ب ام و

اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید ب‌ام‌و سری ۷

ب‌ام‌و سری ۷ در مدل سال ۲۰۲۰ خود فیس لیفت چشمگیری را تجربه کرده است. این سدان پرچم‌دار در مدل سال ۲۰۲۰ به جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر و قوای محرکه پلاگین هیبریدی مجهز شده است. اگرچه فروش مدل فیس لیفت از چند ماه گذشته شروع شده اما توسعه نسل جدید این خودرو پیش از این شروع شده است.

برای اولین بار تصاویری از این خودرو که در حال آماده شدن برای تست در پشت یک تریلر بوده منتشر شده است. به نظر می‌رسد یکی از این پروتوتایپ ها دارای قوای محرکه درون‌سوز بوده و دیگری از نوع هیبریدی بوده است. این خودروها از بدنه‌ی نسل فعلی سری ۷ استفاده می‌کنند اما بخش‌های استتار شده شاید نشان دهنده تغییرات نسل جدید سری ۷ باشند.

در بخش جلو شاهد پوشانده شدن چراغ‌ها هستیم اما این‌گونه چراغ‌ها معمولاً در خودروهای پیش‌تولیدی دیده می‌شوند. با این وجود نسل بعدی سری ۷ احتمالاً از تکنولوژی بهتری در چراغ‌های جلو استفاده خواهد کرد. نسل فعلی این سدان لوکس با پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو در مدل ۷۴۰i، پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو در مدل ۷۵۰i و نیروگاه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری توئین توربو در نسخه پرچم‌دار M760i عرضه می‌شود. این پیشرانه ۱۲ سیلندر قدرت ۶۰۰ اسب بخاری دارد.

البته آینده پیشرانه ۱۲ سیلندر ب‌ام‌و مشخص نیست و شایعاتی درباره عدم استفاده از این نیروگاه در نسل جدید سری ۷ به گوش رسیده است. مارکوس فلش مدیرعامل بخش M ب‌ام‌و قبلاً گفته بود: “من باور ندارم که در آینده مدلی مجهز به پیشرانه ۱۲ سیلندر را ببینیم.”

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که ب‌ام‌و در حال توسعه نسخه تمام الکتریکی سری ۷ هم بوده و شاید این خودرو برای رقابت با مرسدس EQS و با نام i7 معرفی شود. تولید نسل فعلی سری ۷ احتمالاً در سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و بنابراین نسل جدید در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه

  1. Mehdi TuRbO

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1089 ديدگاه)

    خیلی این ماشین دوست داشتنیه بعد بنتلی و رولزرویس اگه رندرای سری اس همینا باشه که اومده من این ماشینو انتخاب میکنم خیلی خوبه لامصب

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. ایمان

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3016 ديدگاه)

    پیشرانه ۱۲ سیلندر BMW نباید حذف بشه حداقل تا سال ۲۰۲۵
    بهترین انجین ساز دنیا به راحتی میتونه آلایندگی های یک پیشرانه رو به حداقل برسونه کاری که فراری بزرگ هم انجامش داد و برای حفظ V۱۲ها تا آخرین نفس خواهد جنگید ؛ پس برای این V۱۲های دوست داشتنی بجنگید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. سیاه

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ماشین خیلی آسی ولی پول ندارم بخرم 😩

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. MAHDI

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (5205 ديدگاه)

    فکر کنم ب ام و بزرگ ترین لوکس ساز بازار آمریکا شد امسال!!!
    این تصاویر که مال نسخه فیس لیفت هستش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. net

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1505 ديدگاه)

    اگر اگزوز عقب دایره ای بود بهتر بود و خط سفید اطراف شیشه دربها یکپارچه به یک اندازه نیست جالب نیست مثلا قسمت عقب خط سفید اطراف شیشه درب دوم ضخامتش پهن شده و جلوپنجرش بزرگ و بد هست و ۱۲ سیلندر برای سدان لوکس خیلی زیادا و ۶ یا ۸ سلیلندر برای سدان لوکس بی ام و سری ۷ و بنز سری اس و ایودیa8 کافیه.در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان ایودیa8 مدل ۲۰۱۹ هست

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  6. Kf

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (102 ديدگاه)

    تو عکس که تغیری نکرده
    یه وقت اشتباه نذاشتین؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. Malt hill

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    این نسل جدید نیست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سردبیر

      ۱۶ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (636 ديدگاه)

      درود. همانطور که در متن هم ذکر شده به عنوان پروتوتایپ نسل جدید از همان بدنه نسل فعلی استفاده شده است.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. Dante

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (42 ديدگاه)

    طراحی چینی پسند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. Khosrow

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1948 ديدگاه)

    این دیگه زیادی جدیده / یه دور زده برگشته / دیگه جسور نیستن خودرو سازا ..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. net

    ۱۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1505 ديدگاه)

    جلوپنجره سری ۷ فیس لیفت بزرگ و بد هست و اگر اگزوز دایره ای بود زیباتر میشد و اگر خط سفید اطراف شیشه دربها یکپارچه به یک اندازه بود بهتر بود و ۱۲ سیلندر خیلی زیاده و ۶ یا ۸ سیلندر کافی هست برای سدان لوکس.در حال حاضر زیباترین و بهترین سدان لوکس جهان ایودی a8 مدل ۲۰۱۹ هست

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  11. ماکان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (404 ديدگاه)

    سلام. با اینکه می دانم بخاطر وجود بی ام و آلپینا B7 شاید به احتمال زیاد یا اینکه قطعاً نیاز چندانی برای تولید بی ام و M7 نباشد ولی باز هم خدا کُنَد و از تولیدکنندگان خودروهای بی ام و هم خواهشمندم که حتماً در این نسل نسخه ی M7 از بی ام و سری ۷ را هم طراحی و تولید کنند.چون که بالاَخره حتماً کم و زیاد یه افرادی در کل جهان پیدا می شوند که بخواهند آن را بخرند . و یه مورد دیگر هم که من از تولیدکنندگان خودروهای بی ام و خواهشمندم این است که حتی نسخه های کوپه ، کانورتیبل، و استیشن بی ام و سری ۷ را در نسخه های مختلف تولید کنند .جسارتاً یه مورد دیگر هم که ناگهان یادم آمد این است که خواهشمندم در مدل های بی ام و سری ۷ مثل بعضی از خودروهای دیگر خودرویی که ۸سیلندر و پلاگین هیبرید که هم کم مصرف و هم قدرت زیادی داشته باشد و البته با اینکه شاید این یکی نسخه چندان مهم نباشد ولی باز هم برای اینکه تا آنجایی که می شود نسخه های خیلی متنوعی داشته باشد یه نسخه ی ۱۲سیلندر و پلاگین هیبرید هم تولید کنند.البته عذر می خواهم من از تولیدکنندگان بی ام و خواهشمندم که برادر کاملاً الکتریکی بی ام و سری ۷ که احتمالاً i7 هستش را جوری طراحی کنند که اگر بیشتر هم نشد حد اقل میزان بردش از لحاظ مسافت ۸۵۰کیلومتر باشد . با تشکّر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.