بی ام و

رؤیت ب‌ام‌و M2 CS مدل 2020 در خیابان‌ها

تصاویر جاسوسی جدیدی از ب‌ام‌و M2 CS جدید منتشر شده است. این بار می‌توانیم نگاهی به بخش داخلی و کابین این خودرو هم داشته باشیم. البته در این بخش تغییر عمده و مهمی به چشم نمی‌آید ولی می‌توان صندلی‌های اسپورت و غربیلک فرمان با پوشش آلکانترا را تشخیص داد. البته حدس می‌زنیم این دو ویژگی به‌صورت سفارشی در CS ارائه شوند. ب‌ام‌و حتی تلاشی برای پنهان کرده داشبورد انجام نداده و این موضوع سورپرایز بزرگی نیست چراکه انتظار می‌رفت کابین این خودرو از چنین ویژگی‌هایی به همراه تریم فیبر کربن احتمالی استفاده کند.


کوپه‌ی اسپورت ب‌ام‌و در بدنه‌ی خود از پوشش استتاری مشکی استفاده کرده است. علیرغم وجود چنین پوششی، به‌روزرسانی‌های گیرای بخش پایینی بدنه به آسانی قابل تشخیص است. کاپوت هم پف‌کردگی خاص خود را دارد. قطعات فیبر کربنی هم در بدنه دیده می‌شوند. این متریال به منظور کاهش وزن و در کاپوت، سقف، آینه‌ها و دیفیوزر عقب بکار رفته است. همچنین انتظار می‌رود برخی پانل‌های اضافی نیز به منظور گیج کردن عکاسان صنعتی استفاده شده باشد اما در کل طراحی خودرو تغییر چشمگیری نسبت به نسخه‌ی استاندارد ندارد.


ما قبلاً گفته بودیم که پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری بیمر ارتقا خواهد یافت. هنوز خروجی دقیق این نیروگاه اعلام ‌نشده اما گفته می‌شود قدرت آن به ۴۴۴ اسب بخار خواهد رسید و گیربکس‌های ۷ سرعته ی دوکلاچه یا ۶ سرعته دستی وظیفه‌ی انتقال نیرو به چرخه‌ای عقب را بر عهده خواهند داشت. برخی خبرهای غیررسمی دیگر هم خبر از تولید M2 CS با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و حتی فراتر داده‌اند.


ما هنوز باید منتظر معرفی این خودرو باشیم. تولید M2 CS از ماه مارس آینده آغاز خواهد شد و معرفی رسمی آن احتمالاً اواخر سال جاری و در نمایشگاه فرانکفورت انجام می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    سری8گرن کوپه هم معرفی شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. MAHDI

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    ای جان M2CS چه چیزی بشه.مگه M2 میتونه از مدل کامپتیشن کامل تربشه!
    یه خبرهایی هم ازM5CS اومده بود که BMW داره روش کارمیکنه که امیدوارم درست باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Khosrow

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    الان این تصاویر جاسوسی ه ؟ شفافیت 99% / استتار بازی فقط به هیولاها میاد ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Bilbo

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (516 ديدگاه)

      خسروجان

      می‌تونم دلیل این همه نفرت شما از ب‌ام‌و رو بدونم؟
      خیلی خیلی خیلی کم خبری در مورد ب‌ام‌و دیدم که مورد تمسخر شما قرار نگرفته باشه، نمیگم مشکلیه چون نظر خود شماست، اما برام جالبه علت این همه نگاه منفی رو بدونم.
      ارادت.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا