بوگاتی

بوگاتی دیووی پهن‌پیکر، غولی باابهت در دنیایی مجازی!

بر پایه‌ی خبرهایی که در چند هفته‌ی اخیر منتشر شده، دیوو آخرین مدلی نیست که بر پایه‌ی بوگاتی شیرون ساخته شده است.

در واقع منابع مطلع اظهار داشته‌اند حداقل سه نسخه‌ی جدید از این خودرو در حال توسعه بوده و همگی پرفورمنسی شاخص خواهند داشت. در این فازهای اولیه نمی‌توان درباره‌ی طراحی این خودروها صحبت کرد اما یکی از کاربران فضای مجازی خودرویی را تصور کرده که می‌تواند حد نهایی یک بوگاتی باشد!


این رندر که بر پایه‌ی دیوو طراحی شده کاملاً گیرا نشان می‌دهد. واضح‌ترین تفاوت بین این طرح و دیوو کیت بدنه‌ی بسیار پهنی است که شامل بچه گلگیرها و قطعات آئرودینامیک جدید می‌باشد.

جلوپنجره‌ی خاص محصولات بوگاتی به همراه همان ورودی‌های هوا حفظ شده‌اند. زیر این عناصر یک اسپلیتر فیبر کربنی برجسته بکار رفته و در بالای ورودی‌های هوا نیز چراغ‌های پنهانی جا خوش کرده‌اند که کمی ما را به یاد استون مارتین ولکان می‌اندازند.

کاپوت خودرو در اکثر بخش‌ها تغییری نداشته اما همین کاپوت در خود دیوو نیز کاملاً دیوانه‌وار بوده است. با نگاه به بخش‌های پشتی متوجه بال عقب بزرگ‌تر در مقایسه با دیوو خواهید بود.

هیچ‌کس نمی‌داند که محصولات جدید بوگاتی چه ظاهری خواهند داشت و همه‌ی این تصاویر تنها محصول ذهن خلاق طراحان هستند؛ اما خب هیچ‌کسی هم دیوو را ندیده بود، این‌طور نیست؟ خلاقیت و رؤیاپردازی حد و مرز ندارد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Morteza

    ۳ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (123 ديدگاه)

    عجب اوضاع نابسامانی دارن عکس ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Khosrow

      ۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      خخخ خیلی خوب بود ..

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. mahdy

      ۳ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      به خصوص دومی
      تو کماس ماشین بازا ازش قطع امید کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا