مرسدس بنز

جادوی پوسایدون بر مرسدس-ای‌ام‌جی S63 نسل قبل

پوسایدون به عنوان تیونری آلمانی از جدیدترین پکیج ارتقایی خود برای مرسدس-ای ام جی S63 رونمایی کرد. با سفارش تاپ ترین پکیج شاهد قدرت ۹۲۷ اسب بخاری نسل پیشین پرچم‌دار مرسدس خواهید بود.

S63 از نظر طراحی دارای کیت بدنه گیرای AMG است و به همین خاطر پوسایدون تصمیم گرفته خیلی آن را دست‌کاری نکند. تنها تغییر مشهود در ظاهر این خودرو کاهش ارتفاع است که به لطف ماژول کاهش الکترونیکی برای سیستم تعلیق بادی استاندارد انجام شده است. خودرویی که در تصاویر دیده می‌شود از نوع طویل‌تر مرسدس-ای ام جی S63 4Matic+ می‌باشد. این خودرو حداقل تا زمان عرضه نسل جدید گل سرسبد محصولات مرسدس پرفورمنس بالایی را ارائه خواهد کرد.

زیر کاپوت S63 W222 فیس لیفت پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو قرار داشته که در سایر محصولات این خودروساز همچون E 63 S نیز بکار رفته است. این نیروگاه قلدر در حالت استاندارد قدرت ۶۱۲ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری تولید کرده و آن را از طریق سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها می‌فرستد.

پکیج پایه RS 830 پوسایدون شامل توربوهای ارتقا یافته، فیلتر هوای اسپورت، خروجی‌های اگزوز جدید با مبدل‌های کاتالیتیک اسپورت و نرم‌افزار جدید پیشرانه و گیربکس می‌باشد. به لطف این تغییرات قدرت ۸۱۸ اسبی و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری حاصل می‌شود.

افرادی که خواهان قدرت بیشتر هستند می‌توانند پکیج رده میانی RS 830+ را انتخاب کنند که خروجی ۸۶۸ اسبی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری را ارائه کرده و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود.

نهایتاً به پکیج پرچم‌دار RS 830+ (مشابه نام پکیج قبلی!) می‌رسیم که باعث تغییرات در سرسیلندر و سوپاپ‌ها شده و سیستم تزریق آب/متانول جدیدی را به پیشرانه اضافه می‌کند. حاصل این بهبودها کسب قدرت قابل‌توجه ۹۲۷ اسب بخاری و گشتاور باورنکردنی ۱۲۸۰ نیوتون متری می‌باشد. سقف سرعت این سدان با پکیج یاد شده به فراتر از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

اگر خیلی به دنبال دست‌کاری خودروی خود نیستید پوسایدون تنها کیت ارتقای نرم‌افزاری را ارائه می‌کند که باعث می‌شود قدرت خودرو به ۶۹۷ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۰۰۰ نیوتون متر برسد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (443 ديدگاه)

    سیصد و پنجاه کیلومتر در ساعت و فراتر از اون در حالی که کاملا ریلکس نشستی و صندلی ها دارن ماساژ ات میدن، بنظر خیلی لذت بخش میاد.
    اما تو دنیای واقعی فکر نکنم بتونه راحت به چنین سرعتی برسه.

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  2. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1722 ديدگاه)

    چه قدرت و ابهتی ! به جا چند میلیون دلار برای هایپر کارها (هر چند ارزش خودشونو دارن ولی برای اکثر جامعه نمیتونن بخرن ) چند هزار دلار میدی اینو میگیری .

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1722 ديدگاه)

      تازه تعدادشون محدوده هایپر کارها ‌.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
    2. new RAMIN

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1812 ديدگاه)

      (((چه قدرت و ابهتی ! به جا چند میلیون دلار برای هایپر کارها (هر چند ارزش خودشونو دارن ولی برای اکثر جامعه نمیتونن بخرن ) چند هزار دلار میدی اینو میگیری)))

      چند هزار دلار میدی اینو میگیری؟؟ الان قیمت استاندادر این خودرو حدود ۱۵۰ هزار دلار هست. بعد شما میگی چند هزار دلاره؟؟؟😐

      تازه این خودرو تیون شدس و گرونتر از نسخه استاندارد هست.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1722 ديدگاه)

        حواسم نبود منظورم چند صد هزار دلار

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3569 ديدگاه)

          رامین انتظار داره ۲۰هزار بدی چانگان با آپشن (به قول خودش) بنز گیر بیاری!

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  3. با مهربونی جهان زیباتره

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (361 ديدگاه)

    اقای احمد زاده ممنون میشم اگه قیمت ماشینای تیون هم بگذارید
    با تشکر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. GT

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (360 ديدگاه)

    بهترین تیونینگ های مرسدس را پوسایدون انجام میده 👌

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  5. zeg

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (126 ديدگاه)

    امثال این مرسدس تیون شده، اگه بخوای به بالاترین سرعت برسی باید روی آخرین دنده تخته گاز بری که اگه ۱۰ دقیقه در همین حالت باشی پدال خالی میکنه و دیگه زیر پا شل میشه. اون موقع سرعت ماشین رفته رفته کم میشه تا متوقف بشه. دلیلش هم اینه که این ماشینها برای این سرعتها طراحی نشدند. سرعت های بالای ۳۵۰ مختص هایپرکارهاست. بخاطر همینه که مهندسی اونا پیچیده و هزینه بر است. البته کمتر پیش میاد کسی بخواد بیشتر از ۱۰ دقیقه با سرعت بالای ۳۵۰ بره ولی خوب اگه یکی خواست همچین کاری کنه حتما سراغ هایپرکار بره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. فرید

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (169 ديدگاه)

      تا حالا نشنیده بودم همچین مشکلاتی تو بنز هم ممکنه بوجود بیاد، اون هم اس کلاس.
      ولی خوب واقعا هم اس کلاس برای داشتن پرفورمنس و تشریفات با هم است و فکر نمیکنم کسی بخواد باهاش ۳۵۰ تا بره.
      من خودم ترجیح میدم در اس کلاس بجای تیونینگ موتور، برای آپشن های بیشتر و فضای لوکس تر کابین هزینه کنم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Rakeb

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (28 ديدگاه)

      از اگزوزاش گاز بدبویی خارج میشه چون با این تیونینگ زیادی به ماشین و موتورش فشار میاد.

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    3. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1540 ديدگاه)

      میشه بفرمایید دلیل خالی شدن پدال(و متوقف شدن خودرو!) چیه؟
      *حال آنکه آیا جاده ای با این قابلیت پیدا میشه یا خیر به کنار.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3569 ديدگاه)

        اتوبان های آلمان خوراک همچین ماشینایی هستش…

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1540 ديدگاه)

          بعیده حتی تو اتوبان های بدون محدودیت آلمان هم با این سرعت به طور پیوسته بشه رانندگی کرد.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3569 ديدگاه)

          آره خب فکر نکنم کسی بخواد با اس کلاس تا اون سرعت بره..

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  6. مک وال

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (190 ديدگاه)

    این نسل قبلی اس کلاس با ابهت تر ازنسل جدی آن است.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1540 ديدگاه)

    واقعا زیبا و با ابهته این نسل، هنوز هم با اینکه نسل جدید معرفی شده از گیراییش کم نشده، میشد حدس زد که این اوج هنر طراحیه و دیگه بعد از این باید شاهد پس رفت باشیم.

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  8. ماکان

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (545 ديدگاه)

    سلام . جدیدترین نسل نسخه S63 بنز کلاس S به همراه نسخه S73 حدوداً چه زمانی معرفی و وارد بازار می شود ؟

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. Rakeb

      ۴ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (28 ديدگاه)

      کجای کاری؟
      نسخه S83 هم معرفی شده.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. ماکان

        ۴ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (545 ديدگاه)

        اگر که واقعاً معرفی شده اند ، لطفاً نام آن سایتی را که این دوتا نسخه را کامل معرفی کرده به من بگو

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3569 ديدگاه)

          توی اینترنت جستجو کن سایتای خارجی کامل برات میارن…

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
  9. مسعود

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (233 ديدگاه)

    انصافا خیلییییی جذاب تر از نسل جدیدشه
    اصلا طراحی رو ببین حرف میزنه باهات

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۴ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2183 ديدگاه)

    من همیشه به جادوی بنز اعتماد دارم ، در دستورالعمل جادوگری نباید چیزی اضافه ب۸شه ، چون هر چیز اضافه ای باعث تغییر نتیجه میشه ، من دست پخت خود بنزو از هر چیزی بیشتر قبول دارم ، دیگه اگه خواستی خیلی تیونینگ کنی برابوس هست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3569 ديدگاه)

    خیلی تیونینگ بهش میاد،طراحیش هم بی نظیره 👌

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  12. محمد مختاری آذر

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (815 ديدگاه)

    عجب قدرتی سرعت ۳۵۰ عجب تیون جالبی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. mahan

    ۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2318 ديدگاه)

    من خودم شخصا کیت های amg رو بیشتر میپسندم برای بنز!بارابوس هم که خداست!ولی خودم اگه قراره کیت برای بنزم بذارم میرم سمت amg هرچند کیت amg با خود amg خیلی فرق داره و اونایی که هر دو رو نشستن میدونن چی میگم ولی خب ظاهرو جذاب میکنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا