‌رسد. اما متأسفانه کف‌پوش به رنگ کرمی است و به‌جز در مواردی که جلوی شما فرش قرمز پهن‌شده، در شرایط دیگر باعث می‌شود زود کثیف شود. ایراد مسخره‌ای هست و خب راستش را بخواهید ایراد دیگری پیدا نکردم. ساخت و رعایت جزئیات داخل کابین به‌طور قابل‌توجهی شمارا شگفت‌زده می‌کند، چیزی که در محصولات مرسدس بنز در همه دوره‌ها مشاهده می‌شود. سیستم تهویه معطر در ابتدا به نظر می‌رسد تأثیری ندارد، اما در ادامه حس خوبی ایجاد می‌کند. نشستن در داخل کلاس S مانند آغوش گرم مادر هست، ضربان قلبتان پایین می‌آید، تنفس عمیق‌تر می‌شود و آرامش میابید و همه‌چیز در جهان درست به نظر می‌رسد.

قیمت پایه S550 4MATIC کوپه از ۱۲۰,۸۲۵ دلار شروع می‌شود که برای اکثر مردم ناراحت‌کننده است. بااین‌حال، در مقایسه با برچسب قیمت ۱۶۹,۰۷۵ دلاری S63 آام‌گ و قیمت‌گذاری ۲۳۶,۶۷۵ دلاری S65 آام‌گ، معامله خوبی به نظر می‌رسد. به لطف پکیج اسپرت و لمس ادوات داخلی برند دیزاینو “Designo” قیمت مدل مورد آزمایش ما ۱۴۸,۴۷۰ دلار برایمان آب خورد. گزینه‌های دیگر شامل ویژگی دید در شب (۲۲۶۰ دلار)، سیستم صوتی سه بعدی برمستر (۶۴۰۰ دلار)، و یک بسته پریمیوم (۳۵۰۰ دلار) که دارای یک صفحه‌نمایش ایستاده، ماساژور صندلی‌های جلو و دوربین با دید ۳۶۰ درجه، می‌شود.

بسته تعادل حرارت و آسایش باقیمت ۱۹۰۰ دلار، و بسته کمک‌راننده ۲۸۰۰ دلاری که کلیه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایی که این کوپه را به یک وسیله نقلیه مستقل تبدیل می‌کند را شامل می‌شود، هم جز آپشن‌ها می‌باشد. تکنولوژی رانندگی مستقل دیر یا زود به تمام مدل‌های مرسدس بنز راه میابد، و این بسته، آزمایشی برای اثبات آن است. با فعال شدن DISTRONIC PLUS (سیستم کروز کنترل تطبیقی مرسدس بنز)، خودرو همه وظایف شتاب‌گیری، ترمز و فرمان را تحت کنترل می‌گیرد. اما با توجه به مقررات جاری، ویژگی فرمان مستقل تنها برای چند ثانیه وارد عمل می‌شود تا شما دوباره کنترل را به‌دست بگیرید. کوپه S550 و به‌طورکلی کلاس S جدید بازهم یکی دیگر از انقلاب‌های صنعت خودروسازی محسوب می‌شود، چرا که کلاس S مدت‌هاست به‌عنوان معیاری در این صنعت در نظر گرفته می‌شود. بنتلی کانتیننتال GT و رولز رویس ریث ممکن است مدال‌های فانتزی و انحصار باشند، اما آن‌ها همانند مرسدس بنز ویژگی‌هایی همانند تکنولوژی، لوکس بودن، عملکرد، و استایل را به‌طور همزمان در خود ندارند.

مرسدس بنز S550 4MATIC کوپه ۲۰۱۵
قیمت پایه ۱۲۰,۸۲۵ دلار
قیمت به عنوان تست شده ۱۴۸,۷۴۰ دلار
چینش خودرو موتور جلو، AWD، کوپه ۲ درب، ۴ سرنشین
موتور ۴.۷ لیتر DOHC دو توربو ۳۲ سوپاپ
خروجی توان/گشتاور ۴۴۹ اسب بخار / ۸۳۵ نیوتن متر
گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک
وزن (نسبت عقب/ جلو) ۲۱۴۶ کیلوگرم (۵۴/۴۶٪)
فاصله بین دو محور ۲۹۴۳ میلی‌متر
طول x عرض x ارتفاع ۵۰۲۶ در ۱۸۹۹ در ۱۴۱۷
۰ تا ۹۶.۶ کیلومتر بر ساعت ۴.۲ ثانیه
پیمایش یک‌چهارم مایل ۱۲.۸ ثانیه @ ۱۷۶.۳ کیلومتر بر ساعت
مسافت ترمز از ۹۶.۶ تا ۰ کیلومتر بر ساعت ۳۴.۷ متر
شتاب جانبی ۰.۸۹ جی (میانگین)
پیمایش مسیر ۸ شکل ۲۵.۴ ثانیه @ ۰.۷۷ جی (میانگین)
مصرف سوخت شهر/بزرگراه ۱۱.۸/۱۴.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
انتشار گاز CO2 ۴۶۷.۲ گرم در هر ۱.۶ کیلومتر

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۴۵ دیدگاه‌ها

  1. Ahmad..F12

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    مهرداد جان ممنون

    در یک کلام فوق العاده ست S کوپه

    تریم Designo با روح و روان آدم بازی میکنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SARD

      ۲۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (104 ديدگاه)

      داداش با روحمون بازی میکنه رو قبول دارم اما روان هممون درگیر پراید و نهایتا کیا اسپورتیجه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. The Best Or Nothing

        ۲۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (56 ديدگاه)

        دیدن بنز بدون AMG به نظرم لذتی نداره
        بنز بدون AMG مثله ماشین بدون موتور میمونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. amir

        ۷ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (137 ديدگاه)

        بله شما پورشه سوارید کیا اسپورتیج براتون ماشین پیش پا افتاده ایه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. امین * RS

      ۲۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (14 ديدگاه)

      بهترین کوپه ایه که تا الان تو کوپه های بنز دیدم.
      من حس میکنم فضای برای سرنشین عقب خیلی کمه چون انگار صندلی جولو چسبیده به صندلی عقب
      اشتباه میکنم آیا؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. arman

      ۲۹ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (100 ديدگاه)

      تو روحت بنز

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. vtc

      ۲۹ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (634 ديدگاه)

      آقای ahmad f12 اگر برتون زحمتی نیست لطفا مقاله ای درباره تاریخچه خودروهای کار و تجاری مرسدس بنز در پدال بزارید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Aston Martin

      ۲ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      مصرف سوخت همچنان بالاست
      بجز این عیب من دیگ ماشینی بهتر از این پیدا نکردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (876 ديدگاه)

    بجز رنگش که سلیقه ای هست. حرفی بجز تحسین این زیبای دست نیافتی تو ایران نمیمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. farzad

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (180 ديدگاه)

    به نظرم از سدانش خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi Mercedes

      ۷ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (33 ديدگاه)

      عالیه! اصلا حرف نداره!یکه یک!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. هیوا

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یا هیچ یا بهترین ss

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محسن

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (190 ديدگاه)

    هعی روزگار…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. walid

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (102 ديدگاه)

    عجب چیزیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mohsen

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینو بخری تو مشکی بیرون مشکی مات بعد روش VOSSEN VFS/2 طلایی بندازی ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Hamed

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    دوربین عقبش
    کمرمو شکست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهدی

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    خود کلمه (لوکس) جلو این ماشین تعظیم میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Ali.Q

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (124 ديدگاه)

    فوق العادست !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Archi KHAN

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    عالی عالی عالی خصوصا طراحی داخلیش معرکه اس …
    فقط چراغهای عقب اش …. :-(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. رهگذر

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    عجب اوصافی! طرف با تمام وجود کیفیت بنز رو حس کرده و تونسته خیلی خوب اما کوتاه بیانشون کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. mahdi-GM

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (38 ديدگاه)

    با این قسمت از متن خیلی حال کردم:
    “نشستن در داخل کلاس s مانند اغوش گرم مادر هست ضربان قلبتان پایین می اید تنفس عمیق تر می شود و ارامش می یابید و همه چیز در جهان درست به نظر می رسد.”
    یعنی خرابم کرد …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. بنتلی

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    این نویسنده(نه مترجم محترم)مشکل داشته،طرف صحبتم با اونه:آخه ***!حتی اگه بنتلی و رولزرویس چیزی از خودشون نداشته باشن(ک این طور نیس!) از تکنولوژی مدرن و پیشرفته فولکس و بی ام دبلیو استفاده میکنن و ب همین خاطر قطعا عملکرد بالا و تکنولوژی فراوانی دارن،درمورد لوکس بودن هم بنتلی و رولزرویس استاد این کارن،در مورد استایل هم ب نظر من زیبا و قابل قبولن”من خودم بنز اس کوپه رو دوس دارم ولی ***،دوستان عزیز خواهشا نظرمو دقیق بخونین اگه با حرفام موافق نبودین بعد دیس بدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۲۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      ببین دوست گرامی، یکی از نکاتی که همه منتقدای ماشین اظهار میکنن در سطح بالایی در این ماشین وجود داره، پرفورمنس خیلی عالی هست، که این پرفورمنس خودش شامل خیلی چیزا هست از جمله هندلینگ، شتاب گیری، شتاب جانبی و نحوه عملکرد گیربکس و حتی منحنی توزیع گشتاور ( که تو شتاب گیری خودش رو نشون میده) و حتی فاکتوری که تابع حداقل شعاع دور زدنه و هزاران چیز دیگه، قطعا اظهار نظر راجع به پرفورمنس ماشین کار ما نیست
      بحثی که هست اینه که بی ام و خودش یکی از معیارای پرفورمنس هست، مثلا m3 که شاید نزدیک 30 سال هست که دژ نفوذ ناپذیر بی ام و هست و بقیه خودروسازیا حتی نتونستن نزدیکش شن
      ولی بی ام و تلاش نکرده توانایی های پرفورمنسیش رو تو رولزرویز به رخ بکشه، هدفشم نبوده، اونجا بیشتر به ویژگی های لوکس بودن پرداخته شده
      ولی بنز تو این ماشین تونسته که همه این ویژگیها رو با هم جمع کنه
      اگر نویسنده اون حرف رو زده، دلیل بر بد بودن اونا نیست، همونطور که دیدی تو مقایسه بنز مایباخ با بنتلی مولسان ، با اینکه گفت تکنولوژی بنز بیشتره ولی بنتلی رو برنده مقایسه اعلام کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mohsen

      ۳۰ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      ما یه چخ میگیم پدال فیلترینگ میکنه هر چی دلش خواسته گفته….
      همون نویسنده دو گوش بری میبینی قد موهای سرت ماشین سوار شده و تست کرده رباط نیست که بالاخره نظره شخصیشو هر نویسنده اعمال میکنه حالا اگه اینم نظز شخصیشو گفته باشه اشکالی نداره حتی تو تحقیقات سطح بالا هم اینطوره که مثلا مینویسه یه تیکش نظر خودشو اعمال میکنه ت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. کیارش

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    باز هم سندی دیگر بر اعتلای مهندسی المانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احمد باقری

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این، واقعا معرکه است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. شایان

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    s65 amg که اصلا عجیب شاهکاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. امیر

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (231 ديدگاه)

    من که خوشم نیمد.هر کی یه نظری داره سعی کنیم به نظرات هم احترام بزاریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. great britain

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    فقط ماشین بریتانیایی ودیگر هیچ. و البته ژاپن وآمریکا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۲۸ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      ماشین بریتانیایی ؟؟
      اها منظورت بنتلی هست که تمام مهندسیش و طراحیش توسط مهندسای فولکس واگن انجام میشه ؟
      یا شایدم منظورت رولزرویز هست که کاملا المانی محسوب میشه چون همه قطعاتش توسط المانا ساخته میشه
      شایدم منظورت استون مارتین باشه که داره از تکنولوژی بنز استفاده میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. great britain

        ۲۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (2761 ديدگاه)

        کیارش اصلا هرچی تو بگی درسته اصلا همه ی تکنو لوژی های دنیا ماله آلمان . ای کاش واسه این حرفات مدرک هم داشتی . عزیزم رولز رویز اگه یه ذره مطالعه داشته باشی می فهمی که ساخت موتور جت وهواپیما و همچنین فضاپیما تخصص اصلیش هستش. صنعتی که آلمانی ها هیچ تخصصی توش ندارن .همین که موتور بوئینگ ساخت رولز رویز هستش برای حرفم کافیه. وکلی چیزهای دیگه که توی اینجا نمیگنجه بگم.رولز رویزی که موتور جت- هواپیما وفضاپیما میسازه موتور ماشین براش عینه ساخت اسباب بازی میمونه. آخه تعصب تا کی!!!!!(پدال چرا نظراتمو چاپ نمیکنی؟)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          https://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Ghost

          به قسمت موتور و گیربکس دقت کن
          میبینی که موتورش مال بی ام و هست و گیربکسش مال zf المان
          کمی مطالعه میتونه مفید باشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. great britain

          ۲۹ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          اینم چندتا لینک در مورد موتورهای فوق العاده رولز رویس برای آگاهی بعضی دوستان.http://www.asriran.com/fa/news/362167/و http://www.asriran.com/fa/news/400066/وhttp://hitna.ir /fa/news /9781/http://وwww.bloomberg.com/news/articles/2014-02-26/rolls-royce-unveils-new-engine-for-future-boeing-airbus-jetsو همچنین این شرکت هم‌اکنون دومین تولیدکننده موتورهای جت هواپیماهای مسافربری می‌باشد، همچنین در رتبه دوم سازندگان موتور هواگردهای نظامی نیز قرار دارد.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. mohsen

          ۳۰ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (4 ديدگاه)

          این که این همه فوق العاده بود پس چرا بعد رفتن به زیر دست بی ام وه اومد بالا؟ یا موتوراشو با مهندساش داد به بی ام وه بعد خودش اوج گرفت؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. کیارش

        ۲۹ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        اولا اینجا بحث ماشینه
        ثانیا برو تحقیق کن ببین اولین موتور جت ساخت کجا بوده ؟
        ثالثا این لینکایی که دادی کاملا بی ربطه و مشخصه سعی کردی مغلطه کنی
        در ضمن، بد نیست بدونی همین موتورهای جت همش توسط المانها ساخته میشه
        https://en.wikipedia.org/wiki/Rolls-Royce_Deutschland
        دوست گرامی، رولز رویز هیچی از خودش نداره
        کمی تحقیق میتونه مفید باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شایان

          ۳۰ مهر ۱۳۹۴
          سوابق: (1355 ديدگاه)

          …همه میدونیم و میدونن حتی خوده انگلیسی ها که آلمان از لحاظ تکنولوژی و پیشرفت در هر زمینه ای فراتر از اروپاست یعنی رقابتش با آمریکا و ژاپنه تموما از لحاظ تکنولوژی ساختاری چه الان چه قبل از جنگ چه قبل تر از اون این تکنولوژی ساختاری شامل صنعت اتومبیل صنعت نظامی صنعت ابزار دقیق و … میشه که انگلیس اصلا در حد مقایسه نیست در امر نظامی هم چون آلمان بعد از جنگ جهانی با محدودیت دچار شد در این زمینه تحقیق کمتری صورت گرفت مثل ژاپن والا مثل ژاپنی ها که میگن در عرض کمتر از یک روز توان و تکنولوژی ساخت بمب اتمو دارن مطمئنا آلمانی ها خیلی قوی تر از اونا و بهتر و با کیفیت تر میتونن این کارو انجام بدن انگلیس در شان آلمان نیست توسعه و پیشرفت علمی آلمان کجا انگلیس کجا این تازه با محدودیتشه بدون محدودیت که بماند مطمئنا این حرفاتو همه میدونن و مطمئنا والا این همه مثبت نمیگرفتی و اون کاربر منفی …

          موافقم 0
          مخالفم 0
  20. گهرخاني

    ۲۸ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    مثل یه شاهکار هنری میمونه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احسان

    ۲۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (314 ديدگاه)

    واقعا بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. علی

    ۲۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (210 ديدگاه)

    عالییییییییییییییییییییییییییه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. sina

    ۲۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    چرا S63 از S65 سریع تره تو شتاب و اینا ؟ :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. مرتضی

    ۲۹ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    دقت کردین کم کم داره پشت بنز مثل پورشه میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۲۹ مهر ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      به قول اکبر عبدی چی میگه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. ali ayat

    ۳۰ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    این که همه چیزو با بهترین شکل ممکن داشته باشی خیلی حرفه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. ali

    ۲۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خدا وکیلی اونقدر لوکس و زیبا هستش که محو طراحی بی نظیر و کیفیت فوق العاده اش میشی.همین مدلش خیلی خیلی بیش از حد زیادیه واسه ما یا خیلی ها چه برسه به مدل S65 اش.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا