بیوک

خودنمایی کانسپت بیوک GL8 آونیر در شانگهای

بیوک علاوه بر شاسی بلندهای جدید انکور و انکور GX، خودرویی دیگر با نام GL8 آونیر کانسپت را نیز به نمایشگاه شانگهای آورده است.


موضوع جالب اینکه بیوک قبلاً خودروی GL8 آونیر را در چین عرضه کرده و این کار از سال ۲۰۱۶ یعنی زمانی که زیربرند این خودروساز در چین معرفی شده صورت گرفته است. البته نسخه‌ی کانسپت این خودرو از تغییراتی در طراحی و تجهیزات اضافی سود می‌برد.


GL8 آونیر کانسپت که توسط مرکز فنی پان آسیا PATAC و در شانگهای توسعه یافته خودرویی کاملاً عملکردی است. از آنجایی که بیوک این خودرو را کانسپتی کاملاً نزدیک به تولید انبوه نامیده بنابراین حدس می‌زنیم پیش‌نمایشی از GL8 آونیر فیس لیفت و یا حتی نسخه‌ای لوکس‌تر از آن باشد.


در بخش ظاهری این کانسپت تغییرات زیادی دیده نمی‌شود اما بزرگ‌ترین تغییر رخ داده در بخش جلوست جایی که مینی ون بیوک چراغ‌های جدید، جلوپنجره‌ای به‌روز و سپری بازطراحی شده را به نمایش می‌گذارد.


داخل کابین نیز شاهد طراحی الهام گرفته از آبشارها برای صندلی و کوسن‌های عقب هستیم. در این بخش با استفاده از عناصر نورانی خاکستری و آبی ادای احترامی به رنگ‌آمیزی سنتی چینی شده است. کف‌پوش‌های روشن نیز تکمیل‌کننده‌ی این بخش هستند.


بیوک GL8 آونیر کانسپت همچنین داشبوردی به‌روز دارد که هم‌اکنون میزبان صفحه لمسی ۱۲ اینچی، پشت آمپرهای دیجیتالی و هدآپ دیسپلی ۱۴ اینچی می‌باشد. در خودروی نمایشی حاضر در شانگهای دوم صندلی لاکچری در ردیف دوم به چشم می‌خورد که به استراحت گاه دست مرکزی مجهز می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Mad.z.Max

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1840 ديدگاه)

    صندلی های ردیف عقب رو شاید ۵دقیقه به عکسش نگاه کردم! یجور عجیبی قشنگن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      عجب چیزه خوفیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ALIREZA

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (228 ديدگاه)

    دوستان ببخشید بیوک واسه نمایشگاه نیویورک محصولی معرفی می کنه ؟کسی اطلاع داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    مِررررسی بیوک .
    نمیدونم چرا همیشه بیوک چراغ خاموش در حال حرکته .، هیچگاه صروصدا نکرد در دنیای خودرو ، با اینکه همیشه لوکس و باوقار عمل کرده .

    اما در این کلاس ، فکر میکنم بهترینش هوندا اودیسه باشه . بررسیش رو در پیج اینستاگرامی (( cars-ihave- driven ))دنبال کنید . امروز هم تویوتا لندکروزر هشت سیلندر ۲۰۱۹ رو بررسی کردند که صحبتهای جالبی کردند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      به نظرم این پیج و پیج مهندس کاشانی مفیدترین پیج های ایرانی اینستاگرام هستن. ممنونم بابت معرفیشون نویدخان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۸ فروردین ۱۳۹۸
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        نوید عزیز
        بزرگوارین شما .
        آره واقعاً بهترین پیج اینستاگرامی هستند ، بخاطر اینکه بسیار خودمانی گزارش تهیه میکنند و مخاطب احساس نزدیکی و خودمانی میکنه با جناب مهندس کاشانی و بچه های پیج cars ihave driven

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا