بیوک

پیش‌نمایش کراس‌اوور الکتریکی بیوک ولیت 7 در چین

بیوک اولین تصویر رسمی از اولین کراس‌اوور الکتریکی خود بنام ولیت ۷ (Velite 7) را منتشر کرده است. گفته می‌شود این خودرو که به دیگر محصولات الکتریکی بیوک در چین یعنی ولیت ۵ و ولیت ۶ می‌پیوندد، بر اساس شورلت بولت ساخته شده است. هرچند ولیت ۷ صرفاً در چین عرضه می‌شود اما نسخهٔ ری‌بج شدهٔ شورلت آن باید در ایالات‌متحده هم عرضه شود.

انرژی موردنیاز این کراس‌اوور الکتریکی توسط باطری‌های لیتیوم یون ماژولار با طراحی بهینه تأمین می‌شود. سیستم مدیریت حرارتی این باطری‌ها نیز از نوع آب‌خنک است که گفته می‌شود با استانداردهای جنرال موتورز برای ایمنی و قابلیت اطمینان مطابقت دارد؛ اما مهم‌تر از همهٔ این‌ها، وعده داده شده که این باطری‌ها بُردی تا ۵۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند که البته این عددی بسیار خوش‌بینانه است و احتمالاً در دنیای واقعی به حدود ۳۲۰ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

مدیر اجرایی فروش و بازاریابی بیوک در جوینت ونچر جی‌ام-سایک دربارهٔ ولیت ۷ می‌گوید:

بیوک در حال تقویت خانوادهٔ محصولات الکتریکی خود با مدل‌های کاملاً جدیدی برای مصرف‌کنندگان امروزی است که به آن‌ها کارایی یک کراس‌اوور و اعتمادبه‌نفس برای دورتر رفتن با بُرد چشمگیر ۵۰۰ کیلومتری را می‌دهد. ما این خودرو را با مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرو در صدر قرار داده‌ایم تا نیازهای رانندگان چینی دوستدار محیط‌زیست را برآورده کنیم

ولیت ۷ اواخر سال جاری در چین عرضه خواهد شد و جزئیات بیشتری در مورد آن نیز در زمانی نزدیک به عرضه اعلام می‌شود اما گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که طول و فاصلهٔ محوری این کراس‌اوور الکتریکی به ترتیب برابر با ۴,۲۶۴ میلی‌متر و ۲,۶۷۵ میلی‌متر است. گفته می‌شود موتور الکتریکی ولیت ۷ هم ۱۷۴ اسب بخار قدرت دارد اما انتظار می‌رود نسخهٔ آمریکایی آن که احتمالاً شورلت بولت EUV نام دارد بیش از ۲۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. L

    ۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (51 ديدگاه)

    جلوش کرولاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mehran.Jy

    ۱ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (232 ديدگاه)

    این دیگه چه چراغ عقبیه؟؟

    بیشتر از این که آمریکایی ها رو چینی ها تاثیر بذارن، چینی ها رو آمریکایی ها تاثیر گذاشتن.
    حیف این استایل با این چراغ عقب
    نمی دونم چه اسراریه ماشین الکتریکی باید یه جاش لنگ بزنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پارسا عشقی

    ۲ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (190 ديدگاه)

    خیلی بده و خیلی زشته مخصوصا در عقب خودرو واز کرولا هم اسکی رفته و فک کنم شاسی شورولت بولت رو روش گذاشتن
    اصلا کاری که جنرال موتور خیلی دوست داره به اشتراک گذاشتن قطعات در خودرو است

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا