ب ام و

تجربه رانندگی با ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه ۲۰۲۰

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه اولین خودروی پرچم‌دار و پرفورمنس این برند است. بخش M ب‌ام‌و همیشه در حال تولید سدان های سریع بوده و این یکی هم جزو سریع‌ترین چهار درب‌های بازار لقب گرفته است.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

M8 گرن کوپه در بریتانیا تنها با نسخه کامپتیشن عرضه می‌شود و بنابراین پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی آن قدرت ۶۱۶ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد. حتی با وجود وزن ۱۹۸۰ کیلوگرمی، این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای دارد که جدای از پیشرانه‌ای به شدت قدرتمند، سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به همراه لانچ کنترل نیز در نمایش چنین عملکردی نقش دارند.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

البته همانند جدیدترین نسل M5 کامپتیشن، شما می‌توانید M8 را به خودرویی دیفرانسیل عقب تبدیل کنید اما این امر باعث غیرفعال شدن سیستم کنترل کشش نیز خواهد شد. با وجود فاصله بین محوری طویل، M8 کامپتیشن بهترین‌های M را ارائه می‌کند و کنترل و توازن زیادی روی خودرو وجود دارد.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

بله M8 گرن کوپه خودرویی بزرگ و سنگین‌وزن بوده اما به‌طور سورپرایز کننده‌ای در حالت چهار چرخ محرک اسپورت خودرویی چابک و سریع است.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

حسی که وجود دارد شبیه سدان های دیفرانسیل عقب متوازن است و دیفرانسیل عقب فعال نیز به عبور پرسرعت M8 از پیچ‌ها کمک می‌کند. درست زمانی که نیازمند کشش اضافی سیستم چهار چرخ محرک هستید شاهد ورود آن به معرکه خواهید بود. این سیستم در جاده بر لذت و هیجان رانندگی می‌افزاید.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

علیرغم وزن بالایی که وجود دارد، M8 از مرکز ثقل با ارتفاع پایینی سود می‌برد. چسبندگی زیادی وجود داشته اما فرمانی که حس مصنوعی دارد این موضوع را به شما منتقل نخواهد کرد. غربیلک فرمان خیلی فربه بوده و بازخورد چندانی در مقایسه با سیستم فرمان برخی رقبای دیگر را ندارد.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

علیرغم اینکه حس چندانی از فرمان به دستان راننده منتقل نمی‌شود پرفورمنس و کشش خودرو فوق‌العاده است. البته پیشرانه نیز صدای هیجان‌انگیز برخی رقبا را تولید نمی‌کند.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

گیربکس هم فوق‌العاده بوده اما در حالت دستی و به ویژه در دورهای پایین کمی ناهنجاری را نشان می‌دهد. هرچند با وجود چنین گشتاور زیادی، این ناهنجاری باعث تعجب نمی‌شود.

به منظور کنترل وزن و پرفورمنس بالایی که M8 دارد، شاسی سفت بوده و تنها دست‌اندازها و چاله‌های بزرگ هستند که لرزش‌هایی را به کابین منتقل می‌کنند. البته وجود رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز در این امر بی‌تأثیر نیست. سواری خودرو در اسپورت ترین حالت سفت تر شده اما در اکثر اوقات سواری نسبتاً کنترل شده و راحتی را شاهد خواهید بود.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

داخل کابین پر از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز است که از جمله آن‌ها می‌توان به پشت آمپرهای دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، صفحه‌نمایش مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، اپل کارپلی، دستیار شخصی با کنترل صوتی و… اشاره کرد.

کابین پر از چرم بوده و از دیگر تجهیزات خودرو می‌توان به حسگرهای پارک، دوربین، کروز کنترل، دامپرهای تطبیقی، چراغ‌های LED، سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای، هدآپ دیسپلی، سرویس‌های ارتباطی، ورود بدون کلید و… اشاره کرد.

اما مشکلی وجود دارد! قیمت M8 کامپتیشن گرن کوپه برابر با ۱۲۰۹۷۰ پوند است که با سفارش برخی آپشن ها به بیش از ۱۴۲ هزار پوند در مدل تست شده رسیده است. یکی از این آپشن ها پکیج ۲۱ هزار پوندی اولتیمیت می‌باشد که شامل صندلی‌های تهویه دار جلو، ترمزهای کربن سرامیکی، چراغ‌های لیزری، سیستم صوتی باورز اند ویلکینز، سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده بیشتر و… بوده و گرن کوپه را به خودرویی بسیار گران‌قیمت تبدیل کرده‌اند.

از جمله رقبای این خودرو می‌توان به پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid اشاره کرد. با وجود برخی قطعات سری ۳ و ۵ در کابین این محصول، M8 کامپتیشن گرن کوپه حتی با وجود کیفیتی بسیار عالی هم گران به نظر می‌رسد.

حداقل فضای بار و کابین مناسبی وجود دارد. علیرغم خط سقفی خمیده، فضای سر عقب بد نیست و فضای بار ۴۴۰ لیتری نیز کافی می‌باشد.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه از نظر فنی بسیار قدرتمند و سطح بالاست اما شاید همانند یک سدان AMG شما را میخکوب نکند و البته حس دقت پورشه پانامرا را نیز نداشته باشد؛ بنابراین این خودرو بین دو رقیب یاد شده قرار می‌گیرد اما در کل از سواری خوب، فضای کابین مناسب و تجهیزات و تکنولوژی زیادی سود می‌برد. نکته این است که محصولات ارزان‌تر ب‌ام‌و نیز می‌توانند بخش اعظم وظیفه M8 را انجام دهند.

ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

مشخصات ب‌ام‌و M8 کامپتیشن گرن کوپه

  • قیمت: ۱۲۰,۹۷۰ پوند
  • پیشرانه: ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بنزینی
  • قدرت/گشتاور: ۶۱۶ اسب بخار/۷۵۰ نیوتون متر
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۳.۲ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۲۵۰ کیلومتر در ساعت (محدود شده الکترونیکی)
  • مصرف سوخت: ۱۱.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه

  1. BMW

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (42 ديدگاه)

    عالییییییییییییییی
    واقا خیلی خوب و شیک است

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۱
  2. Ghibli

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (9 ديدگاه)

    چرا باید پانامرا رو بیخیال شد و اینو خرید؟؟؟

    موافقم ۲۷
    مخالفم ۸۱
    1. محمد

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (583 ديدگاه)

      فضای سرنشیمش بیشتره.خیایم جذابو جدیده تاهالا همچین خودرویی تولید نشده amg خیلی اسپرته .

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱
  3. MehdiTurbo

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (954 ديدگاه)

    خیلییییییی خوبهههههه لعنتی،میخوام منم 😍 میرم خارج یه دونشو میخرم.

    موافقم ۶۱
    مخالفم ۱۰
    1. Erfan

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (158 ديدگاه)

      رفتی یکیم برا من بخر

      موافقم ۴۶
      مخالفم ۰
    2. زیزیگولو

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (387 ديدگاه)

      ترکیبی ناب از قدرتو هیجانو کیفیت از چهره این ماشین به آدم القاء میشه

      موافقم ۳۵
      مخالفم ۲
      1. Hadi

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (777 ديدگاه)

        واقعاً انتخاب از بین این چهارتا خیلی سخته…
        M8
        GT 63 4door
        Panamera
        Rs7
        واقعاً آدم میمونه…
        یکی از سخت ترین انتخاب های دنیاست……

        موافقم ۲۴
        مخالفم ۲
        1. زیزیگولو

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (387 ديدگاه)

          رقابت بین کمپانیا خیلی سختو نفس گیر شده و فاصله ها خیلی کم شده

          موافقم ۹
          مخالفم ۱
        2. ماکان

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (171 ديدگاه)

          سلام . انشاالله اگر که با تلاش و تحقیقات خودت توانستی راهی را برای بسیار پولدار شدن خودت پیدا کنی و بعد هم انشاالله خیلی پولدار شدی ، برو و هر ۴تا گزینه را همه اش را برای خودت بخر .

          موافقم ۴
          مخالفم ۱
    3. MAF

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (117 ديدگاه)

      یه فول اپشنشو میخام (:

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  4. amg 63

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (82 ديدگاه)

    نایس

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۱
  5. Hussein

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (114 ديدگاه)

    واقعا خیلی خیلی زیباست من بین محصولات بی ام فقط سری هشت رو دوست دارم واقعا هالیه و یه سرگردن از بقیه محصولات بالاتره
    ولی بازم من با داشبورد این ماشین مشکل دارم شرکت ها واقعا ابنقدر به فکر فیس خارجی و تکنولوژی هستن یکم هم به فکر فیس داخلی باشن عالیه بازم داشبورد فقط فقط بنتلی 👌

    موافقم ۳۶
    مخالفم ۴
  6. ماکان

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (171 ديدگاه)

    سلام . دوست دارم که انشاالله اگر در این نسل سری ۸ نشد در نسل بعدی بی ام و سری ۸ نسخه ی آلپینا B8 را هم بسازند و تولید انبوه کنند ، البته آن هم به صورت پلاگین هیبرید یا تمام الکتریکی و با مجموع قدرت حد اقل ۷۵۰ اسب بخار ، و بعد هم بیشتر اگر شد از نظر سلیقه ی شخصی خودم ترجیح می دهم که بیشتر پلاگین هیبرید باشد .

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۱۰
  7. Enzo

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (276 ديدگاه)

    اینو مفت جای M5 برنمیدارم . M5 تمام اینایی که این داره رو داره بهترشم داره .قیمتشم از این کمتره .این ماشین توجیه قیمتی نداره. الکی گرونه

    موافقم ۱۹
    مخالفم ۳۵
    1. Sina

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (660 ديدگاه)

      M5 خانوادگی تر و کاربردی تره
      M8 اسپرت تر و خاص تر

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
  8. ماکان

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (171 ديدگاه)

    در ضمن جوری هم باشد که انشاالله دکمه و سیستم تنظیم ارتفاع خودرو را به همراه سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب را داشته باشد .

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۵
  9. net

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1294 ديدگاه)

    بی ام و اگر بجای سدان لوکس بی ام و سری ۷ فیس لیفت با جلوپنجره بزرگ و زشتش بی ام و سری ۸ چهاردرب لوکس( یا )بی ام و ام ۸ چهار درب لوکس تولید میکرد برای رقابت با ایودی a8 و بنز سری اس خیلی فروش میکرد. بی ام و سری ۸چهار درب یا همین ام ۸ که از لحاظ ظاهری با هم فرقی ندارند اگر صندوق عقبش یه کم کشیده تر بود و خط نازک سفید اطراف شیشه دربها داشت خیلی زیباتر میشد.چراغ باریک جلو کشیده و جلوپنجره کوچک و چراغ عقب بی ام و سری ۸ یا ام ۸ زیباست و طراحی داخلی اسپرت و زیبایی هم دارند و اگر یه کم لوکسترش میکرد و صندوق عقبش کشیده تر بود و خط نازک سفید اطراف شبشه دربها داشت میتوانست بجای بی ام و سری ۷ فیس لیفت با ایودی a8 و بنز سری اس رقابت کند

    موافقم ۷
    مخالفم ۹
    1. مانی

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      M5 از این جادارتره این چجوری حریف اس بشه؟

      موافقم ۴
      مخالفم ۳
  10. MAHDI

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4600 ديدگاه)

    چند روز پیش CARWOW اولین تست M8 گرن کوپه رو انجام داد، در تست خط مستقیم شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر رو در ۳ ثانیه و مسیر ۴۰۰ متر رو در ۱۰.۸۹ ثانیه ثبت کرد که سریع ترین سدان بنزینی بوده که در CARWOW تست شده.

    یک ماه پیش هم مجله خودرویی تلویزیونی آلمانی GRIP رقابت بین M8 گرن کوپه و آئودی RS7 و مرسدس AMG GT63S رو انجام دادکه مدت رقابت بیش از نیم ساعت هستش که تست های زیادی بینشون انجام دادن بهمراه رقابت درگ که در هر رقابت بهشون امتیاز داده می‌شودکه در پایان امتیاز هاشون اینطور ثبت شد.

    ب ام و M8 گرن کوپه با – ۱۲ امتیاز
    مرسدس AMG GT63S با- ۱۰ امتیاز
    آئودی RS7 اسپرت بک با- ۸ امتیاز

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۱۳
    1. MAHDI

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (4600 ديدگاه)

      اما درسته که M8 گرن کوپه خیلی خیلی زیباست و البته شاید کمی از M5 کامپتیشن سریع تر باشه اما چیزی که من در تست هایی زیادی ازشون دیدم این رو نشون میده که M5 کامپتیشن سدان پرفومنس کامل تری هستش و با وجود M8 گرن کوپه اما M5 کامپتیشن رو معیار سوپر سدان ها معرفی میکنن 👍
      رقابت مجله GRIP بین M8 و RS7 و GT63 تو کانال مجله GRIP در یوتیوب هم هستش اگه خواستید ببینیدش.
      در پایان اگه من بخوام انتخاب کنم منتظر M5 CS میمونم هرچند M8 گرن کوپه به شکل عجیبی جذابه مخصوصا با رنگ مشکی ❤️

      موافقم ۲۹
      مخالفم ۱۰
      1. AMG_S73///

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (135 ديدگاه)

        منم m5 cs

        موافقم ۸
        مخالفم ۱
      2. MASIHA

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (612 ديدگاه)

        من m5 رو خیلی بیشتر از m8 دوس دارم
        کی یه سدان لاکچری با پرفورمنس خیره کننده رو ول میکنه؟؟؟
        اصن m5 از کل ماشینای دیگه ی بی ام و جداس…
        از هر نظر نگاه می کنی گل کاشته.
        انگار بیمر تمام زور خودشو زده روی این ماشین چه از نظر لاکچری و چه از نظر پرفورمنس و مهندسی.
        وقتی با رقبا رقابت میکنه مشخصه.
        ماشین رویاییه منه m5c.

        موافقم ۳
        مخالفم ۱
    2. مانی

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      مرسدس از قدیم ماشین‌های سوپر لوکس میساخت که با رلز رویس و بنتلی سر شاخ میشد
      هرچند که جدیدا کمتر اتفاق میوفته و تعداد ماشین‌های ارزون قیمتش زیاد شده
      مرسدس هر چند سال در میون یه ماشین شاخص و خاص میسازه(SLR-AMG one-SLS-CLK.GTR و…)
      در نتیجه مرسدس ۱۶۰AMG-GT63sهزار تایی‌ رو راحت تر از ۱۴۰M8Grancoupe Cهزار تایی‌ میفروشه
      این همه مجله میگن(نسبت به بیمر) بیرون مرسدس میخکوب کنندست درونش شگفت انگیزه،صداش محشره
      تو پیست سریع تره،شخصیت خاص تر و وحشی‌ای داره و خیلی‌ جاها امتیاز بیشتری بهش دادن
      نمیدونم چجوری تو دنیا شما مرسدس شکست خورده تمام عیاره

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۱۲
      1. NISSAN GTR SOLTAN

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (129 ديدگاه)

        بیخیال داداش با این جور اشخاص بحث نکن
        به قول اون داداش گلمون masiha که حرف خوبی زد گفت که ما میایم این سایت که از خوندن مطالب لذت ببریم نه بحث و جدال
        من که از این به بعد کوچیک ترین بحثی با کسی نمیکنم و فقط میام و از خوندن مطالب لذت میبرم
        حرف برای گفتن زیاد هست ولی بیخیال
        یا علی مدد

        موافقم ۶
        مخالفم ۴
        1. MASIHA

          ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (612 ديدگاه)

          قربان شما❤❤❤

          موافقم ۴
          مخالفم ۰
      2. MAHDI

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (4600 ديدگاه)

        تو کدوم رقابت GT63S ب ام و M8 گرن کوپه رو شکست داده!؟!؟!؟

        اما مجله AUTO ZEITUNG رقابت بین M8 گرن کوپه و آئودی RS7 رو انجام داده و M8 گرن کوپه پیروز شد.
        مجله معتبر GRIP که یه مجله خودرویی خیلی قدیمی تلوزیون آلمانی هستش رقابت بین M8 گرن کوپه و GT63S و RS7 رو انجام داده و M8 در جایگاه اول و GT63 در جایگاه دوم و RS7 در جایگاه سوم قرار گرفته.
        همونطور که هرخودرویی نقاط قوتی داره در مقابل نقاط ضعفی هم داره.
        همونطور که در تست GT63 به چندین موردنقاط اشاره کردن.
        نکته آخر::::
        من اسم مجله رو بهت دادم اونم از نوع معتبر آلمانی که M8 رو خودروی اول انتخاب کرده و در جایگاه بالاتر از GT63 و RS7 بعد شما داری میگی کدوم مجله. یه زحمت به خودت میدادی یه چک میکردی بعد الکی انکار کن.

        موافقم ۷
        مخالفم ۴
      3. MAHDI

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (4600 ديدگاه)

        خوب آقای مانی. همونطور که گفتم مجلات خودرویی معتبر M8 گرن کوپه و GT63S و RS7 رو مقابل هم قرار دادن. د تست هایی زیادی بینشون انجام دادن مثل هندلینگ، شتاب در مسیر مستقیم، کیفیت رانندگی، راحتی کابین وووو… که در هر تست یه امتیاز دادن.
        که M8 گرن کوپه امتیاز ۱۲ در جایگاه اول و GT63S با امتیاز ۱۰ در جایگاه دوم و RS7 با امتیاز ۸ در جایگاه سوم قرار گرفت.
        چون این رقابت بصورت فیلم طولانی هستش از امتیازات پایانی یه تصویر گرفتم واسه آواتار خودم انتخاب کردم که میتونی ببینیش.
        اگه مجله GRIP به گوشت نخورده خودت یه سرچ بکن تو یوتیوب و رقابتش رو تماشا کن.
        *******************
        اما رقابت GT63S و M5 کامپتیشن رو مجلات زیادی انجام دادن مثل:: مجله AUTO BILD و مجله MOTOR MAGAZINE و مجله CAR SALES و مجله THROTTLE HOUSE و مجله AUTO MOTOR SPORT که در همگی پیروز رقابت M5 کامپتیشن بوده که پدال هم چندوقت پیش یکی از این رقابت هارو مطلبش رو گذاشت.
        اینو واسه این میگم که چون در بالا چندتا جمله خوندی فکر میکنی یک خودرو با همون یه مورد برتر شناخته میشه. در حالی که در تست GT63 هم این موارد بوده.

        موافقم ۷
        مخالفم ۳
  11. ماکان

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (171 ديدگاه)

    در صورت تولید شدن بی ام و آلپینا B8 آن هم البته به صورت پلاگین هیبرید یا تمام الکتریکی و با مجموع قدرت حد اقل ۷۵۰ اسب بخار خودم به شخصه انشاالله یکی از مشتریان قطعی ی این نسخه از سری ۸ بی ام و هستم از لحاظ شکل یا کلاس آن هم همین نسخه ی گرن کوپه .

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۳
  12. ماکان

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (171 ديدگاه)

    از یک طرف هم خدا کنه که اگر در هیچکدام از نسخه های فعلی ی موجود در بی ام و سری ۸ دکمه و سیستم تنظیم ارتفاع خودرو وجود ندارد در نسل بعدی اش حتماً در تمام نسخه هایش به صورت استاندارد به این سیستم مجهز کنند .

    موافقم ۸
    مخالفم ۴
  13. مهدی موتورز

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (548 ديدگاه)

    نمیر لعنتی

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  14. مهدی موتورز

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (548 ديدگاه)

    ببخشید تو پدال جدیدا حرفا برعکس میشن

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
  15. MASIHA

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (612 ديدگاه)

    وای چه دلبری میکنه این…
    بی ان و لطفا گرن کوپه رو حذف نکن…

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۲
  16. سیامکک

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یع کامنت داده بودم خارج شهر میرم جی کلاس دیزلی ۲۲۰ یا ۳۲۰ زیادی میبینم. منظورم ایران نبود که. منظورم سالزبروگ اتریشه.

    موافقم ۱
    مخالفم ۵
  17. مهرآیین

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (226 ديدگاه)

    خودرو در تمام دنیا به عنوان یک کالای مصرفی شناخته می شود که با قیمتهای مناسب و منطقی در اختیار عموم مردم قرار می گیرد اما متاسفانه در ایران به یک آرزوی ندیده تبدل شده است .

    موافقم ۷
    مخالفم ۱
  18. SS

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (359 ديدگاه)

    تو این رنج قیمتی انقدر ماشین های خوبی وجود دارن که ادم نمیدونه کدومشو بخواد.
    چه رنگ قشنگ و جالبی داره این ام ۸
    جزو رنگ های individual هست?

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  19. سورنا

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (742 ديدگاه)

    درسته عالیه ولی قیمت به هیچ عنوان خوب نیس و گزینه های خیلی بهتری هست …

    موافقم ۳
    مخالفم ۱۰
  20. ماکان

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (171 ديدگاه)

    خیلی دوست دارم اگر که در نسل بعدی بی ام و سری ۸ انشاالله نسخه ی M8 را هم مثل نسخه ی احتمالی M5 در نسل بعدی اش به صورت پلاگین هیبرید و تمام الکتریکی و با مجموع قدرت بیش از ۷۰۰ اسب بخار بسازند و به صورت انبوه تولید کنند .

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  21. محمد

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (164 ديدگاه)

    خیل خووبه لعنتی

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  22. فرشاد

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (82 ديدگاه)

    از نمای پشت خیلی قشنگه

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
  23. محمدهادی

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (191 ديدگاه)

    این مدل بیمر انصافا بسیار پخته و جا افتاده تو مقوله طراحی ازاب درومده،نمای خارجی ماشین پر از خطوط معنادار و گرافیک های هم هویت دیده میشه که وجود یک مفهوم طراحی واحد و منسجم رو به همه بیننده ها القا میکنه
    عالیه
    فقط بی ام و

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا