بی ام و

ب‌ام‌و M4 CS شاگرداول باشگاه بدن‌سازی جی پاور!

ب‌ام‌و M4 CS که به سادگی یکی از جذاب‌ترین محصولات مدرن این کمپانی می‌باشد با تحمل چند تغییر می‌تواند کاملاً سریع‌تر از نمونه استاندارد خود باشد.


برای مثال کیت به‌روزرسانی‌های وسیع تیونر مشهور جی پاور باعث می‌شود قدرت پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو به ۶۰۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۷۴۰ نیوتون متر برسد.


این ۱۴۰ اسب بخار و ۱۴۰ نیوتون متر گشتاور بیشتر نسبت به پیشرانه مدل استاندارد به لطف ترکیبی از اصلاحات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حاصل شده است. به عنوان نتیجه، M4 CS هم‌اکنون تنها به ۳.۷ ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت آن نیز ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد. این خودرو در بحث شتاب و حداکثر سرعت به ترتیب ۰.۲ ثانیه و ۴۲ کیلومتر در ساعت سریع‌تر از نسخه استاندارد کارخانه‌ای می‌باشد.

توانایی‌های این خودروی جذاب آلمانی با استفاده از یک سیستم اگزوز جدید بیشتر نیز شده است. این سیستم که از تیتانیوم ساخته شده دارای ۴ خروجی فیبر کربنی ۹۰ میلی‌متری بوده و باعث ایجاد صدای عمیق و زیبایی می‌شود.

به منظور اطمینان از همخوانی ظاهر و باطن این خودرو، جی سیستم تعلیق پیچشی کاملاً قابل تنظیم و یک دست رینگ‌های فورج کاری شده هوریکان RR را نیز نصب کرده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. کمیل

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وای خدا عاشقش شدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    هر تیونری دست روی BMW بزاره ضرر نکرده مخصوصاً M4 باشه اونم تیونینگ با سابقه ای مثل G.Power که کارش بیشتر با محصولات کم نظیر BMW همراه هست ؛ اینم یکی از شاهکار های جدید این تیونر هست واقعاً عالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شاهین

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (4526 ديدگاه)

    از اون ماشیناس که ارزش داره عکسشو بزاری رو پروفایلت!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین دهمرد

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    موتورش خطی هست آیا؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا