مرسدس بنز

یک تیونینگ رؤیایی برای مرسدس بنز S63 AMG کوپه

تیونر آلمانی، IMSA دست روی کوپه لوکس و اسپرت مرسدس یعنی S63 AMG و در عین توجه به ظرافت و زیبایی آن، بدون تغییراتی رادیکال در بدنه، قوای درونی و توانایی‌های این خودرو را ارتقایی چشمگیر داده است.

Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
نسخه ای که IMSA انتخاب کرده، کوپه ای با سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ ۴MATIC می‌باشد. در طراحی بیرونی چرخ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی بسیار سبک‌وزن با تایرهای ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۲۹۵/۳۰ در عقب جایگزین چرخ‌های استاندارد شده‌اند. این شرکت هنوز کیت آئرودینامیکی خاصی برای این خودرو تدارک ندیده است اما برای این منظور برنامه ای در آینده دارد.

Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
اما رؤیایی‌ترین تغییرات را باید در قلب این خودرو جستجو کرد. جایی که موتور V8 با حجم ۵.۵ لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو، تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در بخش‌های فیلتر هوای اسپرت، تغییرات نرم‌افزاری مدیریت موتور، تغییر صدا خفه کن و خروجی اگزوز، بهینه‌سازی توربین‌ها و رادیاتور خنک‌کننده توربو و بهبود سرعت جریان هوا داشته است.

Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
این تغییرات در زیر کاپوت کشیده این خودرو باعث گردیده تا نیروی تولیدی آن از ۵۸۵ اسب بخار به ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن از ۹۰۰ نیوتن متر به ۱۰۸۰ نیوتن متر برسد. این ارقام حیرت‌انگیز، چیزی از خودروهای سوپر اسپرت کم ندارند.

Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
Mercedes-Benz S63 AMG 4MATIC Coupe by IMSA
در حال حاضر جزئیات عملکردی این خودرو فاش نشده‌اند. اما می‌توان انتظار داشت که به طور قابل‌توجهی سریع‌تر از نسخه استاندارد باشد که شتاب صفر تا صد ۳.۹ ثانیه ای دارد. البته سرعت نسخه AMG به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده که در نسخه IMSA چنین محدودیتی وضع نخواهد شد و احتمالاً سرعت نهایی آن نیز بیش از ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. ehsan

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    یعنی اگه رقابت تو ایرانم بود به شرافتم قسم ایرانی ها از amg بهترشو می ساختن . اینو ملت ما ثابت کردن . یادتون نره که یکی از بهترین تیونر ها منصوری هستش و بهترین طراح bmw فقیه زاده هستش . این یعنی ما بهترینیم اما متأسفانه کسی توجهی نداره
    یعنی بهتر از این هم میشه؟؟؟؟
    720hp / 1080 n/m ؟؟؟؟؟؟!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۲۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      گاهی فکر میکنم طراح های بنز بی شعورن.مدل S63 رو دو دیرانسیله کردن شتاب اولیش شده 3.9
      بعد S65 رو کردن دیف عقب شتاب اولیش 4.2

      هیچ کی منکر برتریت و قابلیتهای دو دیفرانسیل به 1 دیفرانسیل نیست پس چرا قویترین مدل رو کردن دیف عقب بعد نسخه ضعیف رو کردن دو دیف.

      نگین که میخواستن هندلینگ بهتری داشته باشه خندم میگیره.چون 911 توربو اس دو دیف هست و بهترین هندلینگ مال این ماشینه.

      همه شرکت ها مدل های قویتر رو دو دیف میکنن نمونش آونتادور بوگاتی 918 R8 و …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. "Amir"

        ۲۷ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (728 ديدگاه)

        نمیدونم چرا از طراحی عقب این ماشین خوشم نمیاد،ولی عاشقشم!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. نیما

      ۲۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (158 ديدگاه)

      من نمیفهمم چرا شما هی دوست داری ایرانی هارو گنده جلوه بدی بابا اگر بهترینها ایرانین پس چرا الان ما اینجائیم چرا بدتر از کشورهای جهان سومی هستیم چرا قدرت طراحی کوچیکترین چیزو هم نداریم چرا صنعت مزحک اتومبیل ما هرسال بدتر از پارساله بی کیفیت تر از پارساله چرا باید هنوز بشنویم برای یه آشغالی مثل 405 آدمها زنده زنده کباب بشن چرا… بجای این همه خود بزرگ بینیو گنده کردن تاریخ و این چرندیات لطفا از داشته ها مایه بذار البته اگر وجود داشته باشه به فرض هم که داشته باشه واسه ما که نداره هروقت داشت بهش افتخار کن این آقا اگر فردا اومد برای ایران چنین کارهایی کرد بعد اونوقت بیا اینجا بناز بهش مشکل اینجاست که اصلا حسابمونم نمیکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ehsan

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (5 ديدگاه)

        نظرو دیدگاه هرکس فرق داره عزیز.اولاً شما خودتو با بقیه جمع نزن/ وقتی شما قدرت طراحی نداری پس دلیل بر این نیست که بقیه هم ندارن !! ثانیاً قیمت خودرو های داخلی بسیار پایین تر از مدل های اروپایی هستش . من به هیچ عنوان خودروهای ساخت داخل رو قبول نداشتم و ندارم و نخواهممم داشت! برای مثال وقتی داری سمند و با قیمت 30 میلیون تومان سوار میشی یعنی داری خودرویی با قیمت 9375 دلار آمریکا سوار میشی !! با این مقدار بودجه شورولت اسپارک بگیری عزیز من!! ثالثاً سطح درآمد در ایران نسبت به بقیه کشور ها کم هستش / من الان در منطقه آزاد ماکو زندگی میکنم یعنی با 100 میلیون میتونم گرنجور سوار بشم!!! این دیدگاه خیلی ها هستش. آیا من قدرت خرید خودرویی 100 میلیونی را دارم؟؟؟ آیا میتونم با فروش سمند یک گرنجور سوار بشم ؟؟ جواب 100% نه هستش پس هی نگید یارو با قیمت سمند داره تو آلمان s550 سوار میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نیما

          ۲۸ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (158 ديدگاه)

          عمو شما حالت خوش نیست داداش کلا متوهمی بیخیال ما کجائیم در این بحر تملق شما کجا منظور من چیز و حرف دیگست گفتم که بیخیال

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. VENENO

      ۲۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (335 ديدگاه)

      کوروت و وایپر با وجود دیف عقب بودنشون توی تحمل شتاب جانبی شونه به شونه 911 و بقیه دو دیف ها حرکت میکنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MAFIA

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (435 ديدگاه)

        حرفی بس عبث
        کنترل وایپر و کوروت سرپیچها خیلی سخته چون قدرت زیادی رو به چرخهای عقب منتقل میکنن و باعث دونات خودرو میشن ولی ائودی و 911 با انتقال قدرت به 4 چرخ پایداری و هندلینگ بهتری رو ارائه میدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. نیما

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (158 ديدگاه)

      شرافت چیزه کمی نیست الکی کوچیکش نکن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. MAFIA

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (435 ديدگاه)

        نیما تو کی هستی که الکی حرف میزنی.نظراتتم آب دوغ خیاری

        تعادلی توش نیست یه جا پیامک مینویسی یه جا طومار.

        شرافت چه ربطی به بحث ما داره آخه!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نیما

          ۲۸ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (158 ديدگاه)

          با شما نبودم خودتو میندازی وسط با احسان بودم بعدم من گفتم شرافت چیزه کمی نیست که قسمشو میخورین راحت چیزه بدی گفتم؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Rrza

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    حرف نداره عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. kayvan

      ۲۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (38 ديدگاه)

      کوپه ب معنای واقعی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محسن

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (85 ديدگاه)

    سلطان کوپه ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    الانه که سکته رو بزنم!
    این ماشین قابلیت های زیادی داره برای تیونینگ مخصوصا در راستای اسپرت کردن
    چون بیشتر واسه آرامش ساخته شده وگرنه خود بنز هم میتونست!
    الان تو این ماشین دیگه از فاکتور ارامش همیشگی یه مرسدس باید کمتر توقع داشته باشیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ahmad..F12

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    S کوپه یه خودروی تمام عیاره

    محشره واقعاً

    از استایل کشیدش خیلی لذت میبرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۷ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      آره واقعاً زیباست.
      راستی دوستان این موستانگ GT350 هم داره رونمایی میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Frankenstein

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    با این وضعیت این خودرو فکر کنم در حد هایپر کار ها قرار میگیره….

    بسیار زیبا….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علی

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (210 ديدگاه)

    مرسدس بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. li@

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    از وقتی 4سالم بود ماشینای بنز رو دوس داشت…بهترین شرکت دنیاست به خدا…یه زمانی کشور ما هم درصدی از سهام بنز رو داشت…هر بنزی که 63 amg باشه طلاست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. li@

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    عالیه…راسته میگن یه زمانی ایران هم درصدی از سهام بنز رو داشته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    مرسدس بنز S کلاس فقط با موتور 12 سیلندر .

    سپر عقب میتونست بهتر باشه . وسطش خالیه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۲۸ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      میلاد اون جایی که خالیه جای پلاکه عزیز

      تو دیگه چرا؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        مافیا جان حرف شما درسته .

        اما من منظورم بین اگزوز ها و پایین نوار استیل بود .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. Hermidas

    ۲۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (75 ديدگاه)

    بیشترین ماشینیه که دوسش دارم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. e36

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    ای بابا این S کوپه اعصاب واسه آدم نمیزاره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. parseh net30

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    عجب چشمایی داره. سگ دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Ahmad..F12

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    شتاب 3.9 ثانیه

    بیشینۀ سرعت 330 کیلومتر

    با این وزن، با این زیبایی و لوکسی که این داره…..

    رو دستش نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Farokh

    ۳۰ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه چی بگم نخندین عقبش شبیه کیا سراتو 2010 طراحی شده :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. پیکان جوانان

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    یه مقدار طراحی عقبش سادس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. حسام

    ۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بابا چرا الکی نظر میدین بابا نادر فقیه زاده یه طراح معمولیه اه بابا تو اصلا میدونی طراحان بی ام و کیان که نظر میدی اقا احسان اصلا نادر فقیه زاده به حسابم نمیاد تو این کمپانی بابا بفهمید یه نفرو اینقدر بزرگ نکنید ماایرانی ها فقط بلدیم بزرگ نمایی کنیم بابا کمپانی منصوری کارمنداش تماما انگلیسی اقا احسان اولا مطالعه کن بعد نظر بده اقا احسان

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا