بیوک

معرفی کامل فیس‌لیفت بیوک انکلیو با ظاهر جدید و تجهیزات بیشتر

در ژانویهٔ امسال بیوک با انتشار صرفاً دو تصویر بیرونی و بدون انتشار هیچ‌گونه اطلاعاتی، پیش‌نمایشی از فیس‌لیفت کراس‌اوور فول سایز انکلیو را ارائه کرد اما حالا این برند آمریکایی به‌طور کامل نسخهٔ بروز شدهٔ کراس‌اوور پرچم‌دار خود را معرفی کرده است. همهٔ تغییرات انکلیو نسبتاً جزئی هستند زیرا این صرفاً یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای است.

مهم‌ترین تغییر انکلیو مدل ۲۰۲۲ در طراحی بیرونی آن صورت گرفته است که این تغییرات شامل جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر، چراغ‌های جلوی دوقسمتی جدید با دی‌لایت‌های LED باریک در بالا، بازطراحی سپرها و چراغ‌های عقب جدید می‌شود. پروفیل جانبی خودرو نسبت به نسخهٔ قبلی بدون تغییر به نظر می‌رسد اما بااین‌حال بیوک رینگ‌های جدیدی مثل یک نمونهٔ ۲۰ اینچی منحصربه‌فرد را برای کراس‌اوور محبوب خود ارائه کرده است. تصاویری که بیوک از انکلیو مدل ۲۰۲۲ منتشر کرده متعلق به نسخهٔ پرچم‌دار اونیر هستند که از جلوپنجرهٔ منحصربه‌فرد و سایر ویژگی‌های اختصاصی در داخل و خارج بهره می‌برد.

انتظار می‌رفت در داخل انکلیو مدل ۲۰۲۲ بازنگری قابل‌توجهی صورت گیرد اما چنین نیست و کابین خودرو تقریباً هیچ تغییر بزرگی نداشته است. بااین‌وجود، مقابل راننده غربیلک فرمان جدیدی قرار گرفته و روی کنسول مرکزی هم انتخاب‌گر دندهٔ الکترونیکی دکمه‌ای جدیدی به چشم می‌خورد. همچنین به گفتهٔ بیوک، این خودرو از متریال پریمیوم نرمی برخوردار شده است اما انتظار می‌رود این ویژگی در نسخهٔ اونیر ارائه گردد. این نسخهٔ لوکس و پرچم‌دار همچنین به گرم‌کن، تهویه و ماساژور صندلی‌های جلو، تزئینات داخلی منحصربه‌فرد، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک پیشرفته هم مجهز است.

بیوک به لیست تجهیزات ایمنی استاندارد انکلیو چند سیستم ایمنی دیگر شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، نوربالای خودکار، پایش نقاط کور و هشدار عبور و مرور عقب را افزوده است درحالی‌که اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم هم جزء تجهیزات استاندارد این ماشین هستند. زیر کاپوت انکلیو مدل ۲۰۲۲ اما همچنان همان پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۳۱۰ اسب بخار قدرت و گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک قبلی قرار دارند. انکلیو به‌صورت استاندارد با انتقال قدرت محرک جلو ارائه می‌شود اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن قابل سفارش است.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. VIPER

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2132 ديدگاه)

    از ظاهر زیبایی و استایل چیزی کم نداره

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
    1. RezaRs

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1547 ديدگاه)

      واقعا ظاهر جالب و زیبایی داره صندلی ها هم خیلی راحت به نظر میان

      موافقم ۵
      مخالفم ۰
    2. VIPER

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2132 ديدگاه)

      ظرافت چراغهای عقب شاهکاره
      و بر خلاف طراحی این روزا پبوسته نیست

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
      1. RezaRs

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1547 ديدگاه)

        نکه به هم چسبیده در ذات بده اما رو هر ماشینی قطعا قشنگ نیست و کلی هم مشین هست که جالب نشده روشون چراغ های عقب بهم چسبیده

        موافقم ۴
        مخالفم ۰
        1. Audi e_tron gt

          ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (429 ديدگاه)

          تو سطح خودش خیلی ماشین خوبی هستش

          موافقم ۲
          مخالفم ۰
    3. کیان

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (688 ديدگاه)

      من هم موافقم ک بسیار شکیل هست مخصوصا جلو پنجره و چراغهای جلو ک خیلی خاص هستن
      اما بنظرم طراح سر طراحی آینه بغل وقت نداشته، یکمی خیلی موزون نیست
      و اینکه عقب ماشین و کشیدن ک بزرگتر بشه،
      در کل طراحی شیک و در حین حال ساده با خطوط نرم و ارام داره
      داخلش هم ساده و شیکه

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
  2. مهزیار

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (408 ديدگاه)

    گوشی من صفحش از مانیتور این بزرگتره
    چرا اصن مانیتورش به سمت شاگرده؟
    ماشین به این گندگی چیه این مانیتور

    موافقم ۲
    مخالفم ۳
    1. BenzSLR

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1728 ديدگاه)

      مانیتوره با راننده بحثش شده از هم فاصله گرفتن 😂😂😂

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. میثم

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1823 ديدگاه)

    من زیاد از طراحی داخلی و بیرونیش خوشم نیومد
    آمریکایی نیست

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  4. BenzSLR

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1728 ديدگاه)

    بیوک داری با خودت چیکار میکنی ؟ بابا دو تا سدان درست و حسابی درست کن خودشو خیلی کشونده کنار رینگ .

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  5. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3569 ديدگاه)

    عجب ماشین توپی😎😍
    دمت گرم بیوک،مثل همیشه عالی و خاص‌….

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3569 ديدگاه)

      فقط حیف و صد حیف،گریه داره وقتی میبینی یه سدان ساز حرفه ای میاد کراس اوور میسازه!😢صد حیف….

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  6. یانکی

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1438 ديدگاه)

    انکلیو مخصوص چین عالیه خیلی از این بهتره.این مدل بزرگتر از نمونه بازار چینه و اگر طراحی داخلی و خارجی مدل بازار چین رو اجرا میکردن با ابعاد ۵.۲ متری بازار آمریکا میتونست یه آلترناتیو برا بیمر x7 یا بنز gls باشه.البته رقیبی برا نمونهای ۳۰۰ اسبی بنز و بیمر.نکته جالبش اینه موتور توپی روشه که رو کامارو تا ۳۴۰ اسب نیرو میده و تا ۷۲۰۰ دور در دقیقه دوران میکنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. محمد مختاری آذر

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (815 ديدگاه)

    من هیچ وقت از بیوک خوشم نیومده بود ولی این خودرو من رو وادار میکنه که از بیوک خوشم بیاد چون طراحی خیلی زیبایی داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  8. مهردادکمال

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (658 ديدگاه)

    حیف بیوک که زمانی چه شاهکارهایی می ساخت و الان افتاده به ساخت کراس اور به هر حال این کراس اورم خیلی بد نشده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. ♦Shahrukh♦

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (99 ديدگاه)

    میگن به ترکیب برنده نباید دست زد الان عقبش خوب شد جلوش افتضاح

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا