بی ام و

جی پاور ب‌ام‌و M4 را هیولاتر می‌کند!

آن دسته از مالکان ب‌ام‌و M4 کوپه از دیدن مدل GTS خوشحال نیستند می‌توانند با استفاده از قطعات افترمارکتی و کیت‌های متنوع خودروی خود را جذاب‌تر از برادر کارخانه‌ای بکنند.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-1
یکی از این تیونرها جی پاور است که واحد کنترل الکترونیکی دوباره برنامه ریزی شده‌ی بای ترونیک ۲ V3 را که مخصوصاً برای پیشرانه‌ی هر خودرو کالیبره شده ارائه می‌کند. این امر باعث تضمین بهترین عملکرد شده و در این میان سیستم اگزوز تیتانیومی سفارشی نیز تکمیل‌کننده‌ی کار است.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-3
کارهای جی پاور باعث رسیدن قدرت خودرو به ۵۹۲ اسب بخار و گشتاور به ۷۴۰ نیوتون متر می‌شود که این میزان قدرت ۱۴۸ واحد بیشتر از M4 کوپه استاندارد به همراه پکیج مسابقه‌ای است. M4 تیون شده تنها به ۳.۷ ثانیه زمان برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز دارد. در این زمینه نیز M4 جی پاور یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از نسخه‌ی GTS بوده و البته با برداشتن محدودکننده‌ی الکترونیکی حداکثر سرعت خودرو به بیش از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-2
البته دو کیت بهبود پیشرانه‌ی اضافی نیز توسط جی پاور ارائه می‌گردد که دارای قدرت و گشتاور ۵۱۳ اسب بخاری و ۷۰۰ نیوتون متری است. کیت دوم نیز قدرت ۵۵۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۲۰ نیوتون متری می‌باشد.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-4
به منظور اطمینان از عملکرد مناسب خودرو با این قدرت زیاد، سیستم تعلیق GM4-RS استفاده شده که بنا به گفته‌ها نه‌تنها ارتفاع خودرو را کاهش داده بلکه بهترین چسبندگی را نیز به ارمغان آورده است. زیر خودرو رینگ‌های فورج کاری شده‌ی هوریکان RR با اندازه‌ی ۲۱ اینچی قرار گرفته‌اند.

bmw-m4-coupe-g-power-tuning-5
هم‌اکنون جی پاور بهای ۱۸۹۵ دلاری را برای این کیت پیشرانه طلب می‌کند. کیت یاد شده برای M4 کانورتیبل و M3 سدان نیز در دسترس است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Daniel

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (951 ديدگاه)

    آخه آدم دلش میاد به این چش قشنگ بد بگه… .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۱۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2029 ديدگاه)

      رینگ و تایرش منو دیونه کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مجید

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    بغضم گرفت!!!!!
    ببین چه قدر حق انتخاب دارن!!!!!!!!!نه مثل اینجا که……….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. X FIVE M

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (577 ديدگاه)

    آقا شاهینم به برتر بودن bmw با عکس جدیدش اعتراف کرده ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      مخلصم داداش ؛)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امپراتور لامبورگینی

        ۱۳ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        آواتارت قشنگه…
        زنده باد جوونی و عشق هاش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. M4

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (294 ديدگاه)

    21 اینچ ؟؟؟
    ۳.۷ شتاب ۰ تا ۱۰۰؟
    :) قلبم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سینا

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    من دلم پیش ام۳ است ولیییی?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احسان

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (314 ديدگاه)

    قیمت رو درست نوشتین؟خیلی مفته هزینه تیونش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حامد

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (188 ديدگاه)

    592 اسب و 740 نیوتن از یه موتور سه لیتری اونم فقط با تیون ECU . انجین بی ام و یه جواهره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خوش اومدی هیولا.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا