بی ام و

جدیدترین تصاویر و جزئیات ب‌ام‌و Z5 2018

اگرچه که نمای جلوی پروتوتایپ ب‌ام‌و Z5 2018 دیده شده در تصاویر به خوبی از نظرها پنهان شده اما ظاهراً مهندسان شرکت در بخش عقب مراقبت کمتری داشته‌اند.

2018-bmw-z5-roadster-12
تنها بخشی از طراحی چراغ‌های عقب این خودرو آشکار بوده اما می‌توانیم بگوییم که چراغ‌های عقب Z5 جدید در مقایسه با Z4 کمی بزرگ‌تر شده و به نظر می‌رسد که دیگر چراغ‌ها با بخش پایینی لبه‌ی صندوق تماسی ندارند.

2018-bmw-z5-roadster-1
اما سپر عقب پذیرای یک جفت خروجی اگزوز بوده و به نظر می‌رسد طراحی سپر عقب اگرچه طراحی نهایی خود را پشت سر گذاشته اما به خوبی پوشانده شده است.

2018-bmw-z5-roadster-9
البته تفاوت‌های زیاد دیگری بین این خودرو و Z4 وجود دارد. برای نمونه باید گفت خودروی جدید از سقف سخت استفاده نخواهد کرد و طراحی سقف نرم سنتی‌تر را خواهد داشت. در تصاویر جدید می‌توان شیشه‌ی عقب را نیز مشاهده کرد.

2018-bmw-z5-roadster-5
ب‌ام‌و Z5 از نسل قبلی خود سبک‌تر خواهد بود و طیفی از پیشرانه‌های ۴ و ۶ سیلندر توربو و همچنین سیستم سفارشی xDrive در دسترس خواهند بود. همچنین احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی هیبریدی نیز وجود دارد به گونه‌ای که احتمال اشتراک آن با پسرعموی ژاپنی یعنی تویوتا سوپرا وجود دارد.

پیش از این تصاویری از کابین این خودرو را برای شما عزیزان منتشر کرده‌ایم. طراحی بخش داخلی و داشبورد آشنا بوده اما هنوز نهایی نشده است. جدای از این انتظار می‌رود سیستم‌های ایمنی مدرنی در هر دو خودرو ارائه شوند.

انتظار می‌رود ب‌ام‌و Z5 2018 اواخر سال جاری رونمایی شود. خودروهایی چون مرسدس بنز SLC، آئودی TT و پورشه ۷۱۸ باکستر در میانه‌ی میدان منتظر این خودرو هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (419 ديدگاه)

    کاپوت کشیده و فاصله محور زیاد و موتور های قدرتمند . جون میده برای دریفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سیدامین فاخر

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    تا ماه از مشت ابر دراد ببینیم چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. آرمین

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    بی ام و خیلی برند محبوبیه
    اگه کسی یه سری z سفارش بده میتونه تو کلیه مراحل ساخت تو کارخونه بالاسره مهندسا و سازنده ها وایسه خودش شخصاً رو کارشون نظارت کنه تو ساخت z روبات کمترین نقش ممکنو داره اکثر قطعات با دست مونتاژ میشن واقعا هنرمندانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. آرمین

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    بی ام و واقعا برند محبوبیه بین جوونا
    اگر کسی یه سری z سفارش بده میتونه تو کلیه مراحل ساخت تو کارخونه بالاسره مهندسا و سازنده ها وایسه خودش شخصاً رو کارشون نظارت کنه تو ساخت z روبات کمترین نقش ممکنو داره اکثر قطعات با دست مونتاژ میشن واقعا هنرمندانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Madjid R8 V12 TDI Le Mans

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    برای معرفی سوپرا و Z5 جدید خیلی هیجان دارم.
    دوباره BMW قراره همه ی ما رو عاشق تر کنه.
    حس میکنم این ماشین میتونه به خوبی SLC ، TT و باکستر(کیمن) رو به چالش بکشه.
    البته رقبا هم بیکار نیستند. SLC جدید به زودی معرفی خواهد شد.

    .

    اینقدر که تو فیلم های درگ های بالای 2500 اسب بخار سوپرای نسل قدیم رو دیدم دیگه خسته شدم?
    بعد از 20 سال هنوز یک ماشین میتونه به جای 267 ، 2700 اسب بخار رو تحمل کنه. چه قدر باید کیفیت ساخت موتور و شاسی یک ماشین قوی باشه. (درسته که تقویت شدن. اما استفاده ی 90 درصد این کلوپ های درگ از سوپرا ، پیام خیلی روشنی داره . “سوپرا نمیمیره”)

    همکاری این دو خودروساز یعنی تویوتا و BMW یکی از بهترین مثال های کمک متقابل در دنیای خودروسازی هست. 2 خودروسازی که همیشه در بحث کیفیت برای بقیه الگو و سرلوحه بوده کارشون.

    منتظر دو اسطوره ی جدید هستم. Z5 و سوپرا .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا