بیوک

معرفی رسمی فیس‌لیفت بیوک لاکراس در چین

پس از افشای تصاویری در ماه دسامبر، حالا رسماً بیوک نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان فول سایز لاکراس را در چین معرفی کرده است. در طراحی فیس‌لیفت این خودرو از مدل کوچک‌تر رگال که در اروپا با نام اوپل اینسیگنیا عرضه می‌شود الهام گرفته شده است اما حالا نمای جلویی لاکراس با چراغ‌های بزرگ‌تر LED، جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر، تریم کرومی بیشتر که چراغ‌ها را به جلوپنجره متصل کرده و کاپوت با خطوط برجسته، حتی از رگال هم تیزتر به نظر می‌رسد. در سپر هم تغییراتی جزئی انجام گرفته و در لبهٔ پایینی آن تریم کرومی کار شده است. پروفیل جانبی خودرو اما تقریباً بدون تغییر باقیمانده و به‌احتمال‌زیاد صرفاً رینگ‌های جدیدی برای آن ارائه خواهد شد. در نمای عقبی لاکراس ۲۰۲۰ اما چراغ‌های کاملاً جدیدی به چشم می‌خورد که نازک‌تر از قبل شده‌اند. این چراغ‌ها با نواری کرومی به هم متصل شده‌اند که نمای کلی عقب را عریض‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر این، سپر عقب هم تغییراتی جزئی را تجربه کرده و در آن سر اگزوزهای یکپارچه‌ای دیده می‌شود.

هم‌زمان با این فیس‌لیفت، برای لاکراس پیشرانه‌های جدیدی هم ارائه شده است. موتور اول یک نمونهٔ ۱.۳ لیتری توربوشارژ تازه توسعه یافته است که ۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد. موتور جدید بعدی اما از نوع ۲ لیتری توربو با ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است. این موتور هشتمین نسل از موتورهای اکوتک جنرال موتورز است و لاکراس اولین خودرویی محسوب می‌شود که به نسل هشتم این موتورها مجهز شده است. انتقال نیروی این موتور به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد.

متأسفانه اما نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ بیوک لاکراس مدل ۲۰۲۰ صرفاً برای بازار چین در نظر گرفته شده و در ایالات‌متحده عرضه نخواهد شد چراکه جنرال موتورز قصد دارد کارخانهٔ خود در دیترویت یعنی جایی که لاکراس در آن تولید می‌شود را تعطیل کند و بنابراین هرچند فعلاً همچنان عرضهٔ لاکراس مدل ۲۰۱۹ در ایالات‌متحده ادامه دارد اما در آینده‌ای نه‌چندان دور تولید و عرضهٔ این سدان فول سایز در آمریکای شمالی خاتمه خواهد یافت. برای چین اما لاکراس در کارخانهٔ جنرال موتورز-سایک در شانگهای تولید می‌شود. به‌زودی این تنها کارخانه در دنیا خواهد بود که به تولید بیوک لاکراس می‌پردازد. انتظار می‌رود فروش نسخهٔ جدید این سدان لوکس آمریکایی به‌زودی در بازار چین آغاز گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (141 ديدگاه)

    یه طرح خوب و شسته رفته عالی

    یه چیزی که هست اینه که بیوک تکلیفش مشخص نیست خیلی لوکسه نیمه لوکسه چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Sajjad

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (119 ديدگاه)

      نیمه لوکسه . یجورایی میتونه رقیبه مستقیم فولکس واگن باشه که برنده نیمه لوکسه گروهه . البته که بیوک توی اروپا صادر نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      ما که دوست داریم خیلی لوکس باشه
      اما واسه ادامه حیات خود شرکت فکر میکنم احتیاجه که نیمه لوکس باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. یانکی

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      بیوک لوکسه و وقتی لقب آونیر پشتش باشه میشه کاملا لوکس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Elmiraj

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (3088 ديدگاه)

      بیوک در حال حاضر نیمه لوکس محسوب میشه ولی طبق برنامه‌ریزی های جنرال‌موتورز تا سال ۲۰۲۵ بیوک وارد قلمرو لوکس (جایگاه فعلی کادیلاک) و کادیلاک از جایگاه لوکس فعلی یک پله بالاتر میره .
      .
      درست مثل قدیما…?…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. علی

      ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (141 ديدگاه)

      البته تو کامنت بالا جلوی خیلی یه ویرگول بزارید ☺?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Solid Snake

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (71 ديدگاه)

    بیوک اگه دف عقب هم ساخته میشد عالی بود
    اما اونجوری یکم وارد قلمرو کادیلاک میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (550 ديدگاه)

    آریزو خودمونه !!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا