بیوک

غوغای بیوک در نمایشگاه چین با اینسپایر!

جنرال موتورز در حال آماده شدن برای رونمایی از کانسپت جدید است و بدون تعجبی زیاد باید گفت این خودرو یک شاسی‌بلند الکتریکی خواهد بود.

البته خودروی مورد بحث در یکی از نمایشگاه‌های معتبر جهانی رونمایی نمی‌شود بلکه در نمایشگاه پکن شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.


کانسپت جدید جنرال موتورز محصول بیوک بوده اینسپایر نام دارد. بیوک یک تصویر تیزری از این خودرو منتشر کرده که در آن شاهد درب پشتی با شیشه عقب شیب‌دار و چراغ‌های دینامیک هستیم. متأسفانه جزئیات بسیار کمی از کانسپت جدید بیوک منتشر شده است.

بیوک این کانسپت را به عنوان نشان دهنده طراحی و تکنولوژی‌های جدید برند معرفی کرده و گفته که از شاخصه‌های آن در محصولات آینده شرکت سود برده خواهد شد.

کانسپت بیوک اینسپایر هفدهم آوریل در رویدادی تقریباً خصوصی معرفی خواهد شد و سپس در نمایشگاه خودروی چین شاهد رونمایی آن خواهیم بود.

بیوک که در چین با کمپانی سایک همکاری می‌کند سابقه زیادی در بزرگ‌ترین بازار دنیا دارد. امروزه فروش بیوک در چین بیشتر از فروشش در بازار داخلی آمریکا می‌باشد. از ۱.۴ میلیون دستگاه انویژن فروخته شده در سال پیش بیش از ۱.۲ میلیون دستگاه به دست مشتریان چینی رسیده است. در مقام مقایسه باید گفت بیوک در سال ۲۰۱۷ کمتر از ۲۲۰ هزار دستگاه خودرو در آمریکا فروخته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (6810 ديدگاه)

    اى ول بىوک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    واو خدای من
    شاهکاره
    خیلی چراغاش زیباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضان

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چراغ های باریک و کمی خمیده جلوه ویژه ای به خودرو پی دهند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا