بی ام و

ب‌ام‌و Z4 با کیت زیبای ای سی اشنیتزر

امروزه وقتی نام ب‌ام‌و با عدد ۴ را می‌شنویم در ابتدا به یاد جلوپنجره جنجالی سری ۴ جدید می‌افتیم و ظاهراً از Z4 رودستر در این هیاهو غافل شده‌ایم. البته این تنها به علت توجه به مدل‌های دیگر ب‌ام‌و نیست که Z4 دیده نمی‌شود. در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ تنها ۲۱۷۵ دستگاه از این خودرو در ایالات‌متحده به فروش رسیده است. بنابراین ای سی اشنیتزر برای اینکه توجه هواداران ب‌ام‌و را دوباره به زیبایی‌های این خودرو جلب کند، دست به کار شده است.

کیت مخصوص ای سی اشنیتزر به همراه رنگ بدنه خاص این مدل که در ابوظبی رونمایی شده، ظاهر برجسته و جذابی به Z4 بخشیده‌اند. لوازم جانبی شامل اسپلیتر جلو، اسکرت های جانبی و اسپویلر دو تکه عقب است. رنگ آبی متالیک میسانو با هزینه ۵۵۰ دلاری هم جلوه‌ای خاص به زد فور می‌دهد. کابین هم با چرم قرمز ماگما با کوک‌های مشکی و هزینه ۱۷۰۰ دلاری پوشش داده شده است.

ظاهراً خبری از تقویت پیشرانه‌ای سی اشنیتزر برای موتور M40i در این مورد خاص نیست که قدرت ۳۹۴ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر ارائه می‌کند و اینجا باید به همان ۳۸۲ اسب بخار نسخه استاندارد قناعت کنید. شتاب صفر تا صد این مدل ۳.۹ ثانیه است و قیمت پایه آن هم در ایالات‌متحده از ۶۳۷۰۰ دلار شروع می‌شود.

پیش از این زمزمه‌هایی از کنار گذاشتن Z4 از خط تولید ب‌ام‌و به گوش رسیده است که در صورت اتفاق، باعث تأسف هواداران هرچند اندک این خودرو خواهد بود.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. MR.JJ

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (109 ديدگاه)

    واقعا حیفه یک روزی به پایان راه برسی

    موافقم 27
    مخالفم 3
  2. ....

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (82 ديدگاه)

    من که ازین مدلش خیلی خوشم نمیاد

    موافقم 18
    مخالفم 23
  3. زیزیگولو

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (4781 ديدگاه)

    بی ام و z4 مثل همیشه زیبا و اغواگر، ولی یه چیز بد ماشینایی مثل z4 اینه که فضای باری که در اختیار سرنشینا قرار میدن خیلی محدود هستش اونم وقتی واسه خریدن اینجور ماشینایی این همه هزینه میکنی، مثلاً همین z4 فضای باری که در اختیار سرنشینا قرار میده در حدود 280 لیتره، تازه باید سقف ماشینم که داخل محفظه بار جمع میشه رو هم در نظر بگیریم، یه همچین فضای باری فقط واسه مسافرتای کوچیک مناسبه چون حتی یه چمدون کوچیکم بزور توش جا میشه

    موافقم 13
    مخالفم 4
  4. net

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (3133 ديدگاه)

    رینگ خاکستری تیره و پره ها قشنگه.رینگ و لاستیکش کوچک هست، z4 نسل قبلی هم رینگ و لاستیک کوچک داشت که بد بود.بی ام و سری ۸ روباز قشنگتر از این z4 هست

    موافقم 4
    مخالفم 4
  5. محمد

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (85 ديدگاه)

    لعنت به شاسی سوار ها که دیوانه وار تب شاسی رو راه انداختن
    خانوادگی ها فروششون کم شد… و اسپورت ها و دو در ها دارن از بین میرن

    موافقم 10
    مخالفم 3
  6. reza342

    ۵ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (30 ديدگاه)

    هیچ وقت این نسل زد4 به دل نمیشینه. ب ام و بدجور خراب کرد…

    موافقم 5
    مخالفم 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا