بوگاتیسایر خودروهای اروپایی

نبرد دو سوپراسپرت قدرتمند [ویدئو]

شما هر چند وقت یک بار به نگاه کردن نبرد دو سوپر اسپرت تولیدی بر روی کرهٔ زمین می‌پردازید، نبردی که می‌تواند عقاید خیلی‌ها حتی شما را تغییر دهد! حالا بحث در مورد بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس فرانسوی و کونیگ زگ آگرا R سوئدی است، شما چه پیش بینی می‌کنید؟

Koenigsegg Agera R vs Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Koenigsegg Agera R vs Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse

با کمی راهنمایی حدس بزنید: بر روی کاغذ بوگاتی دارای موتور غول آسای ۸ لیتری W16 به همراه چهار توربو است که قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند و جمعاً می‌تواند ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما رقیب آن با موتور توئین توربو ۵ لیتری V8 در برابر این خودرو خنده دارد به نظر می‌رسد اما همین موتور نسبتاً کوچک (در مقایسه با موتور ویرون) قادر است ۱۰۹۹ اسب بخار قدرت و ۱۲۰۰ نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد این قدرت به چرخ‌های عقب می‌رسد.

[jwplayer mediaid=”49521″] اگر راهنمایی بیشتر نیاز دارید باید بدانید عملکرد ویرون نیز بهتر است چرا که شتابش ۰.۳ ثانیه سریع‌تر و ۲.۶ ثانیه است همچنین آخرین سرعت آن ۴۱ کیلومتر بر ساعت از آگرا آر بیشتر است و به ۴۳۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
اما واقعاً تا این اینجا قادر به تصمیم گیری شده‌اید؟ واضح است که برای نتیجه گیری باید فیلم رقابت و کل انداختن این دو خودرو را ببینید، شاید آسفالت به شما کمک بیشتری کند! [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

سید علیرضا سیادتی

سید علیرضا سیادتی، مترجم اخبار و رویدادهای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. esi

    ۲۲ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    فقط بوگاتی
    ماشینی که بعد ده سال تازه تونستن بگیرنش دقیقا زمانی که مدل جدید بوگاتی یعنی شیرون داره میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ali

    ۲۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوست عزیز الان 6 ساله هنسی ونوم جی تی وارد بازار شده . با تاپ اسپیده 448 km.h.
    بعد تازه 2013 به عنوان سریع ترین خودروی جهان انتخاب
    شده . کونیخ زگ اگرو وان هم 450 تا میره اما اصلا خیلی ها نمیدونن کونیخ زگ چی هست بعد شما میگی بوگاتی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. reza

      ۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش کونیخزگ اگرا آر یه ماشین خاصه و دومین ماشین خاصه دنیاست و اولین ماشینه که از سه تا سوخت استفاده میکنه که،به سقف سرعت 349km رسیده در صورتی که روی امپرش زده 420تا،

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. محمدرضا

    ۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظر من هر دو سوپر اسپرتهای قوی و گران و با ابهتی هستن ولی بوگاتی 1 چیز دیگس، بوگاتی ماشین عجیبیه و فکر نمیکنم حالا حالاها هیچ ماشین و یا سوپر اسپرتی بتونه رکوردشو بشکنه، بوگاتی قدرت و سرعت و سوپراسپرتی و سوپرلوکس بودن رو با هم داره و همهی سوپراسپرتهای دیگه مثل لامبورگینی اونتادور،کونیخ سگ، پاگانیها(زوندا و هوآیرا)، پورشه 918 اسپایدر و مک لارن پی1 مثل یه وعده صبحونه ی خوشمزه برای این سوپراسپرت لوکس محسوب میشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمدرضا

    ۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بوگاتی 1چیز دیگس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایلیا

    ۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرمن که هردو زیبایی سرعت و قدرت خواصی دارند و هردو یک سو پر اسپرا عالین ولی به نظر ن کونیخ زنگ هنوز به تولید انبوه نرسیده بوگاتی سر تر است اما من میگم که از نظر سرعت کدنیه زنگ سر تر لز نظر قدرت بوگاای سر تر و از نظر زیبایی هم کونیخ زنگ بهتر است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سپهر

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هردو تاشون عالین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. فرزاد

    ۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان در مورد بوگاتی زیاده روی نکنید اگرا رو دست کم میگیرید اگرا یه ماشین خاصه تو لحاض سرعت شاید اگراکم بیاره اما اگرا سبک ترین ماشین دنیاست و قیمتش هم خیلی مناسبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. arsam

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اول باعرض سلام من این ودئو رو دیدم آخرش کونگ میبره ولی سوال اینجاست که با1090 اسب بخار چطور میبره ولی به این دقت نمیکنید که کونگ از نظر سبکی تو رده ماشینا اوله انقدر سبکه که بوگاتی خابشم نمیبینه مدل جدید کوینگ اومده اسمشم one هست اون 1360 اسب بخار قدرت داره تو 2.0 ثانیه 0 تا 100 پرمیکنه و حد اکثر سرعتش 460 مایل بر ساعت که شیرون نهایت سرعتش 450 تا سرعته بوگاتی 1260 اسب بخاره و تو 2.3 ثانیه 0تا 100 پرمیکنه کاملا مشخص که امپراطوری بوگاتی سر اومده موافقا لایک کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا