حداکثر سرعتی که بوگاتی میتواند به آن دست یابد بحثهای فراوانی را ایجاد کرده است. برخی افراد میگویند شاید این خودرو به اندازهی کونیگ زگ آگرا RS سریع نباشد و از طرف دیگر برخی هم باور دارند بوگاتی حداقل الآن علاقهای به اثبات این قضیه ندارد.
هایپرکار سوئدیها توانسته به سرعت 457.5 کیلومتر در ساعت برسد. این خودرو همچنین رکورد صفر-400-صفرکیلومتر در ساعت شیرون را 5 ثانیه ارتقا داده بنابراین قطعاً شایستگی کسب رکورد سریعترین خودروی تولیدی دنیا را دارد.
استفان وینکلمن مدیرعامل بوگاتی گفته نمیداند شیرون چقدر سریع است و البته تست سرعت این خودرو اولویت شرکت نیست. او قبلاً اذعان کرده بود شیرون نمیتواند به سرعت 483 کیلومتر در ساعت برسد چراکه هنوز لاستیکهای مناسب برای این سرعت ساخته نشده است. پس از آن بود که وینکلمن در بیانیهی خود به عدم علاقه به تست حداکثر سرعت شیرون اشاره کرده بود.
البته حتی با وجود محدودکنندهی سرعت روی شیرون، این هایپرکار میتواند سرعت 420 کیلومتر در ساعت را ثبت کند؛ و اگر میخواهید بدانید این شتابگیری چگونه است قطعاً تماشای این ویدئوی غیررسمی را از دست ندهید.
این تست سرعت در زمین جانی بومر فلوریدا انجام شده و شیرون برای رسیدن به حداکثر سرعت خود به 4.3 کیلومتر مسافت نیاز داشته است.
به لطف پیشرانهی 16 سیلندر کواد توربوی بزرگ، صدای این هایپرکار شبیه تیک آف جتهای جنگنده در شتابگیری سنگین است. شاید بخواهید در هنگام تماشای شتابگیری شیرون کمی صدای بلندگو را بیشتر کنید!
الان آگرا سوار های ساکن ایران عصبانی میشن!
تعجب میکنم چطور بعضیا میگن این ماشین فقط طبل تو خالی هست و بوگاتی فقط بزرگنمایی و از این صحبت ها! ظاهرا یادشون رفته چیزی به نأم سرعت ۴٠٠ کیلومتر رو بوگاتی معنادار کرد و کل دنیا از این خودرو بعنوان شاهکار باد میکنن! اینکه بعضیا بخاطر اگرا میان اینو میکوبونن یا برعکس واقعا مسخره هست چون این دوتا شاهکار واقعا جای ایراد گرفتن ندارن!
طرف تو قطر زندگی میکنه اینطور به بوگاتی نمیگه مسخره و نمایشی و فلان!
تو همین سایت طرف کامنت گذاشته بود فکر نکنم شیرون بتونه به چهارصدتا برسه و به خاطر همین محدودش کردن!!! به خاطر کوبیدن بوگاتی از هیچ شر و وری دریغ نمیکنن…ماشین داره با سرعت ۴۲۰ کیلومتر تمام میره و راننده انگار داخل بنتلی نشسته!! حالا کونیگ زگ و هنسی بخوان دوبار بالای ۴۰۰ کیلومتر برن باید کلی موتور تیون و تقویت کنن و آخرشم شاسی از هم میپاچه و موتورشون میره واسه اوراق شدن😂 جالبی این ویدئو اینه که خود مالک شیرون تونسته تو شرایط خیلی عادی به سقف سرعت برسه…نه راننده حرفه ای بوده و نه تکنسین های بوگاتی ماشین رو واسه سرعت بالا آماده کنن!
اگه محدودیت لاستیک نبود و بوگاتی مجبور نبود سقف سرعتو محدود کنه راحت ۴۵۰کیلومتر رو میزد اونم با خونسردی کامل راننده… ولی زیاد واسه بوگاتی مهم نیست چون قراره با شیرون سوپراسپرت رکورد رو بزنه و تا سالیان سال رکورددار گینس باشه…
داداش اصلا حرف هنسی رو نزن! وقتی صحبت راجع به بزرگان تولید خودرو هست اصلا شرکت صرفا تیونری مثل هنسی جایی نداره این وسط و مثل شوخی میمونه در برابر آگرا و شیرون و غیره
هنسی فقط و فقط سرعت داره اما ماشینی مثل شیرون علاوه بر سرعت یه پکیج کامل از تکنولوژی و کیفیت ارائه میده و سواری عالی داره اینطور که میگن،خیلی حرفه که ماشین هایپرکاری بسازی که سواریش اینقدر عالی باشه
بعضیا فقط هی میگن سرعت،خریدار این ماشین ها خیلی باهاشون برن ٣٠٠ هست عمرا کسی تو شرایط عادی با اینا ۴٠٠ نمیره،مگر اینکه کسی تو باند فرودگاه زندگی کنه!
محصولاتی مثل لافراری،شیرون،٩١٨،اگرا اصلا جای ایراد ندارن
در جواب دوستمون که عکس حبیب و کانر رو گذاشته : دوست عزیز من طرفدار سرسخت هیچ کدوم (بوگاتی ، کونیگ زگ و هنسی)نیستم ولی شما یه جا میگی الان اگرا سوارهای ایرانی میانعصبانی میشن.تو کامنت دومت میگی حرفهنسی رو نزن حرف یک تیونر.چطور انتظار داری طرفدارای هنسی از شما به عنوان شیرون سوار ایرانی یاد نکنن
رفیق رسم الخط پروفایلت منو یاد رفقای کمونیست میندازه ضمنا شما چند بار به سفر قطر کردی که میدونی اونجا هنسی رو قبول ندارن
اولا که همونایی که بهشون میگی کمونیست ( که اگه اینو تو مسکو بگی بهت میخندن) فعلا جزو ابرقدرت ها حساب میشن و مردمشون تو اوج رفاه
دوما که چه ربطی به قطر داشت حرف من راجع به هنسی اصلا؟؟ خواستی فقط یه چیزی بگی ها!
چه ربطی داشت؟
من اصلا اسمی از هنسی نیاوردم تو کامنت أولم،حرفم سر آگرا و بوگاتی بود که گفتم از هیچکدوم نمیشه ایراد گرفته
اون دوستمون تو کامنتش گفت هنسی که منم صحبت اون رو ادامه دادم
درضمن چیزی جز حقیقت نگفتم،هنسی شرکت تیونر هست اگه دروغ میگم بگی دروغ میگی، اونی هم که ناراحت میشه مشکل خودشه چون واقعیت هنسی همینه و با شرکتی مثل بوگاتی و غیره فرق داره فلسفش
داداشی یه سوال
چند بار آگرا یا هنسی سوار شدی که اطلاعاتت انقدر خوبه در موردشون ؟
ماشینی مثل Dauer 962 دهه نود به سرعت ۴۰۴ کیلومتر می رسید پس سرعت ۴۰۰ کیلومتر رو بوگاتی تعریف نکرد
آقایون مهندس فرازمینی خودرو لطف کنید دو تایی یک هنسی ونوم F5 واسه مایی که تو کَفِشیم بسازین………………❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
متعجبم از این که با اون حجم و موتور صدایه بی خودی تولید میکنه اصلا صداش در حد ماشینایه اسپرت هم نیست.بزودی هنسی و تواتارا راه رسیدن به 480 رو به تمام دنیا یاد میدن.اونا که میگن بوگاتی امکانات داره بوگاتی برا دل خوشی هم یه مانیتور نزاشته میگید امکانات.چی داره که هنسی جدید نداره.بو گاتی ترسیده که مسیر عوض کرده عزیزان.
قبل بوغاتی سالین اس ۷ به سرعت ۴۰۰ رسیده بود فیلم جنون سرعت رو ببین
دوستانی که منفی دادن اگه غیر از اینه بگن.
نه باوا تو خودتو ناراحت کن هرچی باشه تو چندتایی بوگاتی تو پارکینگتون دارین ول کن بقیرو تو فقط نظر بده ما استفاده کنیم
باید دو تا بال هم میزاشتن برا این ماشین …
داداش اینا دغدغشون اینه که دانفورس درست کنن بچسبوننش زمین شما میگی بال بزارن براش؟
داداش نگرفتی موضوعو ، منظور من ادبی بود یه کمی هم تشخیص (جان بخشی به اشیا) داخلش بود
کاش مثلا یه هواپیما هم بود، اونطوری گفتم من. تو واقعیت که نمیشه هر چیزی رو بالدار کرد
اونو که برای پراید باید بزارن وقتی به سرعت 100 تا میرسه
اگه فیلم تست اگرا rs رو ببینید بعد از 250کیلومتر
راننده داشت حرف میزد ابراز ناخوشایندی از صدای زیاد داخل کابین داشت . واقعا اینه فرق یوگاتی با دیگر هایپرکارا روی سرعت 400 کیلومتر هم بی صدا بود . واقعا محشره این ماشین. واقعا ایراد نداره من کونیگ زگ هم دوست دارم ولی در مقابل این ماشین حرفی نداره برا گفتم
هنسی رقیب مرسدس W125 Rekordwagen محسوب میشه که تونسته بعد ۸۰ سال به حدود سرعتش برسه ولی شیرون ارزشش ۹۰ درصد به لوکس بودن و برندشه و شتاب و سرعت فقط یکی از آپشنها محسوب میشه