بیوک

آشنایی با بیوک انویژن 2019 فیس‌لیفت

بیوک سال پیش از نسخه به روز شده انویژن در چین رونمایی کرد و اتوموتیونیوز نیز به تازگی گزارش داده که این خودرو از ماه آوریل سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش در آمریکا خواهد شد.

بیوک انویژن 2019 فیس لیفت
انتظار می‌رود جزئیات کامل این خودرو در آینده‌ای نزدیک منتشر شوند اما انویژن ۲۰۱۹ از نظر بصری مشابه نسخه عرضه شده در بازار چین خواهد بود. در نتیجه این خودرو دارای نمای جلوی کاملاً جدید با جلوپنجره بازنگری شده‌ای خواهد بود که ما را به یاد محصولات جدیدتر همچون انکلیو و لاکراس می‌اندازد. این کراس اوور همچنین دارای تریم کروم اضافی و چراغ‌های جلوی LED خواهد بود.

بیوک انویژن 2019 فیس لیفت

بیوک انویژن 2019 فیس لیفت
بخش اعظم تغییرات ظاهری در بخش عقب این کراس اوور رخ داده‌اند زیرا انویژن در این بخش دارای سپر جدید و درب پشتی تغییر یافته می‌باشد. انویژن همچنین از چراغ‌های عقب به روز شده و سیستم اگزوز نوینی بهره می‌برد.

بیوک انویژن 2019 فیس لیفت
انویژن بازار چین به سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده‌ای مجهز است اما گفته می‌شود مدل آمریکایی همان سیستم قبلی را خواهد داشت. البته ظاهر دکمه جدیدی برای غیر فعال کردن سیستم استارت/استاپ در نظر گرفته شده است.

بیوک انویژن 2019 فیس لیفت
این خودرو در چین با دو پیشرانه توربو ارائه می‌شود. مدل پایه از نوع ۱.۵ لیتری بود و قدرت ۱۶۶ اسبی دارد درحالی‌که پیشرانه قوی‌تر با حجم ۲ لیتری خروجی ۲۵۶ اسبی را در دست دارد.

بیوک انویژن 2019 فیس لیفت

بیوک انویژن 2019 فیس لیفت
هنوز اطلاعاتی درباره قوای محرکه مدل آمریکایی انویژن ۲۰۱۹ منتشر نشده اما این خودرو در حال حاضر با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۹۷ اسب بخاری عرضه می‌شود درحالی‌که مدل‌های فول تر دارای پیشرانه ۲ لیتری ۲۵۲ اسبی می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. ونوم اف ۵

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    فدای اون صندلی هاش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. DELL

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (57 ديدگاه)

    حرف نداره حقیقتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. آرمین

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (309 ديدگاه)

    نمای جلوی ماشین شبیه چانگان شده نمیدونم کدومشون از هم تقلید کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6798 ديدگاه)

      ارمىن شباهت دىگه
      مثل بنز که شبىه برلىناس شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. الف.ی

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1640 ديدگاه)

      نه دیگه منطقی باشیم انصافا شباهت غیر عادی ندارن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Hamid.Hellcat

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    من میخوام یه نکته اینجا بگم:
    تو دوئل کادیلاک xts و لکسوس Ls یکی از کاربران گفته بود قدرت بیشتر به چه درد میخوره وقتی شتاب کادیلاک کمتره و تعداد زیادی هم لایک داده بودن.
    کاری ندارم که این کلاس سوپر اسپرت نیست که مهمترین معیار شتاب باشه.
    موضوع اینه که معمولا ماشینهای آمریکایی سنگین هستند و بعضا امتیاز ایمنی بالایی از تست های ایمنی نمیگیرن. نکته اینه که تو تستهای تصادف، ماشین با یک تکه بتن ثابت برخورد میکنه و هرچه ماشین سبکتر باشه کمتر آسیب میبینه. اما من از شما میپرسم وقتی دوتا ماشین با سرعتهای مشابه از روبرو با هم تصادف میکنن شما ترجیح میدید تو ماشین سبکتر باشید یا ماشین سنگینتر؟ بله ماشین سنگینتر انرژی جنبشی و نیروی بیشتری داره و کمتر اسیب میبینه. پس نتایج این تستها همیشه درست نیست. آمریکاییها هم هیچ وقت ایمنی و راحتی رو فدای شتاب بیشتر یا مصرف کمتر نمیکنن. شما یه بار سوار دوج چارجر بشید راحت این مساله رو درک خواهید کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6798 ديدگاه)

      حمىد جان
      حرفت درسته اما کسى که خودش رو به خواب زده متوجه نمىشه
      فقط تجربه سوارى از اون ماشىنها واقعىت رو نشون مىده
      البته اهمىت هم نداره ضد امرىکاىها چى مىگن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. .

      ۵ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (14 ديدگاه)

      میگن نیوتون با استدلال شما پاشده و داره دوباره رو نظریاتش کار میکنه واقعا مرز های فیزیک رو جابه جا کردی شما ماشینی که انرژی جنبشی بیشتری داره کمتر آسیب میبینه؟ اون تست ها هم بی فایدن و شما درست میگی و این همه بودجه اروپا و آمریکا و جاهای دیگه دور میریزن تا بفهمن کدوم خودرو ایمن تره؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamid.Hellcat

        ۵ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        مستربین هم با خوندن این کامنت سرشار از نمک شما کلا کار طنز رو کنار گذاشت. موضوع خیلی ساده است. امیدوارم این جواب شما ناشی از غرض ورزی باشه تا فاکتورهای دیگه. برای شما ساده تر توضیح میدم: به دلیل نیروی بیشتری که ماشین سنگین در زمان برخورد وارد میکنه، برآیند نیروهای دو ماشین بر خلاف جهت حرکت ماشین سبک و هم جهت حرکت ماشین سنگین هست. بنابراین اثر این برخورد، روی ماشین سبک تخریب بیشتری ایجاد میکنه. فرض کنید این اتفاق برای پژو پارس و پراید بیفته. هردو هم تقریبا از حلب ساخته شدن. شما میتونی تو خونه این آزمایش رو با دو جسم از جنس مشابه و با جرم های متفاوت انجام بدی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hamid.Hellcat

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          (با فرض تشابه سایر متغیرها ازجمله جنس و میزان مقاومت بدنه ناشی از شکل و طراحی ماشین)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. PETROLHEAD

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (82 ديدگاه)

          دوست بسیار عزیزم سلام، فرمایش شما زمانی صادق هست که بدنه و تمام اجزای بدنه اتومبیل از یک ماده مشابه باشند، درحالی که هم بنده و هم سایر دوستان مستحضر هستند که در حال حاضر جنس و مواد استفاده شده در خودروها بسیار گوناگون هستند. آیا با استدلال شما کدامیک از این خودروهایی که برای مثال خدمتتون عرض میکنم با در نظر گرفتن این نکته که تمامی المان های دیگر ثابت باشند، در صورت شاخ به شاخ شدن آسیب بیشتری میبیند؟ خودرویی با بدنه ای از جنس آلومینیوم با خودرویی از جنس ترکیبی از فولاد تقویت شده با ساختار یکپارچه فیبرکربنی. خب اینجاست که تکنولوژی و سایر مسائل ایمنی دیگر در این مساله دخیل خواهند بود. پس صرفا جرم بیشتر یک خودرو بر ایمنی بیشتر آن دلالت نمیکند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Hamid.Hellcat

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (1198 ديدگاه)

          بدنه ماشینهای عادی (غیر پرفورمنس) روز دنیا مقاومتهای نزدیک به هم دارند. بنابراین فاکتور وزن تاثیر زیادی داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. حمید

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    به این میگند یک طراحی مدرن و زیبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ستار

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (145 ديدگاه)

    نمیدونم کسی کلیپ biuck le sabre کانسپ۱۹۵۱دیده؟!!!
    عاشق محصولاتیم که از زمان خودش جلوتره شایدم در زمان خودش مسخره باشه یا حتی تو محصولات های آینده هم استفاده نشه ولی نشون میده تو اون زمان چقد براش وقت گذاشتن و فکر کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا